Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

amirhav

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    88
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

אודות amirhav

  • תאריך לידה אפריל 3

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  1. amirhav

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אני מוכרח להגיד משהו, ואני מקווה שתבינו שמתוך דאגה לכלי הנגינה האהובים שלכם. לפשט תהליך של סטאפ לכדי "סיבוב בורג בטראס" "שיוף נאט" "ליטוש שריגים" זו טעות שמחירה עשוי להיות נקוב בסופה. אמנם גיטרה היא כולה עץ ומיתרים, וסיבוב של טראס משפר אקשן, אבל גם שיר הוא רצף אקורדים שכולנו יודעים לנגן אותו, ובכל זאת לאף אחד בפורום הזה לא קוראים מתי כספי. אפשר לסובב ולשייף ולהועיל, אבל כדאי גם להבין מה קורה בכל מהלך כזה, ואיך הוא משפיע על החלקים האחרים. יש תהליכים שהם חד כיווניים, ואין חזור מהם כמו שרונן אמר, סובבת יותר מדיי? שברת? תלה אותה בסלון כמו פוחלץ של כלב אהוב.
  2. amirhav

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    מטרת סיבוב הטראס הוא להקנות לצוואר קושיות מסויימת כדי להחזיק את הצוואר ישר בזמן שמיתרים מתוחים עליו ומאיימים לכופף אותו למעלה. זה כל מה שהוא עושה. אם הצוואר ישר, זה הזמן לעבוד על גבהי האוכפים בגשר. כל סדר פעולות אחר יוביל לסטאפ טוב בנקודה מסויימת ורע באחרת. ושוב, אם לא עשית סטאפ מעולם, ולא התנסית על גיטרה זוטרה, עדיף שתעזר במישהו מקצועי, שלא תבכה על טעות שקרתה.
  3. amirhav

    דיון היכרות

    כן, שהתמונה שמימין שמייצגת את האדם, תהיה לינק לאינפורמציה שהוא כתב על עצמו, מעין לינק לפרופיל עצמי
  4. amirhav

    דיון היכרות

    ועכשיו, עם כל האינפורמציה הזו, איך מחברים בין תמונת הפרופיל של כל אחד לתיאור של עצמו כאן באשכול (שאלה למוריס)
  5. amirhav

    דיון היכרות

    עמיר חביו 34 מנגן מגיל 17 בערך מנגן בונה ומתקן גיטרות (עשו לייק <a href="http://www.facebook.com/pages/Havio-Guitars/106609546062351?v=photos#!/pages/Havio-Guitars/106609546062351?v=wall">here</a>) איש הייטק, חבר בלהקת "קשמיר" הגיטרות העיקריות שלי הן באס 4 מיתרים שבניתי באס 5 מיתרים שבניתי Jazz Bass 72 Eden Traveler 405 Eden 210
×
×
  • Create New...