Guest Idan פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 ראיתי בסים בלי ראש, כאילו שהכיוון ליד הגוף של הגיטרה, מה זה בידיוק? זה כמו בס רגילה פשוט הכיוון מאחורה? הסאונד שונה? איפה משיגים כאלה? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
iBass פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 נכון, הכיוון נמצא בגוף בצד של הגשר ואין למעשה headstock. אף פעם לא הבנתי מה היתרון הגדול בזה, אני מניח שהצוואר הרבה יותר קל ויש עיניין של איזון. בין המפורסמות בבסים כאלה: http://www.status-graphite.com http://www.steinberger.com/XS15FPACST.html שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Guest Idan פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 תודה, סתם מתעניין יש מקומות בארץ שאתה יודע שאולי מוכרים את זה? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 היתרון הוא במשקל ובגודל. הסטיינברגר היו הראשונות שיצאו ככה בלי ראש - וגם בלי גוף. בס נורא קטנה וקלה. ומכוערת בעיני רבים. פעם היה בכלי זמר. כיום לא ידוע לי. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Guest Idan פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 תודה , בכל מקרה כל הבאסים האלה יקרות משום מה (יחסית) , יש הבדל בסאונד? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
GilGB פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 רוב הגיטרות ההדלס עשויות מקרבון/גרפיט,חומרים שנועדו לעמוד בלחץ המטורף שיש על הצוואר שיש בבנייה כזו. החומרים האלה גומרים לסאונד של הבס להיות פחות חמים מעץ (מדהים כמה שצוואר יכול לשנות סאונד) אז בעיקרון יש הבדל גדול בין גיטרות שעשויות מעץ לבין חומרים כאלה. ממליץ לך לשמוע קודם בעצמך. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם יולי 31, 2010 שיתוף פורסם יולי 31, 2010 יש גם זולות ומשומשות שמסתובבות כמו HONER - אם אייתתי נכון, שהן מעיין תחליף זול לסטיינברגר ועשויות מעץ ולא גרפיט. ניגנתי פעם גם על בס לא יקרה של ווסטון שהפיקאפ זז על מסילה בשביל אופציות של סאונד. רעיון חמוד. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
amirhav פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 רוב הגיטרות ההדלס עשויות מקרבון/גרפיט,חומרים שנועדו לעמוד בלחץ המטורף שיש על הצוואר שיש בבנייה כזו. לא מסכים לגבי האמירה שיש על הצוואר לחץ גדול יותר מבניה רגילה, הרי הסקאלה היא אותה הסקאלה, המרחק בין הגשרים קבוע, המיתרים אותם מיתרים, מה אכפת לצוואר מאיפה מותחים את המיתרים? בסוף הוא מחזיק את אותו הלחץ. למה בכל זאת הרבה מהבאסים האלה נבנות מקרבון, זו כבר שאלה שאין לי תשובה עליה, אולי זה התחיל ממישהו וכולם הלכו אחריו (סטאטוס). לי יש "חסרת ראש" אחת וושבורן-סטאטוס, כשכל האבזור בה הוא של סטטוס (הגשרים, מערכת המתיחה, הפיקאפים, הפריאמפ...) היא נשמעת פיצוץ, עם פריאמפ מדהים. http://img137.imageshack.us/img137/709/washburnstatus1000.jpg שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Guest Idan פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 אז יש הבדל בגלל החומרים השונים שמכינים מהם את הבסים? אמיר איך קוראים לבס שיש לך? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 הבסים האלו היו מאד באופנה בשנות השמונים. היתרונות ברורים - שוקלות כלום בריבוע. מאד קומפקטיות. מכוערות. חסרונות - חלקן צריכות מיתרים עם "כדורים" בשני הקצוות שהם קשים להשגה. רוב הנגנים מוצאים את המקל חסר הגוף לא נוח לנגינה. אי אפשר לנגן בישיבה (למרות שיש פתרונות של חלקי פלסטיק). הכיוון נעשה בעזרת כפתורים עגולים ולא פרפרים - פחות נוח. מכוערות. מי שלקח את זה קדימה ומייצר כלים בסגנון ברמה מאד גבוהה (מעץ) הוא David King. מכוערות? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 היו באסים בלי ראש עוד לפני סטיינברגר. באנקר, למשל, בנה כאלה בשנות ה-70. לדוגמה: אבל הפריצה הגדולה של ההדלס הייתה עם הבס של סטיינברגר. נד סטיינברגר הוא מעצב תעשייתי, ולא יודע לנגן. לכן החשיבה שלו היא "מחוץ לקופסה" ומעבר לקונוונציות שנגנים מתקשים להשתחרר מהן. לכן לא זיעזע אותו הרעיון לבנות את הכלי מחומרים מרוכבים, במקום מעץ, ולכן הוא חשב על כלי בלי ראש ועם גוף מינימלי. רונן: הן שוקלות 9 פאונד, כמו פנדר ממוצעת, למרות הממדים היותר קטנים. בנושא הצליל, סטיינברגר טובה נשמעת חמה ונעימה בדיוק כמו כל בס טוב מעץ - כמובן כשמקשיבים עם האוזניים ולא עם העיניים. נד סטיינברגר מזכיר לי לא מעט את ג'ים מרשאל - שהוא מתופף ולא גיטריסט, ובכל זאת בנה את המגברים הנפלאים שלו (עם לא מעט אינפוט של ריצ'י בלקמור ועזרה בשיווק של ג'ימי הנדריקס), ואת ליאו פנדר, שגם הוא לא ידע לנגן (לפחות לא גיטרה - בצעירותו הוא ניגן קצת סקסופון) ולכן היו לו רעיונות מהפכניים, רעיונות שנגנים לא היו מעלים בדעתם, גם קונספטואליים, גם עיצוביים, וגם בהיבט של ייעול תהליך הייצור. כנראה שצריך להיות לא-נגן בשביל לבוא עם פריצת דרך אמיתית. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 לא יודע לגבי סטיינברגר אבל ניסיתי מספר בסים כאלו בעבר של חברות אחרות (אולי גם סטיינברגר אחת אבל לא מהישנות היקרות) וכולן היו קלות באופן משמעותי מבס ממוצעת. מכוערות. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 הן היו 9 ולפעמים גם 10 פאונד - בהחלט לא קלות, ויותר על הצד הכבד. הצליל שלהן מאוד "אורגני", בהחלט לא "סינתטי" למרות החומר שממנו יצקו אותן. הייתה לפני כמה שנים סדרת Spirit שזה סטיינברגר עשויה עץ, והן כבר היו קלות משמעותית (7-8 פאונד). הן גם היו זולות מאוד, אבל לא היה להן את הסאונד הסטיינברגרי. שאר החיקויים (ווסטון והונר כבר הוזכרו פה) לא נשמעים כמו סטיינברגר למרות שהם נראים דומים. זה בדיוק כמו שסדאוסקי לא נשמעת כמו SX ג'ז בס, למרות ששתיהן נראות 99.9% זהות. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 זה בדיוק כמו שסדאוסקי לא נשמעת כמו SX ג'ז בס, למרות ששתיהן נראות 99.9% זהות. אאוץ' זה ממש כאב, הסיום של המשפט... שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
amirhav פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 הדגם נקרא: Washburn Status series 1000 אגב פרט מאוד חשוב לגבי מערכת הכיוונים האחורית, כיוון שהיא נמתחת בצורה אחרת או מכל סיבה שהיא, יציבות הכיוון מדהימה, הגיטרה יכולה להישאר מכוונת כמעט בלי שינוי עד החלפת מיתרים שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
kdeal פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 קים דיל ניגנה על סטיינברגר headless (אם כי עם גוף מלא) בחלק מהאלבום האחרון של הפיקסיז (Trompe le monde, 1991). ראו ב 0:06 בקליפ: שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
iBass פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 היתה לי לפני המון שנים Washburn Status כמו זו של אמיר אבל לא בצבע אטום אלא שילוב מדהים של Walnut בכנפיים, מוהגוני בגב וצוואר neckthrough עשוי קרבון, כזה עם הריבועים שמנצנצים. אני זוכר שהביאו אחת כזו לארץ במרום, עוד בימים שהם ישבו ברחוב פינסקר (או גורדון?). כל כך רציתי אותה שעשיתי טרייד תמורת טייפ 4 ערוצים של Fostex ועוד הוספתי כסף. היה לה סאונד מדהים, בעיקר לסלאפ, והיא היתה יפה ונוחה, גם בעמידה וגם בישיבה. מעניין איפה היא היום, אני ממש לא זוכר מה נהייה איתה. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 פינסקר, פינסקר. נתנו לך סטטוס תמורת פוסטקס? שיחוק. אחלה פור-טראק היה הפוסטקס... היו זמנים. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Jazzbassi פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 בעיני זה תמיד נתפס כ"בס נכה". מכוערות באופן מוקצן ורק פעם אחת הייתי אמיץ להיות הבעלים של WESTON (נראה לי שככה קראו לזה) מכוערת ונשמעת רע. אבל ממש רע. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
kdeal פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 פינסקר, פינסקר. בית התקליט... איזה נוסטלגיה... (אוף טופיק, I know) שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 הדלס בס היו נפוצות באמת בשנות ה 80. יוצרו על ידי הרבה חברו, גם ימהאה ואיבנז ועוד. לא כולן מגרפיט. רבים ניגנו בהם. מסטינג ועד מייקל בנסון שהרבה להופיע ולקפץ איתן בשנים במוקדמות של משינה. יש כמה דגמים מסתוריים שאני עדיין מנסה להבין מהן. ההדלס בס זוכות עד היום לחיבה רבה בקרב בסיסטים רבים של רגאיי - שכנראה מעריכים את הקלות על פני היופי. לא מזמן ניגנתי על בס כזו באיזה ג'אם - בס סטייל סטיינברגר. בעוד היא נשמע לא רע, לא הצלחתי לנגן עליה. היה לי לא נוח. לא מצאתי את עצמי על הצוואר והיד כאבה לי בטירוף אחרי זמן קצר. אפילו פנדר ניסתה - יש לי גם ספר על פנדר עם תמונות של אב טיפוס להדלס - לא מיועד לרכי הלבב. אני לא לא יודע אם סטיינברגר הוא יהודי - אבל היתה את הגיטלר בס - של אלן גיטלר - שגם תיכנן גיטרה - שתיהן מאוד יחודיות. מאוד מחוץ לקופסא. אולי יותר מידי.. [img width=135 height=600]http://www.xs4all.nl/~nocturne/WEBPAGE2001/images/nsegittler.JPG אלן גיטלר חזר בתשובה, עלה לארץ ונקרא כעת אברהם בר רשי. אומרים שהבס מיוצרת בהזמנה אישית. לא בדקתי. http://www.talkbass.com/forum/showthread.php?t=129212 http://en.wikipedia.org/wiki/Gittler_guitar http://www.modernguitars.com/archives/004432.html והיא גם זוכה לכבוד באחד הקליפים ההזויים לאחד השירים הטובים של פוליס. מה שכן, היתה פעם כזו בחנות וינטאג' - הדבר לא נגין בעליל. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 האלו בלי הראש... הן טובות למטאל? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 מטאל <=> בסיסט <=> בלי ראש נשמע מושלם. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 אלן גיטלר חזר בתשובה, עלה לארץ ונקרא כעת אברהם בר רשי. קודם כל, הוא מת לפני די הרבה שנים. דבר שני, הוא ייצר רק שלושה אבטיפוסים של בס. כל השאר היו גיטרות. החלפתי מיילים עם הבן שלו לפני כמה חודשים. יש תוכנית מעורפלת לייצר את הבס מתישהו בעתיד, די לא ברור. בכל מקרה זה יעלה כמה וכמה אלפי דולרים, אם יעלה, וסימן שאלה גדול על ה"אם". ככה נראה אחד הפרוטוטייפים: שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Guest Idan פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 תודה כולם, אז בעצם הבסים האלה הם יותר כמו גימיק כזה? כי בעצם הן לא יותר קלות, לרוב הנגנים לא נוחות, ורק היציבות של הכיוון יותר טובה? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 אחד מהיתרונות הנוספים של בסים כאלו זה לסחוב אותם במטוס, תחשוב שבמקום ג'אז בס גדולה יש לך משהו טיפה יותר גדול מוובוזלה בתוך קייס קשיח או קייס רגיל במידה ו... פותר הרבה כאב ראש והסאונד של הישנות לא רע בכלל למען האמת, יש איזה סרטון של Alex Sklaversky איזשהי הדרכה לסלאפינג וכדומה והוא מנגן של על שטיינברגר והיא נשמעת מאוד מאוד טוב לפי דעתי. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 1, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 1, 2010 אחד מהיתרונות הנוספים של בסים כאלו זה לסחוב אותם במטוס, תחשוב שבמקום ג'אז בס גדולה יש לך משהו טיפה יותר גדול מוובוזלה בתוך קייס קשיח או קייס רגיל במידה ו... פותר הרבה כאב ראש והסאונד של הישנות לא רע בכלל למען האמת, יש איזה סרטון של Alex Sklaversky איזשהי הדרכה לסלאפינג וכדומה והוא מנגן של על שטיינברגר והיא נשמעת מאוד מאוד טוב לפי דעתי. בלי קשר לאשכול- אין כאב ראש בלטוס עם שום כלי נגינה מחליל ->למשולש-> לגיטרה חשמלית-> לג'ז בס-> לטובה-> ולפיל הודי מצוי. אני אומר חדל להפחדת אנשים שרוצים לטוס עם כלים!! עם קשר לאשכול- הכלי המוזיקלי הכי מזעזע שקיים ביקום. אין לו לא סאונד טוב לא פיל טוב ולא מראה טוב, הדבר הזה הוא תוצר(נוראי) של שנות השמונים (מלבד איזה איזכור קטנטן בסבנטיז שאם נבדוק טוב כניראה הגיח בסוף הסבנטיז) הנוראיות בהן כמה שדבר ניראה יותר חללי ויותר מוזר (להלן כל להקה ניו וויב שיצאה מגרמניה באותן שנים) הצליח...והדבר הזה בהחלט ניראה יותר מוזר מכל כלי מוזיקלי אחר, הקשר בינו לבין פונקציונליות מקרי בהחלט, אם יש לך מליון בסים תקנה אחת כזאת מאותה סיבה שתקנה גם פנדר אשבורי, הסיבה היא שאתה יכול ובזה זה נגמר. אם זה היה טוב בכל תקופה בהיסטוריה היו ממשיכים לייצר את זה גם היום או מנסים לחדש את התופעה, אבל זה לא היה טוב זה פשוט היה חדשני ופה זה נגמר כמו כל האייטיז והסינט הנוראי שליווה את התקופה הזו. שוב הכל לטעמי, היה איזה בחור בפורום הקודם שקנה אחת (כזו של שטיינברגר או איך שלא כותבים את זה או של חברה אחת עם W בשם...ווטסון אולי) וכשהוא בא אליי לקנות איזה מגבר הוא הביא אותה איתו, הדבר הכי נוראי ששמעתי ..כמעט הרסה לי את המכירה, תודה לאל שהוצאתי לו ת'פרסיז'ן הנאמנה שלי (R.I.P) שתציל את המצב...הוא אגב העיף אותה באותה המהירות שהוא קנה אותה. מלבד זו נגנתי על עוד כמה, לחלקם הייתה פיקאפ סלייד שזז (מיותר לחלוטין לדעתי) ולחלקן לא... שמות של חברות שאני לא זוכר אני רק יודע שנגעלתי מכל אחת ואחת מהן...נורא קל להתרשם מהן בוידאו (אגיטו) כי הן עוברות מליון שינויים וכמובן הגברה אבל כשמנגנים על אחת כזו פשוט מבינים שזה נוראי. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 אין כאב ראש בלטוס עם שום כלי נגינה מחליל ->למשולש-> לגיטרה חשמלית-> לג'ז בס-> לטובה-> ולפיל הודי מצוי. אני אומר חדל להפחדת אנשים שרוצים לטוס עם כלים!! לא במקרה שלו שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 סירטון מוכר ...אני אפילו פירסמתי אותו בפורום הקודם, אולי שאני אעלה באותה הזדמנות את הסירטונים של פיגוע התאומים/התרסקות אלעל בבניין בהולנד/התרסקות מטוס רוה"מ פולין ושאר אסונות תעופה..קיצר בולשיט... אם בן אדם מספיק אידיוט לא לעלות את הגיטרה שלו איתו למטוס אז מגיע לו!...מגיע לו בריבוע! ואני בעד שיונייטד/ג'ט בלו/אלעל/סיביר איירליינס/ טורקיש אייר וכל חברה אחרת תעיף גיטרות לכל הכיוונים עד שהטיפשים האלו ילמוד לקח. מה תגיד לכל אותם אנשים שמאבדים מזוודות בטיסות ?, שלקחת מזוודה לחו"ל במטוס זה כאב ראש?!?.. לא ניסית לא טסת אל תדבר. לא ניגנת לא הרגשת אל תדבר. כמה אלימות יוצאת ממני באמצע הלילה...! LOVE IT יאללה תחזרו לטופיק של הגיטרה האווילית הזו. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 היה איזה בחור בפורום הקודם שקנה אחת (כזו של שטיינברגר או איך שלא כותבים את זה או של חברה אחת עם W בשם...ווטסון אולי) וכשהוא בא אליי לקנות איזה מגבר הוא הביא אותה איתו, הדבר הכי נוראי ששמעתי ..כמעט הרסה לי את המכירה, מלבד זו נגנתי על עוד כמה, לחלקם הייתה פיקאפ סלייד שזז (מיותר לחלוטין לדעתי) ולחלקן לא... שוב אתם מבלבלים בין סטיינברגר לבין הזבל שנקרא Westone Rail שנמכר בארץ פעם. זה כמו לטעון שהיידי קלום מכוערת, היא הייתה אצלי בבית ואני יודע, אולי לא בדיוק היא, נו, סופה לנדוור אולי? לא יודע, לשתיהן יש ראש ושתי רגליים אז הן בטח אותו דבר. אז בעצם הבסים האלה הם יותר כמו גימיק כזה? זה מה שאמרו על ליאו פנדר כשהוא הוציא את הטלקסטר, ואחר כך את הפרסיז'ן. זה נראה לאנשים כמו גימיק עם לוק חללי עתידני. יאללה מה זה החארטה הזה, מכוער לאללה, תביא איזה גיבסון נפח וקונטרבס, כמו שזה צריך להיראות. הסטיינברגר לא היו גימיק. הרבה מאוד בסיסטים היו מוכנים בשנות ה-80 לנגן על סטיינברגר אם היו יכולים להרשות לעצמם כזאת. אל תקבעו לעצמכם דעה עליה עד שלא ניגנתם על סטיינברגר אמיתית. ואני לא מתכוון לווסטון ולא להונר. אני מבטיח שזאת תהיה הפתעה. הן נשמעות ממש לא כמו שהן נראות. הסאונד הוא מאוד "מסורתי". לסטיינברגר יש חשיבות גדולה בהיסטוריה של הבס. ואם מישהו חושב שהן נראות מכוער... לא יודע, בעיני כל האלמביקים וכל הכלי בוטיק האורגניים האלה נראים על הפרצוף... ובשביל מישהו אחר הם שיא היופי. עניין של טעם. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Duba פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 מטאל <=> בסיסט <=> בלי ראש נשמע מושלם. מישהו כבר חשב על זה... http://www.youtube.com/watch?v=ypCdGNe3Bvs במקרה הזה הראש הוסר מהבס וחובר לבסיסט בהצלחה שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 סירטון מוכר ...אני אפילו פירסמתי אותו בפורום הקודם, אולי שאני אעלה באותה הזדמנות את הסירטונים של פיגוע התאומים/התרסקות אלעל בבניין בהולנד/התרסקות מטוס רוה"מ פולין ושאר אסונות תעופה..קיצר בולשיט... אם בן אדם מספיק אידיוט לא לעלות את הגיטרה שלו איתו למטוס אז מגיע לו!...מגיע לו בריבוע! ואני בעד שיונייטד/ג'ט בלו/אלעל/סיביר איירליינס/ טורקיש אייר וכל חברה אחרת תעיף גיטרות לכל הכיוונים עד שהטיפשים האלו ילמוד לקח. מה תגיד לכל אותם אנשים שמאבדים מזוודות בטיסות ?, שלקחת מזוודה לחו"ל במטוס זה כאב ראש?!?.. לא ניסית לא טסת אל תדבר. לא ניגנת לא הרגשת אל תדבר. כמה אלימות יוצאת ממני באמצע הלילה...! LOVE IT יאללה תחזרו לטופיק של הגיטרה האווילית הזו. תשמע, אני לא מדבר בהכרח על השנים האחרונות, אבל א' הבס הזאת הרבה יותר קטנה אז מלכתחילה יהיה לך יותר נוח להסחב איתה ללא קשר לשום דבר, דבר נוסף זה גם יאפשר לך לקחת אותה למטוס וגם, מדובר באייטיז, לך תדע מה היו החוקים אז לגבי כלי נגינה ומטוסים? לא הייתי לא שמעתי לא ידעתי זה מה שקראתי שמישהו אחר כתב בהיידפארק או בTB Just sayin' שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
kdeal פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 נראים על הפרצוף... ובשביל מישהו אחר הם שיא היופי. עניין של טעם. יאפ. זה מה שיפה בעצם. מישהו אוהב מגברי Markbass, מישהו אוהב גליאן, ומישהו אוהב פנדר rumble. מישהו אוהב וורוויק, מישהו שונא וורוויק. מישהו אוהב פיוז'ן יפני מהאייטיז, מישהו שונא. כל אחד והטעם האישי שלו. כנראה שהיה בסטיינברגרים האלו משהו בסאונד מעבר לאופנה. וגם אם זו היתה רק אופנה, גם זה לגיטימי (גם מכנסיים בגזרה גבוהה שמתרחבים למטה היו פעם באופנה). תוספת: הערה בונה: אגיטו, כשאתה מצטט - נסה לצמצם את הציטוט למשפט/שניים/שלושה שאתה מתיחס אליהם. שמתי לב שאתה פשוט לוחץ על ציטוט ומשאיר את זה כמו שזה - עדיף למחוק את התוכן המיותר ולהשאיר רק את מה שאתה מתיחס אליו (או לעשות מולטי ציטוט - לצטט קטע, להתיחס, לצטט קטע אחר, להתיחס וכו'). שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 כמו שאין חוקים היום (מלבד העובדה שמותר לעלות כלי מוזיקלי אחד לנוסע..כך היה מתמיד) לא היו בעבר... דבר אחד סיימנו. להיסחב עם זה ביום יום היה יותר קל (לא מבחינת משקל אבל כן מבחינת גודל) אבל גם ככה מי הולך עם ציוד יום יום על הגב כאילו הוא במסע כומתה, מקסימום מהרכב/אוטובוס לאולפן/חדר חזרות ואז חזרה הבייתה ובמקרה הכי גרוע לטפס 4 קומות ברגל, ואתם יודעים מה אם ניקח את זה יותר רחוק אז קצת להסתובב בטרמינל ואז לעלות למטוס (להניח ולשכוח) ומשם לרדת מהמטוס קצת סיבוב טרמינל ומשם למלון/וואן..טוטל של אולי 3 שעות עם הכלי על הכתף לסירוגין... קיצר שטויות, תירוץ עלוב..זאת בטח לא הסיבה שלשמה יצרו את הדבר הנוראי הזה - דבר שני סיימנו. הסיבה היחידה שהדבר הזה נולד הוא יצר החדשנות..נכון כמו שקרן אמרה גם על ליאו פנדר צחקו אבל עובדה ניצחת היא שהוא קבע סטנדרט שנשאר עד היום, ההדלסים היו ונשארו כתם קוסמטי מגעיל בהיסטוריית כלי הנגינה שנולדו למטרה מסויימת והתאדו לאוויר כאשר המטרה מוצתה את עצמה...תודה לאל. וכן כל אחד והטעם שלו רק שיש כאלה עם טעם מאוד מאוד מאוד מסריח :+) שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
kdeal פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 אילן אמר את הדברים על ליאו, לא אני. אני רק תמכתי בדעה של - אנשים שונים, דעות שונות, טעמים שונים. והנה סרטון (אילם) של נד סטיינברגר עובד על אחת מהגיטרות האלו (עם הכותרת המשעשעת - Ned Steinberger Drilling a hole in my guitar) והנה אלן הולדסוורת' (גיטריסט.... נו, לא נורא, אף אחד לא מושלם) על סטיינברגר כזו, משנה שעברה (2009): שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 אני עוד זכיתי לראות את הולדסוורת מנגן גיטרה, לפני שהוא צלל לגמרי לענייני הסינתי. כל כך חבל שהוא כבר לא מנגן כמו פעם, הוא היה מדהים. זה היה ב-87' בפילדלפיה. ג'ימי פלים ג'ונסון ניגן בס (אלמביק סיריס II חמישה מיתרים) ואת מי זה מעניין מי היה המתופף. חצי הופעה הוא ניגן גיטרה סינתי אבל חצי הוא עוד ניגן גיטרה אמיתית (איבנז). מכאן זה רק הלך והידרדר במהירות. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 ואיך שכחנו את גדי לי שגם לו הייתה תקופה עם סטיינברגר קצוצה בשנות ה 80. תחליטו אתם אם זה נשמע טוב או רע.. לדעתי כל דבר שגדי נוגע בו נשמע טוב גם אם זה מטאטא או מחבט טניס או המפתח של חביתוש. אבל מה שברור, שהרבה אנשים קנו ריקנבייקרים ופנדר ג'ז בס בגלל גדי לי, במיוחד את דגם הסיגנצ'ר. רק מעטים יכלו להרשות לעצמם WAL.. אבל שמעתי על מעט מאוד אנשים שקנו סטיינברגר בגלל גדי. עד כאן. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 אבל מה שברור, שהרבה אנשים קנו ריקנבייקרים ופנדר ג'ז בס בגלל גדי לי, במיוחד את דגם הסיגנצ'ר. רק מעטים יכלו להרשות לעצמם WAL.. אבל שמעתי על מעט מאוד אנשים שקנו סטיינברגר בגלל גדי. עד כאן. יפה אמרת. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Oldb0b פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 כמה עוינות בורי.. קשה לי להאמין שכל בס בלי ראש נשמעת רע, זה אפילו לא נשמע לי קשור. ובואו לא נשכח כמובן שזה עיניין של טעם וריח והנה לכם סרטון לטובתן שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 2, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 2, 2010 כמה עוינות בורי.. אני יכול להבטיח לך שאני מאוד עוין בדברים מסויימים, זה היה אחד מהם שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.