Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

שאלה לגבי טיסה עם ציוד


BassR

Recommended Posts

שום דבר, שים אותה על הכתף וצא. אף אחד לא ידבר איתך. זה פריט אישי ואתה יכול להגיד שזו גיטרה שיצאת איתה מהארץ. אגב זו עוד סיבה טובה להגיע עם גיג בג ולא עם מזוודה. מושך הרבה פחות תשומת לב.

אני מביא גם בס חדשה מחו״ל בעוד 3 שבועות עם חבר וזה בדיוק מה שגם עשיתי. משאיר את המזוודה אצלו בבית בארצות הברית והוא מביא אותה בגיג בג. ככה גם לא יעשו לו בעיות להעלות אותה איתו למטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הדילמה הקבועה שיש לי כל פעם שאני טס עם גיטרה...

אני עולה עם קייס קשיח, תמיד.

צריך לגלות אסרטיביות ואדיבות וזה בד"כ עובד.

הבעיה היחידה שהיתה לי היא כשחזרתי עם השאדו לפני כמעט שנתיים הדיילת בשער לא הסכימה שאני אעלה איתה למטוס למרות שהדפסתי דף של חברת התעופה (AA אם אני זוכר נכון) שמראה שמותר להעלות כלי נגינה בתור פריט אישי עד גודל מסויים ושהבאס שלי לא גדולה יותר מזה). היא התעקשה והכריחה אותי לשים תג של gate check.

פניתי לשרוול ובשניה שהיא יצאה לי מטווח הראיה קרעתי את התג ועליתי עם הגיטרה למטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בכלל מלכתחילה לעלות עם קייס קשיח?, למה לחפש לסרבל לעצמך (ולאחרים) את הנסיעה?

גם אם את הבס קנית שם והקייס הגיע איתה אז שלח את הקשיח ותעלה עם קייס מרופד, אבל כמובן שעדיף לעשות חיים קשים ולהתווכח במקום ללכת בדרך הנכונה.

גם את המשפט לגלות אסטרטיביות ואדיבות אני לא קונה, למה מלכתחילה להיות אסרטיבי?, תאמין לי שצוות המטוס יודע בדיוק מה מותר ומה אסור והוא לא צריך שתדפיס לו הנחיות, במקרים כאלו של אסרטיביות ולקוחות שחושבים שהם יותר חכמים ובאים להם עם הוראות מודפסות הצוות פשוט עושה דווקא כי הם יכולים ואם תרצה או לא המילה האחרונה היא שלהם, אותו דבר גם אתה היית עושה בעבודת היום יום שלך, אחרי שעוברים עשרות נוסעים בדיוק כמוך כן יש חשק לעשות דווקא.

אני אגלה לך סוד, בכל מטוס (תלוי בגודל המטוס) יש בין 2-4 ארונות מעילים כפי שקוראים להם או ארונות צוות, בארון הזה שמים בין היתר את המזוודות של כל צווה האוויר (דיילים וטייסים) ואת התיקים האישיים שלהם, בין היתר הוא משמש לאיכסון של קביים, עריסות ילדים, תותבים (אם יש), מעילים כבדים במיוחד,תוספת מקום למחלה הראשונה וכל שאר הדברים שעולים או לא עולים על דעתך, כלי נגינה גם כן והם בעדיפות הכי נמוכה, בגלל זה יש התעקשות לפעמים מצד הצוות לשים את הכי בתא העליון ולא בארון.. הארון הוא מאוד קטן כזה שבן אדם ממוצע יהיה לו קושי להיכנס לתוכו וקייס קשיח תאמין או לא תופס הרבה נפח ואתה בטח לא הנוסע היחידי בטיסה ובטח לא היחידי עם כלי נגינה.

וואו אז עבדת על דיילת וקראת את התג ברגע שהיא לא ראתה אותך, אחלה דוגמא אתה משמש פה.. אני במקומך הייתי מתבייש ולא מתגאה בזה, אני בטוח שדפקת את המערכת.... סלח לי אבל כרגע בהסתמך על מה שכתבת הרגע אתה פשוט מגעיל אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה לעלות למטוס עם גיגבג.

ניסיוני האישי כלל מספר פעמיים של עלייה למטוס עם אקוסטית ופעם אחת עם בס.

כולם נכנסו בתא האיחסון העילי והכול היה בסדר.

לטעמי גיגבג טוב נוח יותר באופן כללי מקייס קשיח, אבל זה כבר דיון אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בכלל מלכתחילה לעלות עם קייס קשיח?, למה לחפש לסרבל לעצמך (ולאחרים) את הנסיעה?

גם אם את הבס קנית שם והקייס הגיע איתה אז שלח את הקשיח ותעלה עם קייס מרופד, אבל כמובן שעדיף לעשות חיים קשים ולהתווכח במקום ללכת בדרך הנכונה.

גם את המשפט לגלות אסטרטיביות ואדיבות אני לא קונה, למה מלכתחילה להיות אסרטיבי?, תאמין לי שצוות המטוס יודע בדיוק מה מותר ומה אסור והוא לא צריך שתדפיס לו הנחיות, במקרים כאלו של אסרטיביות ולקוחות שחושבים שהם יותר חכמים ובאים להם עם הוראות מודפסות הצוות פשוט עושה דווקא כי הם יכולים ואם תרצה או לא המילה האחרונה היא שלהם, אותו דבר גם אתה היית עושה בעבודת היום יום שלך, אחרי שעוברים עשרות נוסעים בדיוק כמוך כן יש חשק לעשות דווקא.

אני אגלה לך סוד, בכל מטוס (תלוי בגודל המטוס) יש בין 2-4 ארונות מעילים כפי שקוראים להם או ארונות צוות, בארון הזה שמים בין היתר את המזוודות של כל צווה האוויר (דיילים וטייסים) ואת התיקים האישיים שלהם, בין היתר הוא משמש לאיכסון של קביים, עריסות ילדים, תותבים (אם יש), מעילים כבדים במיוחד,תוספת מקום למחלה הראשונה וכל שאר הדברים שעולים או לא עולים על דעתך, כלי נגינה גם כן והם בעדיפות הכי נמוכה, בגלל זה יש התעקשות לפעמים מצד הצוות לשים את הכי בתא העליון ולא בארון.. הארון הוא מאוד קטן כזה שבן אדם ממוצע יהיה לו קושי להיכנס לתוכו וקייס קשיח תאמין או לא תופס הרבה נפח ואתה בטח לא הנוסע היחידי בטיסה ובטח לא היחידי עם כלי נגינה.

וואו אז עבדת על דיילת וקראת את התג ברגע שהיא לא ראתה אותך, אחלה דוגמא אתה משמש פה.. אני במקומך הייתי מתבייש ולא מתגאה בזה, אני בטוח שדפקת את המערכת.... סלח לי אבל כרגע בהסתמך על מה שכתבת הרגע אתה פשוט מגעיל אותי.

ישנת טוב? אכלת טוב? הכל בסדר? אני מציע לך לנשום עמוק ולהרגע... שלא תחטוף איזה התקף לב מהגועל שלך ממני.

ההנחיות של AA לגבי גודל כלי נגינה ברורות ופשוטות, דיילת הקרקע החליטה שהבאס שלי גדולה מדי. אני מדדתי את הקייס לפני העליה למטוס והיו לי עוד כמה אינטשים עודפים. הוויכוח לא היה לגבי מה מותר ואסור אלא לגבי המדידה שלי. הצעתי לה למדוד את הבאס והיא סירבה. אני בחרתי את חברת התעופה הספציפית הזו בגלל שהם מפרסמים בריש גלי שהם Guitars friendly ושאני אוכל להעלות אותה למטוס, היא החליטה שלא מתאים לה ואני לא התכוונתי לסכן כלי של מעל $3000 רק בגלל שהיא החליטה שזה גדול מדי.

כשנכנסתי למטוס הדיילות היו אדיבות מאוד והבאס נכנסה יופי לתאים העליונים והשאירה המון מקום לתיקי יד של אנשים אחרים מעליה, אפילו לא תפסתי מקום עודף והבאס היתה התיק היחיד שלי, כמו שהם ביקשו. בלי התחכמויות ובלי שום דבר.

לגבי לגלות לי או לא לגלות לי... טסתי המון פעמים עם גיטרה (מעל 10) ואני מכיר פחות או יותר כל מטוס. ברוב המטוסים (כולל בקטנים כמו 737) באס בקייס קשיח נכנסת בקלות בתאים למעלה (כל תא בגודל שתי דלתות) ומשאירה מקום מספק לתיק יד תקני+ להיות מעליה. ב777 לדוגמא, למרות שהוא ענק - התאים קטנים יחסית (כל דלת פותחת תא מבודד) ובאס לא תכנס שם. אבל במטוסים גדולים (747, 777 וכו') יש ארון(ות) מעילים שאפשר שם להשכיב כמה גיטרות על הרצפה בלי להפריע לאף מעיל מלמעלה (עשיתי את זה כמה פעמים). בנוסף, אנשי צוות אוויר בד"כ נחמדים ובטיסה השניה שהיתה לי עם השאדו לקחו לי אותה לארון פנוי של הצוות והעמידו אותה שם.

ואם לא הבנת - את האסרטיביות שלי אני שומר לצוות הקרקע, מעולם לא התווכחתי עם צוות אוויר ולמעשה - הם תמיד היו מאוד נחמדים ועזרו לי למצוא מקום לגיטרה.

אני מציע לך שוב לקחת אוויר ולחשוב קצת לפני שאתה מתנפל על אנשים, במיוחד על כאלו שאתה לא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורי, אני מבין את הזעם שלך, אבל יש מספר בעיות עם ללכת בידיוק לפי הנהלים שחברת תעופה מנסה לכפות עליך, בסופו של היום באמת שלא איכפת להם מהגיטרה שלך ולא מעניין אותם אם היא תישבר והם גם מצהירים מראש שהם לא אחראים על הציוד שלך.

סיפור שאולי אתה מכיר זה על הבחור הבא, שטס דרך United בארה"ב, הם התעקשו שהוא ישלח את הקייס הקשיח שלו לתא מטען, אחרי שהוא התקפל ונכנע לדרישות שלהם הבחור עלה לטיסה ובזמן שהוא מחכה להמראה ראה איך העובדים הנפלאים מעיפים את הגיטרה שלו ללא שום זהירות ושברו לו את הגיטרה, אחרי ויכוחים של כמה חודשים שבהם חברת התעופה התעקשה לא לפצות אותו, הוא כתב שיר, העלה ליוטיוב וקיבל כמה מיליוני צפיות. טיילור הביאו לו שתי גיטרות על חשבונם ויונייטד התחננו ממנו להוריד את השיר מחשש לפרסום רע.

ככה שבסופו של דבר אני מבין את הנהלים שלהם, אבל יש מקרים שבהם גם הם צריכים קצת להתגמש, ובאמת שטסתי מספיק פעמים עם קייס קשיח (ועוד של ספקטור, הוא ענקי) ולא הייתה שום בעיית מקום לאף אחד.

מעבר לזה, שאומנם כשאתה חוזר מחופשה בחו"ל שבה קנית גיטרה זה דבר אחד, אבל כשאני טס לסיבוב הופעות שבו הגיטרה שלי תהיה דחוסה עם עוד המון ציוד באופן תמידי, אני אקח קייס קשיח לא משנה מה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ארגע ובטח ש"אתנפל". הסיפור שלך מעורר רחמים, עוד ישראלי מצוי שמצא דרך לעשות קומבינה. וכן זה מגעיל, מגעיל מאוד.

במקום לתת עצה מועילה ועניינית מספר סיפורי קומבינה על איך שדפק את המערכת, בושה.

ועוד עם רוח גבית של מנהל.

אני אוהב את הקליקות הקטנות פה, נזיפה לכולם ורוח גבית לאחר.

אבד הקלח על הפורום וחבל.

סיונארה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל כל הקונספט של קייס קשיח לא ברור ומיותר.

כבר בגיל 16 הבנתי את זה שנסחבתי ברגל חצי אשדוד עם בס בארגז לשיעורים ואז לא היה לי כוח בידיים לנגן

וכל 100 מטר הייתי מחליף ידיים ועדיין כאב.

את הקייס של הריקנבקר אחרי שבוע העפתי לבויידם חנוט בניילון.

עם בס הולכים עם גיגבג על הגב וככה אפשר לעשות עם הידיים עוד דברים וגם לשמור עליהן לנגינה.

וחוץ מזה גיל כל הכבוד באמת, אני אמנם לא טסתי אף פעם עם הבס, אבל יצאת גבר. מזלך שלא עצרו אותך וזרקו אותך לגואנטמו. יש סיפורים שלפעמים אין חוכמות אצל האמריקאים האלה. אם היתה חוטפת עליך קריזה הדיילת הייתה יכולה להפיל עליך תיק של הברחת אמל"ח למטוס בארגז של ריקנבקר..לך תדע. לא חראם? לא נשמע כשיטה מומלצת שכדאי לפעול על פיה ולעשות הבה נתחכמה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל כל הקונספט של קייס קשיח לא ברור ומיותר.

כבר בגיל 16 הבנתי את זה שנסחבתי ברגל חצי אשדוד עם בס בארגז לשיעורים ואז לא היה לי כוח בידיים לנגן

וכל 100 מטר הייתי מחליף ידיים ועדיין כאב.

את הקייס של הריקנבקר אחרי שבוע העפתי לבויידם חנוט בניילון.

עם בס הולכים עם גיגבג על הגב וככה אפשר לעשות עם הידיים עוד דברים וגם לשמור עליהן לנגינה.

וחוץ מזה גיל כל הכבוד באמת, אני אמנם לא טסתי אף פעם עם הבס, אבל יצאת גבר. מזלך שלא עצרו אותך וזרקו אותך לגואנטמו. יש סיפורים שלפעמים אין חוכמות אצל האמריקאים האלה. אם היתה חוטפת עליך קריזה הדיילת הייתה יכולה להפיל עליך תיק של הברחת אמל"ח למטוס בארגז של ריקנבקר..לך תדע. לא חראם? לא נשמע כשיטה מומלצת שכדאי לפעול על פיה ולעשות הבה נתחכמה...

שוב, כשאתה בטור והגיטרה שלך דחוסה יחד עם עוד ערימות של ציוד בטריילר שנמצא כל הזמן בנסיעה. קייס קשיח זה מה שמפריד מהגיטרה שלך להפוך לפאזל 50 חלקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי שיצא לי לנסוע בכל חלקי ארצנו בכל מיני וואנים של הסעות להופעות והבס היתה בגיג בג טוב ומרופד ולא קרה כלום. אבל לצערי לא מעבר לגבולות ארצנו.

מה גם שנותנים לבס כבוד ולא זורקים אותה עם כל הציוד מאחורה. דמו בראשו של מי שיעז..הגיטרה היא כמו אישה - גם אותה זורקים מאחורה עם כל הציוד? אולי יש כאלה..

אבל אם זה טור של איזה הפקה רצינית - אז סבבה. שיהיה מצידי ארגז מתכת. שהרודיס יסחבו. ביחד עם האמפג SVT וה 8*10.

אני מתאר לעצמי שזה העניין עם פותח השרשור. אבל לך תדע.

אז ספר לנו באיזה טורים אתה מנגן קרייזיבס. נשמע מסקרן. למה החשאיות? לא תזיק קצת גאווה ישראלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר: אף אחד לא יצא פה גבר ואם זה מה שהובן ממה שכתבתי אז חבל...

זה מאוד פשוט: בחרתי US airways והוספתי כמה דולארים מכיסי כי באתר שלהם כתוב שאפשר להעלות כלי נגינה במקום מזוודת carry on. את תיק הגב הגדול שלי עם ציוד הצילום השארתי בבית כי הבנתי שלא אוכל לקחת את שניהם (לא בלי לצאת "מתחכם"). אם אתה זוכר מהתמונות שהעליתי מהביקור שלי בריקנבייקר - נאלצתי להשתמש במצלמת טלפון כי המצלמה נשארה בבית (בדיעבד הייתי צריך להביא משהו קטן יותר מהSLR שלי אבל שיכנס לתיקונצ'יק שלקחתי בתור personal item). את המזוודה של הבאס מדדתי ו-ווידאתי שהיא קטנה יותר מהמידות המקסימאליות שרשומות באתר של USair.

כשהגעתי לשער המטוס בטיסה הראשונה (ווגאס לפילדלפיה) עצרה אותי הדיילת בטענה שהמזוודה גדולה מדי. הסברתי לה שלפי הנהלים של החברה שלה המזוודה שלי בגודל המתאים והצעתי לה שאביא סרט מדידה ונמדוד אותה ביחד ושבכל מקרה - הבאס שלי נכנסת לתאים למעלה ומשאירה מקום לשאר הנוסעים להניח תיקים ומזוודות תקניים עליה ושאם לא - אני אבין שאין לי ברירה חוץ מלהפקיד אותה בכניסה למטוס בתור gate check. היא סירבה ואמרה שלא אכפת לה וענדה לי פתק לgate check על הידית.

היו לי שתי ברירות - הראשונה היא לשלוח את הבאס שלי לבטן המטוס, להסתכן בנזק שיגרם לה ולהסתכן בהסדקות של הconversion varnish ברגע שמוכס מחליט שהוא רוצה לראות מה יש לי שם.

השניה היתה לנסות את מזלי עם צוות האוויר.

מכוון והבאס עלתה לי $3500 והיא אחת מ50 בעולם הבחירה היתה יחסית פשוטה...

בשניה שנכנסתי למטוס דיילת נחמדה רצה אלי ואמרה לי לבוא מהר לאיזשהו מקום שבו התאים עוד היו ריקים לחלוטין, עם חיוך ורצון אמיתי לעזרה. ככה זה צריך להיות וככה זה תמיד היה לי, חוץ מהסיפור עם דיילת הקרקע הקודמת באותה טיסה.

ובורי...

באמת שאני לא יודע מה עובר עליך, דווקא זכרתי אותך בתור בן אדם חיובי.

לא מבין מה ניסיתי להגיד כשקראת לי "ישראלי מצוי". אתה חושב שאתה טוב יותר מרוב הישראלים? אני מסכים שיש "ישראלי מכוער" אבל "ישראלי מצוי"? אני בהחלט ישראלי מצוי.

אני חושב שלאורך כל הדיון הזה הייתי מנומס, גם אליך. אבל מי שמתנהג פה בהתלהמות וקורא לאנשים אחרים בשמות זה אתה, ידידי, לא אני.

אף אחד לא ניסה לדפוק פה את המערכת. אם כבר - המערכת ניסתה לדפוק אותי. פעלתי בדיוק לפי הנהלים שהמערכת קבעה ובכל זאת בורג אחד במערכת החליט שזה לא טוב.

גם אם החלטת שאני לא בסדר, זאת זכותך אבל יש דרכים להגיד את זה (נניח - כמו שתומר כתב).

ואין פה שום קליקה, לפעמים אנחנו שוכחים שמאחורי המקלדת יש בני אדם ופה - לא סתם בני אדם אלא בסיסטים (שבאמת טובים יותר מרוב בני האדם... ;)) ושאין שום סיבה בעולם שחבר ידבר לחבר אחר בצורה כזו.

אז בורי, חבר - רד מהעץ ובוא לנגן, אתה מוזמן בשמחה לסיבוב על כל הריקים שלי ועל הSVT (למרות שהוא שוב צריך CAP job...)

ועוד דבר לגבי התחכמות עם המערכת ע"י הצגת הנהלים לחברה:

תקרא בבקשה את סעיף 6 באחד התנ"כים לטיסה עם כלי נגינה:

http://www.parttimemusician.com/2009/07/10/flying-with-musical-instrument/

לפותח השרשור:

מצטער על הספין שהשרשור שלך לקח. אם הייתי יודע הייתי חוסך את סיפור הgate check.

לדעתי אין תשובה ברורה וגם אני לא בטוח לגמרי בצדקת דרכי. הסיבה היחידה שאני לא אקח gigbag למטוס היא שיש סיכוי שירצו לשלוח לבטן את הgigbag וכבר יצא לי לראות גיטרות יוצאות מהמסוע בgigbag.

עליה למטוס עם hardcase מורכבת יותר אבל במקרה הכי גרוע - סיכויי השרידות של הגיטרה בhardcase בבטן המטוס גבוהים יותר אם כי עדיין לא מספיקים, במיוחד עם ריקנבייקר... :(

בקיצור - מצד אחד - הסיכויים לעלות לטיסה עם גיטרה בgigbag גבוהים יותר

מצד שני - אם בכל זאת לא נתנו לך לעלות איתה אז אתה בבעיה רצינית.

איך שאני רואה את זה, יש בטיסה 3 תחנות עד שאפשר להרגע:

1. בעת הcheckin (במידה ואתה לא עושה את זה מול מחשב).

2. בעת ההגעה לשער המטוס (לפני השרוול)

3. בעת העליה למטוס.

הגישה שלי (וזה מה שאני חוזר עליו בכל פעם שעובד מעלה את עניין הגיטרה) זה שהגיטרה נכנסת לתאים למעלה ומשאירה מקום לשאר התיקים לשבת עליה ושבמידה ולא אני אבצע gate check.

עד עכשיו (תשע rickenbackers) הגישה עבדה לי מצוין חוץ מהמקרה המדובר וגם שם בסוף זה הסתדר טוב.

צריך להיות אסרטיבי ע"מ לא להראות חשוד (הם יודעים לזהות חוסר בטחון ואתה מיד הופך לחשוד במשהו) וצריך להיות מאוד אדיב ולא מתחכם.

קצת social engineering (בעדינות, לא צריך להיות חזיר שם) עוזר. לדוגמא - בטיסת פנים שהיתה לאישתי ולי מאורלנדו לניו יורק ידעתי מראש שהקייס היחסית גדול של ה360/12c63 שקניתי יהיה מטרה ליירוט. אז בשיחה עם הפקידה בcheck in דיברתי איתה על כל מיני דברים עם חיוך, קראו לה שירלי אז סיפרתי לה את משמעות השם בעברית והיא נורא התרגשה, נראה לך שהיא ביקשה ממני להפקיד את הגיטרה?

בטיסה לאחר מכן, מJFK לישראל עצר אותי איש אבטחה (חזרנו ביזנס בכרטיס שנקנה ממש סמוך למועד הטיסה, אישתי אמריקאית ואני ישראלי, השילוב של הכרטיס והאזרחויות זיכה אותנו בXX על הכרטיס ששולח אותנו לסיבוב בpuffer ולבידוק נוסף). אצלי הבודק הבטחוני היה קצת חשדן לגבי הגיטרה, סיפרתי לו שזה reissue של הגיטרה של ג'ורג' האריסון ושזה מיוצר עדיין בסאנטה אנה. המבט החשדן שלו הפך לחיוך עם ברק בעיניים, שאלתי אותו אם הוא רוצה לראות אותה והוא אמר כן, הוא אפילו ניגן עליה קצת...

בקיצור - אדיבות ואסרטיביות, אסרטיביות ואדיבות. הסדר לא משנה אבל צריך משניהם.

עריכה: תיקנתי את שם חברת התעופה... ממש לא AA...

מצ"ב הדף שעליו הסתמכתי:

http://www.usairways.com/en-US/traveltools/baggage/specialitems.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן זה הקייס שבא עם ריקנבקר ב 2006. גם קיבל פיצוץ קטן בפינה בהובלה.. אבל אני מעדיף לשמור אותו שם, למקרה שפעם אצטרך. אולי לנסוע לחו"ל או משהו.. חחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי שיצא לי לנסוע בכל חלקי ארצנו בכל מיני וואנים של הסעות להופעות והבס היתה בגיג בג טוב ומרופד ולא קרה כלום. אבל לצערי לא מעבר לגבולות ארצנו.

מה גם שנותנים לבס כבוד ולא זורקים אותה עם כל הציוד מאחורה. דמו בראשו של מי שיעז..הגיטרה היא כמו אישה - גם אותה זורקים מאחורה עם כל הציוד? אולי יש כאלה..

אבל אם זה טור של איזה הפקה רצינית - אז סבבה. שיהיה מצידי ארגז מתכת. שהרודיס יסחבו. ביחד עם האמפג SVT וה 8*10.

אני מתאר לעצמי שזה העניין עם פותח השרשור. אבל לך תדע.

אז ספר לנו באיזה טורים אתה מנגן קרייזיבס. נשמע מסקרן. למה החשאיות? לא תזיק קצת גאווה ישראלית.

שום חשאיות, אני מנגן בהרכב מטאל שנקרא System Divide, אז כן יוצא לנו להופיע הרבה מחוץ לארץ (בעצם רק מחוץ לארץ, הלהקה לא ישראלית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הסעיף מאתר אל על:

״8.7.2 חפצים שאינם מתאימים לתובלה בתא המטען (כמו כלי נגינה עדינים), ושאינם עומדים בדרישות פסקה 8.7.1 לעיל, יאושרו לתובלה בתא הנוסעים רק אם מסרת לנו הודעה מראש וקיבלת מאיתנו אישור לכך.  יתכן ותידרש לשלם תשלום נוסף בעבור שירות זה.״

הפסקה לפני זה גודל מקסימלי של כבודת יד ואין סיכוי ששום גיטרה מתאימה למידות הללו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזו מדיניות הכבודה הרשמית של אלעל.

למרות שמתוך הגיטרות שלי - 3 הגיעו בטיסות אלעל ולא היתה לי שום בעיה. בכלל. בפעם הראשונה שטסתי עם גיטרה הפרסר שאל אותי אם יש לה כרטיס, אמרתי שלא והוא אמר שהיא לא תוכל לעלות למטוס, הבטחתי לו שאם היא לא נכנסת לתא העליון אני עושה לה גייט צ'ק, היא התאימה ושנינו היינו מרוצים.

בכל מקרה - לכאורה המדיניות שלהם לא מאשרת גיטרות בכלל, בלי שום קשר לקייס קשיח או לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון קצרצר לכל העוזרים פה,

חזרתי בשישי עם קייס קשיח, באל-על היו מאוד אדיבים, לא התרגשו בכלל ונתנו לי לעלות עד הכניסה למטוס כמו עם עגלת תינוק. לבס החדשה ולאב המאושר שלום!

ושוב תודה לכולם,

נ.ב

ציינו בפני שאם הייתי מגיע עם גיג-באג היו נותנים לי לעלות איתו למטוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

אף פעם לא טסתי עם הקונטרבס אבלשמעתי על איזה תקן חדש אצל חברות התעופה שמאפשר לקנות כיסא לידך בשביל הקונטרבס.

אם זה לא בא בחשבון, אני מאמין שעם קייס קשיח זה יהיה בסדר להטיס אותו עם המזוודות, עם קייס רך לא הייתי מסתכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך או כך תצטרך לשלם עליו, או כסא נוסף או מטען בגודל חורג.

הכי טוב להתקשר לחברת התעופה, הם יתנו לך את התשובה המדוייקת ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חזרתי לארץ לפני 4 חודשים ועשיתי סקר שוק לגבי הטסה של קונטרה בס. מה שמצאתי ביזמנו זה שהחברה היחידה שהסדירה את הנושא זה בריטיש איירוייז. אני טסתי איתם אם הקונטרה בס והשרות היה מצויין והבס הגיעה בדיוק כמו שהיא נשלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...