Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

manenbu

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    254
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

אודות manenbu

  • תאריך לידה 08/06/1985

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    ב"ש
  1. בחיים לא חשבתי שאני אראה כאן קישור ל PNAS
  2. אוקיי. זה בגדול הסאונד שאני מחפש. יש לי כרגע את המיתרים שקיבלתי על ה corvette basic שלי שאני מאמין שהם warwick red. הסאונד נשמע לי קצת מתכתי מדי. אתה אומר שלחכות עוד איזה חודש ולראות מה קורה לסאונד, או שלקנות משהו אחר? ודי קוסם לי הרעיון של הפלאטס - מציק לי החריקות כשאני עושה סליידים. הבנתי שלסאונד שאני מחפש דווקא עדיף פלאטס, לא? ועוד משהו - הגודל של המיתרים שלי עכשיו הוא 0.45 - 0.105. זה אולי יותר מדי גדול בשבילי. נגיד כשאני לוחץ עם הזרת על מיתר E, זה פשוט גדול לי מדי. האם זה פשוט כי אני לא יודע לנגן עדיין או שבאמת יש מצב לעבור למיתרים דקים יותר?
  3. ואם נניח לרגע שלא אכפת לי מהאינטונציה ואני מחפש סאונד רגאיי-דאב-בלוז כזה, אז בעצם זה טוב שהמיתרים מתים?
  4. שאלה בקשר ל"חסרי חיים" האם הכוונה של זה, חסרי תדרים גבוהים בסאונד? או משהו כזה?
  5. אם כבר במיתרים ענייננו, מיתרים של בס זה דבר שמחליפים במלא זמן והם ממש יקרים גם, אז איך אני מגיע למצב שאני יכול תאכלס להשוות, אם אני מחליף מיתרים לעיתים רחוקות? ואם החלפתי למשהו ואני לא מבסוט עליו, אז עכשיו אני תקוע עם 200 שקל של ברזל שיושבים בצד ואוספים אבק?
  6. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    מי מכיר אחד טוב בב"ש?
  7. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    צוואר ישר, עם טיפה עקמומיות: במיתרים פתוחים אין זמזום. בעצם, כשחושבים על זה - אין באמת זמזום. זה סתם אני לא יודע לנגן. אולי במיתר E, וזה רק אם אני מתאמץ לעשות שיהיה זמזום. אני צריך להאשים בעיקר את עצמי, לא את הגיטרה.
  8. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    כשאני לוחץ על שריג לא בדיוק משמאל לשריג עצמו, יש זמזום כמעט לכל אורך הצוואר. או שככה זה אמור להיות?
  9. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    בעיה! עכשיו יש קצת זמזום משריגים. להרים אקשן בנאט ובגשר או להחזיר קצת אחורה את הטראס?
  10. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אבל תבינו גם מאיפה אני בא. בכל אופן, אני מבסוט עכשיו על הגיטרה. נשאר רק ללמוד לנגן
  11. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    טוב אז ככה. בסוף הגעתי למצב שהצוואר די ישר והרבה יותר נוח לנגן על הגיטרה. נראה לי אני אפסיק בשלב הזה להתעסק עם הבורג. שום דבר לא נשבר! הפלא ופלא. אני מבין את הסיכונים בלהתעסק עם הדברים האלה, אבל לא נראה לי שאני אמצא מישהו בבאר שבע שיעשה לי סטאפ וילמד אותי כמו שצריך (אלא אם יש לכם המלצות). לנסוע לתל אביב שעה לכל כיוון רק בשביל שהוא יסובב לי בורג ויגיד לי לחזור מחר לראות מה קרה עם הצוואר זה קצת מופרך. אתם צריכים לזכור שרק הרגע קניתי את הגיטרה ונראה לי שלפני שאני אלמד איך לבנות אותה מאפס ולהבין איך הכל עובד שם ביחד עם הכל, כדאי שאני אלמד קצת לנגן. זה כל מה שעשיתי - הבאתי את הגיטרה למצב יותר נוח וטוב לנגינה. תנו לי ללמוד קצת, ואני אתקדם משם. תודה על העזרה (למי שעזר ולא התעסק במסע הפחדות)!
  12. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    להוריד אקשן בבורג של הטראס רוד? או בדרך אחרת? לפי מה שרשמת זה נראה כאילו זה שני דברים שונים. בכל אופן, מתחיל להיות קשה לסובב. זה בטוח לסובב ככה?
  13. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    כן. ככה כשמתסכלים על הגיטרה לא נראה יותר מדי הבדל, אבל אתמול היה המרחק בין 3 ל-4 מ"מ ועכשיו זה נראה יותר בסביבות המ"מ וחצי. בנוחות נגינה אני לא סגור עדיין כי אני גם ככה מנגן גרוע. בכל אופן נתתי לו עוד קצת פחות מרבע סיבוב (כבר נהיה קשה לסובב, נראה לי זה סימן). אני אתן לו כמה שעות ונראה מה קורה. בגדול אבל זה נראה לי שזה כבר מוכן, או ממש כמעט.
  14. manenbu

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    יש לי ניסיון נרחב בלתקן דברים ולהתעסק עם ברגים וכל מיני כאלה. סיבוב של בורג אחד, לא זה מה שינצח אותי. בכל אופן, קראתי קצת עוד על הנושא באינטרנט וזה. יש מקומות שאומרים שצריך להיות מרווח של כרטיס ביקור כשאני לוחץ על השריג הראשון וה-15, ולא הראשון והאחרון (שהוא 24 אם אני לא טועה). עם מי ללכת? המצב כרגע הוא שאם אני לוחץ ב-1 ו-15, יש בדיוק מרווח של כרטיס ביקור ואם זה 1 ו- 24 אז יש עוד קצת לסובב שם. מהתחלה (אתמול) סובבתי כבר כסיבוב שלם, במדרגות של רבע סיבוב כל כמה שעות. איך להתקדם מכאן?
×
×
  • Create New...