Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

booch

תומך כסף
  • הודעות שפירסמתי

    220
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

כל מה שפורסם על ידי booch

  1. booch

    מרקוס מילר

    סעעמק....עכשיו בא לי ג'ז בס ריאישו של מרקוס!!! האמת, תמיד היה בא לי...
  2. booch

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    הבעיה עם הרצל מבחינתי היא שהכלי מוכן רק לאחר שבוע..בעייתי לי. צריך משהו מהיר, כמו יומיים
  3. booch

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    היי, מישהו פה שמע על משה עובדיה מת"א? קיבלתי המלצה מחבר לעשות אצלו סטאפ. יש לי פנדר שנות ה-70 שזקוקה למישהו מקצועי.. יש לו חנות בשם גיטר מסטר אם זה עוזר. אשמח להמלצות.. תודה
  4. מה הדעות פה לגבי dean markley sr2000? האם מישהו התנסה ויכול לתאר איך הם? ממליץ..או לא ממליץ? אשמח לקבל קצת מידע תודה.
  5. אהלן, אז החלפתי מיתרים על פרסיז'ן, החלפתי מדאדריו 45-105 ל LA-BELLA 50-110, הצוואר קיבל בטן קטנה(פנימה) ולא נוחה כל כך, והאקשן קפץ למעלה, איך מחזירים את הצוואר למצב נורמלי? יש למישהו טיפים? כי על סטאפ כבר מזמן אני לא מוכן לשלם. תודה.
  6. נשמע מעולה!! אני אישית מעדיף ניקל (שמנים יותר)!! ומרגישים טוב יותר לדעתי..
  7. יש חנות באיביי שאני ממליץ עליה בחום:MYMUSICSTUFF, המשלוח הכי מהיר שיש, כל סט שהזמנתי הגיע עד 5 ימים לכל היותר...השירות מעולה והמחירים סבירים מאוד. ממליץ מאוד!
  8. איזו מוזיקה אתה מנגן? הפרו סטילס מאוד ורסטיליים, אם הם בהירים מדי כרגע, אחרי שבועיים של נגינה הם נשמעים יותר רגועים ונשמעים כמעט כמו הניקל רק עם יותר "נשיכה", היתרון שלהם הוא שהם שומרים על סאונד "חי" המון זמן, לעומת הניקל שמתים מהר יותר...אז אולי כדאי לך לתת להם הז~דמנות ולנסות אותם, שוב..תלוי מה אתה מנגן
  9. booch

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    הרצל סבבה..רק תתקשרי אליו קודם לברר איזה מיתרים יש לו( אם יש לך העדפה כלשהי למיתרים מסויימים).. אל תשלמי יותר מ400 ש"ח על סטאפ+מיתרים!!
  10. daddario pro-steels מיתרים מעולים, מתח מעולה, סאונד מעולה ושומרים על הבהירות שלהם הרבה זמן..שווה ניסיון!!
  11. booch

    דיון היכרות

    כל הכבוד!! ברוך הבא לעולם מופלא! ובהצלחה...
  12. אני גם הופתעתי לקבל אותם כל כך מהר בדרך כלל לוקח 10 ימים, הפעם הזמנתי ב25 וקיבלתי את הדואר רשום ב30. "mymusicstuff" מאוד מרוצה..
  13. טוב, בשעה טובה הטומאסטיק על הפרסיז'ן היקרה שלי, הבעיה היחידה היא שהיו לי "פרו סטילס" עליה לפני כן והאקשן ירד משמעותית ומכיוון שהגיטרה עברה סטאפ לא מזמן, בכלל לא בא לי לקחת אותה למישהו ולשלם! שוב!! מה אני עושה? מישהו יכול לעזור?
  14. הוזמנו!! מת כבר להחליק עליהם!
  15. גם אני מקבל לפעמים התקף ראונדס ומחליף. בחזרה אליהם אבל זה כמו לאכול ריבה ואחר כך לנגב חומוס! אני לא יכול לחזור לראונדס(לפחות על הפרסיז'ן) הפלאטס פשוט נועדו לפרסיז'ן חבל שגם לי אין עוד אחת נראה לי שאני יזמין זוג וינסה אותם כולה 300 שקל!!!
  16. להפך, אני מחפש קלות ונוחות במיתרים זו הסיבה שנטשתי את הLA BELLA נשמע לי טוב שהם רכים יותר, שמתי לב שהעובי היחיד ל34" הוא 43-100, מיתר ה E נשמע שמן מספיק?(לפרסיז'ן)?
  17. הזכירו פה שהמתח שלהם ממש נמוך ז"א רפויים, האם הם רפויים מדי? איך זה משפיע על הסאונד? ניסיתי את LA BELLA. הסט של ג'יימרסון והם היו ממש קשים לנגינה בגלל המתח שלהם אז אני.חושב על הטומסטיק, אשמח לעזרה, תודה
  18. ה"סופר ברייט" זה רק כדי למקם אותםבדרגה של מיתרים בהירים, למשל בהשוואה למיתרי ניקל, הם לא יותר מדי בהירים וכן הם מתעדנים עם הזמן...פשוט תנסה ןתראה בעצמך, אני הוצאתי המון כסף על מיתרים עד שהבנתי שDADDARIO הם בשבילי.. אז נשאר לך רק לבדוק מה מתאים לך? איזה סאונד אתה רוצה..
  19. יש להם סאונד מדהים לטעמי, הם מתאימים לכל הסגנונות מסאונד רוק אגרסיבי, לסלאפ וגם לבלוז עמום וכמובן להרמוניות ואקורדים, אני אישית חושב שהם מושלמים, אבל זה כבר עניין של טעם
  20. לפי דעתי, הבעיה היא בסט הספציפי קרה לי כבר כמה פעמים עם כל מיני חברות של מיתרים שמתיימרות להיות הכי טובות, מה שכן הייתי ממליץ לך לנסות את הDADDARIO PROSTEELS שהם מיתרים מעולים ונשארים בהירים לאורך זמן, המון זמן.. אף פעם לא התאכזבתי מהם, כל סט שהרכבתי היה. מעולה מה שאני לא יכול להגיד על הDR שווה מאוד לנסות אותם רק שתצטרך להזמין מאיביי ולהמתין קצת בהצלחה
×
×
  • Create New...