Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Nitzan

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    347
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

כל מה שפורסם על ידי Nitzan

  1. Smith Burners, Extra heavy gauge (50-70-90-115) חדשים לחלוטין, מעולם לא שמתי על הבס. פחות בעניין שלהם ספציפית ולכן מוכר. חדשים עולים 172 ש״ח מבקש 100. נמצא בת״א
  2. דגם די נדיר פה באיזורינו (לא יודע אם ראיתי אחת כזו בארץ אבל לכו תדעו), לפי מס׳ סידורי יוצרה מתישהו בין 1974-1975. מקורית לחלוטין. בדגם הזה גיבסון שיתפו פעולה עם ביל לורנס שייצר את הפיקאפים לכל הבסים מהדגם הנ״ל. 3 פיקאפים בסגנון ג׳אז בס, סוויץ׳ שלושה מצבים (שניים קדמיים, מצב אמצע לשלושתם ומצב לשניים אחוריים). ורסטילית בטירוף ומאוזנת, מלא מידריינג׳ ונשמעת טירוף (מעבר לאצבעות) עם מפרט וגם בסלאפ. יש עליה כרגע סט של לה בלה פלאטס 45-105 בקיצור, משהו מיוחד. אני לא מנגן עליה מספיק ולכן מוכר. נמצא בת״א. 6000 ש״ח.
  3. למכירה בס פרטלס מסומנת לאחר בדיקה אצל משה שמעוני,לדבריו קרוב לוודאי שזו סקווייר, אבל הראש שוייף ולכן אין לי דרך לאמת את העניין. גוף מעץ מלא, נשמעת פגז. מוכר כי יש לי עוד פרטלס שעליה אני מנגן רוב הזמן. 1500 ש״ח אני נמצא בתל אביב מוזמנים לשאול שאלות ולבוא לשמוע אותה כמובן. חשוב לציין שהבס עברה פריטלוס,למרות שאני מניח שאפשר לראות את זה.
  4. Fender American Vintage '75 (reissue) Jazz Bass שנת 2011, שמורה לאללה ובמצב מעולה, קיבלתי אותה בטרייד שעשיתי עם עופר ויינר שחבר פה בפורום לפני כמה שנים. הבס נשמעת טירוף, הקלטתי והופעתי איתה במליון סיטואציות, אני פשוט לא ממש מוצא את עצמי בצורך לג׳אז בס כבר זמן מה. הבס מגיעה בקייס הקשיח המקורי שלה, עם כל הנלווים שהגיעו איתה מהחנות (קאברים לפיקאפים ושות׳, מפתח, ניירות ושות׳) יכול כמובן לשלוח עוד תמונות למי שמעוניין. 7000 ש״ח
  5. היי חברים, מה נשמע? האם אחת החנויות/רשתות מביאה לארץ Chromes? תודה מראש
  6. רוב תודות על המילים החמות ארנון. המון תודה כיף שיש אנשים כמוך בסביבתינו!
  7. ארנון הוא חבר יקר בשבילי והיה לי הכבוד ללמוד אצלו במשך שנה. ההשראה עדיין מרחפת מעליי, והחומר הנלמד לעולם ישאר! אני רוצה להוסיף כי מעבר לכל התארים המכובדים והקריירה המפוארת של ארנון, הערך המוסף שמחמיא לו כל פעם מחדש הוא הפתיחות וקבלת האמנות שבמוזיקה, אנימציה, והחיים בכללותם של ארנון. בעיניי זה מה שעושה אותך לאיש היקר שאתה, וזו שוב הזדמנות גדולה להגיד תודה. big up!
  8. איזה גאון באקיטי. לגבי פלאטס על פרטלס - למה כולם חושבים ככה? ממש לא כולם ניגנו על פלאטס עם פרטלס. ג'אקו? שכחו מזה. פינו פלדינו? שכחו מזה. זה אמנם הורס את הצוואר קצת יותר, אבל רוב החבר'ה האלה דווקא ניגנו עם ראונדס על פרטלס. פינו אפילו ניגן סלאפים על המיוזיק מן פרטלס שלו עם ראונדס בכמה טראקים של פול יאנג... תקשיבו לזה טוב, אי אפשר לטעות בסאונד. יש פאנצ'יות שאין בפלאטס בדברים האלה. דווקא על צוואר עם שריגים, פינו מנגן על פלאטס, עם הפרסיז'נים והיגוארים שלו. מה שכן - אין ספק שפרסיז'ן עם פלאטס זה מדהים.
  9. טוב, סך הכל רוצים לעזור לבחור, לא נפתח פה וויכוח חלילה!! בכל אופן, כן זה אוכל את הצוואר. אבל על סאונד יש מחיר.... תמיד!!!
  10. זה שהם פלאטס ממש לא אומר שהם מתאימים לפרטלס. מה זה מתאימים...? תלוי על איזה סאונד בא לך ללכת. הרבה ענקי פרטלס דווקא ניגנו על פרטלס עם ראונדס.... פינו לדוגמא... בקיצור - תלוי מה בא לך, על איזה סאונד בא לך.
  11. Nitzan

    דיון היכרות

    שלום לכולם, ניצן איזנברג, בן 25 מת"א, מנגן מגיל 16. הנה כמה פרויקטים/עבודות שעשיתי, ולהקות שהייתי/עדיין חבר בהן: ציוד: בדיון של הציוד! יש עוד למי שמעוניין... תהנו!
×
×
  • Create New...