Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Buri

תומך זהב
  • הודעות שפירסמתי

    1535
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    5

Buri שיחק אותה בתאריך פברואר 17 2016

התכנים של Buri היו האהובים ביותר!

מוניטין

11 טוב

אודות Buri

  • תאריך לידה 12/13/1983

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    תל אביב
  • תחומי עיניין
    אני??..אני בכלל עובד בהייטק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה יכול להחזיר אותם חזרה לאריזה, הכל בסדר.
  2. הקדמת אותי!!!! מזל טוב יקירתי!, מי יתן והבסים שלך יראו שוב אור במה :+) הרבה בריאות!!
  3. והנה עוד חבר בפורום חוגג יום הולדת!! tomersg המון המון המון מזל טוב! מי יתן והמלאי יגדל השנה בעוד סקווירים, פנדרים, ריקים וכל מה שבינהם :+)
  4. Buri

    הבס הבא

    אבל אני מנחש שבמחיר גבוה מדי בשבילי ;+)
  5. Buri

    הבס הבא

    לי יש בס אחת שמוגדרת כבס חלום, וזו בס שהייתה לי ונמכרה בטיפשות רבה! (אין מספיק סימני קריאה בעולם בשביל לדמות את הטיפשות) מדובר ב- Fender Mustang 1973 Red Competition : כשגדלתי בקריות בצעירותי לא הכרתי יותר מדי בסיסטים אם בכלל, היה את "הבסיסט" מהשיכבה מעלי שאני לא זוכר את שמו רק זוכר שהייתה לו בס דמויית פרסיז'ן בצבע בורדו בהיר מטאלי בלי פיקגרד שהייתה מכונת סלאפ. השני היה בחור בשם איתי לורנץ שהיום הוא נגן קונטרה שמנגן מדי פעם בפסטיבל הג'ז באילת וגר ביודפת אם אני לא טועה, פעם הוא היה סתם אח של מישהו מהשיכבה שלי שהיה מתופף. לאיתי הייתה אותה הבס, זו בס הוינטג' הראשונה שהחזקתי בחיים שלי. עוד לא ידעתי מה זה וינטג' אפילו ובכלל לא הבנתי לחלוטין בבסים ובסוגים. כשהיו שואלים אותי איזה פנדר יש לי הייתי עונה "יפנית!" בגאווה בלי לדעת שיש בכלל אמריקאית שכביכול יותר טובה, סה"כ הייתי בכיתה ה' והשנה הייתה שנת 1995 אז אני מניח שזה בסדר שלא ידעתי כלום מלבד העובדה שיש לי פנדר פרסיז'ן. ככה או ככה מאוד אהבתי את המוסטנג בעיקר בכלל השורט סקייל והצוואר הדק, והצבע הימם אותי! הסאונד לא העסיק אותי בכלל כי באמת עדיין לא הבנתי ולא ידעתי להגיד מה טוב ומה לא טוב מלבד ברמה האינסטינקטיבית של ילד בכיתה ה' שכל מה שהוא יודע לנגן כרגע זה "ירח כחול" של להקת גן חיות. במרוצת השנים כשעוד שמרתי קשר עם האח ניסיתי תמיד לגשש ולנסות לשכנע אותו שישכנע את אח שלו שמזמן כבר לא מנגן עליה למכור לי אותה, זה לצערי לא עבד כי זו הייתה הבס הראשונה שלו והוא לא מתכוון למכור אותה. עברו כמה שנים וב- 2007 הגעתי לארה"ב ולמזלי הטוב מצאתי אותה ביריד גיטרות באורנג' קאונטי קליפורניה במחיר של 370$, מיד קניתי!, בעקבות משבר שחוויתי מכרתי אותה יחד עם כל הציוד שלי והיא נעלמה לה. היום ניתן להשיג אותה אבל במחירים מאוד גבוהים (מבחינתי), סביבות ה-1500$-2000$, מבחינתי זה לא מחיר ריאלי להוציא על גיטרה גם היא גיטרת החלומות שלי אבל אולי בעתיד דעתי שתשנה. ככה או ככה זו בס החלומות שלי ולו רק בשביל להיזכר בפעם הראשונה שהחזקתי משהו אמיתי אז פעם ב-1995... מי יודע אולי יהיה לי מזל שוב. אגב בכללי הייתי רוצה מוסטנג בבית, אז אם מישהו שומע על מישהו שמוכר בארץ (לא בא לי חו"ל בכלל) במחיר שפוי, גם יפני תגידו לי :+)
  6. Buri

    הבס הבא

    הנחתי לגבי הערך האספני בגלל שייצרו אותן רק שנה אחת, וכרגיל הפתעת בסיפורים שלך! יאללה עלה והצלח, מי יודע אולי אני אמצא לך אחת כזו. דברים יותר מוזרים מזה קרו... אם הייתה כזו בחיפה רוב הסיכויים שהיא עוד בארץ, והיא תצוץ
  7. Buri

    הבס הבא

    שאלת מליון הדולר, למה? (מלבד הערך האספני)
  8. בכיף ידידי, מקווה שתהנה מהם. מקסימום מינימום :+)
  9. 40-95?, כן הם סבבה ואחלה וכל זה לגמרי. מעולם לא הייתה לי בעיית עמידות עם מיתרים של פנדר. כל השנים השתמשתי או בפנדר או בארני בול סופר סלינקי, שתי החברות שימשו אותי נאמנה.
  10. לא יודע איזה סט יש לך אבל אלה שאני ניסיתי הם אחלה. אם לא בא לך עליהם תמכור.
  11. לפני קצת יותר מחודש הוא התארח (שירה בלבד) בהופעה של פאולה ולשטיין (המהפכה המוזיקלית הכי גדולה בחיים שלי), היה תענוג לשמוע אותו ועושה רושם שהוא אדם ממש ממש טוב. גיל זוהר הבסיסט שליווה את פאולה היה צריך ללוות את מר אולארצ'יק, לא הייתי רוצה להיות במקומו... טוב הייתי רוצה, אבל זה סיפור אחר לגמרי.
  12. באמת אחלה סיפור, אהבתי מאוד מאוד! אגב מדובר על הקודה ב-34?
  13. פעם נתקלתי במיתרי "פלסטיק" שכזה בצבע וורוד...זו אותה משפחה?
×
×
  • Create New...