Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

וורוויק


tomersg

Recommended Posts

זאת הוורוויק שלי

RotationofP7260003.jpg

סטרימר BOLT ON 94 - לא LX - זה דגם שהיה לפני סדרת ה LX. גוף מעץ דובדבן צרפתי. בתצלום יש פיקאפים ברטוליני, לא ברור לי אם באו במקור. ככה קניתי אותה משומשת ב 96.

לפני כמה חודשים החלפתי לפיקאפים מקורים של MEC שקניתי באיביי.

כמו כן הפראמפ הוא AGUILAR OBP3 שהתקנתי לפני כשנתיי כבר. שיפור עצום מהמקורי שהיה.

גם הפכתי אותה לפרטלס לפני כמה שנים.

הייתה הסוס עבודה שלי, אבל כפרטלס היא פחות מן הסתם.

היחס שלי אליה אמביוולנטי, אני די אוהב אותה, אבל לפעמים לא..

בכלל וורוויק היא חברה שנויה פה במחלוקת. בגלל הצוואר? לא יודע. יצא לי לנגן על כל וורוויק ולא זכורות לי בעיות עם הצוואר.

הצוואר של הוורוויק שלי שונה מהמקובל בוורוויק. הוא מורכב משבע רצועות של מייפל ווונגה. פינגרבורד וונגה . מה שכן הטראס קצת בעייתי. בכלל בוורוויק הטראס בעייתי לדעתי.

אבל בעבודה בגרמנית טובה. זה כמו BMW.

הייתי במפעל שלהם ב 2007. חוויה מעניינת מאוד. הטכנולוגיה שורצת בכל פינה. היי טק. הסטרימר הקטנה היא מתנה מהמפעל ומבעל הבית.

בקיצור - מה יש נגד וורוויק? למה לשנוא פירמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שמנגנים ושומעים את שלך קשה שלא לאהוב אותה

לפחות אני מאוד אהבתי

וגם נגנתי על הstandat של אסף ודי אהבתי

הם גיטרות מגוונות אם sound מודרני ומגיבות

יש לך גיטרה מדהימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר למחבט הבייסבול שמותקן בתור צוואר- יש לי עוד בעיה איתם. נקודת החיבור של הרצועה בוורויקים היא תמיד בסביבות שריג 15- מה שמאוד מרחיק את ידיי הקצרות מהשריגים הראשונים כשאני מנגן עם רצועה. זה מאוד מעייף את הידיים ואף עלול לגרום לבעיות אני ממש לא מבין את התכנון הלקוי הזה אצלם.

המלצה שלי- למי שלא יצא לו לנסות אף פעם- F BASS. דגם ה BN5 שלהם בנוי כל כך נכון מבחינה ארגונומית- צוואר דק אבל יציב וישר, עבודת שריגים מעולה, נוחות מושלמת גם בישיבה וגם בעמידה, וסאונד, שלפי טעמי האישי, הוא פשוט מעולה וורסטילי כמעט ללא תחרות.

המחירים של וורוויקים ברמה הזאת מאוד דומים לאלו של F BASS. אני חושב שכדאי לכל מי ששוקל לקנות וורוויק שינסה אם יוצא לו לבדוק קודם כל את ה BN5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, ולדעת וורוויק הצוואר הוא חלק גדול מהסאונד, וכדי ליצור את הSound of Wood שלהם..דרוש צוואר לא דק.

הייתה לי אחלה וורוויק פורטרס קאסטום..אבל שוב הצוואר לא הרגיש לי נוח.

עכשיו יש לי וורוויק קורבט רוקבייס (הבס הראשונה שלי) שהחלפתי לה את הפיקאפים לברטוליני ואת הפראמפ ל3 band

של ברטוליני..הפכתי אותה לפרטלס והיא מדהימה..יש לה צוואר דק בטירוף (שוב..היא לא וורוויק בדיוק..היא רוקבייס)

והיא נשמעת מעולה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הבעיות הגדולות שלי עם וורוויק, מלבד הצוואר הלא נוח בעליל, זה MEC, אני חושב שהפיקאפים והאלקטורניקה שלהם פשוט לא טובה,יכול מאוד להיות שאם חברה/פיקאפים אחרים היא תשמע סבבה.

כמו כן אני מוצא את האפשרות לנגן בסריגים הגבוהים של וורוויק כלא נוח, אני לא באמת יודע האם זה בגלל הבעית הנדסה, צוואר או משהו אחר, זה פשוט לא נוח.

מה שכן אני אגיד למען גילוי נאות, שהייתה ברשותי וורוויק סטרימק LX, למשך מספר שנים, וממש ממש לא אהבתי אותה, למיטב ידעתי היום  יא יא כהן אהרונוב משתמש בה, ועל הסאונד שלו ושל פריאנטייה לדעתי אין ויכוח הם נגנים מדהימים.

דרך אגב רונן אני מסכים הדאבל באק, היא פשוט גיטרה נוראית, מכל בחינה אפשרית, שוב לדעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, כתבתי את זה בפורום אחר, ואני אכתוב זאת שוב. הסטרימר ג'אזמן שלך מדהימה, ועשתה לי גאס רציני להשיג סטרימר ג'אזמן 4 מיתרים לעצמי. הבעיה היא שבאיביי הן בסביבות 2500$ ובארץ לא מצאתי אחת יד2 למכירה. גם אם, אגב, אשיג לי סטרימר ג'אזמן, עדיין אצטרך את המודיפיקציות שהכנסת אצלך, עם ה passive tone וה kill switch שאין במודל המקורי (למי שלא מכיר, הסטרימר ג'אזמן באה עם ווליום פוש פול לפאסיב, פיקאפ בלנד, ו 3band EQ. פלוס כפתור שמפצל את ההאמבק).

כמו כן אני מוצא את האפשרות לנגן בסריגים הגבוהים של וורוויק כלא נוח, אני לא באמת יודע האם זה בגלל הבעית הנדסה, צוואר או משהו אחר, זה פשוט לא נוח.

תסתכל על הקליפ של גיא ותראה עד כמה הסריגים הגבוהים נוחים מבחינת גישה.

ה horn התחתונה בזוית רחבה כזו כדי לאפשר לכל יד גישה לשריגים הגבוהים בנוחות מירבית.

המבנה של הסטרימר מאד אגרונומי - הגוף 'קשתי' עם גישה נוחה למרפק יד ימין.

הפרטבורד ישר (בניגוד לפרטבורדים המוכרים מפנדר ו פנדרlike), מה שבהחלט makes sense מבחינת גישה נוחה לכל המיתרים.

אז קצת עבה לך ביד. אז מה.

אני אספר לכם סיפור. נקרא לו "הרומן שלי עם וורוויק".

התוודעתי אליהן לראשונה דרך בסיסט צעיר ומוכשר בשם מתן, שמאד אהב אותן בגלל שאפשר להוציא מהן סאונד "ויקטור ווטן". אני לא הבנתי מה מישהו מוצא בהן, והלכתי למיוזיק סנטר. לקחתי וורוויק (נדמה לי קורבט אקטיבית כלשהי) וניסיתי. באותה תקופה היתי חזק במיוזיקמן. אחרי זמן מה בחנות, לא הבנתי איך אפשר לנגן על הדבר הזה. בסיום כשהחזרתי אותה לסטנד, אמרתי לדודו (אחלה בנאדם ואחלה מוכר ורק מילים טובות עליו) - "תגיד, איך אפשר לנגן על הדבר הזה? מה זה הצוואר הזה?" אז הוא ענה לי - "תתפלאי, יש המון נגנים שלא מחליפים את הצוואר הזה בשום צוואר אחר".

fast forward לכמה חודשים קדימה, אני לומדת אצל שמוליק ארוך. והוא, בסיסט ותיק, שהיה שם ב'מהפכת הרוק' ... הוא ניגן ב'מזל גדי' וב'פוזי' של אריק איינשטיין, ב'חלונות הגבוהים', בכל האלבומים של שמוליק קראוס, עם אושיק לוי... זו הבס שלו ב"אני אצבע את השלכת בירוק". בקיצור - הוא אולי לא היה קונצנזוס של פסטיבלי זמר כמו עמי פרנקל זצ"ל, אבל בהחלט יש ריספקט. והנה, המורה שלי מנגן עם... וורוויק סטרימר LX5. ותשמעו, הוא נשמע מ-ע-ו-ל-ה. בסים בריאים, ססטיין מצוין, סאונד חד ומדויק בכל שריג, בכל מיתר.

ואז הוצעה למכירה סטרימר LX5 האני-ויולין, ע"י בסיסט שהכרתי (וחבר פורום) בשם etaym. הלכתי אליו, בדקתי. נהנתי מהסאונד, וקניתי אותה. בעיקר ניגנתי בה בבית, כי בלהקות המשכתי לנגן עם מיוזיקמן, ואח"כ עם G&L. אבל הנה משהו מענין. כל פעם שהיתי מביאה לחזרה (זה קרה לי עם 3 להקות שונות) את הוורוויק במקום את המיוזיקמן/G&L הקבועה (והיו כמה פעמים כאלה, שבא לי לגוון), כולם היו במצב 'וואו', עם הלסת שמוטה מטה. הגעתי למצב שבו החברים מבקשים ממני - "תביאי את הגיטרה ההיא, ה 5 מיתרים הזו בצבע דבש... נו, זאת שאהבנו".

הבנתי שאני צריכה להשיג לי אחת ארבעה מיתרים, כי אני לא מי יודע כמה עם חמישה. ואחרי זמן מה, ראיתי למכירה סטרימר LX ארבעה מיתרים מבחור צעיר בראשל"צ. נסעתי, בדקתי מכות, בדקתי תקינות, בדקתי את האלקטרוניקה, בדקתי כל מה שיכולתי, וקניתי אותה. בהדרגה התחלתי לנגן עליה, ועם כל צליל שניגנתי, התאהבתי בה. עוד ועוד. המיוזיקמן כבר נמכרה, וגם ה G&L הנפלאה התחילה להכיר את הקייס מבפנים. תקופה ארוכה ניגנתי רק עליה ורק איתה.

- ג'זבסי, עם המון אופי ופאנץ' וססטיין מצוין, תדרי MID נוכחים, ונוחות... הו הנוחות... מי שלא התרגל לוורוויק... כלומר - מי שלא נתן לסטרימר את הצ'אנסה וממש התמסר, לא יבין זאת...

אה כן. בדרך ביקרה אצלי טוביאס. מדהימה. אחרי 3 הופעות חזרתי לסטרימר. והנה הסוף העצוב של "הרומן שלי עם וורוויק". מרוב שאהבתי (ועדיין) אותה, הגעתי לפחד אמיתי שיקרה לה משהו בהופעות/חזרות/נסיעות, ופשוט החלטתי שאין ברירה, כדי לשמור עליה היא פשוט לא תצא יותר מהבית  :-\ (דבילי, נכון?). ובעצם בשנה האחרונה פלוס מינוס, אני מנגנת עם כלי אחר... מתוך האהבה לוורוויק שלי  ::) .

זה סוף הסיפור.... לבנתיים...  ;D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע שאת מזכירה את שמוליק ארוך, הוא הראשון שראיתי עם ריקנבקר (כיתה ח'... 1976...) עם להקת "ברית הג'ז", ואמרתי לעצמי, וואו, מה זה הסאונד הזה, ואז: וואו, זה הבס הכי יפה שראיתי בחיים.  8)

בעניין הצוואר: "מחבט בייסבול" זאת מחמאה בעיני. אני במיעוט, אבל אני שונא צווארים דקים. זאת הסיבה שקשה לי עם ג'ז בס. אני אוהב צווארים שמזכירים קונטרבס. כל הצווארי איבנז הדקיקים ההם, את זה נשאיר לילדות בנות 12  ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WARWICK יצאו עם אפשרות חדשה לגדלים שונים לצוואר, גם צוואר דק:

warwickneckprofiles.th.jpg

מדהים, גיא. לא ידעתי.

אבל... why fix it if it ain't broken?

אני נשארת עם ה Fat Neck, של הסטרימר שלי.

מה שכן, עכשיו חבר'ה יוכלו להזמין גם עם standard neck ואפילו עם slim neck לחובבי הז'אנר, וזה יצור בלבול...  בחנויות (היבואנית מיוזיק סנטר והחנויות שמוכרות וורוויק) וביד שניה בכלל בלגן... "למכירה קורבט $$"... לך תדע איזה צוואר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שניגנתי על וורוויק הייתה לפני שנה בערך כשבן דוד שלי קנה קורבט סטנדרט בובינגה ובאמת שלא הבנתי מאיפה הגיעו כל הדיבורים שראיתי באינטרנט על צוואר בייסבול, הצוואר הרגיש כלכך נוח. חודש אחרי זה הוא טס לחודש לארה"ב ולקחתי לו אותה לחודש ואחרי זה היה כלכך עצוב לחזור ליאמהה שלי שקניתי לעצמי Streamer Pro-M מדהימה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי וורוויק היתה חלום עוד מאז שרק התחלתי לנגן בס. שמעתי על הבסים של וורוויק, ראיתי תמונות אך מעולם לא יצא לי לשמוע...למרות הכל משום מה היא תמיד היתה בס חלומות.

פעם, באותה תקופה, אני זוכר נכנסתי לחנות כלי נגינה בנהריה (כבר לא זוכר את השם, אני רק זוכר שהם לא היו האנשים הכי ישרים...) והיתה להם קורבט אחת(!!) חשבתי שהנה זכיתי לנסות וורוויק לראשונה בחיי! ניסיתי ומאוד התאכזבתי...סאונד ריק, שטוח, ברזלי כזה...אך אז גיליתי שזה "רוק בס" והתקווה והאמון שלי בוורוויק, שלרגע נראו מתמוטטים מול כל הציפיות, שבו לעמוד, והחלום עדיין חי.

המשכתי לחלום, שמעתי המון בסיסטים שמנגנים על וורוויק, רובם על הסטרימר, וזה הדליק אותי עוד יותר. יצא לי לנגן על כמה קורבטים, שדווקא נשמעו לא רע לטעמי, אבל הסטרימר תמיד היה השאיפה. ידעתי שאני חייב להגשים את החלום והתחלתי לחסוך עוד מלפני צבא, רק שהצבא אכל לי את כל מה שניסיתי לחסוך (השק"ם והשווארמה בתחנה מרכזית בעיקר). עם כל זה, ולמרות הכל (אחרי שכבר השתחררתי) הגשמתי את חלום "הילדות" והבאתי את הוורוויק סטרימר LX 5 הראשונה שלי...! ומה שאני יכול להגיד על הבס הזאת זה באמת רק דברים טובים.. סאונד מאוד מגוון, אקשן מטורף, סוסטיין שלא חשבתי שקיים!! מה גם זו בס מאוד רגישה..צריך להתרגל לזה מעט. אבל אם תלמד להשתלט עליה, היא לעולם לא תאכזב!

img3374m.jpg

dscn4314resize.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

מכירים את זה שאתם נכנסים ליו טיוב ובדף הראשי הוא מגריל לכם כל מני וידאואים שעלולים לעניין אתכם? ("Recommended for You".... יו טיוב זוכר את כל מה שראיתם... מו-הא-הא-הא)

אז הפעם הוא הגריל לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך לא נוח?

אולי אני משוחד כי וורויק זאת הבס הראשונה שניגנתי עליה, אבל הצוואר של הוורוויק שלי נוח בטירוף. והסאונד גם לא כזה זוועה (אם מתחשבים בזה שמדובר ברוקבייס).

אז כן - היעד שלי זה לקנות איזה אחת מייד אין ג'רמני. הגיטרות האלה גם כל כך הרבה יותר יפות מכל שאר הבסים, זה מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים בהחלט!

אמנם לא אהבתי את הסאונד של רוב הוורוויקים שניגנתי בהם, בעיקר כי הוא לא ממש לטעמי -

אבל אין ספק שזו אחלה חברה, כל דבר שלה בנוי מדוייק ומצויין.

אבל את הצווארים שלהם אני מאוד אוהב, נוחים ומלטפים הרבה יותר מצווארים של פנדר, למשל.

(הניסוח הקלוקל תוקן  ;D)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נגן וותיק מדי

ולא החזקתי המון באסים, אבל אני מכור לוורוויק קורבט שלי.

מאד קלה נעימה ולא הרגשתי שהצוואר כזה גדול או לא נוח

יש לה סאונד שאני אוהב, הגרמניות מעולות.

אחלה של באס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור קטן שהיה לי היום:

הלכתי לי לעיר העתיקה בב"ש בשביל לקחת נעלים ששמתי בתיקון. במקרה זה קרוב לחנות שמוכרת וורויקים (למרות שהמלאי שלהם נכון לתקופה זו כולל רוקבייס אחת ותו לא). כמובן שלא היתה לי סיבה להכנס, אבל אמרתי שאני אשטוף את העיניים קצת.

בכל אופן, נכנסתי ובמקרה הסתבר שמישהו הזמין קורבט דאבלבאק בולטאון לחנות בשביל להתרשם, וכנראה גם לקנות. אז הגיטרה הגיעה והבן אדם עדיין לא. שאלתי אם אפשר לנסות אותה לבינתיים, והסכימו.

אז פה אתנחתא קצרה:

קיים הרכב אלקטרוני בשם Younger Brother שעושים ממש אחלה מוזיקה. אז תשמעו את זה:

אחלה.

שומעים את הבס? סיכוי טוב שזה לא בס אמיתית אלא אלקטרוני. ואם יש לזה מקור "אמיתי", זה כנראה בכלל גיטרה אקוסטית עם עיבוד מסיבי. אבל חשבתי לעצמי, אני צריך בס שנשמעת ככה. כשאני שומע את זה אני חושב על שני דברים - וויסקי ועץ.

כאן נחזור לסיפור המקורי. אז אני מתחיל לנגן קצת על הגיטרה שהייתה מחוברת בדיירקט לאחד המוניטורים (לא מגבר בס), מסובב קצת נובים ואיכשהו מוציא מזה סאונד שדי הזכיר לי את הסאונד היאנגר בראדרי. מדהים! שנייה אחרי זה אחד העובדים טען שאני הורס לו את המוניטורים כי זה דיירקט בלי קומפרסור וגירש אותי לצד השני של החנות, איפה שהמגברים של בס. במקרה זה גם הצד איפה שיש את הקלידים, והיו שם כמה בדואים שבדקו קלידים מזרחיים (באר שבע, זוכרים?).

בכל אופן, היה לגיטרה סאונד מדהים, והיא היתה נוחה בטירוף. סדר גודל שלם של איכות מעל הרוקבייס שיש לי, למרות שזה כביכול אמורה להיות אותה הגיטרה. אני לא מבין את האנשים פה שטוענים שהדאבלבאק עושה שירות רע לוורויק. הם הרגע קיבלו לקוח חדש (בחודשים הקרובים אני מקווה).

ואפרופו יאנגר בראדר, בדקתי גם איזה סרטון לייב שלהם:

הם בכלל מנגנים את זה עם איבנז נק-ת'רו כלשהו. אולי אני צריך כזה? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוקבייס נקנתה בידיעה שזה חרא של דבר, אני מספיק זמן בתחום הסאונד והמוזיקה בשביל לדעת ש you get what you pay for. זה היה סוג של ניסיון לראות אם בכלל מתאים לי בס, ככה שהנזק לא יהיה גדול מדי במקרה ואני אחליט שלא בא לי יותר. לבינתיים זה הולך לכיוון ההפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היפותטית

לא. אני לא טוען את זה.

אני רק מתפלא איך זה לא קרה עם הרוקבייס...

אם נהיה רציניים שניה, הרושם שקיבלתי על הקורבט $$ הוא סובייקטיבי לגמרי. יכול להיות מצב שהיא תישמע לי טוב באיזו הקלטה או הופעה. כשפגשתי אחת באופן אישי הרגשתי זוועה לנגן עליה וכשמישהו אחר ניגן עליה לידי זה גם נשמע (לי) רע במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

מי שמכיר את וורוויק, יודע שכמעט בכל שנה משתנים הדגמים המיוחדים ומוצגים דגמים מיוחדים חדשים, ותמיד מרגש לראות איזה כלי יציגו וורוויק השנה.

בתערוכת Musikmesse 2011 (תערוכת מוזיקה הנערכת מדי שנה בפרנקפורט) הציגה וורוויק מספר מודלים חדשים: Star Bass II Single Cut, Bubinga Thumb Bolt-On ו - Streamer LX LTD 2011.

בנוסף לכל אלה, הציגו סיגנצ'ר חדש ל Steve Bailey, וכך הוא כתב (זה נשלח ב newsletter החודשי של וורוויק):

Anyway, out comes THE bass in the hands of Marcus Spangler (Quality / R & D Manager) and to say the least, I was blown away. I will be clear…

1. Best sustain from the most beautiful fingerboard made from Snakewood... harder than ebony!

2. Great Balance

3. Perfect string spacing

4. Perfect neck radius (compound), easy to play

5. Perfect pickup placement.. back to my BassLines!

6. A stunning stainless steel pickguard that seemed like a good idea, but you just never know….  Amazing.

And then they brought out its fretted twin!!! WOW!!!!! The 4 and 5 string are coming!

So, at Music Messe,  I am lucky enough to get to jam everyday with Lee Sklar and Jonas Hellborg, and this bass is INCREDIBLE… that is all I can say.

I hand carried it back to the US and have already recorded with it,… amazing evenness, tone, and stability!

Thanks to HP, Marcus, and everyone else involved in making this happen. SKYPE is an amazing tool!!!

I am Blown Away!!!  You gotta love a company that can do things in DAYS… the same things that take other companies months, even years!!!!

               

Steve

SteveBailey_Column.jpgSteve.jpgLee.jpgLessons.jpgBootsy.jpgBass-of-Month_SB-Sig-2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא גם פתח דיון בטוק בס על כך שהוא מסביר למה הוא עבר מפנדר לוורוויק וכמה שהוא

מעריך כל חברה אבל הקטע בסוף עם הימים לעומת שנים הוא יכול להיות בעצם ירידה על

פנדר על זה שלקח להם לא מעט זמן ליצור את הסינצ'ור.

אגב הסטאר בס היא אחד הדברים שגרמו לי הכי הרבה g.a.s

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו שחקני כדורגל, אין להם נשמה, הם לא משחקים בשביל הסמל, רק בשביל הכסף, למי שמשלם יותר..

לפני כן הוא התפאר כמה הסיגנצ'ר של פנדר מושלמת בשבילו.. והוורוויק הזאת די מכוערת לטעמי. אבל גם הוא לא ממש מעניין אותי..

ואיך ללי סקלאר הזה לא נתפס הזקן במיתרים? זה לא ברור.. הוא כמו הסבא מהיו היה על בס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו שחקני כדורגל, אין להם נשמה, הם לא משחקים בשביל הסמל, רק בשביל הכסף, למי שמשלם יותר..

לפני כן הוא התפאר כמה הסיגנצ'ר של פנדר מושלמת בשבילו.. והוורוויק הזאת די מכוערת לטעמי. אבל גם הוא לא ממש מעניין אותי..

אם היית קורא את הפוסט שלו בטוקבס, לא היית רושם את השטויות האלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניבלתי שום פה. אמרתי שאתה רושם דברים רק מרושם שלך על בן אדם עוד לפני שבדקת את העניין.

ישר אתה מחליט שהכל עניין של כסף, למרות שיש דברים אחרים שאולי אתה לא יודע אותם ואתה ישר ממהר לרשום בצורה נורא נחמדה כמה האיש מכור לכסף, ללא נשמה וכו'. בקיצור, כמו שאמרתי, שטויות.

ואל תתעצבן עליי, כי שטויות זה לא קללה או משהו. לא הכל צריך להיות תקיף. טייק איט איזי.

http://www.talkbass.com/forum/f28/steve-bailey-speaks-warwick-fender-759381/

מהפוסט עולה שהוא די מאוכזב מאיך שפנדר קידמו, או יותר נכון לא קידמו, את הגיטרה שלו, וגם היחסים בין שני הצדדים לא הועילו לאף אחד.

זה כמו להגיד שמייק פורטנוי עזב את דרים ת'יאטר רק בשביל הכסף של אבנג'ד סבנפולד. אז לא, יש כמה סיבות אחרות. מספיק שאמן לא מרגיש נוח עם קבוצה מסויימת, מותר לו לעזוב בלי שירשמו עליו כמה נשמה אין לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל צחקתי אם לא הבנת עדיין. ממש לא אכפת לי ממנו, מהבס שלו, מאיזה סיבה עזב פנדר ועבר לוורוויק. רק התבדחתי וזו בכלל די בדיחת קרש. ועדיין להגיד שטויות על משהו שמישהו אחר אמר, זה אולי לא קללה, אבל התבטאות שלילית שמזכירה מקומות לא נעימים שאנחנו כבר לא בהם. היידפארק למשל. קאפיש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, אבל אני לא יכול לראות תגובה כזאת בוטה ומתנשאת על בסיסט שאני אוהב ומעריך, בעיקר שהיא באה בלי שום ביסוס ובלי ידע. אם בחרת לכתוב אותה ולא לשמור אותה לעצמך, אל תצפה שלא יעמידו אותך במקום. אולי במקום להתנער ולהגיד שזה צחוק, קרש או משהו אחר, היית אולי אומר שמה שאמרת לא היה במקום. או שזה לא מזיז לך, גם אפשרות.

אני מבחינתי סיימתי. אתה יכול להגיב מה שתרצה, את הנקודה שלי הבהרתי, ועדיף להשאיר את האשכול הזה לדיבורים קצת יותר ענייניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם דרכים להביע מורת רוח. יאללה חפיף.

בכל מקרה אני קראתי את הפוסט שלו, לא היה לי כוח באמת לעבור על כל החפירות של השירשור.

נשמע לי הרבה אויויוי.. קיטורים על זה שמנכ"ל פנדר לא דיבר איתו, לא היה לו איש יחסי ציבור משלו, לא פינקו אותו, לא אמרו לו שלום וביי ולקח להם 4 שנים לבנות לו את בס 6 מיתרים כמו שמעולם הם לא בנו. שזה ממש חמור.

בוורוויק לעומת זאת המנכל ממש נחמד ומפנק אותו (מנסיוני - מה שנכון נכון) ובנו לו בס תוך ממש מעט זמן. (לא שאני רואה בה משהו ממש מיוחד חוץ מהפיקגארד הזה ו 6 מיתרים וורוויק כבר בונים שנים)

אז אני לא רוצה לפגוע באהוב ליבו של אף אחד פה, כל נושא האנדורסמנט מאוד משעשע אותי, עומדת מאחוריו כמות עצומה של מסחרה מהסוג האמריקקי הכי דביק וקפיטליסטי, כאילו שמישהו ירוץ עכשיו לקנות וורוויק בגלל שוואו, גם סטיב ביילי מנגן על וורוויק, ואולי הוא ינגן כמותו, ומישהו יקנה גם נייק כי מסי לובש נייק ואז ישחק כמותו.

כל זאת במדינה שהאנדורסמנט הכי גדול שאתה יכול לקבל פה זה 30% הנחה בכלי זמר או רצועה ממרום..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...