Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Katush

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    336
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

מוניטין

0 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • תחומי עיניין
    מושעה מהפורום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש לך גראונדוונד והאלפוונד.. אין לי שמץ של מושג מה ההבדלים שלהם,אוליי מישהו אחר יכול להסביר. אבל הם בערך האמצע בין ראונדוונד לפלאטוונד,ממה שהבנתי.
  2. פלאטס? ...לא נראה לי שיש משהו אחר שמתאים למה שאתה רוצה..
  3. Katush

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    צוואר במובן שאני צריך להתעסק עם הטראס רוד? אני צריך לעשות משהו עם הנאט? או שזה רק אם אני מחליף לסט עבה יותר? וגשר בגלל האינטונציה? תודה .
  4. Katush

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אם אני מחליף את המיתרים לסט דק יותר,אני צריך להתעסק במשהו? נאט,טראס רוד,או כל דבר אחר?
  5. אני הסתכלתי בזמן האחרון על המיתרים Ken Smith Burners. אשמח לקבל קצת חוות דעת לגביהם,אם מישהו ניסה אותם.
  6. כמה שאלות לכל מי שיש לו פרטלס: איזה סוג מיתרים אתם מעדיפים על הפרטלס שלכם? ראונדוונד או פלאטוונד? ואם יש לכם ראונדוונד,יש לכם גם שכבת אפוקסי/כל דבר אחר שמגן על הפינגרבורד? דבר אחרון-מישהו יכול להמליץ לי על פלאטוונד לא יקרים אבל איכותיים? (לא מיתרים ב 300 שקל)
  7. Katush

    מי אוהב את Steve Swallow

    קראתי עד הסוף ושמעתי את הקטעים. אהבתי את ההסברים שלך על כל דבר. אבל בסופו של דבר אהבתי רק את הקטע האחרון. הוא נשמע מאוד טוב,האחרים-פשוט לא הטעם שלי. ויש לו סאונד טוב מאוד !!
  8. באמת? אם המיתרים באותו עובי אז אני לא מחליף כ-ל-ו-ם? ...אז כנראה כשאנשים אומרים שהם עושים סט אפ לבס אחרי שהם מחליפים מיתרים,זה רק בגלל שהם החליפו למיתרים עבים/דקים יותר?
  9. יש במקרה משהו פשוט יותר מזה? אוליי לעבור על המיתרים עם מטלית כזו כמו שמקבלים עם משקפיים? ואני לא יודע ממה הם דביקים. יכול להיות שזיעה...אבל לא יודע. ביום רביעי ניגנתי על הבס בערב בחזרות עם המגמה בבית ספר,מאז עד היום בבוקר היא הייתה בתוך הקייס. כשניגנתי עליה ביום רביעי המיתרים היו בסדר ולא דביקיים ומגעילים. למרות שאני לא מת על הרגשה של המיתרים-סטיינלס סטיל,ובמיוחד כשהם עכשיו דביקיים,אני לא כל כך רוצה להחליף למיתרים אחרים,כי רק לפני חודש או קצת יותר אני שמתי אותם. הם נשמעים עדיין די טוב,אבל ההרגשה על הפנים. ואם אני מחליף את המיתרים,אבל נשאר עם אותו עובי,אני צריך לעשות משהו לבס? להתעסק עם הטראס רוד,גשר,כל דבר? וגם אני פחות מעדיף להחליף מיתרים כי רק עכשיו הבס עברה סט אפ..
  10. רק לפני חודש פחות או יותר אני קניתי מיתרים חדשים של DR-Hi Beams,סטיינלס סטיל. אחרי שקיבלתי את הבס מהסט אפ,המיתרים,ובמיוחד מיתר מי,מאוד דביקיים. אני לא ממש רוצה להחליף כבר עכשיו מיתרים. מה לעשות כדי להוריד את הדביקות מהם? תודה .
  11. Katush

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    היום שלחתי את הבס שלי לסט אפ לחנות בוסטר שבחיפה. לא הייתי שם,אלא אח שלי,והוא לקח איתו את הבס. בכל מקרה,הם הביאו בחור אחד שהבנתי שהוא מקצועי,ברח לי השם שלו,אבל הוא מבין עניין. הייתה לי בעיה של הלחמות בבס,שכל הזמן נקטע לי הסאונד. הוא סידר את זה בכך שביצע הלחמות מחדש,וחיזק אותן. הוא גם אמר לי שהצוואר של הבס היה די עקום,משהו שבכלל לא ידעתי עליו. סידר לי את הבעיות,סידר את האקשן כמה שיותר נמוך.. עכשיו,אני רוצה לדעת מה אני יכול לעשות כדי לדעת אם הצוואר של הבס עקום,ובכללי איך אני יכול לטפל בבעיות בבס. אם למשל החלפתי עכשיו(ולא,לא עשיתי את זה) מיתרים,ושמתי מיתרים חדשים. מה אני צריך לעשות? אני צריך להתעסק עם הטראס רוד,עם הגשר..? ומה אתם עושים אחרי שהחלפתם מיתרים,או בכללי כשהבס צריכה איזה סט אפ. תודה .
  12. קניתי לפני שבוע פחות או יותר סט חדש של מיתרים,DR High Beams 0.40 והם מאוד נוחים. בהתחלה הסאונד שלהם היה מאוד בהיר,אבל בדגש גדול על מאוד בהיר. הוא נחמד ואחרי כמה שעות נגינה הם נשמעים יותר טוב. אם אני רוצה להגיע לסאונד היותר "משומש" או "ישן" שלהם,אני יכול לעשות משהו חוץ מרק לנגן? מן הסתם אני נהנה לנגן,אבל אני מקווה שיש פיתרון יותר טוב ויותר מהיר מאשר רק לנגן כדי להגיע לסאונד הרצוי. משהו שאני יכול לעשות? תודה.
×
×
  • Create New...