Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

baas

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    1430
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

מוניטין

1 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    רוב הסיכויים שבעבודה...
  • תחומי עיניין
    עזוב'תי באמאשך! אני לא Fאנקי!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גם אני טעיתי (שוב) והתכוונתי להמליץ על הפלאטס, בהם אני משתמש.
  2. דווקא מהויכוחים פה אני לומד הכי הרבה בטח יש דרך להגן על צוואר מפרוטלס - אולי דבק אפוקסי?
  3. אי אפשר (עקרונית) לנגן עם ראונדים על צוואר פרטלס - הם יאכלו את הצוואר. צוואר רוזווד נהרס לגמרי בתוך כמה שנים, אבל אני חושב שיש מיתרי ניקל ראונדים רכים יחסית שאפשר לנגן איתם על צווארי מייפל\מהגוני בלי סריגים.
  4. המיתרים האלה הם flatwounds, בדיוק אלה המתאימים לפרטלס. אני קניתי אותם בגלל הסאונד - אין בעיה לנגן איתם על פרטד (ואם אני לא טועה בתחילת הדרך היו רק מיתרים כאלה לבס) http://en.wikipedia.org/wiki/Strings_(music)#Flatwound
  5. נשמעים כמו חלום כחול על הג'ז בס פלוס שלי (פרטד). לא זולים אבל שווים כל אגורה
  6. שאלה: אילו מיתרים הכי טובים לסאונד הפרסיז'ני, על פרסיז'ן? הכוונה היא לרעש ברזלי וקריספי, אבל לא ברייט מדי ולא על חשבון הנמוכים. מישהו מבין למה אני מתכוון?
  7. סלחו לי, אבל איך הגענו לקאנט? אמנם זה ברור שלכל אחד יש טעם אישי והכול, וסאונד "טוב" אולי לא ניתן לכימות, אבל בכל זאת, פודרה נשמעת יותר טוב מסאמיק, אין מה לעשות.
  8. בענייני כינורות אני לא מבין כלום - אין מניעה שסטרדיווריוס באמת היה גאון מטורף (או שאולי כינורות בני 300 שנים עברו תהליך שאינו ברור לנו - שעשה אותם ממש ממש טובים). אבל בענייני הגיטרות בס אין מה להשוות - עוד לא היה לנו מישהו בולט ברמה של סטרדיווריוס, ואין גיטרות בס בנות 300.
  9. די - כבר ברור שוינטאג' זו מילה שבעיקרה הומצאה (בהקשר של כלי נגיניה ישנים) כדי להעלות את ערכם ותו לא. היו פעם דגמים יותר טובים,פחות טובים (ובעיקר פחות לטעמי) ודגמים בעייתיים - כמו הצווארים החלשים של הריקנבקרים, נושא שאני ממש לא מומחה בו. כמעט ואי אפשר להבדיל בין כבל יקר לזול, בין פנדר ג'ז בס לסקווייר מקביל, בין סאונד של כבל וסאונד של שני כבלים עם אפקט כבוי של בוס באמצע (ואני אומר בוס בכוונה - כי זה לא טרו-בייפס). אמנם ענייני הוינטאג' הם לא שטות גמורה, אמנם צוואר של פנדר אמריקאי כנראה יותר נוח מסקווייר, אבל בשורה התחתונה - בדרך כלל חדש=יותר טוב. לא תמיד.
  10. baas

    מי אוהב את Steve Swallow

    גל, כל הכבוד שיש לך כוח ומוטיבציה לפוסטים מפורטים ומקושרים. אומנם אני לא מכיר את סוואלו, אבל תמיד טוב לללמוד ולשמוע משהו חדש, ובטח כשמדובר על מוזיקאים ברמה הזו. תודה רבה, ואל תהסס לכתוב עוד כאלה!
  11. כמה שיותר קרוב, על סמך כמה שיותר מידע...לא כזה סיפור. זה לא שאני בטוח שהמיתרים הבאים שאקנה הם אלו שישארו איתי כל החיים. רק מנסה להעלות את הסיכוי שאני אחליט על הנכונים. ומה אתם רוצים בכלל? כולה ביקשתי המלצות על מיתרים, אני לא אשתמש בהמלצות שמישהו אחר קיבל, כשביקש משהו אחר, נכון? חוץ מזה שאני חושב שזה דווקא מאוד טכני ואובייקטיבי, עד כמה שאפשר.
  12. א) התנסויות של אחרים באמת מועילות מאוד, אני לא יכול לקנות עשרה סוגי מיתרים ולנסות את כולם, נכון? אז אני מנסה לכוון כמה שיותר קרוב ב)מה שאני מחפש באמת לא זול, מגבית תתקבל בברכה
  13. ברור... יש לי בס X, אני מחפש סאונד Y ומנגן מוזיקה Z. אז אני לא אסתכל על אלף סוגים של מיתרים ואבחר אחד, אני אשאל אנשים שאשכרה השתמשו בהם ושמעו אותם... כאילו...דה?
  14. מה אומרים על אלה? http://accessories.musiciansfriend.com/product/Thomastik-JF344-Flatwound-Long-Scale-4String-Jazz-Bass-Strings?sku=101646 מאיפה כדאי להזמין?איפה יותר זול? אני ממש לא מבין בזה כלום.
×
×
  • Create New...