Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

AmitW

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    129
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

כל מה שפורסם על ידי AmitW

  1. AmitW

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    ע"פ האתר של וורוויק זה נראה שכן. אמנם זה קצת מסבך, אבל סה"כ זה לא שקצת משחק עם הנאט הזה יכול לעשות משהו בלתי הפיך, במקרה הכי גרוע כמה מהפרטים לא מנגנים כמו שצריך ואז פשוט מעלים אותו עוד קצת למעלה. אני אישית חושב שכל עוד זה דברים הפיכים כמו הנאט הזה של וורוויק או האקשן בגשר וגם במידה מסויימת הטראס רוד כל עוד עובדים איתו בעדינות זה סבבה לשחק איתם קצת, ככה אני הכרתי יותר טוב את כל הקטע הזה ואלה גם דברים קטנים שלדעתי כל בסיסט כדי שידע מפני שאין צורך ללכת לאיש מקצוע כדי לכוון אינטונציה או לסדר את האקשן על מיתרים חדשים. כמובן שבמקרים של שיוף נאט או ליטוש סריגים וכל הדברים הבלתי הפיכים המפחידים האלה בחיים לא הייתי נוגע בכלי שלי ואני מעדיף לשלם לאיש מקצוע שיודע מה הוא עושה.
  2. AmitW

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    במקרה הנ"ל אני לא בטוח כמה זה נכון, הבס שלו אמורה להיות עם הנאט של וורוויק (Just-A-Nut III) שניתן לכיוון בעזרת מפתחות אלן כאלה. במידה ואכן מדברים על וורוויק ואני לא סתם מדמיין דברים, תוכל לקרוא קצת בסטיקיז כאן: http://forum.warwick.de/21-warwick-bass-customer-support הנאט המתכוונן זה לא דבר כל כך רגיל וגם הגשר של וורוויק קצת שונה ויש כאן הסבר לאיך לכוון את שניהם.
  3. ההסבר בויקיפדיה מפורט מאוד ואם זה לא מספיק לא חסר מידע בטוקבס ובאינטרנט בכלל. אין לי ניסיון עם פרטלס אנשים אומרים פלאטס לפרטלס בגלל שהמיתרים חלקים ולא שורטים את הפינגרבורד אבל גם הרבה אנשים אומרים שזה עניין של העדפה ושהנזק שראונדס עושים לפינגרבורד הוא מזערי ורובו אסטתי ורק אחרי פרק זמן ארוך הפינגרבורד דורש עבודה כך שאם אתה מעדיף סאונד של ראונדס אז לך על ראונדס ואם אתה מפחד, תמיד אפשר ללכת על ניקלס שהם יותר רכים מסטיינלס סטיל (פלדת אל-חלד?).
  4. AmitW

    דיון היכרות

    עמית וולפוס בן 17 מקרית אונו. מנגן על בס שנתיים ועל חצוצרה 9 שנים, אוהב הרבה סגנונות - פאנק, ג'ז, מטאל, רוק וכרגע מנגן בלהקת רוק/מטאל. מנגן על וורוויק סטרימר "פרו-אם" (ויש ימאהה שלא נמצאת בשימוש) עם ראש שאטל מקס 6.0 של גנץ בנץ וקומבו קטן של פנדר.
  5. משלוח 40$?! תשלח עם USPS, אני הזמנתי מאיביי סט מיתרים ומשלוח היה 10$ ועוד 3$ לכל סט נוסף
×
×
  • Create New...