Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Yarden_2Y

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    518
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

כל מה שפורסם על ידי Yarden_2Y

  1. Yarden_2Y

    סטנד לקונטרבס

    אחלה תודה, אני בקרוב אזמין מהאתר שהבאת.
  2. Yarden_2Y

    סטנד לקונטרבס

    בדקתי והמידות הן 65 סמ' ברוחב ו21 באורך. זה אמור להתאים?
  3. Yarden_2Y

    סטנד לקונטרבס

    אני לא לגמרי בטוח ששלי הוא 3/4 או איזה 6/8. איך אוודא את זה?
  4. Yarden_2Y

    סטנד לקונטרבס

    קצת יקר.. איך אני אדע שהגודל מתאים לפני שאני מזמין?
  5. אהלן, אפשר בבקשה המלצות לסטנד טוב ואמין לקונטרבס? פעם ראיתי בפורום סטנד שהיה מעץ כמו תיבה, למישהו יש ניסיון עם סטנד כזה? הצאות מ ebay יתקבלו בברכה, תודה!
  6. איך זה מרגיש עם סלאפ? מישהו ניסה פעם Halfwounds?
  7. אני דיי מסכים איתך בגדול. לדעתי אני פשוט צריך לעשות איזה קורס בסיסי כדי שאני אוכל להתעסק עם ה"כיוונונים" בעצמי. אין לי בעיה לתת את הבס פעם ב.. לסטאפיסט מקצועי. לגבי המיתרים - אני דיי מסוקרן לגבי הgroundwound מישהו ניסה? הבנתי שזה כמו ראוונדווד שגילחו אותו קצת, מה שגם נותן לי תחושה שאולי המיתרים האלה לא מחזיקים הרבה זמן(?).
  8. זה אחרת אוטו זה פעם ב... סטאפ לפי הגישה של כמה חברי הפורום פה צריך גם אחרי לילה עם מזגן כשהבס הייתה בחוץ..
  9. מסכים לגמרי. כדי להבהיר את הבעיה הנה כמה פרטים על הבס שלי: Tobias Killer B IV נקנתה מכלי זמר לפני משהו כמו שנתיים קצת פחות.. כשקניתי אותה עשו לה סט אפ "המומחים של כלי זמר" (אח"כ הבנתי שזה דיי בולשיט) ומאז לא עשיתי לה סט אפ.. עבר הזמן והייתה לי בעיה שהצוואר היה ישר מדיי נתתי לאהרוני בנארי (גיטריסט ומורה שלימד אותי בבית ספר) לתקן לי את זה וזה היה עוד איכשהו יותר טוב. אחרי תקופה מסויימת זה נהיה עוד יותר גרוע ומשום מה אני ממש לא רוצה לשלוח אותה לסטאפ, אני לא מוכן להוציא כסף על סטאפים כל החיים..
  10. למה אני לא מופתע שמכל העניין יצאתי רק יותר מבולבל.. חח.. אגב זאת הבס היחידה שלי והיא מזמזמת בטרוף ונמאס לי שצריך להתעסק עם סט אף כל שניה. היא נוחה לי אבל מזמזמת.. אה ואין לי כפתור טון יש לי EQ 3 KNOBS אבל זה פחות חשוב, העניין הוא שהיא מזמזמת הרבה עוד לפני הגברה. לדוגמא כשאני מוריד את האצבע מהפרט בורד אני שומע את הזמזום מהפרט (גם אם אני מוריד מהר יחסית) וזה משגע אותי..
  11. מישהו ניסה את הפלאטס ויכול לכתוב מה דעתו? אוף איזו החלטה קשה.. יש אולי מיתרים משהו קצת פחות קיצוני מפלאטס משהו באמצע ככה שאני אוכל עדיין לעשות סלאפ בשעת הצורך? עריכה: רק עכשיו הבנתי ש flats זאת לא חברה אלא סוג מיתרים מה מומלץ לדעתכם מפה?: http://www.juststrings.com/bassflatwound.html תודה
  12. מישהו יודע איפה קונים? (ובכמה) וזה באנגלית Flats? ועוד שאלה: אם אני ארצה לעשות סלאפ עם המיתרים האלה זה יעבוד?
  13. אפשר בבקשה המלצה על מיתרים כמה שפחות מזמזמים ועם צליל לא מתכתי? (שישמע כמה שיותר פרטלס) תודה רבה!
  14. אני מחפש מיתרים נוחים עם סאונד עבה ושמן לווקין בייס קצת Fאנק, סלפ, בעיקר ג'ז. יש לי Tobias Killer B. מחיפוש בפורום והמצלה נראה ש Ken Smith burners nickels, אני צודק? אגב זה נשמע נחמד אבל לא ידוע לי איזה מיתרים אלו
  15. Yarden_2Y

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אני רוצה לעשות סטאפ לטובאיס שלי ורציתי לשאול אם ידוע על מישהו מיקצועי במחיר טוב באזור נתניה או רמת גן - תל אביב. (עדיפות לנתניה, אך עדיפות עוד יותר גבוהה למקצועיות) חשוב לי שמי שיעשה את הסאטפ יהיה זהיר כי כל מכה הכי קטנה רואים על טוביאס (קטע מבאס נורא). בכל מקרה אני לא זוכר מי אז אמר לי שצריך רבע סיבוב לטרס רוד בחורף ורבע בקיץ. ז"א שאם אני יעשה סטאפ עכשיו כבר בקיץ אני אצטרך להתעסק עם זה?
  16. Yarden_2Y

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אז לסיכום רבע סיבוב חיזוק בקיץ ורבע סיבוב להרפות בחורף. רבע סיבוב בפעם אחת או כל יום קצת? אני כבר מוכן עם המפתח אלן, כדאי לנסות? ואיך זה פותר את הבעיה?
  17. Yarden_2Y

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    למה?!?! בדיוק תכננתי לחסוך ולשלוח את הטוביאס שלי שפאר יעבוד עליה. זה אחרי שעמוס מכלי זמר שלח לי אותה בחינם לסט אפ במעבדה (שחכתי איפה זה) והם רק הרסו הבס שלי מזמזמת כמו דבורה - וכן זה כבר בשלב שזה עובד למגבר.
  18. Yarden_2Y

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    כן שחכתי לציין שחשוב מאוד לייבש טוב טוב אותם איך שאתה מוציא אותם מהמים.
  19. Yarden_2Y

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אגב בעניין המיתרים. אם אתה רוצה, שיחזור להם הברק והצליל המתכתי אתה יכול לבשל אותם בסיר רותח זה עושה את העבודה
  20. חח פשוט כשקניתי אותה המנהל מכירות סידר לי סט אפ בחינם ומיתרים הכי טובים שהוא יכול להרשות לעצמו. ולא שאלתי איזה פשוט הסכמתי, חח..
  21. ככה זה נראה אצלי: ובצד השני בלי ליפוף עם 4 גולות באותו צבע - זהב כסוף כזה.
  22. אגב איך אני יכול לדעת איזה מיתרים יש לי? יש איזה סימן זיהוי? (הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו שאולי יעזור לזהות זה שהסוף של המיתרים מלופף בבד אדום)
×
×
  • Create New...