Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

BassBen

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    692
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

BassBen שיחק אותה בתאריך דצמבר 10 2014

התכנים של BassBen היו האהובים ביותר!

מוניטין

1 ניטרלי

אודות BassBen

  • תאריך לידה 05/20/1989

מידע נוסף

  • מין
    זכר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האמת שאני שמתי פלאטוונדס גם על הג'אז בס שלי ושנאתי את זה וגם על הפרטלס (וורוויק) שזה היה קצת יותר נחמד אבל עדיין זה לא כוס התה שלי. זו הסיבה שלי..
  2. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    אני יודע, זה היה בציניות..ברור לי שאז לא היה פשוט לשמוע דברים מחו''ל. (למרות שאני מכיר מספיק אנשים שכבר בתקופה הזו נטשו את המוזיקה בארץ וחיפשו דודים רחוקים שישלחו להם תקליטים מחו''ל)
  3. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    חבל שחיכית ל"פצצה" פה כשבחוץ באותם זמנים כל הלהקות פיוז'ן השתוללו הרוקNרול עדיין בעט...הפ'אנק היה חזק ברוק. ופה, גלי עטרי. (עריכה: ועם כל הכבוד אליה - זה לא כוס התה שלי)
  4. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    שלום חנוך רוקר אמיתי..והוא לא היחיד שמפספס פשוט בארץ זה קורה יחסית הרבה לגרסאות "הכי מפורסמות של השיר" ( אם בחו''ל בד'כ הB סיידס וכל אלו מכילים סולואים שהם קצת אוף) זו לא מטרת הדיון למרות שאני שמח שעוד אנשים מראים עניין..
  5. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    אני לא מסכים איתך , אך אני מבין לליבך.
  6. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    מה זאת אומרת ריספקט? זה נשמע על הפנים, זה אפילו לא בטיים כמו שצריך. אז אני לא מבין על מה הריספקט? כי הוא הראשון שעשה את זה על הפנים בארץ? יש לי ריספקט למי שעשה את זה ראשון כמו שצריך , ולא ככה. בדיוק יצא לי לשמוע את ההקלטת ג'אז הראשונה (משהו קצת הזוי ולא בדיוק קשור מבחינה מוזיקלית לדיון) וכולם שם מנגנים לתוך סוג של קונוס ענק ולמרות האי נוחות...(בניגוד למה שאנחנו שומעים שכבר שנים מעבר לזה (אני מדבר על ה1920+) ) הם כולם בטיים. כי ככה מנגנים..לא מחלטרים.
  7. BassBen

    אוהד אינגר - חמסין

    דעתי האישית אבל אני לא יודע מה יותר גרוע, הסולו או הקליפ.
  8. מצחיק שאתה אומר את זה כי לי נהרסו שני כבלים של מונסטר כל אחד תוך מספר חודשים (פחות משנה בממוצע) לעומת כבלים פשוטים יותר שהחזיקו המון זמן, לעומת זאת יש הבדל משמעותי בסיגנל שיוצא מהבס עם הכבל הזה..(רואים בעבודת אולפן שפשוט יוצא סיגנל יותר בריא לעומת כבל פשוט) בבוא היום יהיו לי כמה מונסטר רק לעבודה באולפן..ברגע שאני מוציא אותם מהבית הם נהרסים..
  9. מסיבה לא ברורה אני אוהב את השיר Too shy..
×
×
  • Create New...