Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

חוויות מביקור במיוזיק סנטר - אכזבה קשה


tomersg

Recommended Posts

אני לא יודע מה קדם למה, הביצה לתרנגולת או להיפך. או בהקשר הזה - האם האיביי וחנויות האינטרנט דפקו את החנויות בארץ או שהתנהלות הדפוקה של חנויות בארץ דוחפות אותנו בכוח לאיביי ולחנויות האינטרנט? תקראו אתם תחליטו.

מזה זמן מה שאני מתכנן לקפוץ למיוזיק סנטר. יש לי גז לאיזה וורוויק סטרימר או ספקטור. איזה בס מודרנית קלה ונחמדה.

בתור אחד שעוקב אחרי הנעשה בשוק, אני יודע שוורוויק יצאו ב 2010 - 2011 במספר דגמים מוזלים מסדרת רוק בס ובסדרה קוראנית. 

מבחינת עצם ההגעה למיוזיק סנטר היא לא פשוטה, איזור התעשיה מזרחי של ראשל"ץ הוא די חור מבחינתי, ובמקרה שאתמול נסעתי בכביש 4 צפונה ניצלתי את ההזדמנות להכנס למיוזיק סנטר.

ובכן, ביזבזתי שעה שאף אחד לא יחזיר לי..

הגעתי לחנות בסביבות 3 וחצי 4, החנות היתה ריקה חוץ ממני, אבא וילד שניגן על גיטרה וכמה מוכרים משועממים.

באיזור הבאסים המבחר היה עלוב. מה שכן, היו מפוזרים הרבה קטלוגים של וורוויק ושל רוקבס - כולם מ 2011. קטלוגים היו מלא, אבל אף דגם מהקטלוג לא היה נוכח. להזכירכם - אוטוטו 2012..

היו רק כמה דגמים בודדים של רוקבס משנים קודמות.

באיזה שלב ניגש מוכר ושאל אותי לרצוני. השבתי לו שאני מעוניין באחד הדגמים מהקטלוג והאם הוא נמצא. הוא אמר שהוא חדש בחנות ואין לו מושג וקרא למוכר אחר.

גם למוכר ה"יותר ותיק" לא היה מושג ופנינו למוכר כנראה הבכיר ביותר, נדמה לי שדודו, בחור מטאליסט למראה עם קוקו שחור. הוא לא ידע להשיב לי כל כך, התפלא מה ההבדלים בין הדגמים החדשים לישנים (גשר אחר בסגנון המוכר של וורוויק, אלקטרוניקה משופרת, לוגו אחר ועוד)

הפגין חוסר ידע מוחלט בהבדלים ובמחירים. טען שאולי לא יביאו כלל כי המחיר קרוב לוורוויק גרמניות.

(שטויות במיץ - וורוויק גרמנית - לרוב מעל 2000$, רוקבס סטרימר LX קוראנית - 1200$ +/-, רוקבס סטרימר LX סינית - 549$  - אני עשיתי שיעורי בית)

הוא רשם את המספר שלי ואמר שיתקשרו, אני בספק אם יקרה.

כמו כן התעניינתי בבס ספקטור. מסתבר שאין כרגע אף ספקטור במיוזיק סנטר. בניגוד למה שמופיע באתר אינטרנט (שנראה כאילו עוצב אי שם ב 1995 באיזה פאוור פוינט)

אם אין, או יש, לפחות תעדכנו באתר, מה הקטע להרים אתר בלי שאף אחד טורח לעדכן?!

כמו כן, שמתי לב שיש שם שתי באסים של VIGIER. ביקשתי לנגן על אחת מהן. אמרו לי להמתין 10 דקות עד שהילד שהיה עם אבא שלו יסיים לנגן. (כבר חפר חצי שעה עם הפתיחה של סוויט הום אלבמה. יש עתיד..) המשכתי להסתובב בחנות כשאף אחד לא מתייחס אלי בכלל כ 20 דקות. בסופן, בלי שום רצון להתחנן או להתעצבן, פשוט הלכתי ביאוש.

אני משער שעצם העובדה שהתעניינתי בעוונתיי ברוקבס של 2000-3000 ש"ח, פתאום לא סביר שאתעניין בבס ויגייר של 19000. ומה פתאום שיתנו לי להניח את ידי החובבן המטונפות שלי על הבס הזאת.

ולמוכר הנכבד היה יותר חשוב לסגור עסקה בטוחה של 1200 ש"ח עם הילגד ואביו מאשר להשקיע במישהו שבטח יש סיכוי 0.00001% שישקיע 19000 ש"ח.

אז תשמעו מיוזיק סנטר. גם אם מחר בבוקר יהיה לי 19000 ש"ח או מיליון ש"ח או ש"ח אחד - אני לא אתן לכם אותו.

או שפעם הבאה אני אבוא עם רשימת ציוד מודפסת ומנויילנת כדי שתראו שיש לי גם ציוד יקר? או תדפיס של השירשור ציוד פה בפורום? 

אני גם לא מפורסם, אני לא איזה סינגולדה שצריך לפרוס לו שטיח אדום, אבל אני גם לא נראה כמו ילד. מה זה היחס העלוב הזה? (לא שלילדים מגיע יחס כזה)

והחוסר מיקצועיות - זאת מחלה ישראלית בכלל, אצל מלא "מוכרים" בחנויות, גם חשמל, אלקטרוניקה ועוד, שאין להם שמץ של מושג והבנה במה הם מתעסקים ומה הם מוכרים. מה, הקטלוג זה סתם? לפחות תעבור עליו קצת, תלמד כמה פרטים. תראה בקיאות מינימלית בחומר.

אולי לבעלים לא ממש אכפת מלקוחות פרטיים, יש את השוק המוסדי ולקוחות פרטיים של 2000 ש"ח פה ושם לא צריך לספור, אז למה השקעתם באולם תצוגה כזה יפה עם פרקטים וקירות עץ? אולי גם כדאי להשקיע ביחסי אנוש.

אני מצטער, אולי בעידן אחר, הייתי בולע את הבאסה וממשיך הלאה.

אבל היום יש אינטרנט, ויש איביי, ואני יכול לבחור שלא לתת את הכסף שלי למי שנותן לי כזה יחס, ולמי שלא משקיע בסחורה שלו. אולי הם יכולים להאשים אותנו הלקוחות שברחנו לאיביי, אבל הם אשמים לא פחות. אני בפירוש מרגיש שדוחפים אותי כלקוח לשם.

והאינטרנט לטובתי גם במובן שאני יכול לשתף פה את חוויותי. אם השליליות ואם החיוביות (ראו רעש געש)

גם הם יכולים להשתמש באינטרנט - אם יטרחו לעדכן את האתר, לעבוד מול לקוחות (שוב ראו רעש געש... זצ"ל?)

בקיצור - אכזבה קשה. לא רבתי שם אם אף אחד. אני לא יצא בהצהרות בסגנון כף רגלי לא תדרך שם. זה לא עד כדי כך נורא.

אבל בהחלט מעורר מחשבות מבאסות על התנהלות חנויות כלי הנגינה בארץ ועל עתידן. המפוקפק לדעתי.

הבהרה - אני כמובן לא קשור לאף חנות. לא אכפת לי מיוזיק סנטר, רעש געש, מרום, כל"ז או כל דבר אחר. אני מחויב רק לכיס שלי ולשביעות רצוני.

אם החנויות לא מסוגלות או לא רוצות לתת שירות סביר ונעים, להחזיק מלאי כלשהו שקשור להווה ולקטלוג של החברות אותן הן מייצגות, ולטרוח לתחזק ולקיים אתר מעודכן ונורמלי, אז אני בטח שלא חייב להן כלום, חבל על הזמן והכסף שלי, ושלכם.

יש עוד מספיק אופציות היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוויה דומה הייתה לי בכלי זמר סניף בילו. בעוונותי חיפשתי אפקט לבס, המוכר שהיה עסוק (כמובן עם ילד שמנגן על גיטרה) ביקש ממני לחבר את עצמי כי הוא "תיכף יתפנה אליי", סבבה. חיברתי את עצמי. אין גיטרות 5 מיתרים כדי לבדוק את האפקטים, או 6 או 4. ניגנתי על המבחר (העלוב) של האפקטים לבאס ולא הייתי מרוצה, ביקשתי לבדוק כמה אפקטים של גיטרה - שוב לקח לו 15 דקות להתפנות אליי (לא ממש ברור למה, הילד עם הגיטרה כבר הלך). כשהתפנה - ביקשתי פאז והוא הביא פייזר ושוב נעלם. בנקודה הזו כבר עפתי משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף ומזדהה בהחלט בנוגע למיוזיק סנטר, מכיר לגמרי את ההרגשה ואת כל מה שאתה מתאר מהביקור, עיין ערך דומה שכתבתי עליו בפורום: http://www.ibass.co.il/forum/index.php/topic,1176.msg12234.html#msg12234

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, חבל שלא שאלת כאן קודם. הייתי חוסך לך את הביקור ומפנה אותך ליד-2. 90% מכלל הוורוויקים שמיוזיק סנטר מכרו אי פעם נמצאים שם... ובעוד כמה לוחות משומשים, כולל שלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, לא יתקשרו אליך, באחריות. הייתה לי תקרית לא נעימה איתם לגבי גשר של בדאס שרציתי להזמין דרכם, הם הבטיחו להתקשר ועד היום הם לא מתקשרים, עברו כבר 5 שנים.

מיוזיק סנטר היא אחת החנויות השנואות עלי (זו דעתי האישית, קרן לא להתנפל עלי) וזה הרבה יותר מקטע של חוסר בקיאות בציוד. כשהייתי בפעם האחרונה בויילד גיטרס, תום (הבחור הצעיר שמהל אותה) היה בחו"ל ואבא שלו היה במקום. כשהתחלתי לשאול אותו על אפקטים, שנאים וכאלה, הוא אמר לי שהוא ממש לא בקיא בתחום, התנצל על כך כמה פעמים במהלך שהותי בחנות, והזמין אותי לבוא כשתום יחזור. ממש ראו איך הוא רצה לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל באמת - למה לקנות בס חדשה מחנות?

אני באמת לא מבין, כי אין שום סיבה!

ודודו - תגידו מה שתגידו עליו - אני חולה על הבחור הזה (קניתי ממנו משהו מזמן, מהמלאי האישי שלו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שם ורציתי לבדוק פדאל שך אלקטרו הרמוניקס, כבר היה לי כסף ורציתי לקנות אותו. רק רציתי לשמוע אותו 2 דקות... הם לא נותנים לנגן שם על פדאלים של אלקטרו בגלל "שהמחיר שלנו הכי נמוך" חוק דיי טיפשי לדעתי, הפסידו לקוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו הגדול, רוב הרשתות [ושוב.. אנחנו לא ארה"ב פה שיש מליוני נגנים וסוגים שונים.. כולה ישראל ויש נגיד.. 5 אחוז של אנשים שמנגנים? מתוכם אולי 0.5 נגני גיטרה, ומתוכם 0.001 נגני גיטרה בס.] בארץ נותנות יחס מתחת למשפיל לכל בן אדם [לא קשור ד"א לגיל, מראה, וכו' וכו'.] שמגיע להתעניין ולשאול שאלות, והיחידים שהם מוכנים לקחת ברצינות זה ילדים בני 12 שלפני שנה נגעו בקלאסית לראשונה בחייהם, והיום האבאל'ה עורך-הדין שלהם בא עם החליפה שלו והבן החמוד שלו לקנות לו גיטרה באלפי שקלים. [כי לאבאל'ה יש כסף, ואבאל'ה לא ממש מבין בעסק, וגם הילד שלו לא ממש מבין בעסק, והמוכר בעיקר מחפש להכניס כסף לקופה - לא לתת לילד את מה שהוא צריך.]

מתישהו הלכתי לחפש עבודה בכלי זמר [הסניף בצ'ק פוסט..], והאחראי משמרת [לא שביקשתי את מנהל החנות, או חלילה את בעל המניות של כלי זמר.] לא היה מוכן לשבת איתי אפילו שתי דקות, וכשיצאתי משם בבושת פנים אחד העובדים אמר לי שבכלי זמר חצי מהעובדים אפילו לא יודעים לנגן.

כן, ככה נראית המדינה שלנו. זה מתחיל ונגמר הרבה מעבר לכלי נגינה. החברות הגדולות מחפשות להגדיל את המספרים [בכל מחיר..], וה"רציניים" כביכול, יכולים ללכת לחפש את עצמם.

אין כמו אייבי.  :-*

וכן, בלי שום קשר.. הבורות של רוב החנויות בארץ (אני תמיד בעד חנויות עצמאיות קטנות כאלו. מהנסיון שלי תמיד האנשים הכי מבינים + הכי באים לקראתך ולעזרתך.), וגם לצערי - של הרבה מאוד נגנים בארץ.. אין מה לעשות, לפעמים גיטרה ב2000 שקל יכולה להיות הרבה יותר מתאימה למישהו מגיטרה ב10,000 שקל. וזה משהו שלצערי - הרבה מאוד אנשים לא מבינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאתר האינטרנט הפאוור פוינטי שלהם - שנה שעברה עבדתי בעסק של בניית אתרים, פניתי אליהם והצעתי להם הצעה לשדרג את האתר שלהם. הבעלים די ניפנף אותי.

אז.... אם מישו מהחנות רואה את זה - אמרתי לכם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להפוך את הדיון לקרב של חנות מול חנות רשת מול רשת. לכולן יש פאקים שכולנו מכירים.

אין ספק שרעש געש הייתה (ועודה עד סגירתה) חנות מעולה. יחסי אנוש ושירות מעולים, אתר אינטרנט כמו שצריך עם פורום די פעיל ועידכונים בפייסבוק.

עובדה שעד שהם הביאו את המארק בס, כמעט אף אחד לא הכיר את הפירמה הזאת בארץ, והיום זה ציוד אצל המון המון בסיסטים.

כנ"ל EBS אגילר, אמפג בהתחלה ועוד.

מצד שני, הם העדיפו להתעסק באופן כמעט בלעדי בציוד יחודי, ציוד בוטיק, שלא מתאים לכל סוגי הקהל. 

שיקול שלהם, זכותם. עובדה שבסופו של דבר זה לא החזיק מים.  אולי יבוא הגיטרות היפניות הראה מגמה של שינוי, אולי זה היה מאוחר מידי.

אבל רבותי, הכוח בידיים שלנו. אולי לחברה צעירים יותר קשה להזמין מחו"ל (תמיד אפשר לבקש מאבא או דוד או דודה) אבל יש עוד אופציות.

נגמרו הימים שהחנויות האלה יאכילו אותנו קש.

לא סתם לכל"ז נוספת תגית הזבל ואת מרום הס מלהזכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, אני לא מתכוון להכנס עמך לעימות בנושא מיוזיק סנטר ובטח שלא דרך פורום באינטרנט.

אבל החלטתי לכתוב תגובה בעניין וראוי שקוראי הפורום יוודעו לתגובתינו. 

לדעתי טענותיך אינן מוצדקות. יצאת מהחנות אתמול והשארת מס' טלפון כדי שנחזור אליך עם מחיר וזמן אספקה לדגם המבוקש. תוך פחות מ 24 שעות החלטת לכתוב את תלונתך בפורום ואינני יודע מה המניעים לכתיבת ההודעה.

עד להיום כל בקשותיך ממיוזיק סנטר טופלו על ידי באופן אישי ומעולם לא נותרת ללא תשובה או טיפול.

בתגובה לטענתך שהיית אמור לחכות שילד יסיים לנגן ולבדוק גיטרה או מגבר לפני שיתאפשר לך לבדוק בס,

לידיעתך אנו מתייחסים לכל הלקוחות בצורה שווה ללא הבדל של מין, גיל, גזע, מקצועיות או כל תכונה אחרת.

אנו לא מתכוונים להשתיק ילד שבודק כלי מסויים בגלל שהגיע נגן טוב מבוגר או מפורסם ממנו. האם באמת ציפית שנסלק את הילד שהגיע לפניך? הנך מוזמן לבצע חיפוש באינטרנט ולראות כמה רבות התלונות של ילדים שלא מתאפשר להם לנגן בחנויות כלי נגינה, עם או בלי הוריו. 

מעניין איך היית מרגיש אם היו מנתקים אותך באמצע בדיקת ציוד מפני שהגיע נגן מבוגר או טוב ממך.

לגבי תלונתך על מחלקת הבס העלובה שלנו, צירפתי לינקים עם תמונות של גיטרות בס הנמצאות אצלנו בתצוגה אם זו מחלקה עלובה לדעתך אז כנראה שדעותינו בעניין שונות. לדעתי זו מחלקה מקצועית מאד עם מבחר מוצרים גדול בטווח  מחירים נרחב ביותר.יש כרגע בתצוגה לפחות 70 גיטרות בס פתוחות לצורך הדגמה.

מצד אחד תלונתך היא בעניין שירות לקוי מצד אנשי המכירות שלנו ושלא התאפשר לנו להשמיע באולם התצוגה ציוד המחובר למגברים לשני לקוחות במקביל באופן מיידי ומצד שני אתה משווה אותנו לחנויות באינטרנט שאין להם אולם תצוגה בכלל. אני חושב שלהשוות אותנו לחנויות באינטרנט בנושא זה, זה לא הוגן ואפילו גובל בחוצפה, מפני שאף חנות אינטרנטית לא מציגה את הסחורה לרווחת הלקוחות, אינך יכול להכנס ולשמוע את הציוד ובטח שלא לסלק לקוחות אחרים שבודקים ציוד.

וודאי שלא יהיו לך כל טענות כלפי חנויות באינטרנט כגון; אולם התצוגה קטן מדי, צפוף עם פרקט או בלי פרקט, ריק מלקוחות ומלא במוכרים משועממים עם קוקו,  לא ניתן לסלק לקוחות אחרים המנגנים שירים שאינם לטעמי מיד כשאני מגיע, תצוגה עלובה של גיטרות בס - כי את כל זה לא תקבל באף חנות אינטרנט! ולידיעתך על כל הדברים האלה ועוד רבים אחרים אנו משלמים כדי להפוך את חווית הקניה במיוזיק סנטר לנעימה יותר. 

אני לא מתכוון להגיב תגובות נוספות בפורום ואינני מעוניין להפוך את הפורום לאתר שירות לקוחות של מיוזיק סנטר. רשמתי את המייל הפרטי שלי ניתן לפנות אליי באופן אישי בכל נושא.

dscf0123q.th.jpg

dscf0122h.th.jpg

   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש לא רציתי שתסלקו אף ילד, לא רשמתי בשום מקום דבר כזה. זה באמת לא רלוונטי מה גילו ומה רמתו של הבחור. אבל האם בכל חדר המגברים הגדול הזה רק נגן אחד יכול לנגן עוד פעם? אולי כדאי לחלק מספרי תור ללקוחות? (או אוזניות?)

אבל לומר לי, כלקוח, כל לקוח, לא משנה מי, להמתין 10 דקות (שזה סביר) ואז לשכוח מקיומי זה גם לא משהו..

ומה לגבי ידע המוכרים בקשר לציוד שנמכר בחנות? וביחס לקטלוג שמחולק? זה גם אישו, שלי יותר הפריע בעצם.

חוסר ידע לגבי הציוד שנמכר בחנויות, הוא דבר מאוד נפוץ בענף המסחר הישראלי על כל חלקיו, ונפוץ במיוחד בחנויות כלי נגינה, אך גם מחשבים ועוד, וכאמור בהמון תחומים, דבר שאישית מאוד מקומם אותי.

אגב, אני לא יודע ממתי התמונות שצירפת שאולי, אבל כמדומני עיני מבחינות בראש של ספקטור. שנאמר לי שאזלו מהמלאי.

אתה לא חייב לייבא ספקטור, אתה לא חייב להחזיק ספקטור, אתה באמת לא חייב כלום. אבל מין הראוי שחנות בשנת 2011 תעדכן את אתר הבית שלה לגבי המצאי בחנות.

אבל יפה שאתה קורא את תלונתי ומתייחס אליה. יש בעלי חנויות שזה לא מעניין אותם מה קורה בחנות שלהם ומה אומרים לקוחות.

אני מקווה, בשבילך ובשביל מיוזיק סנטר, שהיא חנות גדולה וחשובה, בכך אין ספק, שתדע להסיק מסקנות, לתקן את הדרוש תיקון ולשפר את הדרוש שיפור.

אתה בטח לא חייב לי כלום ולא לאף אחד.

אבל אותו הכלל חל גם עליי כלקוח פוטנציאלי.

עם ההרגשה המבאסת שיצאתי איתה מהחנות, אני לא יכול להתווכח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין חושב תומר שתלונות שלך במקום, זו התחושה שיצאת איתה ואתה לא היחיד.

זה טוב ויפה להראות תמונות אבל יש גם יחס בסיסי שאני דורש בתור לקוח, לא רוצה לתת אותו? בבקשה אני אעשה את העסקים שלי במקום אחר.

אני חושב שגם אם המלאי שלכם היה קטן, ותומר לא היה מוצא את מה שחיפש הוא לא היה אומר כלום אם היחס שהיה מקבל היה ראוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בעידן האינטרנט דעתי האישית שאתר אינטרנט משדר את יחס החברה ללקוחותיה, אין ספק שהאתר שלהם מעליב בצורה מחפירה ועשוי בטעם רע מאוד ובצורה חובבנית מאוד (מבחינה טכנית, אני בכלל לא מדבר על העיצוב), אתר כזה גורם לי לחשוב שצורת ניהול הלקוחות ויחס הלקוחות בחברה הוא קלוקל (אגב גם אתרי הממשלה הם כאלה, אני מניח שאתם מבינים את ההשוואה).

היום כשלא לכולם יש זמן ללכת ולבדוק חנויות וכלים וכשעידן האינטרנט וקניות באינטרנט כלכך מגוון למי איכפת כמה פרקט יש באולם תצוגה או לחילופין למי איכפת אם יש אולם תצוגה, האינטרנט הוא אולם התצוגה הגדול והנוח מכולם, בהקלקת עכבר אני יכול לשנות את דעתי מליון פעמים, אני חושב שבדיקת כלים ידנית היא צורת מחשבה ארכאית לחלוטין, אלא אם כן מדובר בכלים של עשרות אלפי שקלים, וביננו כמה מאיתנו כבר קונים כלים במחיר שכזה ועל אחת כמה וכמה כמה מאיתנו שכן קונים כלים במחירים כאלו באמת צריכים להוציא בס בס מהארגז, האם כשאתם מזמינים כלי מקן סמית'/פדולה/fbass אתם בודקים בס בס?, התשובה היא לא.. לדעתי אותה צורת חשיבה צריכה להיות כשקונים כלי בייצור המוני, את הבדיקות כבר עשו לכם אין צורך תמיד להיות ספקניים ברמות על, הספקנות הזו עולה לנו כסף, זמן וכח נפשי בצורה של מוכרים חסרי ידע וחסרי סבלנות כלפי הלקוחות שלהם.. נדיר שתיהיה בעיה וגם אם יש אני מבטיח לכם ששירות החלפה תקבלו יותר טוב ברשת גם אם זה יעלה לכם טיפה יותר, נסו לעשות אותו הדבר בחנות בארץ, היחס יהיה שונה ומחפיר ויש לי סיפורים מפה עד להודעה חדשה על רוב החנויות בארץ.

בס משומשת רצוי וכדאי לבדוק, בס חדשה מהחנות (?) לדעתי זה מיותר.

בינתיים חווית הקנייה טובה ונכונה מבחינת יחס ושירות קיבלתי רק ממוכרים פרטיים ברשת (איביי) וחנויות רשת מחו"ל, בארץ לא קיבלתי ואני לא מצפה לקבל גם אם יש להם פרקט או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזה אתה צודק. מצד אחד אין תחליף אמיתי לתחושת ידיים ומשמע אוזניים בתלת וארבע מימד.

אבל אני יכול להכנס ליוטיוב ולשמוע דגימות ולקבל מושג על הסאונד, לראות תמונות שהיצרן פירסם או שקונים אחרים צילמו, לקרוא חוות דעת, פה, בטוק בס, באקט, בהרמוני סנטרל ועוד. 

לא חסר.

ומה עם לצאת מבית, הנסיעה בכבישי ישראל האיומים, הדלק שעולה הון תועפות, ובסוף לצאת בבאסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי נכון אין תחליף, במידה ויש התלבטות אז עושים מאמץ והולכים לחנות ו"מנצלים" אותם לבדוק את הכלי, את הכסף עדיין עדיף, רצוי וחכם להשקיע במקום אחר.

ועם כל מה שנאמר אני חושב שללכת ולנגן בחנות זו "זכות" ששמורה למי שמתחיל ובאמת עדיין אין לו מושג מה קורה ומי נגד מי ולרוב חדשים הם ילדים ולילדים יש זמן לשטויות האלו.

תומר אתה באמת רוצה להגיד לי שאחרי ניסיון של 5/10/15/20 שנים יש עדיין צורך ללכת לחנויות בשביל לבדוק כלים?!?, לדעתי ממש ממש אבל ממש ממש לא, יש מספיק מידע ברשת בשביל לקבל החלטה אם הכלי מתאים או לא, בייחוד אם מדברים על כלים סטנדרטים, ורוב הכלים היום הם סטנדרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה. כבר קניתי כמה גיטרות בס מחו"ל. לא היו שום בעיות. כנראה שגם את הבס הבאה שלי אקנה משם.

כמו שרשמתי במשרשור אחר, גם רצועות מפרטים מיתרים וכו' אני קונה מאיביי.

הלוואי והיה אפשר לקנות באיביי דלק ומצרכי מזון...אבל לא בטוח שחלב יחזיק מעמד במשלוח אה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת אני עושה קניות (מזון) באינטרנט וזה יוצא לי יותר זול מללכת לסופר, נכון אומנם אני עדיין לא קונה מוצרי חלב במחירים שיש בגרמניה אבל עדיין הוכחה ניצחת שהכל צריך ורצוי לקנות ברשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי גם במיוזיק סנטר לאחרונה.

שתי דברים עיקריים הפריעו לי:

1. החדר נגינה המוזר הזה. כפי שציינו כל כך הרבה מגברים ואפקטים נמצאים בחדר אחד שמוקדש ללקוח אחד כל פעם, נשמע מוזר ולא יעיל. החנות ענקית, תפזרו את המגברים בתחומים הרלוונטיים להם, במקום שאנשים יעמדו בתור כמו קופת חולים.

2. למרות שהטרנד הזה פחת בארץ עדיין הוא קיים במיוזיק סנטר, אין לגעת בשום פנים ואופן בגיטרות.

בביקורי שם רציתי לבדוק באס ראיתי קורט שמצאה חן בעניי הרמתי אותה מהסטנד בחרדת קודש ומיד קיבלתי הטפה מהמוכר שקלט אותי על כך שאין לגעת בכלים (חס וחלילה!)

הריי ידוע שהרגשת הכלי חשובה לא פחות (ולדעתי יותר) מהסאונד. ובאמת שאין צורך להתייחס לאדם בוגר כאל ילד מגושם בן 14.

אוסיף על כך שלאחר שנענתי לבקשת המוכר הוא נעלם וחזר רק אחרי פרק זמן ארוך מהרגיל, מה שגורר מצב שאני משוטט ברחבי החנות בלי מטרה היות ואני רוצה לבדוק כלי אבל אני צריך מוכר שלא נראה באופק.

אני לא מצפה שמוכר יהיה צמוד לעכוזי 24 שעות אבל אם זה לא מתקיים אז לפחות תנו לבן אדם לשרת את עצמו במידה סבירה ואל תכבלו את ידיו לחלוטין.

בנושא דומה אציין לטובה את היתרשמותי מחלילית.

בכניסתי לחנות הבחנתי בשלט קטן על כל הכלים שנכחו בחדר, על השלט רשום "נא לגעת".

מופתע מאוד מהשלט ניגשתי אל אחד הכלים ובקטן רשום מתחת לשלט "אם לא תגע איך תדע".

בכניסתי לחדר הבאס מצאתי מוכר אשר ישב על שולחן ועסק בניירת כמובן שלא הטרדתי אותו ובדקתי מספר באסים בלי לחברם למגבר. לאחר שמצאתי באס שהרגישה לי טוב ניגשתי אל המוכר וביקשתי ממנו לחבר למגבר, בנקודה זו המוכר קם עזר לי לחברה למגבר ושב לניירת.

באמת שיותר שירות מזה לא הייתי צריך.

נקודה לשיפור עבור מיוזיק-סנטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה שום סיבה לקנות בארץ. לא רוצה "להרגיש" כלום, יש באינטרנט מספיק מידע על זה.

הזמנתי באס ממיוזיק123 ואין מבסוט ממני.

אני נכנס רק לחנויות בארץ אם אני יודע שהמוצר במלאי והמחיר סבבה.

בכלי זמר הרבה מהדברים שמפורסמים באתר שלהם לא רלוונטים לחנות. יצא לי כבר פעמיים להגיע לשם סתם.

את האמפג שקניתי בווילד גיטרס, שאלתי על המגבר(בפייסבוק) מראש אם ומתי(וכמה יעלה) יהיה במלאי. נתנו הערכת זמן (די מדוייקת) ומחיר והבטיחו לחזור אלי כשיגיע לחנות שלהם.

יומיים לפני שהגיע קיבלתי הודעה בפייסבוק - תענוג. נסעתי וקניתי. לא בזבזתי את הזמן שלי כמו בכלי זמר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל באמת - למה לקנות בס חדשה מחנות?

אני באמת לא מבין, כי אין שום סיבה!

עדיין מתעניין...לא מדבר על למה לא ללכת לחנות, אלא על למה כן ללכת לחנות.

המחירים פשוט גבוהים משוק המשומשים בצורה לא פרופורציונלית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אינדיבידואלי, יותם.

יש את מי שקונה מזדה 3 חדשה עם ניילונים על המושבים, ויש מי שקונה את המזדה הזו 3 שנים אחרי.

והמחיר יותר נמוך. אבל המזדה כבר לא חדשה.

אז בגיטרות הבלאי הוא אפסי ביחס למכונית (בהנחה שלא היה שבר או סדק בעץ, והטראס רוד מסתובב ותקין, והאלקטרוניקה תקינה, והכלי מתוחזק היטב, אין בו בלאי פרט לשריטות, שחיקת שריגים, ואולי סימני לכלוך)..... אבל עדיין, יש את מי שרוצה חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין מתעניין...לא מדבר על למה לא ללכת לחנות, אלא על למה כן ללכת לחנות.

המחירים פשוט גבוהים משוק המשומשים בצורה לא פרופורציונלית!

יש אנשים שנעולים לקנות הכל חדש.

הכרתי המון מוסיקאים שרצו רק גיטרות חדשות. אפילו גיטרה שנקנתה חדשה מהחנות, שכבה שבוע בקייס ומוצעת למכירה - לא התאים להם. אני קורא לזה הפרעה פסיכולוגית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מפספסים את הנקודה - למרות שהפרעה פסיכולוגית זה אולי מונח קשה מדי.

אבל המחירים המופרעים האלה בחנויות הם תוצאה של העובדה שהם מצליחים למכור ככה.

עכשיו - ברור שתמיד יהיה מי שיקנה חדש מחנות, אבל חבר'ה כמו רוב הפורום, שכבר היו להם כמה

וכמה כלים בחיים - יכולים פשוט לא לקנות עד שהמחיר יהא משתלם, או כמעט משתלם.

וגם דגמי 2011 יש באיביי ובחנויות אינטרנטיות שונות. רוצים חדש? סבבה, עדיין אפשר לשלם פחות.

אם, למשל, מרום לא ימכרו אפילו סטינגריי אחת חצי שנה, המחירים (המוגזמים בטירוף) ירדו. סוף הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקני אותי אם אני טועה, אבל היא עולה בחול 1500 דולר? נניח עוד 200 למשלוח ועל זה מעמ יוצא 6700 שח...

בהנחה שכל אחד כמעט יכול להשיג 10-20% הנחה זה די דומה למחיר שתשלמי בארץ לא?

ד"א, אני קניתי מגבר שעולה 1000$ ב2500 חדש בכלי זמר (התימחור המקורי היה 6000) - הרבה יותר זול מחול. זה אולי יוצא מהכלל ולא הכלל, אבל הנה מקרה שכלי זמר יותר זולים מחול..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב!

תודיע לי כשהמחיר של זאת ירד. אני מחכה לזה בערך שנתיים, ובנתיים המחיר רק עלה.

(והם לא מכרו אפילו אחת כזאת)

שלכל"ז [שלא יקנסו אותי ב300 אלף בטעות  ;D] יש שליטה כמעט טוטאלית בפנדר, זה מה שקורה.

יש לי פרסיז'ן מייפל נק אמריקאית, עם המכס והמשלוח עלה בהרבה פחות להביא אותה מחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שליטה די מגעילה אבל זה מה יש ואפשר להתמודד עם זה בקלות.

קניתי 2 פנדרים. אחת בכל"ז שהיה עליה מחיר טוב ושנייה הזמנתי מחו"ל (לא רלוונטי אם זול או לא, הם פשוט לא מביאים את הדגם לארץ ולא יביאו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אחת מאלה מעניינות אותי:

זאת

http://www.ebay.com/itm/NEW-WARWICK-STREAMER-LX-ROCK-STYLE-ELECTRIC-BASS-GUITAR-/190602105474?pt=Guitar&hash=item2c60c55282

או זאת

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330604593024&fromMakeTrack=true

שתיהן מדגמי 2011. שתיהן לא נוכחות בישראל עד כמה שידוע לי. כמו רוב הגיטרות שאני נוהג לקנות... ::)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר [אני קצת מובך לקרוא לך בשם הפרטי שלך כי אנחנו לא מכירימים, אבל זה גם הכינוי שלך אז אתה תסלח לי.  :P ], מה קרה לרעיון הספקטור?

הבס הראשונה שלי הייתה הפרפורמנס, שזה הדגם הכי פשוט שלהם. והיא פשוט הייתה בס מדהימה, נוחה בטירוף ונשמעה מעולה יחסית למחיר שלה. [איזה 3, אם אנ'לא טועה.]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

foofig, ניסיתי להבהיר נקודה ליותם, שטען ש"אם, למשל, מרום לא ימכרו אפילו סטינגריי אחת חצי שנה, המחירים (המוגזמים בטירוף) ירדו.". ניסיתי להדגים (ומה טוב מדוגמה) שיש כלי שלא ירד ולו בשקל אחד, ורק עלה (מ 7,500 אחרי הנחת 10% באינטרנט ל 8,000 אחרי הנחת 10% באינטרנט).

תומר... אני אוהבת את הסטרימרים שלי מפליים מייפל (כמו הסטייג' 1 הקלאסי, וה LX הגרמניות ולא מאפצליה כמו סטייג' 2), עם gold hardware... בשתי אלו שקישרת, זה לא היה כך.

ב LX PRO הגוף US Cherry body, וב ROCK STYLE הגוף Carolena body. הפיקאפים ב ROCK STYLE הם "Passive MEC "Dynamic Correction" P/J pickups" (מה זה לעזאזל דיינמיק קורקשן?)....

בקיצור, בהחלט היתי הולכת לשמוע/להרגיש/להתרשם מכלי כזה לפני הרכישה.

אני מכירה סטרימר סטייג' 1. כלי מדהים. מכירה סטרימר LX (גרמני). כלי מדהים.

אבל באלה יש כמה שינויים שהיתי רוצה להכיר לפני רכישה.

(כמובן ענין אינדיבידואלי, וכל אחד ודעתו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שלי היתה שבמקרים מסויימים, במיוחד עם כלי זמר + פנדר. אם הם לא מוכרים כלום חצי שנה, אז הם כן מורידים מחירים.. זה נכון לגבי מגברי BASSMAN שכנראה מילאו להם את כל המחסן, מגברי HOTROD לגיטרות, דגמים מסויימים כמן HW וג'גואר בגיטרות ועוד כל מני...

שוב, כל מקרה וכל חנות ומותג לגופו.. (עם MARKBASS כלי זמר פחות נדיבים)

ולגבי ה62' ריאישו, אני מוכן ללכת איתך בכיף לעמוס בכל"ז ולראות מה המחיר ה"אמיתי" שלה...

(זה מבאס, אבל ככה זה בארץ בכל דבר, יש את המחיר הרשום, ויש את המחיר ה"אמיתי")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שלי היתה שבמקרים מסויימים, במיוחד עם כלי זמר + פנדר. אם הם לא מוכרים כלום חצי שנה, אז הם כן מורידים מחירים.. זה נכון לגבי מגברי BASSMAN שכנראה מילאו להם את כל המחסן, מגברי HOTROD לגיטרות, דגמים מסויימים כמן HW וג'גואר בגיטרות ועוד כל מני...

שוב, כל מקרה וכל חנות ומותג לגופו.. (עם MARKBASS כלי זמר פחות נדיבים)

ולגבי ה62' ריאישו, אני מוכן ללכת איתך בכיף לעמוס בכל"ז ולראות מה המחיר ה"אמיתי" שלה...

(זה מבאס, אבל ככה זה בארץ בכל דבר, יש את המחיר הרשום, ויש את המחיר ה"אמיתי")

קניתי ג'אגואר לפני איזה שנה במחיר מלא, שמע.. היא לא הגיטרה האידיאלית.. אבל למה אנשים כ"כ שונאים אותה?! אני פאקינג מת עליה. מאוד לא מתאימה לכל אחד ומאוד קשה להתרגל, אבל בסופו של דבר אני מת עליה כי באמת יש בה משהו שאין באף גיטרה אחרת. מישהו יכול לשפוך קצת אור בנושא הזה? [אני מדבר על הקלאסיק פלייר..]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'גואר בס או ג'גואר גיטרה?

ג'אגואר גיטרה. :X

אה טוב נו, לא ידעתי איפה לפרסם את זה אז..

היי, אני אסף ואני בסיסט כושל.

לא מאמינים? הנה -

*הכנס סרטון שאסף מחק כי הוא ניסה לראות אותו כמה פעמים והבומים שיגעו אותו*

אז תאמינו בכל זאת, מילה של אסף זו מילה.  8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...