Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

yarabi

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    191
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

yarabi שיחק אותה בתאריך מרץ 3 2017

התכנים של yarabi היו האהובים ביותר!

מוניטין

1 ניטרלי

מידע נוסף

צפיות אחרונות בפרופיל

9712 צפו בפרופיל
  1. הי, יש פה פלייליסט קטן של להקה שניגנתי בה לפני הרבה שנים כשגרתי בהולנד (Konzilium) עם גיטריסט מסרביה. סוג של ג'אז בלקן. הקטע הראשון ברובו 5 על 3, הקטע השני ברובו 11 על 4 (קאבר ל- My favorite things) והקטע השלישי סתם מגניב. דווח אם אהבת
  2. את החבר'ה האלה עדיין לא ניסיתי, אבל המחירים סבירים וזה קרוב יותר. http://www.lordofthestrings.com/lots/mcsmambo.p
  3. yarabi

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אני משרה את המיתרים 24 שעות במתנול - אלכוהול 96% בתוך טיובת PVC באורך של המיתרים http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%9C התוצאה היא מיתרים חדשים לגמריי (מלבד חריצים שנחרצו כתוצאה מלחץ של הסריג על המיתר (יוסי שריג) - ובד פרום בקצה המיתר). תוצאה טובה בהרבה מהרתחות מים. גם סטאפ אני עושה לבד מספר שנים, למרות שיש משהו ביכולת המקצועית של אדם העושה סטאפים למחייתו. לאחרונה יישבתי עם אדם פנאט לטכנאות גיטרה, למדתי והובהרו לי הרבה דברים. אחד מהם: בדקו את ההברגות של כל הברגים בגיטרה (גשר, מפתחות, חיבור בין גוף לצוואר, הפיקאפים זה סיפור אחר). הגיטרה רוטטת יותר כשכל ההברגות מוברגות עד הסוף (פחות בזבוז אנרגיה). הצליל האקוסטי יותר חזק. הרעיון ודאי נראה מאוד הגיוני אבל אני לא חשבתי עליו עד שפגשתי באותו אדם (יואב - הוא גם עובד בברל'ה בלהבות חביבה. אם מישהו יתעניין אוכל לתת את הטלפון שלו. תותח, פנאט גיטרות. קרוע). יש לו עוד המון טיפים.
  4. דאדאריו פרו סטילס מחזיקים המון זמן (שומרים המון זמן על הבזזזזזז). לא החביבים עלי מבחינת הטאץ', אבל בהחלט מחזיקים יותר מכל מיתר שניסיתי אם אני זוכר נכון (לא ניסיתי אלקסיר\ארץעיר).
×
×
  • Create New...