Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

כלי זמר עוברים לר"ג


baas

Recommended Posts

מכינים את הסניף החדש כרגע (ליד הבית שלי - ז'בוטינסקי רמת גן), מישהו אמר לי אתמול שזה לא סניף חדש, אלא המיקום החדש של הסניף המרכזי בדיזנגוף. הסניף החדש ממוקם 3 דקות נסיעה ממרום והבורסה.

יש למישהו מידע? הרשת בבעיות כלכליות? מבצעים מעניינים? משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הרצל אמר לי שמעבירים את כליזמר לר''ג

זה דיי טיפשי אם הם יעבירו את הסניף מדיזינגוף סנטר לרמת גן. המיקום בדיזינגוף ממש נוח והמקום גדול(בר''ג לפי מה שראיתי יותר קטן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה סניף חדש לגמרי, בזמנו כשעוד עבדתי ברשת התחילו הדיבורים על הבניה ואף אחד לא דיבר על החלפת הסניף הקיים בדיזינגוף, מצד שני אני מעריך שלהחזיק סניף כל כך גדול במקום כל כך מרכזי בארץ(אחד המקומות הכי יקרים לשכירות שטח בארץ) עולה לא מעט ואולי הם החליטו שזה לא כדאי ועדיף לעבור למיקום קצת יותר צנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחזיק סניף כל כך גדול במקום כל כך מרכזי בארץ(אחד המקומות הכי יקרים לשכירות שטח בארץ) עולה לא מעט

החנות בסנטר שייכת לבעלים של כלי זמר, לא בשכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם יסגרו את החנות בסנטר, ויעברו לר"ג זה יהיה ממש גרוע, כי מדובר לדעתי באחד האזורים הכי לא נוחים לגישה ולחניה שיש בארץ.

את הטעות הזו עשו גם מרום.

אבל אולי אני זה שטועה..

בכל מקרה יש לכלי זמר סניפים בערים אחרות.

וכמו כן אני את רוב קניותי המוזיקליות עושה באיביי ושות'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעדיף להם להשאר בדיזנגוף, אבל אם נניח שהם מכרו את השטח הזה וקנו את החנות בר"ג,

מישהו הכניס סכום ממש לא מבוטל לכיס (מה גם שבטוח שיש עוד סניפים בתל אביב, אלא אם אני טועה?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנכתב כבר קודם, אזור ז'בוטינסקי ברמת גן הוא אזור בעייתי מבחינת חניה.

נכון, האזור עמוס באוטובוסים ומוניות שרות, אך למגיעים ברכב הנגישות לא נוחה כל כך.

לדעתי מרום הפסידו עסקים בכך שעברו לדי-מול (במקום מיקומם הקודם בפינסקר). מאידך, יבוא מי שיטען שהם לא באמת הפסידו ביזנס, אולי הפסידו ילדים ועוברי אורח שהיו עוברים ברחוב (בדרכם אל/מ ככר דיזינגוף) ונכנסים לנגן/לקשקש/להפריע את מנוחת העובדים  ;D , וביזנס "אמיתי" (מי שיודע מה הם מוכרים, יודע מה הוא רוצה, ובא לקנות - קורג/גליאן/ווקס וכו') הם לא הפסידו....

מעבר של כליזמר לרמת גן, כמו כלי זמר, ידלל את כמות הילדודס הנכנסים (פלוס עוברי האורח), אבל לעניות דעתי יפגע גם קצת בביזנס.... מאידך, אולי התיקונים/סטאפים יחזרו לחזקתו של הרצל וזה דבר טוב לדעתי(אני יודעת שהדעות עליו חלוקות, אך אני מאוהדיו)...

בסופו של יום, אם זה יהפוך את כלי זמר למקום יותר נעים ושקט, פחות עמוס בעוברי אורח (ורועש) ו... יותר כמו מיוזיק סנטר (שאני מאד מחבבת), אז מדובר בצעד חיובי, גם אם המחיר לכך היא חנות פחות נגישה.

לסיכום... ימים יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב נגישות, מאז שקינג ג׳ורג׳ נצבע בצהוב (נת״צ - נתיב לתחבורה ציבורית בלבד) בשני הכיוונים, הסנטר נהיה מקום מאוד לא נגיש לבעלי רכב. וינטאג׳ בכלל נהיה מקום בלתי אפשרי - באמצע רחוב שהכניסה אליו אסורה ברכב פרטי... להבנתי אין שום אפשרות חוקית להגיע לכניסה לחניון הסנטר ברכב פרטי! הקטע של הכניסה לחניון כבר מסומן כנת״צ בשני הכיוונים. הרבה יותר קל לי להגיע למרום (והם משלמים את החניה בחניון). מהבחינה הזאת יהיה אחלה אם כלי זמר יפתחו לידם סניף, וייווצר מיתחם כלי זמר - מרום - הרצל - עוזי לוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעות על הדעות של כולם:

א)המיקום החדש הוא ממש לא לא-נגיש. מלא אוטובוסים ומוניות שירות, קרוב לרכבת.

החניה היא הבעיה העיקרית - אבל זה מאזן את אחוזי הילדים שמגיעים.

ב) אני חושב, או יותר נכון מקווה - שאנשים רציניים מעדיפים לקנות היום משומש או באינטרנט,

ורוב המכירות שמתבצעות הן דווקא לילדים ונגנים מתחילים. שמעתי המון, וגם חוויתי אישית חוויות

לא טובות בכלל בסניף בדיזנגוף, ומזמן כבר הגעתי למסקנה שאני לא מכניס לקופה שלהם שקל

עד סוף ימיי. אני חושב שאני ממש לא היחיד.

יכול להיות שהמעבר נגרם גם בגלל ירידה חדה בהכנסות? בכל זאת, עידן האינטרנט.

ג)בהקשר לסעיף הקודם - אם המוכרת אמרה שנפתח בר"ג סניף חדש, והישן לא יסגר - אני לא מאמין

לה עד שאני רואה את זה בעצמי. שמעתי מהמוכרים שם מספיק שטויות\הטעיות מכוונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם כדי לאזן, אני חוויתי לאחרונה כמה חוויות בסדר גמור בכל"ז דיזינגוף.. קניתי שם מגבר פנדר TV במבצע מעולה (יותר זול ממחיר חו"ל) והיחס היה סבבה והכל... וגם חברים שיצאו משם עם גיטרות מרוצים...

ועדיין להגיע לשם ביום שישי זה לא סימפטי בכלל  :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד סתם איזון - אפשר לערוך את הכותרת של הדיון? זה ממש לא הכרחי לקרוא להם ככה, בטח שיש כאן דעות לכאן או לכאן. אם זה לא עובר על איזה כלל של הפורום, אז אולי זה צריך..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א)המיקום החדש הוא ממש לא לא-נגיש. מלא אוטובוסים ומוניות שירות, קרוב לרכבת.

החניה היא הבעיה העיקרית - אבל זה מאזן את אחוזי הילדים שמגיעים.

ב) אני חושב, או יותר נכון מקווה - שאנשים רציניים מעדיפים לקנות היום משומש או באינטרנט,

ורוב המכירות שמתבצעות הן דווקא לילדים ונגנים מתחילים. שמעתי המון, וגם חוויתי אישית חוויות

לא טובות בכלל בסניף בדיזנגוף, ומזמן כבר הגעתי למסקנה שאני לא מכניס לקופה שלהם שקל

עד סוף ימיי. אני חושב שאני ממש לא היחיד.

מישהו מוכן להסביר לי למה זה לא בסדר או מעצבן שמגיעים "ילדים" לבוא לנגן בחנויות?

למה בגלל שאני צעיר יותר אני מקבל יחס של מוזיקאי פחות רציני או טוב?

למה כשבוגרים באים לנגן ולבדוק גיטרות ,מגברים אפקטים וסתם סאונדים זה בסדר ונורמטיבי , אבל כשבני נוער וה-"ילדים" הללו מגיעים לשמוע גיטרות וכו' , כי זו הדרך היחידה שלהם זה לא בסדר?

אני הייתי ,עודני, ותמיד אהיה מאותם "ילדים" שבאים לחנויות על מנת לבדוק סאונדים שונים , וכי האינטרנט לא מספק אותם.

לפני כשנה וחצי בערך, בחופשת פורים אני וכמה חברים מההרכב שלי , החלטנו לסוע לת"א-רמת גן ולעשות סיבוב בכל חנויות המוזיקה בעיר , כי זו הדרך היחידה שלנו לשמוע ולהכיר את הכלים.

עבורנו זו חתיכת הרפתקה, לסוע מהבית שלנו שלא רחוק כ"כ באיזור השרון , אבל עדין אין גישה ללכת לשם.

אז נסענו תחילה לרמת גן ( המתופף של ההרכב הגיטריסט המפחוחיתן ואנוכי, וירדנו בתחנת הרכבת ליד מתחם הבורסה..

לקח לנו כמה דקות להבין איפה אנחנו ולבסוף הגענו לאותה חנות אם לא אחרת - מרום.

במרום קיבלנו (וסלחו לי על הביטוי) חרא של יחס , כאילו שאנחנו מטרד , ואנחנו היינו האנשים היחידים בחנות.

באגף של המתופפים היו לפני המתופף שלנו 2 אנשים שבדקו ריידים קראשים ספלאשים וכדומה, והמתופף שלי רצה לנסות O ZONE , ובתגובה מהחנות אמרו לו שניגנו כבר הרבה  ושניהיה בשקט.

ככה גם באגף של הגיטרות שבכלל לא הסכימו לנו לנגן , ובכלל באגף של הספרים שעזרנו למפוחיתן שלנו למצוא ספר טוב שהוא חיפש, צעקו עלינו לא לעשות בלאגן בספרים שגם ככה היו בבלאגן.

לאחר מכן נסענו לקינג ג'ורג' בת"א, ועברנו תחילה בכלי זמר , זה היה בוקר וביקור כרגיל שם, היינו 5 דקות והלכנו.

אחרי עוד כמה חנויות כמו הוינטג' וכדומה, השתעממנו וקיבלנו חרא של יחס, וחזרנו לכלי זמר.

דווקא באותה חנות , [glow=red,2,300][shadow=red,left]"כלי זבל"[/shadow][/glow] כמו שהבנתי שנהוג לקרוא לה פה, בשעת עומס עם עוד משו כמו 40 "ילדים ומתחילים" שישבו וג'ימג'מו בצורה מחרישת אוזניים , קיבלנו יחס חם ואוהב , ולא רק מהיחס ומהבאסים נדהמתי , אלא שמוכר אחד בשם פאשה ,שבחיים לא אשכח אותו, ישב איתי ועם החברים שלי לא פחות משעה וחצי , ועזר לכולנו , אבל בעיקר לי , לשמוע את ההבדלים בין פרסיז'ן לג'אז בס , הוא לימד אותי כל מיני קטעי נגינה , ואני לימדתי אותו את הגרוב הבסיסי של THE CHICKEN של ג'אקו..

ככה גם בכל מחלקת התופים והקלידים הורשנו לנגן יכולנו לנגן בחופשיות כמה שרצינו.

אז דווקא החנות ה"מסריחה" והגרועה , זו שמכנים אותה "כלי זבל" קבלה אותנו בזרועות פתוחות , והשקיעה בנו ובי בפרט , יותר ממה שכל חנות תשקיעה בכל לקוח שלה , בכל תחום , בכל מקום ובכל זמן!

נכון , יכול להיות שזו מעין תדמית שיווקית של "אנשים נחמדים שבגלל זה שווה לקנות מהם",אבל ראבק- זה עובד להם נהדר!

קיצור, במה שהתכוונתי לטעון במאמר האדיוטי והמפרך שלי , שמעצבנת אותי העובדה שמזלזלים בחנויות על פי המלצות של אחרים , ומעצבן אותי שבגלל שאני צעיר מכם , בגלל שאני "ילד" ובגלל שאני מתעניין במוזיקה ובבס ו"לחפור ולעצבן " את אותן חנויות זו הדרך היחידה שלי ללמוד על סאונדים שונים, אני נחשב לנחות מכם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם קוריוז בנוגע ליחס בחנויות:

הייתי בשבוע שעבר בארצות הברית וקניתי ממישהו בס יד שניה אבל לא היה לי איך לבדוק אותה כי פגשתי אותו באמצע שום מקום בין טקסס לניו אורלינס, אז יכולתי רק להתרשם ממנה ללא הגברה.

למחרת נסעתי לגיטר סנטר קרוב למקום בו הייתי. נכנסתי לחנות, אמרתי למוכר הראשון שראיתי שקניתי ממישהו יד שניה ואני מעוניין לחבר ולנסות אותה. התגובה שלו היתה משהו כמו:

הנה כבל, בחר לך מגבר (מתוך 30-40 מרקבייסים, גליאנים ואמפגים שהיו שם) ותהנה...

ניגנתי משהו כמו חצי שעה ולא אמרו לי מילה. ועוד על בס שבכלל לא קניתי מהם.

כל כך נהניתי שגם קניתי על הדרך כל מיני קטנות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוריס באמת מפתיע אותך השירות האמריקאי?!

לאמריקאים יש הרבה חסרונות אבל הם מפצים על הכל בשירות המדהים שלהם, שהרבה מדינות (כולל ישראל) צריכות ללמוד ממנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחלוטין מגיע לך יחס הוגן ורציני, בחנות או לא בחנות - זו החובה שלהם בתור נותני שרות והזכות שלך בתור לקוח, בלי קשר לגיל.

ניסיתי לנסח כמה פעמים את ההודעה שלי ככה שלא תהיה מעליבה, אבל פשוט לא הצלחתי.

אז במקום לפרט, אני פשוט אומר בגדול ובהכללה.

הסיבות שבגללם נגנים צעירים מקבלים יחס גרוע:

1. ההורים משלמים בדרך כלל, כך שאתה לא נתפש כלקוח.

2. מוכרים עובדים על עמלות (בדר"כ אם לא תמיד), סביר להניח שלא תוציא סכומי עתק על ציוד, שגם ככה בא נסכים - יקר.

3. בעלים של חנויות מוזיקה כנראה כן מבינים את זה אבל הרבה מוכרנים לא - חנויות מוזיקה הם מקום שאליו נגנים באים כדי להשתפשף בציוד ולנסות אותו.

הבעיתיות כאן היא שנגן צעיר מגיע בלי נסיון וידע וירצה (בצדק) לנסות הכל, בלי הרבה כיוון - וזה מתפרש כעבודה למוכרן שהתפוקה הכספית ממנה פוטנציאלית מאוד נמוכה. (מהסיבות שכבר ציינתי).

אז לא קשה להבין מאיפה היחס מגיע.

כמובן שמיותר לציין שזו תפישה גרועה ושטחית, ושלא משתלמת למקומות האלה בטווח הארוך.

ויש מקומות שמקבלים בחיוך כל אחד וזה מתבטא בשם שהם מקבלים, בדיוק כמו החוויה שלך בכלי זמר.

קיצר, אל תתבאס, תמיד יהיה מי שיתפוס עליך תחת, ולא בגלל שהוא צודק יותר ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוכרים בכלי זמר לא מקבלים עמלות על המכירות שלהם!

אמנם לכל מוכר יש קוד ויש מעקב אחר המכירות החודשיות של כל מוכר, אבל הם לא מקבלים מהמכירות שום עמלה. זה רק מעקב אחר הביצועים שלהם וזה דבר בהחלט מקובל ובריא בעסקים, בעיקר בסדר גודל של כלי זמר.

היחס ה"מזלזל" כביכול עליו כולם מתלוננים לא מגיע בגלל אופי המוכרים. הוא מגיע בגלל החינוך הלקוי בישראל אודות (בין היתר) חשיבות היחס והשירות ללקוח. זה בא לידי ביטוי הרי בעוד הרבה מקומות: חברות סלולריות, גופים ממשלתיים, רשתות שיווק ועוד. הבעיה אינה בכלי זמר או במיוזיק סנטר או בחנות כזו או אחרת. הבעיה היא בחינוך לשירות. זו דעתי בכל אופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Era, לא יודע עד כמה נכון מה שאתה אומר:

"ההורים משלמים בדרך כלל, כך שאתה לא נתפש כלקוח","שנגן צעיר מגיע בלי נסיון וידע וירצה (בצדק) לנסות הכל, בלי הרבה כיוון - וזה מתפרש כעבודה למוכרן שהתפוקה הכספית ממנה פוטנציאלית מאוד נמוכה":

אני מגדיר נגן צעיר - נגן בלי יכולת כלכלית שמגיע עם ההורים שלו לקנות גיטרה/מגבר/דיסטורשן חדש

מבחינת המוכר, הוא צריך לרצות את ההורים וההורים יהיו מרוצים אם הילד יהיה מרוצה. אז הילד הוא כן הלקוח בסופו של דבר. דווקא בגלל שהוא מגיע בלי נסיון וברוב הסיכויים גם להורים שלו אין נסיון, יש יד חופשית למוכר להמליץ להם על כל דבר שיעלה בדעתו, אפילו דברים יחסית יקרים. נגן צעיר הוא הכנסה די בטוחה, תלוי כמובן לפי יכולותיו של המוכר

אגב, יש נגנים צעירים שמגיעים לחנות ויודעים בדיוק מה הם רוצים (עושים שיעורי בית באינטרנט) ומקבלים בדיוק את אותו היחס המסריח. לפני עשור, אני בתור לקוח צעיר הגעתי לסניף של כלי זמר, אמרתי למוכר מה בדיוק אני רוצה והוא בתשובה צחק לי בפנים, תרתי משמע. לא חייך, לא גיחך, צחק בקול רם! ולא, לא היו אנשים בחנות, הוא לא היה לחוץ ויכל לתת לי את מלוא השירות, משהו שהוא כמובן לא עשה

"סביר להניח שלא תוציא סכומי עתק על ציוד, שגם ככה בא נסכים - יקר"

למה לא? אין אנשים שקונים מגברים בוקסות ופנדרים וגיבסונים אמריקאים? או שזה לא נחשב יקר

אגב, גם לגבי זה שהם עובדים על עמלות אני לא בטוח. אם תרצה, אני יכול לבדוק את זה. יש לי מספיק חברים מוכרים (גם בכל"ז) בפייסבוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחלוטין מגיע לך יחס הוגן ורציני, בחנות או לא בחנות - זו החובה שלהם בתור נותני שרות והזכות שלך בתור לקוח, בלי קשר לגיל.

ניסיתי לנסח כמה פעמים את ההודעה שלי ככה שלא תהיה מעליבה, אבל פשוט לא הצלחתי.

אז במקום לפרט, אני פשוט אומר בגדול ובהכללה.

הסיבות שבגללם נגנים צעירים מקבלים יחס גרוע:

1. ההורים משלמים בדרך כלל, כך שאתה לא נתפש כלקוח.

2. מוכרים עובדים על עמלות (בדר"כ אם לא תמיד), סביר להניח שלא תוציא סכומי עתק על ציוד, שגם ככה בא נסכים - יקר.

3. בעלים של חנויות מוזיקה כנראה כן מבינים את זה אבל הרבה מוכרנים לא - חנויות מוזיקה הם מקום שאליו נגנים באים כדי להשתפשף בציוד ולנסות אותו.

הבעיתיות כאן היא שנגן צעיר מגיע בלי נסיון וידע וירצה (בצדק) לנסות הכל, בלי הרבה כיוון - וזה מתפרש כעבודה למוכרן שהתפוקה הכספית ממנה פוטנציאלית מאוד נמוכה. (מהסיבות שכבר ציינתי).

אז לא קשה להבין מאיפה היחס מגיע.

כמובן שמיותר לציין שזו תפישה גרועה ושטחית, ושלא משתלמת למקומות האלה בטווח הארוך.

ויש מקומות שמקבלים בחיוך כל אחד וזה מתבטא בשם שהם מקבלים, בדיוק כמו החוויה שלך בכלי זמר.

קיצר, אל תתבאס, תמיד יהיה מי שיתפוס עליך תחת, ולא בגלל שהוא צודק יותר ממך.

חברים, אותי לא מעצבן היחס מהמוכרים, כי נכון - אולי לפעמים אני לא נתפס כלקוח כאשר אני מגיע רק עם חברים שלי בלי ההורים (למרות שאם אני קונה אפילו מפרט ב3 ש"ח אני נחשב לקוח).

אותי עצבנה העובדה, והופתעתי מכך , שהיחס פה בפורום (וגם בכל דבר בחיים מסתבר)פועל לפי מעין סטיגמות, שאם אני נגן צעיר ומתחיל - "אני לא לקוח"

שאני "מפריע למהלך החנות"

ושאנשים בונים את היחס שלהם  על סמך טענות של אחרים , כמו למשל , שתומר טען על חנות בראשל"צ לא מזמן שהוא קיבל יחס נוראי , הלכתי ,בדקתי את החנות , וקיבלתי יחס שונה לגמרי

העובדה שמייחסים אותי לנגן פחות טוב בגלל גילי, או משך זמן הנגינה שלי.

כמובן שמפריעה לי העובדה שבחנויות אני נחשב ללקוח נחות יותר מאשר אדם בוגר או מוכר.

הפריעה לי שה"סטיגמה" הגיעה לכאן , ושבעיני אחדים אם לא רבים מכם אני נחשב לפחות טוב בגלל גילי או הנסיון שלי..

ואל תדאגו לי , קשה מאד "לתפוס עליי תחת"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל הידע האישי שלי, אני יותר מאשמח לדעת איפה כן ואיפה לא מקבלים עמלות על מחירות - צרכנות נבונה היא משהו שרלוונטי לכולם.

דובה ההנחה שלך היא שנגן מגיע עם ההורים, מה שבדרך כלל לא נכון ואני יכול לצטט את חברינו REBASS כאן.

בדרך כלל נגנים יגיעו עם חברים או לבד, ששותפים לעניין שלהם במוזיקה כדי לנסות ציוד, כי זה כיף, וכי זה רלוונטי לעניין שלהם במוזיקה ונגינה.

גם אני וגם אתה וכולנו בעצם, עשינו את זה, והלוואי והיה לי זמן לעשות את זה גם היום.

אין שום אלטרנטיבה נגישה כמו חנות לכלי נגינה בשביל לנסות ציוד.

לדעתי, זה נתפש כמטרד ע"י מוכרנים, כנראה בגלל תפישה לקויה.

למה לא? אין אנשים שקונים מגברים בוקסות ופנדרים וגיבסונים אמריקאים? או שזה לא נחשב יקר

אתה רומז שיש הרבה נגנים צעירים שלא מממנים את הרכישות של עצמם שיש להם פנדר פרסיז'ן וג'ז MIA ולפחות בוקסה של 100 וואט בבית?

ואי אפשר להגיד שהלכתי רחוק וציינתי גם אפקטים או כלים קצת יותר אקזוטיים.

חברים, אותי לא מעצבן היחס מהמוכרים,

אותי עצבנה העובדה, והופתעתי מכך , שהיחס פה בפורום (וגם בכל דבר בחיים מסתבר)פועל לפי מעין סטיגמות, שאם אני נגן צעיר ומתחיל - "אני לא לקוח"

שאני "מפריע למהלך החנות"

אין לא לי ולא לאף אחד אחר בפורום משהו אישי נגדך.

אתה זועק כאן בשם קבוצה שיכול מאוד להיות שאתה לא משתייך אליה בכלל, פרט לגיל.

מה שאתה מתאר כאן כיחס של הפורום לילדים בחנויות מוזיקה מגיע ממקום אחר ולא מחוסר כבוד למוזיקאים צעירים.

סניף דיזינגוף של כלי זמר למשל, ידוע כנקודת ניקוז של הרבה מאוד ילדים שבאים לראות גיטרות כי זה מגניב, על הדרך, כי הם בסנטר אז למה לא.

חלקם גם יודעים ארבע אקורדים ורוצים נורא להראות לכולם, ועושים רעש תוך כדי - כי אני לא יודע אם זה חדש לך, אבל ילדים עושים רעש.

אם אתה בתור מוזיקאי היית מגיע לחנות ומנסה כלי ורוצה להקשיב לכל הניואנסים שבצליל, גם אתה היית מתמרמר על חבורה של ילדות שמתלהבות מגיטרה ורודה של דראגון.

בדיוק כמו שהיית מתמרמר על אדם בוגר שהיה עושה אותו הדבר.

או לפחות, סתם מרעיש, בהנחה שגיטרות ורודות זה לא מה שמלהיב אותו.

אבל אין הרבה מבוגרים כאלה וכן יש מלא ילדים כאלה, בגלל זה ההכללה.

זה לא הוגן, רק קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רומז שיש הרבה נגנים צעירים שלא מממנים את הרכישות של עצמם שיש להם פנדר פרסיז'ן וג'ז MIA ולפחות בוקסה של 100 וואט בבית?

ואי אפשר להגיד שהלכתי רחוק וציינתי גם אפקטים או כלים קצת יותר אקזוטיים.

לפי איך שכתבת את זה, הסקתי שאתה מדבר על כל הלקוחות בחנות, לא רק נגנים צעירים.

ואם כבר מדברים על זה אז בפעם הראשונה שהייתי בכלי זמר דיזנגוף (לפני 15 שנים בערך), ראיתי איך אבא קנה לילד שלו איבנז נפח של ג'ורג' בנסון ב8,000 שקל. לא קשור לכלום, סתם נזכרתי בזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו אני בחור כבר לא ילד לצערי... ::)

וגם לא נגן מתחיל, ולא קיבלתי יחס נחמד במיוזיקסנטר לפני כמה חודשים, ולא בפעם האחרונה שהייתי במרום, לפני כמה שנים.

כן קיבלתי יחס טוב ברעש געש עליה השלום ובסניפי כלי זמר השונים שאליהם יצא לי להכנס. וגם בחלילית.

אז מה זה אומר?

(בכל זאת את רוב קניותי המוזיקליות אני מעדיף לערוך ברשת. בעיקר בגלל המחיר, אלא אם כן ההבדל בין המחירים זניח ואז אעדיף לקנות בארץ. אבל לא במרום או מיוזיקסנטר - לא באופן ישיר. אבל יש לי סוכן שעובד איתם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

REBASS סלח לי אבל אני לא מצליח להבין את הטענה שלך. מה הקשר בין זה שאתה מרגיש שמתייחסים אליך בפורום כאל "מתחיל״ או ״ילד״ וליחס של החנויות כלפי לקוחות, קטנים וגדולים כאחד? אין לפורום הזה שום קשר והקשר לשום חנות כלי נגינה.

ומאיפה אתה מקבל בדיוק את התחושה שלא מתייחסים אליך בצורה הוגנת או שווה בפורום הזה? עובדה שפתחת כאן נושא והרבה אנשים משתתפים בו ברצינות רבה, כולל אני, אז למה אתה מרגיש מקופח בפורום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סניף דיזינגוף של כלי זמר למשל, ידוע כנקודת ניקוז של הרבה מאוד ילדים שבאים לראות גיטרות כי זה מגניב, על הדרך, כי הם בסנטר אז למה לא.

חלקם גם יודעים ארבע אקורדים ורוצים נורא להראות לכולם, ועושים רעש תוך כדי - כי אני לא יודע אם זה חדש לך, אבל ילדים עושים רעש.

הציטוט מעליי מסכם את זה יפה.

כשאני הייתי ילד בקריות נקודת הניקוז הייתה הסניף של כלי זמר בקריון קרית ביאליק, אותה הגברת בשינוי אדרת.

ואגב הנאמר מעליי תקף לכל חנות כלי נגינה אפשרית ולכל סטודיו קעקועים שאני מכיר, שני מקומות שאני מבלה בהם את זמני וכמובן מקומות שילדים אוהבים להיכנס אליהם.

ילדים זה ילדים, וילדים בחבורות במקומות ציבוריים זה רעש, ילדים בחבורות במקומות "מגניבים" זה רעש ומטרד לעובדים ולשאר הלקוחות.

כן גם אני הייתי ילד ואני מניח שגם אני הייתי מטרד למבוגרים ממני, לומדים לחיות עם זה.

rebass תתמודד עם העובדה הזו וזהו, אלה החיים.

עריכה קטנה:

עכשיו בגלל שאני לא עובד אני נמצא הרבה בסנטר כי אני גר ממש ליד ומנצל את הזמן לצייר בפסיכו קעקועים, בקומה הספציפית של פסיכו יש ריכוז חסר תקדים של ילדים מעצבנים עם כובעים של פנדות וחיות אחרות וספק זהות מינית מוכחת,הם מרעישים ומלכלכים ונוהגים בקניון הזו כאילו היה ביתם, יושבים על הריצפה עם גיטרות ופשוט עושים רעש וכמובן מטרידים את בעלי העסק הסמוכים למקומות הריכוז שלהם.

אני לא מתבייש להגיד שאני שונא את הנוער הזה וכן אני מכליל את כל בני הנוער באשר הם כשייכים לאותה חבורה פוחזת ומטרידה, אני רק מחכה לרגע שהסנטר יחליט לסגור את שעריו לנוער (בחופשים) כפי שעזריאלי עשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

REBASS

ומאיפה אתה מקבל בדיוק את התחושה שלא מתייחסים אליך בצורה הוגנת או שווה בפורום הזה? עובדה שפתחת כאן נושא והרבה אנשים משתתפים בו ברצינות רבה, כולל אני, אז למה אתה מרגיש מקופח בפורום?

באמת? הנה כמה ציטוטים שיחזקו את הטענה שלי:

לדעתי מרום הפסידו עסקים בכך שעברו לדי-מול (במקום מיקומם הקודם בפינסקר). מאידך, יבוא מי שיטען שהם לא באמת הפסידו ביזנס[shadow=red,left][glow=red,2,300], אולי הפסידו ילדים ועוברי אורח שהיו עוברים ברחוב (בדרכם אל/מ ככר דיזינגוף) ונכנסים לנגן/לקשקש/להפריע את מנוחת העובדים  ;D , וביזנס "אמיתי" (מי שיודע מה הם מוכרים, יודע מה הוא רוצה, ובא לקנות - קורג/גליאן/ווקס וכו') הם לא הפסידו....[/glow][/shadow][/move]

[glow=red,2,300]מעבר של כליזמר לרמת גן, כמו כלי זמר, ידלל את כמות הילדודס הנכנסים (פלוס עוברי האורח), אבל [/glow]לעניות דעתי יפגע גם קצת בביזנס.... מאידך, אולי התיקונים/סטאפים יחזרו לחזקתו של הרצל וזה דבר טוב לדעתי(אני יודעת שהדעות עליו חלוקות, אך אני מאוהדיו)...

בסופו של יום, אם זה יהפוך את כלי זמר למקום יותר נעים ושקט, פחות עמוס בעוברי אורח (ורועש) ו... נגישה.

דעות על הדעות של כולם:

א)המיקום החדש הוא ממש לא לא-נגיש. מלא אוטובוסים ומוניות שירות, קרוב לרכבת.

החניה היא הבעיה העיקרית - [glow=red,2,300][shadow=red,left]אבל זה מאזן את אחוזי הילדים שמגיעים.[/shadow][/glow]

ב) אני חושב, או יותר נכון מקווה - שאנשים רציניים מעדיפים לקנות היום משומש או באינטרנט,

ורוב המכירות שמתבצעות הן [glow=red,2,300][shadow=red,left]דווקא לילדים ונגנים מתחילים[/shadow][/glow].

ואני יכול למצוא עוד בדיונים אחרים.

אותי עצבנה העובדה שבגלל שאני מאותם "ילדודס" אני נחשב למפריע ומציק.

אבל נכון , נסחפתי , אתמול כשראיתי את המילים האלו , והתחלתי לדבר גם על היחס של החניות כלפי הלקוחות (דבר שגם הפריע לי מעט וניצלתי הזדמנות לדבר גם על זה).

בסופו של דבר הבנתי מכם , שגם אם אני נחשב כמפריע , ושתמיד יהיה מי ש"יתפוס עלי תחת" ולהתמודד עם זה אין מה לעשות וזה מה שיהיה , סוף סיפור מבחינתי..

לילה טוב  :)

ד"א , השם זה רון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

REBASS, ראשית, אני מתנצלת אם נפגעת מדברי.

כפי שניתן לקרוא בפסקה הראשונה שציטטת, הבעתי את דעתי על כך שהעסקים יפגעו ממעבר שכזה, אך יבוא מישהו ויטען... וגו'. היינו - זוהי אינה דעתי, אך דעה ששמעתי לא פעם.

אבל אם כבר "משכת אותי בלשוני" אני רוצה לספר לך על החוויה האחרונה שלי מכלי זמר.

ידיד טוב שלי (גיטריסט שניגן איתי הרבה), איבד את הלס פול שלו כתוצאה מפריצה וגניבה. רצה הגורל והגיטרה היתה מבוטחת, והסידור היה שעליו לקנות גיטרה אחרת, להציג קבלה, והביטוח יחזיר לו בצ'ק את הסכום בו הגיטרה היתה מבוטחת (רמז: מחיר של לס פול חדשה).

כפי שאתה מבין, הבחור הגיע לכלי זמר במטרה לקנות. אני היתי המלווה/יועצת. הגענו ביום שישי בסביבות אחת עשרה. מה שהיה שם, אפשר לתאר רק במילה אחת. כאוס. למרות שהעובדים בחנות היו מאד נחמדים, ומוכר היה צמוד אלינו לאורך כל הזמן שלנו שם, היה פשוט בלתי אפשרי לבחון את הגיטרות בצורה נאותה. מכל עבר נשמעו גיטרות חשמליות טבולות בדיסטורשן, עליהן נוגנו ריפים מוכרים מלהיטי מטאל שונים (ב 2011 עדיין מנגנים את אותם השירים...): seek and destroy של מטאליקה, הפתיחה של sweet child o'mine, הפתיחה של stairway to heaven, לופ על the unforgiven של מטאליקה, ועוד המון שירי מטאל שלא זיהיתי (קצת דרים ת'יאטר, קצת קורן, על פי הנוכחים)... וכמובן hey joe (איך אפשר בלי). על הבס, עם דיסטורשן, for whom the bell tolls, הפתיחה של around the world, וסלאפים ברמה שלי (שזה גרוע).

כל אלה, נוגנו על ידי.... נכון. צעירים ובני נוער. לא באמת בדקתי את הגילאים שלהם, ואני לא יודעת מי מהם מוזיקאי רציני ומדהים לכל החיים, ומי לא, וזה גם לא כל כך חשוב. באתי בשביל לעזור לחבר לרכוש לס-פול, והחבר'ה הפריעו לנו. וזה לא היה 5 דקות. זו היתה קקופוניה מתמשכת מעל שעתיים, וכשיצאנו משם לסנטר, תאמין או לא, היה לנו שקט! באזניים.

הידיד לקח את הזמן לחשוב, ושבנו ביום שישי שאחרי זה. ושוב, אותה הסצנה. רעש נוראי, גיטרות בדיסטורשן, מטאליקה משולב ברד הוט משולב בדרים ת'יאטר משולב במטאל שאינני מכירה. נראה כי המוכרים פשוט הרימו ידיים בימי שישי, ואינם מנסים להשליט סדר, רק לפקח שלא יפגעו במוצרים העומדים למכירה. ושוב, אינני באה לשפוט מי הם אלו אשר הפריעו לנו לבחון את הלס-פולים בחנות, אבל אני יכולה לספר לך, כי המשותף להם היה גילם הצעיר.

באמת, REBASS, אין לי דבר נגדך או נגד כל אדם אחר, בכל גיל שהוא, שרוצה לקחת כלי נגינה לידיים ולנגן. אבל בחוויה שזה עתה תארתי, לא הצלחנו להתרשם כמו שצריך מהכלים שבחנות, בגלל הרעש, שהמכנה המשותף היחידי שאני יכולה לתאר בין המרעישים הוא גילם הצעיר.

אגב, לסיפור יש סוף טוב, נרכשה לס-פול בחנות אחרת, שקטה ונינוחה יותר.

הלאה.

גם אני בצעירותי, היתי כך. באמת. הינו באים מפתח תקווה בקו 66, יורדים ליד "בית התקליט" ועושים סיבוב קבוע. מתחילים בבית התקליט, יורדים למרתף, רואים את התקליטים של פינק פלויד ועוד, משם הולכים לאורך פינסקר, נכנסים למרום, משם לפיקדילי (קונים תקליטים בזול), משם לחור בשחור, ואם נשאר זמן (כבר עברו כמה שעות טובות) צועדים לאורך קינג ג'ורג' לאוזן השלישית בשנקין 21. כך כל יום שישי כמעט... ובביקור במרום? נכנסנו לחנות ומיד ימינה לחדר הגיטרות. התלהבנו מהריקנבקר, מהמיוזיקמן ומהוושבורן, מהאפקטים החדשניים של קורג, ולעתים כשהתאפשר, גם ניגנו קצת (ובאופן מפתיע, אפילו חלק מאותם שירים). אבל היה יותר סדר. אולי כי החדר של הגיטרות במרום בפינסקר היה קטן יותר, ולא יכלו להדחס בו יותר מדי אנשים. אולי כי ההיצע היה מצומצם יותר. אולי כי פשוט הינו מתחשבים יותר ולא שמים ז** על כל הנוכחים בחנות. לא יודעת. אבל למרות שגם אני בגיל 17-18 היתי מהילדים הללו שנכנסים בימי שישי לחנויות המוזיקה, עדיין, הדברים היו פחות מבולגנים מאשר בימי שישי ב 2012 בסניף כלי זמר בת"א.

זו דעתי, ומותר לך לא להסכים ואף לחלוק עלי.

ועל כך הפסקה השניה שלי שציטטת.

אם יעבור הסניף הראשי של כלי זמר לרמת גן, הביזנס יפגע, לדעתי, אך יתכן והסניף יהפוך להיות נעים יותר, וכשאגיע עם הידיד הבא שקיבל צ'ק מהביטוח לרכוש לס-פול, נוכל גם להתרשם מהכלים שבחנות בצורה מכובדת.

שוב. אין לי דבר נגדך, נגד גילך, או נגד "ילדודס". יש לי בעיה עם זה שכשאני נכנסת לבית עסק במטרה לרכוש ממרכולתם, אינני יכולה להתרשם בצורה נאותה מהמוצר בגלל אנשים (מכל גיל שהוא) שאין להם שום כוונה לרכוש שום דבר, אך סתם מעבירים זמן בילוי בלווית חבריהם, מקשקשים בדיסטורשן, ובעצם (אפילו אם זה בלי כוונה ורק תוצר לוואי) מפריעים לי (ואני רק יכולה להניח שללקוחות אחרים גם כן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...