Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

"נגן בס כה גרוע" - רוג'ר ווטרס ?!


huckbuc

Recommended Posts

ב"הארץ" התפרסם היום ראיון עם התאורן אבי-יונה בואנו, המוכר בכינוי "במבי" (הכתבה עדיין לא מופיעה באינטרנט, מסיבות מסתוריות השמורות עם אתר "הארץ").  במבי הנ"ל, מסתבר, עבד באנגליה במהלך שנות השמונים, ובהקשר הזה נכתב בכתבה:  "רוג'ר ווטרס היה, לדבריו, נקניק, שחצן ונגן בס כה גרוע עד שבהופעות היה מנגן רק לעצמו במוניטור ואל הרמקולים החיצוניים היו מוציאים רק את מה שניגן הבסיסט".

מה זאת אומרת "הבסיסט"?  היה בסיסט נוסף מאחורי הקלעים שניגן את התפקיד שהקהל שמע?  מישהו יודע משהו על הפרשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהופעות של אלבום החומה רואים על הבמה עוד בסיסט. רוג'ר הרי עסוק יותר בשירה. הבסיסט היה לבוש כמוהו וניגן בס דומה לשלו.

לא יודע לגבי הופעות אחרות.

http://www.youtube.com/watch?v=aPIeK39m304

היה גם עוד גיטריסט - סנואי וויאט ועוד נגנים. כאילו פינק פלויד נוספים על הבמה.

אבל הנה עוד חוכמולוג גרפומן שחושב שזה מעניין מישהו שהוא לא אוהב את פינק פלויד. עיתונות במיטבה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4114740,00.html

בכלל הכי מצחיקים אלה שמתנשאים על בסיסטים מפורסמים כמו ווטרס, או אדם קלייטון או נייט מנדל מהפו פייטרז. אולי לא מדובר בבסיסטים הכי מבריקים שיש אבל לא בכל להקה צריך שאיזה וויקטור ווטן ינגן. למעשה עדיף שלא.

אבל במבי - זה בסיסט על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שבכל ההופעות שלו יש איזה סופר נגן (או כמה) שנע בין חשמלית/אקוסטית/בס לפי הצורך. בהופעה שלו בארץ, היה את הסופר נגן הזה:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Fairweather-Low

שניגן הרבה מתפקידי הבס של ווטרס.

לפי הביוגרפיה, הוא ניגן עם ווטרס עוד בשנות ה80 אז יכול מאוד להיות שזה ה"בסיסט" המדובר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה להקות שעושות דברים כאלו.

לפני שנה כש 30seconds to mars הופיעו בארץ הייתי בקליינר של להקת החימום שלהם ועל הדרך נשארתי לעשות בקליין גם להם כעזרה לטכנאי גיטרות שלהם... שילמו במזומן ובדולרים לשמחתי.

בכל מקרה לטכנאי היה פוט סוויץ' שמחליף בין הראשים של הגיטריסט ועל הדרך גם עושה להם מיוט כשצריך.

כשהגיטריסט הראשי היה דופק סולו שמלווה בריצה על הבמה פרדריק (הטכנאי) היה משתיק לו את המגברים ועבודת הסולו הייתה עוברת לברקסטון אוטיליה הקלידן/סמפלר/גיטריסט שניצב מאחורי כולם בצד בלי שאף אחד היה שם לב אליו, כשהגיטריסט רקד לו ורץ על הבמה ברקסטון היה עושה את כל הסולואים על הפנדר ג'גואר שלו.

אבל החלק הכי מגוחך הוא שהגיטריסט היה עדיין ממשיך לנגן בכאילו כולל הנפת הגיטרה באוויר ועוויתות גוף שמאפיינות סולו גבוה במיוחד ולחיצה על שלל אפקטים ללא סיבה.. כל זאת כשהמגברים שלו סגורים ומסגורים.

ללא ספק מצחיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הביוגרפיה שאורי ברייטמן כתב, גילמור אמר באיזה ראיון ב-92 שהוא ניגן הרבה מתפקידי הבס בהקלטות, ובאלבומים הראשונים חצי מתפקידי הבס זה הוא. גם ב"היי יו" הוא אמר שהוא ניגן על פרטלס ושווטרס לא היה מנגן על פרטלס אף פעם.. נשמע הגיוני בסך הכל, אני חושב שהוא יותר מוזיקלי מווטרס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה להקות שעושות דברים כאלו.

לפני שנה כש 30seconds to mars הופיעו בארץ הייתי בקליינר של להקת החימום שלהם ועל הדרך נשארתי לעשות בקליין גם להם כעזרה לטכנאי גיטרות שלהם... שילמו במזומן ובדולרים לשמחתי.

בכל מקרה לטכנאי היה פוט סוויץ' שמחליף בין הראשים של הגיטריסט ועל הדרך גם עושה להם מיוט כשצריך.

כשהגיטריסט הראשי היה דופק סולו שמלווה בריצה על הבמה פרדריק (הטכנאי) היה משתיק לו את המגברים ועבודת הסולו הייתה עוברת לברקסטון אוטיליה הקלידן/סמפלר/גיטריסט שניצב מאחורי כולם בצד בלי שאף אחד היה שם לב אליו, כשהגיטריסט רקד לו ורץ על הבמה ברקסטון היה עושה את כל הסולואים על הפנדר ג'גואר שלו.

אבל החלק הכי מגוחך הוא שהגיטריסט היה עדיין ממשיך לנגן בכאילו כולל הנפת הגיטרה באוויר ועוויתות גוף שמאפיינות סולו גבוה במיוחד ולחיצה על שלל אפקטים ללא סיבה.. כל זאת כשהמגברים שלו סגורים ומסגורים.

ללא ספק מצחיק.

וואו זה נשמע כל כך עלוב!

אנשים באמת עושים את זה?

מה נסגר עם אנשים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים. הראשון, שמעבר לכישורי הנגינה שלו שעליהם אפשר להתווכח*, מדובר במוסיקאי עצום שכתב יצירות מופת שיושמעו עוד הרבה אחרי שאיש לא יזכור מי היה ויקטור ווטן. והשני, שאכן מדובר בנקניק שחצן, חרא של בן אדם.

________________________________

*(מצד אחד גילמור אכן ניגן לא מעט מתפקידי הבס היותר מורכבים ואת תפקידי הפרטלס, ומצד שני, את "מאני" ווטרס מנגן, ותביאו לי את הבסיסט שלא ישב להוציא את זה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי פרדריק שעושה בקליין לעוד כמה להקות שהוא בחר להשאיר אנונימיות, כן..יש עוד להקות שעושות את זה.

שואוביז חברים. אתם משלמים ים כסף על כרטיס ובתמורה אתם רוצים להתפעל, להתרגש ולקבל הצגת תיאטרון עם גיטרות וזה מה שקורה, אפילו אם זה גועלי.

אל תאשימו את השחקן - תאשימו את המשחק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שואוביז חברים. אתם משלמים ים כסף על כרטיס ובתמורה אתם רוצים להתפעל, להתרגש ולקבל הצגת תיאטרון עם גיטרות וזה מה שקורה, אפילו אם זה גועלי.

אל תאשימו את השחקן - תאשימו את המשחק

להפך אני בעד והלוואי עליי, ככה גם יש מקום לעוד מישהו לעבוד בתעשייה (ע"ע הגיטריסט הסודי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שואוביז חברים. אתם משלמים ים כסף על כרטיס ובתמורה אתם רוצים להתפעל, להתרגש ולקבל הצגת תיאטרון עם גיטרות וזה מה שקורה, אפילו אם זה גועלי.

אל תאשימו את השחקן - תאשימו את המשחק

באבו-אבוה להאשים את השחקן!  >:(

היו לי מספיק הזדמנויות לעשות חרא של מוזיקה מול יותר קהל ממה שיוצא לי בדרך כלל.

הייתה איזה מישהי ברימון שלקחה איתי קורס בשנה הראשונה שלי, ושרה באיזה פרוייקט דאנס לערסים,

משהו מסריח בעליל. כשדיברתי איתה על זה, היא לא ניסתה להכחיש את זה בכלל ודיברה רק על כסף.

זה הפך למעין בדיחה קבועה בשיעור והיא חפרה כל הזמן, עד שפעם אחת בהפסקה התחלתי לצעוק

עליה ולקלל אותה, דברים בסגנון "רוצה כסף? לכי תלמדי ראיית חשבון יא בת-****!"

היה די משעשע להסתובב ולראות את המורה של הקורס (רמי לוין - מוזיקאי על!!!) נשפך מצחוק מאחורי.

זאת הייתה הפעם היחידה שראיתי אותו נשפך מצחוק.

איכשהוא המשפט הזה נשאר איתי עד היום - רוצים כסף? לכו ללמוד הנדסה ותפסיקו לחרב לי את המוזיקה!!!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותם, אף אחד לא מחרב לך את המוסיקה. תעשה את המוסיקה שלך כמה שיותר, אבל  תבדיל בין מוסיקה והופעה.

הופעות כמו כל דבר הוא עסק. הזמרת שדיברת עליה מצאה הזדמנות עסקית וניצלה אותה, על זה כל הכבוד לה. גם אתה כשניגנת שם, לא ניגנת בחינם.

משחק השאוביז קיים עוד משחר האבולוציה והוא נולד מתוך דרישת הקהל. השחקנים שבו פשוט מספקים היצע לביקוש, זה הכל. הלוואי וביום אחד כל האנושות תפקח עיניים ותבין שכל השאוביז זה רוח וצילצולים אבל זה אף פעם לא יקרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיי נו, הכל זה כסף.. הכלים שאתה מנגן עליהם זה כסף המגברים הפירמות של המיתרים הכרטיסי קול ושאר הצעצועים זה כסף הצגה ותאגידים, אז דיי עם הצגת "הקדוש המעונה" ש"מוזיקאים" מנסים להתהדר בה, זה לא קיים ונחש מה זה לא היה קיים מעולם, מוזיקה תמיד הייתה קשורה לשואוביז ושואוביז זה כסף.

לפעמים זה יותר מורגש ולפעמים זה לא מורגש בכלל אבל זה שם.

לכל מוזיקאי גדול יש סיפור שהמוזיקה והכישרון הוציאו אותו מהעוני או מהחיים הקשים (מלבד לני קרביץ וסלאש), שפר מזלם ואולי הם גם עושים משהו שהם אוהבים ואולי לא, לא הכל אתה יודע כי לא הכל מספרים, בכל מקרה אחר הם היו עושים כל דבר כדי לצאת מהזוהמה שהם חיים בה... ואם הייתה מזרחית בפיפטיז כל הכושים היו עושים דודו אהרון..כי זה מביא כסף.

אז בחייאת דיי כבר.

הבחורה עושה כסף מערסים סבבה שתעשה, מוזיקה מטרתה לשמח גם אם היא מסריחה אז הנה היא הרוויחה 2 ציפורים במכה אחת גם הערסים שמחו על המוזיקה הזו והיא הרוויחה כסף, אני לא רואה בזה שום דבר פסול.

הילדים בהופעה שציינתי נהנו מההופעה ואני מדגיש הופעה מהמילה מופע ולא דיסק ,וואלה לפי הצרחות הם היו בשמיים כל פעם שהוא רץ והוא (הגיטריסט הראשי) קיבל כסף ותהילה או מה שלא יהיה והגיטריסט הסודי קיבל במה וגם כסף ולא ניראה לי שממש היה איכפת לו אם ההוא עושה כאילו ומקבל את כל התהילה, זה העולם האמיתי וככה הוא היה מאז ומעולם.

היחידים שאני יכול להגיד עליהם שהם קדושים מעונים ומוזיקאים הם נגני רחוב ותאמין לי שהם היו בכיף עושים מוזיקה מסריחה לערסים בשביל כמה פפינוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל U2 יש בכלל קלידן שיושב מתחת לבמה (שזו עיר שלמה)

אני בכלל לא מרחם עליו. להיפך. הם שם רצים ומזיעים מתחת לתאורה והוא יושב לו מול מסך, עם כפכפים וסיגריה ועושה שטיחים.

הנה עוד חדשות מרעישות - לאדם קלייטון יש שין שורקת.

ויש להם שירותים מתחת לבמה. מסתבר ש U2 גם משתינים מפעם לפעם..אולי גם עושים קקי.. :-*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים.

לא מקבל.

לא יכול לפתוח רדיו או טלוויזיה על ערוץ מוזיקה.

וכן - אני כן מנגן בחינם מדי פעם, וכן - יכולתי לעשות קצת יותר כסף מהמוזיקה אם הייתי נדבק

להפקות רימוניות מצוצות מהאצבע.

להופיע טוב זה מצויין, וגם לעשות פוזות למי שאוהב, אבל לא לשקר לקהל ולהעמיד פנים שאתה

מנגן בזמן שמישהו אחר מנגן (ואם יתפסו מתחת לבמה של U2 זמר שעושה את הפארטים של בונו?

מה יגידו אז?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יגידו כלום כי זה באמת לא מעניין אף אחד, כמו שרוב האנשים בקהל לא יודעים איך קוראים לבסיסט של יו2 או בעצם של בונו ויותר "גרוע" הם גם לא יודעים מה זה בסיסט, שלא לדבר איתם על שטיחים מתחת לבמה.

דיי להיות נאיבי ולחשוב שהעולם ורוד, לפי מה שאתה אומר המשפט צריך להיות "רוצה לעשות מוזיקה?, תעבוד בראיית חשבון" כי גם לעשות מוזיקה עולה כסף, אתה יכול לא להסכים עם זה ולא לקבל את זה אבל זה המצב ואם תחפור עמוק מספיק תגלה סוד אפל אצל כל אמן שאתה מעריך, אם אתה רוצה להיות שלם עם עצמך תנגן,תפיק ותקשיב רק למוזיקה אתה יצרת וניגנת ועשית רק ככה תדע שאין שטיקים ותוכל לנשום לרווחה.

תתחיל בלזרוק את כל הדיסקים שלך לפח כי יש שם יותר עבודת מחשב מאשר כלים אמיתיים, זו גם רמאות כי טכנאי סאונד הוא גם לא מוזיקאי אבל הוא עושה שם את רוב העבודה... והרשימה ממשיכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוו גם כמעט כולם מקליטים היום לפרוטולוס ומזיזים ווייבים על המסך. כשפו פייטרז החליטו להקליט אנלוג המתופף ממש נבהל..הם היו צריכים לעשות כמה שבועות חזרות אינטנסיביות.

ומרגול עושה עסקי קופים.

אה גם תינוקות לא באים מחסידות. גם לא מכרוב.

44429-matrix.jpg

בחור, באיזה גלולה אתה בוחר?

אם כבר להרוס לך את היום אז עד הסוף.  ;D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יואו זה פשוט גועל נפש מה שכל הנגנים עושים.

עוד בסוף אנחנו נגלה שיש להקות שאף אחד לא באמת מנגן בהן וזה הכל הצגה :(...

והייתי אומר "איזו אכזבה" אבל אני כבר מעדיף להגיד איזה גועל נפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרשה קצת קשורה: ב-2004 התארחה ב"סאטרדיי נייט לייב" הזמרת אשלי סימפסון.  כשהיא עלתה לבצע את הקטע השני שלה, קרתה פדיחה נוראית שחשפה שה"לייב" בשם התוכנית הוא לא לגמרי מדויק.  הנה הדיווח של "פוקס ניוז" על הפרשה (אי אפשר לשבץ את הקליפ מיוטיוב, מצטער). הדיווח יותר מדי נוטף שמחה לאיד, לטעמי, אפילו ביחס לפדיחה הקולוסאלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצר כן כולם עושים את זה, והנה חדשות מרעישות כל אחד ואחד ממכם יעשו את זה גם במקרה וידרש ממכם.

אז דיי לבכות.

אז אתה רוצה להגיד לי שבעצם פשוט כוווולם עושים דברים כאלה?

אין אף אחד אמיתי?

הכל זה זבל?שקר?

:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להפריד מה זה כולם ומה בדיוק אותם הם עושים.

נכון לא כולם מחביאים נגנים מתחת לבייסדראם, אבל כן יש כאלו שעושים את זה.

נכון לא כולם שרים עם פלייבק, אבל כן יש כאלו שעושים את זה.

כולם אבל כולם משלבים מחשבים ואפקטים ופלאגינים ומה לא ומה כן בהקלטות שלהם, מקליטים עם גיטרה אחת וגורמים לזה להישמע כמו 20, גם סוג של רמאות אבל מסוג השקר הלבן שלמדנו לקבל.

כולם יוצרים מוזיקה שהיא מסחרית לז'אנר שלהם.

כולם חושבים בראש ובראשונה על הקהל התשלומים והתגמולים כשהם מקליטים.

כולם משחררים דברים שיש להם הצלחה מסחרית.

כולם חתומים בחברות תקליטים כי הם רוצים הצלחה כספית ומסחרית.

כולם יחליפו חסויות כמו גרביים לפי החוזה השמנמן שהם יקבלו.

וכו'.

כולנו נקשיב לזה ונהנה בהתאם לטעמנו האישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיוויד גילמור ניגן את תפקידי הבס רק בקטעים ספציפיים באלבומים המוקדמים (למעשה הפעם הראשונה היתה בONE OF THESE DAYS מ71 שם בכלל יש דאבל טראק...) ובעיקר הקליט בס בANIMALS וב THE WALL .

רוג'ר ווטרס לא התיימר להיות בסיסט גדול אבל אני בספק אם יש כותבי שירים גדולים ממנו. זה עושה אותו הרבה יותר חשוב מכל ג'קו, ויקטור ווטן או מרקוס מילר ודומיהם.

בסיסט אמור למלא תפקיד ספציפי בלהקה שישרת את השיר. בדיוק כמו מתופף, גיטריסט או כל כלי אחר.  אם יש תפקיד מגניב אז וואלה בכייף אבל כל הפוזה של הטכניקה סתם נראית לי כמו תחרות של "בוא נראה למי יש יותר גדול". ואם כל התפקיד שלי בשיר של 10 דקות זה לנגן 30 שניות "וואנים" אבל השיר מרגש אותי זה שווה לי פי אלף מכל דבר אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוג'ר ווטרס לא התיימר להיות בסיסט גדול אבל אני בספק אם יש כותבי שירים גדולים ממנו. זה עושה אותו הרבה יותר חשוב מכל ג'קו, ויקטור ווטן או מרקוס מילר ודומיהם.

בסיסט אמור למלא תפקיד ספציפי בלהקה שישרת את השיר. בדיוק כמו מתופף, גיטריסט או כל כלי אחר.  אם יש תפקיד מגניב אז וואלה בכייף אבל כל הפוזה של הטכניקה סתם נראית לי כמו תחרות של "בוא נראה למי יש יותר גדול". ואם כל התפקיד שלי בשיר של 10 דקות זה לנגן 30 שניות "וואנים" אבל השיר מרגש אותי זה שווה לי פי אלף מכל דבר אחר.

כל מילה בסלע !

אני איתך  :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב בניגוד למה שנאמר פה אני עדיין חושב שמוזיקאים אמיתיים עושים מוזיקה מתוך תשוקה לדבר. מוזיקאים אמיתיים לא נמצאים בצד של המוזיקה המזרחית שם נמצא כל הכסף כיוון שמראש המוזיקה המזרחית (אגב כל פעם שאני אומר מוזיקה מזרחית זה נשמע לי כמו דיסוננס- אין באמת דבר כזה...) מכוונת כדי לייצר כסף ורק אחר כך אם בכלל לרגש וליצור.תוכן רדוד ביותר מבחינה מוזיקלית וליריקה של ילדים בכיתה ג'...

אני מאמין שתמיד היו כאלה שניצלו את המוזיקה לצורך כלכלי בעיקר על גבם של האמנים או שהיו כאלה שחשבו את עצמם לאמנים, אבל עד עד סוף שנת ה90 זה היה המיעוט. האם מישהו מעז לומר שקורט קוביין או ג'ים מוריסון עשו את זה בשביל כסף?! די בטוח שהם עשו את זה בשביל אהבת הקהל או אהבה כלשהי אבל לא בשביל כסף. אולי אני תמים (ואני אחסוך למי שירצה לצטט את זה ולהגיד : כן אתה תמים) אבל אני מאמין שמוזיקה אמיתית נוצרת מתשוקה ליצור ולהשמיע ולא בשביל להיות מיליונרים. כמה מחברי הפורום הזה מתפרנסים ממוזיקה? אני מאמין שפחות מעשרה ועדיין רוב חברי הפורום יוצרים פה מוזיקה. ולא בשביל הכסף! אני גם די בטוח שאין פה חובבי מוזיקה מזרחית על סוגיה וזה בגלל שאנשים פה הם יוצרים אמיתיים ולא אנשים שמחפשים כסף.

ועוד מילה....

אל תצחיקו אותי עם הביטוי ערוץ המוזיקה! לפני כמה שנים חזרנו מסיבוב הופעות באירופה ואשכרה הזמינו אותנו לראיון ושידרו את הקליפ שלנו כמה פעמים ביום. מאז השתנו הזמנים ומדובר בערוץ ריאליטי ים תיכוני. הכי מצחיק זה שביום שישי יש תוכנית "מזרחי בשישי" כאילו מה יש במשך כל השבוע?!?!? זה קרה בגלל שעולם הפשע השתלט על הערוץ ורק עכשיו רואים את הקצה של זה עם כל מה שקורה עם מרגול. אני הייתי מוריד את הערוץ הזה כי מזמן הוא לא משדר את מה שהוא התחייב בזיכיון שניתן לו אבל כשהון ושלטון הולכים ביחד אין שום סיכוי שזה יקרה בקרוב.

שנה טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיוויד גילמור ניגן את תפקידי הבס רק בקטעים ספציפיים באלבומים המוקדמים (למעשה הפעם הראשונה היתה בONE OF THESE DAYS מ71 שם בכלל יש דאבל טראק...) ובעיקר הקליט בס בANIMALS וב THE WALL .

רוג'ר ווטרס לא התיימר להיות בסיסט גדול אבל אני בספק אם יש כותבי שירים גדולים ממנו. זה עושה אותו הרבה יותר חשוב מכל ג'קו, ויקטור ווטן או מרקוס מילר ודומיהם.

בסיסט אמור למלא תפקיד ספציפי בלהקה שישרת את השיר. בדיוק כמו מתופף, גיטריסט או כל כלי אחר.  אם יש תפקיד מגניב אז וואלה בכייף אבל כל הפוזה של הטכניקה סתם נראית לי כמו תחרות של "בוא נראה למי יש יותר גדול". ואם כל התפקיד שלי בשיר של 10 דקות זה לנגן 30 שניות "וואנים" אבל השיר מרגש אותי זה שווה לי פי אלף מכל דבר אחר.

בקשר לדבר השני שאמרת,לכל אחד יש את הדרך שלו לבטא את ההנאה והרגשות שלו כשהוא מנגן.

מה זה משנה לך אם ג'אקו היה דופק ליינים מטורפים,או אם ויקטור ווטן ומרכוס מילר אוהבים להפציץ בסלאפים ונגינה מהירה?

אני בהתחלה לא אהבתי נגינה מהירה אבל להגיד לך את האמת,לכל אחד יש את הטעם שלו,אני עם הזמן התחלתי לאהוב את זה והבנתי שזאת פשוט דרך להביע את עצמך דרך הנגינה.

בנגינה אין בכלל שום תחרות,מי שעושה תחרות הוא סתם טמבל,אבל לא ג'אקו,לא ויקטור ולא מרכוס עושים תחרות ביניהם כדי להראות ש"להם יש הכי גדול".

לכל אחד יש דרך וכלי לבטא את עצמו,אם הם רוצים לנגן מהר שיעשו את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שאם אתה מנגן בס כ"כ דומיננטי זה חייב לבוא על חשבון משהו אחר... לפעמים זה במקום ולפעמים לא..

איך קוראים לגיטריסט שניגן עם ג'קו? או לאלו שמנגנים עם מרקוס מילר וווטן? מה עם זמר/זמרת? מי הפרונט בכל העסק?

כשהבסיסט הוא עילוי אז זה בסדר גמור שהוא יעמוד בפרונט, אבל יש הרבה פעמים שעם כמה שאתה רוצה להביע את עצמך ולנגן מהר או לאט או איך שבא לך, זה חייב להתחבר לשיר שמבוצע וגם להרכב שמנגן - חשוב לזכור את זה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...