Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

שאלה לגבי טיסה עם ציוד


BassR

Recommended Posts

בחודש הבא הורי נוסעים לארה"ב ומתוכנן שהם יקחו איתם משם את הבס שאני מזמין.

מישהו יודע האם ניתן להעלות את הבס למטוס יחד איתם בלי בעיות?

ואם לא,ייתכן שייגרמו נזקים לבס בתא המטען של המטוס כשהיא שוכבת בקייס הקשיח?

בבקשה מכם תענו לי במהירות.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב החברות הדיילות ממש סבבה עם להכניס את הבס ל"ארון המעילים" או לארון שלהן כי יש שם מלא מקום וזה שטויות

השאלה היא ביטחון בשדה התעופה ומדיניות של החבר'ה לגבי העלאת מטען על המטוס, בוא נגיד את זה ככה, בדרכים הנורמליות זה תלוי במה שכתוב על הנייר אבל לרוב זה מתאפשר גם בלי זה בדרך זה או אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב החברות הדיילות ממש סבבה עם להכניס את הבס ל"ארון המעילים" או לארון שלהן כי יש שם מלא מקום וזה שטויות

השאלה היא ביטחון בשדה התעופה ומדיניות של החבר'ה לגבי העלאת מטען על המטוס, בוא נגיד את זה ככה, בדרכים הנורמליות זה תלוי במה שכתוב על הנייר אבל לרוב זה מתאפשר גם בלי זה בדרך זה או אחרת.

תודה רבה על המידע,

אתם מוזמנים להמשיך להגיב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני יודע ואני לא בטוח - אתה צריך לשחרר את המיתרים (לא בהכרח עד הסוף) לפני שאתה עולה למטוס.

קשה לי להבין איך לחץ אטמוספרי גדול יותר משפיע על מתיחה אבל זה מה ששמעתי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לזה שאפשר לשים את הבס בארון המעילים (שזו הדרך הכי בטוחה אבל לא כל החברות מסכימות לזה, היה לי נסיון ממש לא נעים עם אייר פראנס), יש גם אופציה לרשום את הבס כ"מטען מיוחד". הוא מאוחסן במקום שונה במטוס והאיסוף שלו גם הוא נמצא במקום שונה.

לפני שנתיים קניתי בס של G&L בניו יורק והעברתי אותה בדרך הנ"ל לישראל. חוץ משריטה שטחית על הקייס הקשיח, לא נגרם שום נזק.

כמובן ששחררתי את המיתרים על הבס ועטפתי את הבס בחולצות, כך שתהיה אטומה בתוך הקייס 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מגיעים למטוס עצמו עם קייס רך אין בעיה למצוא מקום - או בתאים מעל הראש או בארון מעילים. הבעיה שבצ'ק-אין לא תמיד נותנים להשאיר את הבס כתיק למטוס.

זו אולי גם הזדמנות לנפץ מיתוס אורבני בנוגע לשיחרור המיתרים. אני חושב שעדיף להפנות מאמצים לשיחרור מעמד האישה או ללמוד על שיחרור ירושלים במלחמת ששת הימים. את המיתרים תעזבו בשקט. אם נשבר צוואר במהלך טיסה זה לא בגלל מתח המיתרים. זה בגלל שאיזה עובד אידיוט זרק את הקייס או שהוא נפל בנסיעה מ/אל המטוס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני יודע ואני לא בטוח - אתה צריך לשחרר את המיתרים (לא בהכרח עד הסוף) לפני שאתה עולה למטוס.

קשה לי להבין איך לחץ אטמוספרי גדול יותר משפיע על מתיחה אבל זה מה ששמעתי..

הנושא הזה עולה בממוצע אחת לחודש ותמיד מדברים על עיניין שחרור מיתרים ולחץ.

הלחץ במטוס מאוזן, גם בתא המטען, איפה שבדרך כלל מטיסים חיות מחמד!

אם הלחץ לא היה מאוזן הייתם מעמיסים לטיסה כלב והיה יוצא לאחר הנחיתה פיל!

אי לכך, אין מה לשחרר מיתרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא הזה עולה בממוצע אחת לחודש ותמיד מדברים על עיניין שחרור מיתרים ולחץ.

הלחץ במטוס מאוזן, גם בתא המטען, איפה שבדרך כלל מטיסים חיות מחמד!

אם הלחץ לא היה מאוזן הייתם מעמיסים לטיסה כלב והיה יוצא לאחר הנחיתה פיל!

אי לכך, אין מה לשחרר מיתרים!

כמו הסיפור על ההיא שהטיסה איתה חתול.

אחרי הנחיתה העובדים של החברה ראו שהוא מת אז הם הצליחו בלחץ מטורף להשיג חתול ממש זהה והביאו לה אותו.

איך שהיא ראתה את החתול התחילה לצרוח כמו מטורפת "איפה החתול?.. זה לא שלי. שלי היה מת!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום:

מותר לכל נוסע לעלות עם תיק אחד למטוס.

כלי מוזיקלי לא נחשב לתיק לכן אפשר לעלות גם עם תיק צד (תיק נסיעה) + כלי נגינה (לא מערכת תופים).

ברגע העלייה למטוס אפשר לאחסן את הכלי ב-2 מקומות:

1.ניתן לשלוח אותו כמזוודה (לא מומלץ גם אם מדובר בקייס קשיח)

2.בארון השירות של הדיילים (מה שכונה מקודם ארון מעילים).

ברגע העלייה הדיילת באופן עצמאי תקח ממכם את הגיטרה, דבר ראשון היא תנסה לשים זאת בתא שמעל הנוסע (ומהר מאוד תבין שזה לא אפשרי, גיטרה חשמלית תכנס ללא בעיות ובס תכנס על הקשקש באופן לחוץ ובזווית ורק בקייס רך קייס קשיח לא ייכנס בשום אופן גם לא לחשמלית.) וכצעד הבא היא תיקח זאת לארון השירות, אין יותר מדי ברירות, אסור לנוסע להיות עם הכלי בין הרגליים/מתחת למושב/מעבר.. חשוב להדגיש שאומנם הדבר יעשה אוטומטית זה עדיין לא אומר שלא צריכים להיות נחמדים לדיילות ולבקש באופן אנושי ומתחשב לשים את הגיטרה בארון השירות.

במהלך הטיסה ניתן ללכת ולבדוק את הגיטרה כמה שרוצים (למרות שזה מיותר) בהסכמת הדיילת כמובן מכיוון שהיא פותחת את הארון, אבל אין צורך, אין גם צורך לעטוף את הבס בכל מיני בדים וכדומה, בס + קייס רך/קשיח יעשו את העבודה, באופן כללי זה כמו לשים את הבס בקייס בתוך ארון בבית, מדובר במטוס נוסעים לא מטוס קרב שעושה לופים באוויר, התזוזה של כלי בתוך תא מטען של רכב היא יותר משמעותית מתזוזה של מטוס נוסעים ואני לא מכיר הרבה חברה שעוטפים את הכלי שלם בצורה מטורפת מלבד קייס כאשר הם נוסעים ברכב.

כמו שמוריס אמר אין צורך לשחרר מיתרים מפני פגיעת לחץ, זה מיתוס..אם לא היה לחץ מאוזן יצורים בעלי דופק לא היו יכולים לטוס (מלבד ציפורים אני מניח) אז אין מה לדאוג בקשר לזה.

לגבי כניסה לארץ עם כלי נגינה:

ברגע שיורדים מהמטוס (שרוול/מדרגות בטיסות קצרות כמו אירופה) יכולים לקרות התרחישים הבאים:

1.איש ביטחון ייגש אליכם וישאל מה יש לכם בתיק הגדול (קייס גיטרה) ויבקש שתציגו לו תעודת זהות (דכון לא מספיק) וישלח אותכם לדרכם אחרי תשאול של 20 שניות.

2.לא יקרה כלום.

אחרי איסוף המזוודות כשמגיעים לנקודת המכס פקיד המכס יכול לשאול מאיפה הגיטרה , חד משמעית ניתן להגיד שטסתם איתה בהלוך, אין לו דרך לבדוק והוא לא יתעמת איתכם, הוא יסתמך בלבד על התשובה שתתנו לו, תשובות בנוסח קנינו/הבאנו מתנה הן לא תשובות טובות.

אין צורך לגרום לבס "להראות ישנה" ע"י הסרת סטיקרים שמגיעים איתה (נוסח פנדר) וניילונים או לחילופין הדבקת סטיקרים והשחתה כדי להקנות לה מראה משומש.

לפעמים גם לא איכפת להם, בפעם הראשונה שהבאתי גיטרה מחו"ל  חזרתי עם ההורים מביקור משפחתי בבולגריה, קניתי בסופיה פרסיז'ן ובגלל שלא היה קייס מתאים בחנות לקחתי אותה עם הקרטון וככה גם הבאתי אותה לארץ סגורה בתוך הקרטון של פנדר (וכן נתנו לי לעלות עם זה למטוס בלי בעיה כי זה עדיין כלי מוזיקלי וכל עוד הקייס או במקרה שלנו הקרטון בגודל מתאים בשביל הארון שירות זה בסדר מבחינתם) ופקיד המכס רק ביקש לראות מה יש בקרטון, פתחתי והוא אומר לי בנונשלנטיות "וואלה..בס" ושלח אותי לדרכי לביתי דאז בקרית מוצקין.

וזוהי כל האמת לגבי לקיחת כלי מוזיקלי במטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול רק לנחש לפי ההגיון והידע הבסיסי שלי בפיזיקה (תואר בהנדסה) שגם אם לא היה איזון של לחץ האויר ובתא המטען היה לחץ נמוך יותר, עדיין הכוחות שמופעלים באופן רגיל בגיטרה גדולים הרבה יותר משינוי הלחץ הזה - המתיחות של המייתרים מצד אחד לעומת החוזק של החומר שממנו עשוי הצוואר (עץ) הם כוחות הרבה יותר חזקים לעומת ירידה בלחץ האוויר.

תקנו אותי אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע להפוך את הנושא ל"עוגן" או "דביק", במוקדם או במאוחר השאלה הזו חוזרת על עצמה, ויש כאן את כל המידע שצריך.

זה כולה טיסה... מונית מעופפת. קחו את הבס למטוס ותראו מה יקרה. לא צריך להדביק את הנושא.

לעומת זאת כדאי אולי להזכיר שיש כאן מנוע חיפוש. תכניס את המילה "מטוס" ותראה מה תמצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כולה טיסה... מונית מעופפת. קחו את הבס למטוס ותראו מה יקרה. לא צריך להדביק את הנושא.

לעומת זאת כדאי אולי להזכיר שיש כאן מנוע חיפוש. תכניס את המילה "מטוס" ותראה מה תמצא.

נכון אחי, אבל לא בשבילי רציתי להדביק את הנושא, לי יש את המידע שאני צריך + אני יודע להשתמש בחיפוש. המטרה היא בשביל משתמשים חדשים שיבואו, שכמו בכל פורום בטח לא יחפשו, וניסיתי לחסוך פתיחת נושאים סטייל טוקבייס ( משתמש חדש שואל שאלה, ואז יש 10 תגובות של "תשתמש בחיפוש").

רק ניסיתי לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על גיטרה כמו כל כלי הנגינה אין מכס, לכן כלי נגינה לא מענינים את המוכסים.

אם עצרו אותך ובכל זאת שאלו אותך מה יש בפנים, זה בגלל חשד שאולי הברחת סיגריות או משקאות חריפים בתוך המארז

כי זה מה שבאמת מעניין את המוכסים.

לכן ב 99.9 אחוז מהמקרים אתה יכול לעבור להם מול העיניים עם הגיטרה והם אפילו לא ירימו גבה.

אל חשש.

דרך צלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו טסתי לארץ עם 4 גיטרות (ריקים כמובן), 2 באסים ושתי חשמליות + אחת שחבר טס איתה בשבילי, מתוך 4 הטיסות שלי 2 היו עם עצירות ביניים ככה שמדובר ב6 פעמים שהייתי צריך לעבור צ'ק-אין ולקוות שיהיה בסדר. רוב הזמן הכל עבר בסדר, לפעמים היו לי קצת חיכוכים (בעיקר עם הפרסרים) אבל להכל יש פתרון

מצ"ב לינק ל"מדריך של גיל" לטיסה עם גיטרות: (באנגלית, מי שרוצה מוזמן לתרגם...)

http://www.rickresource.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=394246#p610902

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע,

אם תשים חתול בתא אטום ותוריד את הלחץ, אז יצא משם פיל?

מה זה השטויות האלה?

זה פורום זה?

הרי ברור שיצא אריה.מה נסגר איתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם להוסיף קצת לדיון הלחצים, אני חושב שאפילו אם הלחץ היה שונה בתא המטען זה עדיין לא היה משנה.

דבר ראשון, הלחצים שמיתרים מפעילים גדול כמה סדרי גודל מהלחצים האטמוספריים בכל מיני גבהים. זה יהיה זניח לחלוטין.

חוץ מזה, איך בדיוק לחצים חיצוניים אמורים להשפיע על הגיטרה? גיטרה זה דבר מוצק - אין בה לא נוזלים ולא גזים. אולי יש אויר בתוך העץ עצמו, אך הוא מוחזק בתוך העץ על ידי העץ, ולחצים חיצוניים לא אמורים להשפיע. וגם אם כן, שחרור המיתרים זה לא מה שיעשה את ההבדל. לפי דעתי, גם אם תקחו גיטרה לואקום וגם אם תקחו גיטרה לתא לחץ, עדיין לא יקרה לה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי נסיון ממש לא נעים עם אייר פראנס), 

תשמע, מנסיון אישי, תוודא לקבל פקס, רשום וחתום ע"י החברת תעופה שהם מאשרים לך להעלות למטוס גיטרה, בו אאני אספר לך סיפור קטן

לפני שנתיים טסתי ממיאמי לישראל עם אייר פראנס, יומים לפני כן קניתי את הבייבי שלי מיוזיק מן מדהימה שטוב שלא ישנתי איתה ביומיים האלה אז תחשבו כמה דאגה, לפני שעוד קניתי את הבס דאגתץי לדבר עם הנציגה של אייר פראנס ולקבל אישור ממנה שיתנו לי לעלות איתה למטוס, הטעות שלי זה שלא דרשתי את זה בכתב.

ועכיוש מה שקרה במציאות:

אני מיג לשדה התעופה שלוש שעות לפני הטיסה, לבד, עם 2 מזוודות(כמה חודשים טובים בארה"ב) והבס שלי, הדיילת בדלפק מודיע לי חגיגית שאין לי אופציה לעלות איתה למטוס, ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר ממנה, הביאו לי איזה דייל(אשכרא קריקטורה של דייל צרפתי\ספרדי, גיי בכל רמח איבריו וחתיכת בן של זונה בגישה) שמתחיל לרביא יתה שאני מעקב את הטור ושיש לי 2 אופציות, או להשאיר את הבס למישהו בשדה(כאמור אני לבד...אין לי מישהו שיבוא ויקח אותה...מה שיורד מהפרק) או שאני אשלם 200(!!!) יורו על "אקסטרה לאגג'"(כי הרי מותר רק 2 פריטים וכבר הייתי עם 2 מזוודות) וישזרקו את הבס שלי ביחד עם שאר המזוודות....

בקיצור, כעבור משהו כמו שעה של צעקות(בגללי הטיסה התעקבה...ולפי מה שהבנתי זה וואחד קנס לחברת תעופה, הנה לכם ה200 יורו שלי יא בני זונות) וזה שהצלחתי לגרום למנהל הכללי של אייר פראנס בפלורידה להגיע לדבר איתי סיכמנו שאני אשלם 75 יורו והבס תטוס ביחד איתי...

אז תזהר עם הדברים האלה....:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר... לא שאני אומר שזה לא קרה לך אבל אני מניח שלאייר פרנס יש חוקים משלהם, לכל חברה אמריקאית/אנגלית/ישראלית/גרמנית/צ'כית/בולגרית/טורקית  (כל החברות שטסתי איתם עם בס וכניראה יש עוד אני פשוט כרגע לא זוכר) יש את אותו החוק, ניתן לעלות עם תיק (צד) אחד בלבד לטיסה (בגודל מסויים) + כלי נגינה (במידה ויש) מכיוון שכלי נגינה לא נחשב כתיק יד.

וכן בדיקה קטנה מוכיחה שאני צודק, לאייר פראנס יש חוקים משלהם

http://www.airfrance.com/IL/en/common/guidevoyageur/pratique/bagage_special_autre_airfrance.htm

יונייטד איירליינס (אצלהם אין בעיה)

http://www.united.com/page/article/0,6867,50773,00.html#music

נ.ב

רציתי להביא גם את אלעל כדוגמא אבל בישראל כמו בישראל הדף שמדבר על הנושא שלנו לא עולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...ועם גיג-בג, לא קייס קשיח.

זה דווקא בחיים לא הייתי עושה -

הגיטרה צריכה לשבת (אם הכל עבר חלק) בתאים למעלה. יכול להיות שיהיו תיקים עליה ואז היא יכול להשבר בקלות.

בנוסף - במידה וall hell break loose וצריכים אכן להפקיד אותה בשער - אתה שוב מסתכן.

את כל הגיטרות שלי הטסתי בקייסים קשיחים (של ריק, זה אומר מרובעים וגדולים וממש לא בצורת גיטרה).

לפני שטסתי עשיתי המון מחקר ושאלת הקייס היא שאלת השאלות - האם לבוא עם גיג-בג ע"מ להוריד פרופיל או עם קייס קשיח כדי לשמור עליה.

רוב האנשים הסכימו על האחרון, בטח במקרה של כלי יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשרות פעמים לקחתי איתי בס לטיסה, מספר פעמים 2 בסים בגיג בג כפול ופעם אחת אפילו 3 - אחד כפול + אחד רגיל. תמיד גיג בג.

תמיד אני הייתי זה שמוצא מקום ודואג שלא יהיה שום לחץ על הבס. מעולם לא היתה לי בעיה להסתדר עם הדיילים במטוס.

תמיד הבס עלתה איתי למטוס. פעם אחת בלבד הייתי צריך לבצע תרגיל לוליינות קטן בשלב הצ'ק אין כדי שהבס תישאר איתי.

אין לי ספק שאם הייתי מופיע עם קייס קשיח, לפחות בחלק מהפעמים הוא היה מוצא את עצמו במטען.

כל אחד עם הניסיון והתחושות שלו.

תוספת שאני לא לוקח עליה אחריות אבל ניסיון העבר מלמד אותי ש:

גם אם בשלב הצ'ק אין אומרים לי שהבס (בגיג בג) לא יכולה לעלות על המטוס, אני אומר בנימוס "תודה, אני מבין, אבל בינתיים הבס נשארת אצלי על הכתף". הפקיד בצ'ק אין לא יכול לקחת ממך בכוח את הבס. הוא רק יכול לומר לך שלא תוכל לעלות איתה למטוס.

לרוב, לא תיפגוש שוב את אותו פקיד. בעליה למטוס תיפגוש בצוות הדיילים שמבחינתם צריך למצוא לך עכשיו פיתרון על המטוס, ותמיד יש כזה. יש להם הרבה מאד על הראש ואם תפגין נחרצות (באופן מנומס) שהבס לא עוזבת אותך הם לא יבזבזו זמן בויכוחים אלה ימצאו את הפיתרון. IME.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשרות פעמים לקחתי איתי בס לטיסה, מספר פעמים 2 בסים בגיג בג כפול ופעם אחת אפילו 3 - אחד כפול + אחד רגיל. תמיד גיג בג.

תמיד אני הייתי זה שמוצא מקום ודואג שלא יהיה שום לחץ על הבס. מעולם לא היתה לי בעיה להסתדר עם הדיילים במטוס.

תמיד הבס עלתה איתי למטוס. פעם אחת בלבד הייתי צריך לבצע תרגיל לוליינות קטן בשלב הצ'ק אין כדי שהבס תישאר איתי.

אין לי ספק שאם הייתי מופיע עם קייס קשיח, לפחות בחלק מהפעמים הוא היה מוצא את עצמו במטען.

כל אחד עם הניסיון והתחושות שלו.

תוספת שאני לא לוקח עליה אחריות אבל ניסיון העבר מלמד אותי ש:

גם אם בשלב הצ'ק אין אומרים לי שהבס (בגיג בג) לא יכולה לעלות על המטוס, אני אומר בנימוס "תודה, אני מבין, אבל בינתיים הבס נשארת אצלי על הכתף". הפקיד בצ'ק אין לא יכול לקחת ממך בכוח את הבס. הוא רק יכול לומר לך שלא תוכל לעלות איתה למטוס.

לרוב, לא תיפגוש שוב את אותו פקיד. בעליה למטוס תיפגוש בצוות הדיילים שמבחינתם צריך למצוא לך עכשיו פיתרון על המטוס, ותמיד יש כזה. יש להם הרבה מאד על הראש ואם תפגין נחרצות (באופן מנומס) שהבס לא עוזבת אותך הם לא יבזבזו זמן בויכוחים אלה ימצאו את הפיתרון. IME.

הרבה פעמים הם אמרו שאצטרך למסור את הגיטרה בעליה למטוס ושמו מדבקה, אבל הסרתי את המדבקה שהם שמו על הגיטרה בכל מקרה. זה תמיד עבד חוץ מבחברת "easy jet" שזו חברת תעופה זולה.

בחברת "easy jet" טסתי עשרות פעמים באירופה, והם מעולם לא נתנו לי להעלות גיטרה על המטוס ותמיד היא ירדה עם שאר המטען.

התוצאה: גיטרה קרה.

כתבנו על זה שיר על המנגינה של "דם חם":

"בס קר,

בס קר,

זה מה שכולם אומרים שיש לי.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי ביררתי וניתן להעלות את הבס בקייס למטוס אם משקל הבס (כולל הנרתיק) מגיע עד לשמונה קילו.

עכשיו השאלה,

כמה נראה לכם שסטינגריי 4 מיתרים ממוצעת+קייס קשיח שוקלים?פחות משמונה קילו או יותר?

עריכה: בדקתי באתר של מיוזיקמן וקלאסיק סטינגריי שוקלת 4.65 ק"ג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

אהלן חברים,

באפריל אני טס לטור עם הלהקה שלי באירופה.

בארץ אני משתמש בפדאלטריין 2 לאפקטים שלי, אבל אני לא משתמש בכולם ללהקה הספציפית הזו

ולכן חשבתי לקחת קייס קטן יותר לנסיעה עצמה.

לצערי שני הדגמים הקטנים של פדאלטריין (הנאנו והמיני) לא באים בגרסת קייס קשיח.

חשבתי לקנות את הנאנו ולחבר אותו לגיג בג של הגיטרה ולהעלות הכל למטוס - הבנתי שלא תהיה בעיה עם זה.

אני מצרף לינק לאתר של פדאלטריין, תסתכלו שם בתמונה ה-5 מצד שמאל -אפשר להצמיד את הקייס הרך של הפדאלים לגיג בג וזה נראה לי סבבה.

יש פה מישהו שיכול להעיף מבט ולהגיד לי אם אני אוכל להעלות את זה למטוס?

בנוסף - ההבנתי שעדיף לטוס עם גיג בג, שככה בטוח מעלים את זה למטוס.

יש לי מיוזיקמן סטינגריי והקייס הקשיח שלה הוא מלבני וגדול.

any thoughts?

תודה

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז כמו שציינתי בפוסט שלי, חזרתי לפני מספר ימים מחו"ל.

קניתי שם קייס של MONO, הוא אמנם גיג בג אבל קשיח, לכן לא ניתן לקיפול/קימוט או פשרות בגודלו, ולמרות זאת להפתעתי הוא נכנס לתא המטוס מעל המושבים, אך כמובן זה תלוי באיזה מטוס מדובר.

מבחינת התוכן של הגיג בג שלך אולי יש מקום לספק, אני לא יודע אם יתנו לך להעלות חגיגה אלקטרונית כזו לגוף המטוס, בן לאדן עשה לנו הרבה קשיים בטיסה, ופקידי הבדיקה הפכו מדושנים מכמות הקוקה קולה שלא נתנו לנו הנוסעים להעלות למטוס. 

אין לי תשובה נחרצת בשבילך כמו עצה להתייחס לתיק כאחד שלא עולה איתך למטוס, ולרפד אותו בהתאם, מספיק שתזרוק פנימה עיתונים או מגבות ואתה יכול לישון בשקט בטיסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

לדעתך ריפוד טוב של הקייס של הפדאלבורד יעשה את העבודה?

אפשר להיות רגוע? :)

אני לוקח פשוט פדאלים יקרים, שחלקם כבר לא מיוצרים ושווים הרבה.

בגלל זה אני קצת חושש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תובנות אחרות ליציאה מהארץ-

תרשום את כל החפצים החשמליים שאתה נוסע במכס כשאתה יוצא מהארץ (כלי נגינה, אפקטים וכו...). כי אם המכס יעצור אותך באקראי לבדיקה כשתחזור, תצטרך להוכיח שהציוד הוא שלך ושיצאת מהארץ איתו. העמדה של המכס נמצאת אחרי עמדת המשטרה (כשבודקים לך את הדרכון ביציאה) במעבר צר מצד שמאל. את מה שאתה שולח במטען, תשאל את הדיילות איפה אתה רושם את הציוד, וגם אם יגידו לך שלא צריך,  תהיה נחמד, מנומס, ותתעקש לרשום את הציוד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...