Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Danny

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    768
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

1 ניטרלי

אודות Danny

  • תאריך לידה 08/28/1992

מידע נוסף

  • מין
    זכר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Danny

    מידות לסטאפ לפרטלס

    אני מניח שהגעתי כמעט למצב של צוואר ישר, בסוף השגתי מד עלים לפחות כדי לקבל מדידה על הRelief (לפי העין אני מאוד סקפטי אז החלטתי למדוד בכל מקרה לבדוק שאני לא מגיע לBackbow, בכל מקרה יש לי מרווח של 0.3 מילימטר) אחכה עוד יום גם שהטראס רוד ישפיע יותר, מרגיש שהייתי צריך לחזק קצת יותר מדי כדי ליישר אז אני חושב שאצטרך כנראה לשחרר בעוד יומיים שלושה, ובכל אופן אבדוק כי יש שינויים קיצוניים עכשיו עם מזג האוויר. רציתי גם לשאול, מקריאה באינטרנט הבנתי גם שבאזים מסויימים "רצויים" בפרטלס בשביל ה"mwah" (), אומרים שהסאונד הזה נוצר מצוואר פלס ואקשן נמוך, מה דעתכם על זה?
  2. Danny

    מידות לסטאפ לפרטלס

    קודם כל תודה על התגובות, יצא לי קצת להתעסק עוד, אני לא בטוח שהגעתי לצוואר ישר, בדרך כלל עם גיטרות אחרות שלי על פי מדידות ידעתי את זה. איזו דרך נוספת יש בשביל שאני אוכל לבדוק את העוקם של הצוואר? לפי העין אני לא בטוח שאני אפילו מסתכל לנקודה הנכונה על מנת לקבוע.
  3. היי, המון זמן עבר מאז שלאחרונה כתבתי פה, אתמול ביצעתי טרייד והבאתי את הMike Lull M4V Fretless שהייתה בלוח בפייסבוק למי שיצא לו לראות הבס הגיעה עם מיתרי טייפ וסטאפ מתאים, אבל זה גרם לבעיית הארקה ולא התאימו לי והחלטתי להחליף למיתרי ראונדס. מיתרי הטייפ היו בעובי של 050-105, הסט ששמתי הוא של ארני בול 045-100. מקריאה קצת באינטרנט הבנתי שהטייפ הם עם מתח הרבה יותר נמוך לעומת הראונדס אז סגרתי את הטראסרוד בהדרגה, אני חושב שכחצי / 3/4 סיבוב בסופו של דבר. בכל מקרה, בתחילת שבוע הבא אני אסדר את זה יותר מדוייק, צריך להגיע לי מד עלים למדוד את הNeck Relief, מה הטווח שמומלץ שהמרחק יהיה בין הפרטבורד למיתר? (אחרי קאפו בפרט הראשון ולחיצה על הפרט הקרוב לצוואר) ובאיזה צורה אני יכול לבדוק אינוטנציה בבס בצורה מדוייקת? אשמח לעזרה וגם אשמח לשמוע עוד ידע בנוגע לתחזוקת פרטלס ונגינה על פרטלס
  4. Musicman Stingray שנת 2000, 3EQ, כתומה עם מאצ'ינג הדסטוק יש מכות קטנות, תוכלו לראות בתמונות, כוללת פיקגארד נוסף (המקורי הלבן) וקייס קשיח. SOLD Korg Minilogue SOLD Keeley Compressor Plus SOLD
  5. שתהיה לכולם שנה טובה עם הרבה גרוב
  6. חתיכת סיפור! נהניתי לקרוא
  7. הייתי רוצה לשאול, איזה מיתרים הייתם ממליצים למיוסיקמן סטינגריי? אני לא מרוצה מהארני בול ששמתי עליה לאחרונה, חסר הרבה אופי לטעמי. אני מחפש להוציא סאונד אגרסיבי מהבס כמה שיותר, סטיינלס סטיל יהיה רעיון חכם לא?
  8. הייתי רוצה להמליץ על מיתרים של Fodera מעט יקרים, אך נותנים סאונד High-End לבס, הרכבתי אותם על הג'אז בס המשודרגת שלי (שאני ארחיב בהזדמנות בדיון חדש)
  9. מיתרים לחשמלית - לאחרונה ביקשו ממני להצטרף לאיזה להקה בתור גיטריסט, הייתי צריך להחליף מיתרים וניסיתי מיתרים של Pyramid מרעש געש Pure Nickel 0.10, השתמשתי בגיבסון, אליקסיר וארני בול לפני כן (דאדאריו גם ולפי דעתי הם על הפנים) הפירמיד הם המיתרים שהכי אהבתי. לבס אני אישית משתמש בSadowsky Stainless Steel, אבל אני גם אוהב את המיתרים של ארני בול. DR גם מיתרים אחלה, אך מתים לי יחסית מהר, לי לפחות, הLow Beams הם אחלה וגם הסט של מרקוס מילר.
  10. אם כבר ג'ון אנוויסטל בענייננו בתגובה הקודמת שלך נזכרתי עכשיו בהופעות של The Who כולם היו משמידים את הציוד ורק הוא היה עומד בצד עם הבס שלו ומגן עליה
  11. אם אני לא טועה הטכניקה של השלוש אצבעות התחילה עם אנוויסטל מThe Who... אם אני לא טועה
  12. This. 32" זה Medium Scale 30" זה Short Scale יש גם Extra Long Scale שזה 35" או אפילו EXTRA EXTRA או משהו כזה ל36" בכל אופן הסטנדרט הוא 34" וזה מה שיש לך.
  13. Danny

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    הוא לוקח 250, הייתי אצלו בעבר מזמן אבל קשה לי לתת התרשמות רצינית, גם אין ממש הבדלים בין הסטאפים, זה כיוון הצוואר והגשר והבאת הבס למצב טוב מבחינת לכלוך או טראס רוד כפי שציינתי, אבי גיל עושה את זה.
  14. Danny

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    מאוד נורא אגב, אני חושב שאני אקח את הבס שלי (ללא קשר לדיון וסורי שאני טיפה נדחף) לסטאפיסט מכלי זמר נתניה, יש למישהו השוואה לעומת אלון שגיא או הרצל?
×
×
  • Create New...