Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

primus

תומך כסף
  • הודעות שפירסמתי

    317
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

primus שיחק אותה בתאריך דצמבר 8 2019

התכנים של primus היו האהובים ביותר!

מוניטין

2 ניטרלי

אודות primus

מידע נוסף

  • מין
    זכר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה, נראה לי אני אעדיף להחליף אז מאשר להתעסק עם זה כל פעם
  2. חוץ מבישול יש גם אפשרות להשרות באלכוהול נכון? יש המלצות לאיזה סוג אלכוהול צריך וכמה זמן צריך לשים את המיתרים בנוזל? בנוסף זה משהו שאפשר לחזור עליו בלי סוף או שאם זה מיתרי round wound כדי מתישהו להשלים עם המצב ולהביא חדשים
  3. primus

    מחפש לתרום בס

    סבבה תודה, אני אנסה ליצור איתו קשר
  4. אני לא בטוח אם פה הפורום הנכון לזה מתנצל מראש אם לא, אבל עקב חוסר צורך ביותר מבס אחת יש לי בס וושבורן ישנה עם גיגבג מקורי שלה שאני מחפש איפה אפשר לתרום (אני גר בחיפה). אציין שהבס זקוקה לסטאפ כמובן בשביל חווית נגינה סבירה ועדיף מיתרים חדשים גם לשים, הייתי מעדיף באמת לתרום למקום שמלמד בני נוער שאולי זקוקים לציוד, מישהו מכיר?
  5. primus

    מה נסגר איתך אחי

    אלא אם כן זה אחד הסיפורים המוזרים האלה של נפצעתי והייתי צריך ללמוד לנגן ככה (?), איך בן אדם מגיע למצב שרואה את הכלי אומר הממ בוא ננסה ככה
  6. primus

    הבסליין של i want you back

    בדקתי שוב ואתה צודק, לא ראיתי את זה במקור אלא בתגובות של כמה אנשים באחד הסרטונים, הבלבול כנראה נובע מזה שהגרסה הוקלטה בשנה שנתיים אחרי השיר ודיוויד היה גם אומן של מוטאון, מה שיצר השערה של כמה אנשים שהשיר נבדק עם כמה גרסאות ובסוף בחרו בגקסון פייב (זאת הייתה הטענה שלהם בערך). בקיצור פייק ניוז של תגובות יו טיוב זאת אחת התגובות למשל: "If memory serves, this was from a record called "Motown Sings Motown Treasures." Essentially, Barry Gordy, etc. would spend quite a bit of time trying to match the right song to the right artist."
  7. primus

    הבסליין של i want you back

    עוד זווית מעניינת, ככל הנראה ליין כתוב באמת שכל אחד מהם שיחק איתו קצת.
  8. לא הצלחתי למצוא הרבה מקורות בגוגל אבל כן נחפשתי לגרסה אחרת של השיר שבוצעה על ידי דיוויד רופין, נטען שהיא קודמת לגרסה המפורסמת של גקסון פייב ובגרסה של רופין גיימרסון הוא זה שניגן. האם מישהו מכיר ויודע לספר? האם גם הליין המפורסם הזה שיוחס לוילטון פלדר הוא בעצם באמת וריאציה שלו על ליין של גיימרסון?
  9. primus

    בניית bass line

    מעולה, תודה רבה
  10. primus

    בניית bass line

    אחרי 5 שנים שלא ניגנתי בבס עקב צבא עבודה ובאופן כללי שכחתי ממנה קצת אני התחלתי לחזור לאט לעניינים ואני עובר שוב על תיאוריה. אני עדיין מנסה להבין בניית בס ליין טוב, והדיון פה מעולה, אז יש לי אופציה לנגן תמיד את הroot או את אחד ההיפוכים של האקורד הנוכחי. יש ארפגיו, אבל חוץ מזה יש איזה ספר טוב או סרטון שנותן דוגמאות לעקרונות (הנחיות או המלצות) כשאני נשאר בתוך המפתח אבל מנגן מנגן משהו מחוץ לאקורד? יש לזה מונח? non chord tones? (אני צריך לדאוג שזה יסתדר עם האקורד הבא שאליו נכנסים ?) יש גם לא דיאטוני שצריך לקרוא על זה עוד אבל הבנתי שיש מונחים והנחיות ספציפיים לאיך אפשר (מומלץ) לעשות את זה.
  11. primus

    הנדריקס

    לצערי אני לא חושב שנראה עוד אנשים שיצליחו לתפוס מקום בהיסטוריה כגיטריסטים כמו שהנדריקס ורבים אחרים עשו, התרבות השתנתה היום (לא במובנים של טוב או רע פשוט השתנתה) והולכת למחוזות אחרים, מוזיקאים רבים וטובים עוד כן נראה, גיטריסטים כבר לא יקומו עוד כאלה שיאפיינו דור שלם כנראה.
  12. primus

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    גם הניחוש שלי ככה, עשה אצלו סטאפ והוא מרוצה אז הוא בא לפרגן
  13. primus

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    תודה רבה, אצור איתו קשר
  14. primus

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אני מחפש באזור חיפה סטאפיסט שיתקן נאט לגיטרה אקוסטית, המלצות?
  15. primus

    אודי קז'מירסקי

    תודה רבה על הקישור.
×
×
  • Create New...