Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

שאלה לגבי טיסה עם ציוד


BassR

Recommended Posts

בכיף,

דבר נוסף הוא שלפעמים, במיוחד בלילה הם נועלים שם את הדלת ואין שם אף אחד, הם בטח הולכים לישון. תעיר אותם, אל תתבייש, זה התפקיד שלהם לשרת אותך.

אמור להיות יש שם מספר טלפון ואם אתה לא רואה אותו, תחזור לעמדה של המשטרה ותשאל איך אתה יכול להשיג את המספר (אתה יכול גם לשאול את המשטרה איפה המכס במידה ואתה לא מוצא את המקום).

כבר יצא לי להתווכח עם מישהי מהמכס שכמובן אמרה לי שלא צריך שום דבר ושאין מכס על החפצים. התעקשתי, ותוך כמה דקות הופיע מישהו ורשם את החפצים שלקחתי איתי בעליה למטוס (כלומר, בנפרד מהמטען שאותו גם אפשר לרשום, אבל אני לא יודע איך). אם יבלבלו לך בשכל, תגיד שהחוק מחייב שיהיה נציג שלהם בעמדה. שוב, תהיה נחמד, רגוע, ותתעקש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב קייס קשיח לאפקטים (מוטיבוקס, לבנה...) אולי קצת יותר כבד אבל בטוטאל עושה את העבודנ יותר טוב מכולם!

לגבי בס אני תמיד מעדיף אותה לידי ובקייס קשיח אין סיכוי שיתנו לי להעלות אותה ולכן אני לוקח בגיג בג מרופד של וורוויק. דבר חשוב= שחרר את המיתרים שלא תגרום נזק לטראס!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר חשוב= שחרר את המיתרים שלא תגרום נזק לטראס!

שי ידידי, גם זו אגדה אורבנית...

אין שום צורך לשחרר את המיתרים.

יותר מזה, אם משחררים מיתרים כדאי לשחרר גם את הטראס רוד שלא ימתח את הצוואר "על ריק" ויגרום נזק לעץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום כוח שפועל ב 40,000 רגל בתוך מטוס, שעשוי להזיק לגיטרה ולגוף האדם לא.

אין צורך להרפות ולמתוח, תן לה לנוח בקייס בשקט כאילו היתה בבגאז' של הרכב.

אכן אגדה אורבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מכיר מישהו שעלה עם בס וירד עם קונטרבס  ;)

מצד שני יכול להיות שהמצב היה דפוק לפני זה ומשהו אחר גרם לזה...

ואם כל כך הרבה מכובדים אומרים אז כנראה שזה באמת כך! קיצר שכח מעניין הטראס!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלהקה היא FeelAbout!

להקת רוק אלטרנטיב שעושה חומרים באנגלית, הלהקה נמצאת כרגע אחרי אלבום ראשון שיצא באפריל שנה שעברה.

הלהקה זכתה בשנת 2007 בתואר "להקת הרוק של השנה" בטקס פרסי המוזיקה בלוס אנג'לס.

אני נכנסתי ללהקה כבסיסט לפני משהו כמו ארבעה חודשים. באתי עם עבר ונסיון בכל מיני תחומים מכל מיני סטיילים, מה שהוביל לשיטת עבודה אחרת ללהקה ממה שהכירה עד כה- מה שהוביל בסופו של דבר להחלטה של הלהקה לתת את ההפקה המוזיקלית לאלבום השני לי ולגיא פישר, גיטריסט(אחד מהם) הלהקה.

אם זה מעניין מישהו, עד לא כל כך מזמן, כשעוד היינו בפעילות הייתי חבר מייסד ופעיל עד הפירוק של להקת "המושבה" שהוציאה אלבום בכורה ב2009 והופק ע"י בן הנדלר והסינגל הראשון שלה "ים" זכה להצלחה מסחררת בתקשורת וברדיו.עבר קצת זמן, הלהקה התפרקה, וכמו שאתם רואים, אני אוהב לנגן  הרבה סטיילים ומצאתי את עצמי מתחבר ללהקה הנוכחית!

מעבר לזה אני חבר בעוד כמה פרויקטים שהם שונים לגמרי מפילאבאוט, יותר לכיוון הפופ האלקטרוני. דברים שאני מאוד מתחבר אליהם. גם שם כמובן אני מתפקד כבסיסט, רק עם הרבה יותר סאונדים אפקטים וכו', על טהרת הבס שמתפקד חלק נכבד מהזמן כסינת' בס - רק עם כל הכיף והאנלוגיות שיש בלעשות את זה לייב עם גיטרה בס.

אם מישהו מעוניין לשמוע משהו מהפרויקטים הנ"ל, או לשאול פרטים לגבי משהו כלשהו, אשמח.

ניצן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לשמוע משהו מהאלקטרוני, אם אפשר (תחום שממש בא לי להכנס אליו). איפה מוצאים חבר'ה לזה? כל מה שקורה ב"דרושים" (לפחות של אקט) זה סינגרסונגרייטר-מחפש-נגנים-שינגנו-את-השירים-שכתבתי-הכל-כתוב-מוכן-ומוקלט-רק-תבואו-להיות-המשרתים-שלי.  :-[

(וזה תמיד רוק, ותמיד בסגנון אלטרנטיב/גראנז' של אמצע הניינטיז ב LA.... משהו שאני ממש לא מתחברת אליו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע, מה שאני עושה בתחום הזה שנוטה יותר לכיוון האלקטרוני, הוא עדיין שירים, פשוט בסטייל מודרני - של משהו בכיוון של אלקטרו-פופ.

הכיוונים המוזיקליים האלה נותנים לי הרבה יותר מקום וצורך לתפקד כיותר מגיטרה בס רגילה.

אני אצרף לינק לשיר שהוא חלק מאלבום בכורה של חבר שלי שאני מנגן באלבום הנ"ל בס, וחבר טוב אחר הפיק.

זה ממש חדש שחררנו את זה עכשיו לרשת, את יכולה לשמוע שם מה אני עושה... זה עוד יחסית פשוט, בשירים הבאים תוכלי כבר לשמוע סאונדים קצת יותר מורכבים. אבל גם פה אפשר להבין בקלות את הרעיון של מה שאני עושה. זה לא שזה כזה מסובך, פשוט יש קונספט ברור מאחורי מה שאני עושה.

הנה עוד לינק לשיר של המפיק שהפיק את השיר העליון, גם בו אני מנגן, והוא יותק לכיוון של רוק דיגיטלי:

כל הדברים הנ"ל זה דברים שיש מאחוריהם הרבה מחשבה בכיוון של סאונד בס. אני מתכוון כמובן למעבר לחשיבה שכולנו מכירים באולפן/לייב כמובן. לא שהמצאתי את הגלגל - חלילה, פשוט רצית להיכנס לזה קצת אז אני מנסה להסביר קונספטואלית בגדול...

לגבי איפה למצוא עם מי לנגן את זה - למען האמת, עצוב שאנחנו עדיין תקועים בעידן הסינגרסונגרייטר שכ"כ מבאס אותך לפי מילותייך... כי בעולם זה כבר מזמן לא ממש מה שקורה, לפחות לא רק!

אני במקרה שלי פשוט הצלחתי ליצור לעצמי עבודה, בגלל שהצלחתי למצוא סוג של קול משלי על הכלי לדברים האלה.... שוב זה לא פשוט וזה לא מביא לי ת'מיליונים, אבל זו התחלה:)

אנחנו נמצאים בעידן שבו בקלות למוזיקה המודרנית הרבה פעמים מפיק, או אומן ייגש לקל ביותר - וכאן יש מצב להחליף אותנו בסינת' בס מתוכנת או משהו בסגנון. אבל כשמביאים משהו שהוא כולל גם חום אנושי, וגם את הכוח שיש לסיגנל אנלוגי (לעומת דיגיטלי) - זה מנצח.

לדעתי - תתחילי להיכנס לראש של הסטייל (יש כ"כ הרבה) תתחילי ללמוד לנגן את זה, את הוויב, תביני איזה ציוד את צריכה - זה קריטי לעניינים האלה.

יש עוד דברים לשמוע אם בא לך, יש עוד הרבה דברים במיקסים עכשיו, אז בקרוב עוד הרבה!!

:)

שאלות על ציוד גם יתקבלו בברכה

ניצן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

אני טס עוד מעד לארה"ב והחלטתי לקחת את הבס איתי כי אין מצב שאני לא מתאמן תקופה מסוימת.

בענייני פרוצדורות הטסת הבס- איך עושים את זה? איך כל העסק עובד?

(שתי טיסות למען האמת- עם החלפה בוינה, וגם לגבי הטיסה חזרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ מאוד לקחת את הבס על המטוס כתיק נשיאה, אבל תברר אם צריך להודיע על כך כי כדי שיהיה מקום צריך קצת מזל, וזה גם מאוד תלוי בחברת התעופה.

אני זוכר שהבאתי את הבס שלי מארה"ב לא הייתה שום בעיה להעלות אותה על המטוס ופשוט חיפשתי מקום פנוי בתאים למעלה וזה היה בסדר גמור, אבל אני לא זוכר איזו חברת תעופה זו הייתה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכמה זמן אתה נוסע? כי אם זה לכמה חודשים, יכול להיות יותר פשוט לקנות שם איזה סקווייר סבירה ולמכור לפני שאתה חוזר. זה מה שאני עשיתי כשנסעתי ללמוד בפילדלפיה ב-87'. קניתי בס של Arbor ב-99 דולר ומכרתי לפני החזרה לארץ באותו מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קיבלתי בשעה טובה את הפרטלס האקוסטית שלי. חבר הביא לי אותה מארצות הברית. הוא טס מטקסס לניו יורק ומניו יורק לתל אביב. בשתי הטיסות הוא לקח אותה איתו לקבינה, לא אמרו לו כלום ואפילו בטיסה מניו יורק לארץ הציעו לו לאחסן אותה בארונית של הדיילות בשביל לא לשים אותה בתאים למעלה ובטעות מישהו יניח עליה משהו כבד.

בקיצור, ברוב המקרים אין בעיה, חברות התעופה ערות לנושא הזה כבר זמן מה ולא מקשות על הנוסעים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

גם אני הבאתי לא מזמן בס (רבע נפח, בקייס רך) בטיסה, שמתי על הגב ועליתי למטוס. גם לי הציעו לאכסן בתא של הדיילות/ של החליפות/ התא המאורך ליד הביזנס בלי בעיה!

וגם - חבר הביא לי מארה"ב ג'ז בס בקייס קשיח ענקי וגם העלה אותה איתו לתא הנוסעים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה, תודה לכולם.

ועוד שאלה-

אני הולך לשהות חלק מהזמן בקרוואן. לפי מה שהבנתי קרוואן הוא הרבה יותר "נוח" לפריצה מאשר מכונית רגילה והבנתי שאי אפשר לבטח את הבס מפני מקרים כמו גניבה בחו"ל וזה אחד מהפרמטרים שעומדים בפניי בהטסת הבס.

למישהו יש קצת ניסיון בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבטח, כל דבר שאתה לוקח איתך בר ביטוח.

אם אתה נוסע לעשות טיול קראוונים ולא לאיזה שבועיים של חופשה תעשה לעצמך טובה ותשמע לעצה של אילן ותקנה לעצמך משהו זול שם לנגן עליו...הרי גם מגבר תרצה לא?..אז מה גם מגבר תקח?

עזוב אותך שטויות ותקנה שם משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יהיה טיול ארוך של כמה חודשים, ממש לא.

אני לוקח איתי את המכשיר הנחמד הזה של VOX- מתחבר מצד אחד לפי אל ומצד שני לאוזניות- בשביל לא להפריע ליושבי הקרוואן. (סאונד זוועה אבל יש סאונד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך נסיון - תהיה מוכן לכל מיני סיטואציות.

טסתי באלעל לטור באירופה באפריל האחרון. בטיסה הלוך אף אחד לא דיבר איתי ואני ושני הגיטריסטים בלהקה סגרנו את כל הסיפור של 2 גיטרות ובס בתוך קבינה אחת ולאף אחד זה לא הפריע.

לעומת זאת - בטיסה חזור לארץ, מנהלת צצות הטיסה (percer) היתה מאוד לא נחמדה והחליטה שאין מקום לזה במטוס. עמדתי ראשון בתור ולכן לא היה מצב שמישהו לפניי יכניס אפילו גרגיר אורז למטוס.

הכריחו אותי (!) ואת שני הגיטריסטים לשלוח 2 גיטרות ובס אחת בשווי של 60,000 ש"ח במטען ה"רגיש" של המטוס (עגלות ילדים וכו') - וכששאלתי מה אם קורה משהו, הסבירו לי טוב מאוד שזו בעיה שלי ואין ביטוח על כלום. כמובן שלי יש ביטוח בעצמי אבל זה לא העניין.

כשעליתי למטוס אותה מנהלת צוות טיסה קיבלה ממני מספר שאלות: שאלתי אותה איך בדיוק היא מוכנה לקחת על עצמה, ללא שום סיבה מיוחדת, את האחריות להוריד ציוד בשווי 60,000 ש"ח לבטן המטוס. היא בתגובה אמרה "אה... לא ידעתי... אה... תבדוק עכשיו אם יש מקום ואני אגיד להם להעלות את זה". כמובן שבשעה הזו כבר המטוס היה מלא ולא היה סיכוי. חבורה של מטומטמים. לגיטרה שלי ושל חברים שלי לא קרה כלום. אבל זה לא מצדיק.

כל מה שאני אומר זה - אל תבוא ותהיה בטוח שהכל יהיה ורוד בקטע הזה. מנהל צוות טיסה יכול לעשות מה שבא לו בכל מה שקשור לכבודה שעולה למטוס.

תנסה להילחם כמה שתוכל...

בהצלחה:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אומר שזה עניין של קארמה, ל-2 הגיטריסטים שלך יש קארמה גרועה מאוד (לך אולי לא אבל קארמה לא עושה איפה ואיפה במצב כזה).

ככה או ככה יובל ניראה לי הכי חכם לקנות משהו זול, ככה לא תצטרך לדאוג לכלי כל הזמן ופשוט להנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, ברוב המקרים אין בעיה, חברות התעופה ערות לנושא הזה כבר זמן מה ולא מקשות על הנוסעים שלהם.

חוץ מאייר פראנס

בטיסה האחרונה שלי איתם מלוס אנג'לס לפני שנה, העליתי גיטרה למטוס וחטפתי על זה צעקות מהדיילת (בצרפתית עם קצת אנגלית - תדברי אנגלית לעזאזל, את נמצאת על טיסה מארה"ב!). בסוף זה הסתדר, עם עקשנות מצידי, ופנים חמוצות מצידם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה בעיה כשחזרתי מארה"ב בפעם הקודמת - הייתה לי טוביאס בגיג באג, ו-ווריור בקייס קשיח עצום, והם אמרו- זה או זה. מכיוון שלא הייתי יכול לשים את הטוביאס בקייס של הווריור, הייתי צריך לשלוח את הווריור, והנציגה של החברת תעופה שהייתה סופר נחמדה עזרה לי למצוא פיתרון שיכול להיות שימושי במקרים שעושים לך בעיות-

יש להם שירות שהוא סוג של ביטוח אקסטרה- אתה משלם 30 דולר, והם מחוייבים לנשוא את הדבר המבוטח ביד ממקום למקום- לא עגלה, לא בטיח- ביד. עקב העובדה שהיו לי 3 טיסות מקשרות וציוד של 7 חודשים, זה הפך גהנום מובטח לקצת יותר נח, ככה שזה שווה בירור אם עושים לך בעיות...

אניוואי, תעשה חיים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה בעיה כשחזרתי מארה"ב בפעם הקודמת - הייתה לי טוביאס בגיג באג, ו-ווריור בקייס קשיח עצום, והם אמרו- זה או זה.

לא הייתי קורא לזה בעיה, לפי החוק אתה יכול לעלות עם כלי מוזיקלי אחד לטיסה..כרגע היו לך 2 , זו ממש לא "בעיה" כי חברת בתעופה לא מנעה ממך לעלות לפי החוק את אחד הכלים, זו "בעיה" שאתה יצרת לעצמך כאשר הבאת 2 כלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קורא לזה בעיה, לפי החוק אתה יכול לעלות עם כלי מוזיקלי אחד לטיסה..כרגע היו לך 2 , זו ממש לא "בעיה" כי חברת בתעופה לא מנעה ממך לעלות לפי החוק את אחד הכלים, זו "בעיה" שאתה יצרת לעצמך כאשר הבאת 2 כלים.

ה"בעיה" הועלתה כדי לתת הסבר לאופציה הנוספת שגיליתי, ששווה לזכור במקרה וכן עושים לך בעיות.

אם כבר, זה לא נחשב לבעיה, כי ש לי גם טוביאס וגם ווריור באותו הזמן- זה הפיתרון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

היי חבר'ה,

בחודש הבא אני עובר לאנגליה לתקופה של שנה וחצי לערך. כך לפחות התכנון.

אני מביא איתי לשם בס אחת, כמה אפקטים, כמה כבלים, מיקורופן אלחוטי וראש MarkBass .LittleMarkII

כל אלה נכנסים בקלות בקייס של הגיטרה או בתיק/מזוודה שלי, אבל עדיין נותרו לי שתי שאלות עיקריות:

1. את הבס עצמה אני רוצה לקחת איתי על הגב. בעבר קראתי פה כמה פעמים על כך שבאל-על, לפחות, זאת לא בעיה. אשמח אם מישהו יוכל לחדד לי את השיטה להעלות בס איתך למטוס.

2. יש לי גם בוקסה, MarkBass Traveler 102p. היא קלה ואיכותית ואני שוקל לקחת אותה איתי. השאלה היא איך. עדיין מדובר על 15 קילו, וגם אם אני כן מעלה אותה למטוס בתור ציוד נוסף - איך אני אורז אותה כך שהיא תשרוד את תלאות הטיול הזה?

נ.ב.

יש לי אפשרות לשלוח את זה יחד עם חברת שליחויות (פדקס, UPS וכ'ו) עם חבר שגם עובר ומעביר איתו ציוד יקר וכבד. ועדיין, אני תוהה אם לקנות לבוקסה קייס רציני מאיפשהו (ואז מאיפה כדאי?) או שיש לכם רעיון אחר, וזול יותר.

תודה לכל מי שיענה! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שצריכה להיות בעיה בלהעלות גיטרה בס למטוס, אף פעם לא ניסיתי את זה עם בס, אבל הרבה מאוד פעמים טסתי עם אקוסטית/קלאסית (בגיג באגים גדולים יחסית שהכילו הרבה מאוד דברים פרט לגיטרה), פשוט אל תשאל בכניסה למטוס אם אפשר/אי אפשר לעלות עם גיטרה למטוס.

אני בד"כ שולח את כל שאר הציוד שלי לתא המטען, שם את הגיטרה בהצלב על הגב ומכניס לקייס שלה את כל מה שאני צריך לדרך (אייפוד/דרכונים/כרטיסי טיסה וכו).

לגבי הבוקסה, אם יש לך את האופציה לשלוח דרך חברת שליחויות תעשה את זה, למרות שהבוקסה שלך לא שוקלת ממש (יש לי את Traveler 12 שהם די דומות) נראה לי ממש לא נוח להסתובב בין נמלי תעופה עם בוקסה (בנוסף לעוד תיקים שאני בטוח שיהיו לך) וגם זה לא משהו שהייתי רוצה להפקיד בידיהם של סבלים בנמלי התעופה או בחסדיו של מזג האויר החורפי (מספיק פעמים התיק שלי שהיה בבטן המטוס הגיע אלי רטוב כי בזמן הפריקה ירד גשם זלעפות- אני לא רוצה לחשוב מה יקרה לבוקסה במצב כזה).

אם אתה מעוניין בכיסויים לבוקסה אני זוכר שדיברו פעם בפורום על תופר בת"א שנמצא ליד התחנה המרכזית או משהו באזור שתופר כיסויים לבוקסות ותיקים לגיטרות ע"פ הזמנה במחירים סבירים....מישהו כבר ירחיב על זה כי אני באמת לא זוכר איך קוראים לו.

נסיעה טובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון לא צריכה להיות בעיה עם הגיטרה, אני טסתי כבר 3 פעמים עם באס (5 טיסות שונות), בפעם האחרונה עשו לי קטע בus air באחד הלגים אבל עם קצת אסרטיביות מסדרים הכל.

לגבי הקבינט - פשוט תכניס אותו למזוודה גדולה ומרופדת או אם אתה פוחד - תבנה לו hardcase  ותשלח אותו בזה, הוא בגודל ובמשקל שמותרים בתור מזוודה.

אני לא מאמין שיתנו לך להעלות את הקבינט לתא הנוסעים אז קח את זה בחשבון. זה גם יכול לסכן לך את העלאת הגיטרה.

את הקבינט והראש שלח במזוודה מרופדים טוב (אני שלחתי במזוודה fender reverb מה60s, אני בטוח שמגבר סולידסטייט וקבינט מודרניים ישרדו גם כן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...

אני עוד שבועיים בארה"ב ומחכה לי שם גיטרה.

שאלתי למומחים האם יתנו לי להעלות איתה למטוס ואז נסתפק בגיגבאג או שנצטרך לשלוח ואז רצוי קייס קשיח.

תודה מראש,

רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתנו לך לעלות איתה למטוס.

תבקש מהדיילים כשאתה עולה למטוס לשים אותה בתא המעילים. נראה לי שכבר כל הדיילים מכירים את התהליך וזה מה שהם בד"כ עושים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אולי כבר כתבתי את זה ואולי לא... לפני כמה שנים חזרתי מארה"ב והבאתי כמה גיטרות, נתנו לי לעלות עם 2 בקייס כפול ואת השלישית שהייתה בקייס רך נאלצתי למסור, למזלי היה מדובר בחשמלית של פנדרת תוצרת סין שעלתה משהו כמו 50$ חבוטה ומצ'וקמקת אז ככה שלא באמת דאגתי ואמרתי טוב מקסימום מינימום.

מסרתי את הבס איך שהיא בקייס הרך וכשנחתתי בארץ קיבלתי אותה תאמינו או לא ידנית מאחד מעובדי המטען, הוא כמובן לא ידע מי אני והוא הוציא אותה אחרי שכל המסוע כבר התרוקן מנוסעים ורק אני ועוד כמה בודדים חיכינו ומיד נגשתי אליו, הוא בדק שזה שיך לי ע"פ המדבקות ושיחרר אותי לדרכי.

אני חושב שכאשר הם רואים גיטרה בקייס קשיח הם מתייחסים אליה כמו מזוודה וזורקים אותה אך כשהם רואים שהמעטפת שברירית ולא באמת מגנה הם יותר עדינים, במקרה הספציפי הזה זה היה ככה לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...