Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

התייעצות בנוגע לקניית מגבר


JonathanLevin

Recommended Posts

אז ככה, אני מתכנן לקנות מגבר בימים הקרובים בתקציב של עד 5 אלף ש"ח (אפשר גם פחות) וההתלבטויות האחרונות שלי הן בין המארק בס 121P הנפלא, סדרת הבאסמן טי וי של פנדר (ה15 אינץ' או הדאבל 10 אינץ') או שילוב כלשהו של בוקסה וראש כשגם יד שניה היא אופציה כמובן.

הבעיה עם ה121P של מארק בס זה שהמחיר שלו לא מפסיק לעלות ולדעתי במחיר שלו כיום בכלי זמר הוא כבר לא שווה את זה ואפשר למצוא דברים טובים יותר, אפילו בין כותלי מארק בס, זאת אומרת, אין ספק שהוא מגבר נפלא וקטן וקליל משקל עם עוצמות וסאונד, אבל אני לא חושב שהוא שווה יותר מ4000 וקצת שקלים לאחד חדש, ויש דברים כמו סדרת הוינטאג' של פנדר שהזכרתי שמספקת תמורה דומה מבחינת עוצמות ואיכות במשקל לא גבוה בהרבה במחיר של קצת יותר מ3000 ש"ח היום בכלי זמר (כמובן שהם מספקים סאונד די שונה וזה עניין של טעם, אבל מבחינת רמה הם די קרובים).

ומכיוון אחר, בכלל אולי כדאי לי ללכת על איזה ראש ומגבר של מארק בס שאני יכול למצוא אפילו ביד שניה במחיר בסביבות ה5000 או קצת יותר שיספקו לי גם ראש נייד, קטן, קליל, איכותי ועוצמתי שאפשר להביא איתי לכל מקום שאני מופיע/מנגן בו ובוקסה לא כבדה מדי עם עוצמות גדולות שגם אפשר לקחת איתי למקומות במקרה הצורך.

מה דעתכם בנושא? יש לכם אולי המלצות לעוד מגברים טובים בטווח הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה בפורום כמה חבר'ה שמוכרים מגברי מארקבס.

תבדוק ותראה..

ותחפש כל הזמן ביד 2 ובחנויות.

אני זוכר שפעם אחת בחנות בוסטר מישהו מכר להם ראש של מארקבס והם מכרו אותו ב 1500 והוא היה במצב ממש טוב...למען האמת הוא נחטף תוך כמה דקות!

אז תחפש כל הזמן ותן לאוזניים שלך להחליט,כי אחרי הכל לכל אחד יש את הטעם שלו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש כמה דברים בפורום שאני הולך לבדוק, ובכל זאת הייתי רוצה לשמוע קצת הצעות והמלצות ושמישהו יישפוך לי קצת אור על כל עניין האוהם בבוקסות+ראשים ואילו שילובים הולכים ואילו לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע אני כל כך אוהב את המגברים של מארקבס אבל אני לא קונה מגבר כזה בארץ.. כלי זמר הם היבואנים של המגברים אבל המחיר כל כך יקר וזה כבר לא שווה לקנות אותם.. (לדעתי) למה בכזה מחיר אתה יכול לקנות מגברים לא פחות טובים... יש את החברה ampeg שהם גם ממש ממש טובים... אני גם הולך לקנות אחד

לדעתי זו הוצאה יותר משתלמת לקנות ampeg מאשר markbass... רק בגלל המחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אמפג זה לא מארקבס.

אם תלך רק לפי מחירים,אז כן,אמפג יותר טובים.

השאלה מה הטעם של הבחור ומה הוא מעדיף.

ברור!.. לדעתי מארקבס הם המגברים הכי טובים ששמעתי!.. אבל כלי זמר פשוט הגזימו במחירים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור!.. לדעתי מארקבס הם המגברים הכי טובים ששמעתי!.. אבל כלי זמר פשוט הגזימו במחירים...

מדבר הבחור שקנה מיוזיקמן ממרום במחיר מופקע לכל הדעות. אם אתה השקעת בשביל הבס המושלמת בשבילך, למה שהוא לא ישקיע בשביל המגבר המושלם בשבילו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המגבר איבנז פרומתיאן שאמור להיות בכלי"ז? מישהו ראה או שמע?

הוא קטן וקל ואולי בתקציב ויכול להפתיע.

בכלל גל המגברים קלילי המשקל רק מתגבר ויש היום היצע נכבד ביותר לתחום הזה מהחברות המובילות.

למשל גליאן קרוגר, SWR, אגילר ואפילו אמפג.

http://www.ampeg.com/products/portaflex/pf-500/

וסה"כ רוב המחירים נראים נוחים.

כמובן ההייצוג בארץ נחות כמו תמיד.

אבל מה שנחמד זה שהמגברים האלה קלים מאוד, בצורה שמאפשרת קניה בחו"ל, מאיביי או חנויות ולרוב באיכות משלוח נוחה מאוד. נראה פשוט יותר מלייבא גיטרה.

השאלה מה עם המיסים. יש מצב שצריך לשלם גם מכס בנוסף למע"מ.

אבל צריך לבדוק כל מקרה לגופו עם החישובים המתאימים. בהרבה מקרים עדיין המחיר שווה יותר ממה שארץ.

גם ברוב המגברים האלה יש מערכת חשמל אוניברסלית שמתאימה לכל רשתות החשמל ואין צורך בהסבה, או שפשוט מדובר בשינוי או הזזה של איזה סוויטץ' או ג'אמפר.

כדאי לבדוק היטב לפני שרצים לממן עוד איזה טייקון מונופליסט קפיטליסט חזירי. :)

בוקסות, בעיקר בגלל הגודל, גם הקטנות בינהן, קצת קשה יותר ליבא, למרות שאנשים עשו ועושים זאת ואפילו יבאו שתי בוקסות 8*10 של אמפג..

אבל יש גם כמה נחמדות בארץ וראיתי פה גם דברים חביבים יד שניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני מסתכל על יותר אופציות ביד שניה, בחנויות בארץ ובחו"ל אני רק מקבל יותר ויותר כאב ראש.

למישהו יש המלצות ספציפיות במחירים שביקשתי לראשים ובוקסות ולמישהו יש מושג אם יש אפשרות להזמין ראשים שלא שוקלים הרבה מחו"ל ואיפה? אני באמת לא מבין בכל ענייני האיביי והמשלוחים ומשיטוט קטן במקומות כאלה לא הצלחתי למצוא שום דבר שמגיע לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במגברים זה שאי אפשר להזמין מחו"ל.

משלוח עולה המוןןןן בגלל המשקל, יש טונות מיסים, ויכולים לקחת את זה לבדיקה של מכוני תקנים מה שמביא עוד בעלויות ייבוא. ובסוף גם אתה מקבל מוצר שלא מתאים למתח בארץ.

לכן צריך להסתכל על מה שקיים בארץ.

ולצערי מרום וכלי זמר פשוט גנבים וגובים מחירים שערוריתיים ואסור לקנות משם.

רק ווילד גיטרס ורעש געש מביאים במחירים עוד סבירים, הבעיה שהמותגים שלהם די יקרים גם ככה.

הפתרון- יד שנייה. כמה שזה מבאס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על ראשים, כל הCLASS D האלה ששוקלים פחות מבס וקטנים פי כמה כמו מארקבס וגליאן קרוגר, ועכשיו כבר כמעט בכל החברות כמו אמפג, אגילר, SWR שתומר הזכיר וכו' כך שאין סיבה שיעלה לשלוח אותם יותר מבס.

בוקסות ברור שלא משתלם ואם אני אלך בסוף על עניין של ראש+בוקסה אני כנראה אצטרך ללכת על יד שניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מספיקים לך 150W (זה די והותר לשימוש ביתי וגם סוחב לא רע הופעות קטנות..) אז אני ממליץ בחום כמו שכבר המלצתי פה בפורום לא מעט פעמים על ampeg micro VR. לדעתי זה מגבר מדהים והוא קל בצורה שלא תיאמן (גם הבוסקה 2X10). רק נשאר עניין הסאונד, הייתי ממליץ לך לשמוע אותו.

נראה לי שקצת יותר זול ממנו יש את הפנדר TV שבמבצע בכלי זמר עכשיו, זאת גם אופציה שהייתי שוקל ברצינות.

אני אישית לא הייתי מזמין ראש מחו"ל אם לא שמעתי אותו וראיתי בעיניים איך הוא נראה ואת כל הפיצ'רים שלו כולל כל הכפתורים, כניסות יציאות וכו'. פשוט כדי לא להתבלבל ולגלות בדיעבד שזה לא בדיוק מה שמתאים לי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המגברים הגדולים יותר מהסדרה של פנדר TV שיש בכלי זמר במבצע כבר הזכרתי וזו אופציה שנלקחה ברצינות. את האמפג הספציפי שהצעת אני מכיר והוא נחמד אבל הצרכים שלי הם מעבר לשימוש ביתי והופעות קטנות, מה גם שהוא עולה יותר ומספק פחות עוצמה מהפנדר TV והפנדר גם ככה לא שוקל הרבה יותר, ככה שאם שניהם על כף המאזניים אין בכלל מה לערער, הדילמה היא בין הפנדרלדברים אחרים, אני לא חושב שיש טעם להסתכל לכיוון של המיקרו VR של אמפג במקרה כזה, עם כל הכבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק הגיע לרעש געש aguilar בוקסא טירוף שלא שוקלת כלום (היא שוקלת פחות מה121P שלי) וראשים שלא שוקלים כלום שלדעתי נכנסים בטווח מחירים שלך אבל נמכרו, בקרוב יש עוד משלוח (משהו כמו שבועיים) והבוקסא בחנות, לך לבדוק. כדאי לך...

יש שם גם בוקסא של איביאס מדהימה עם clarity מקסים שגם לא שוקלת יותר מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הצרכים שלי הם מעבר לשימוש ביתי והופעות קטנות

בן 15 וכבר יש לו צרכים גדולים יותר מהופעות קטנות... כניראה היום החבר'ה הצעירים מתקדמים הרבה יותר מהר ממה שחשבתי.

פעם בגיל 15 חלמתי על להופיע בבית נגלר בקרית חיים אבל היה לי רק פנדר BXR 25, ביום שנקבעה לי שם הופעה (באותה השנה עם להקה בשם פליטי גואה והופעתי עם חצאית סקוטית כחולה) למזלי היה שם איזה מרשל קומבו 80 וואט מקרטע, היה תענוג!!!

אחרי זה חלמתי על להופיע במועדון הגאלה בקרית חיים (חתיכת סצנה הייתה בקריות אז אני שם לב) אבל אז כבר היה לי פנדר בייסמן 200 שנקנה במבצע בכלי זמר לב המפרץ (שנמכר למישהו מהפורום הקודם) ואז בכלל עפתי, אחר כך הופעתי בבארבי (איפשהו בצבא) עם איזה הרכב קאברים צ'יקמוקי ובארבי (שאול) לא נתן לי להופיע עם המגבר חלילית שהיה שם אז הופעתי עם הפנדר שחובר לקונסולה (ותכלס כל מגבר בס מתחבר לקונסולה וברובו משמש כמגבר במה)היה מגניב בטירוף, מי ידע שיש לי קומבו 200 וואט של פנדר, שמתי אותו על ארגזי בירה עם בד שחור והוא ניראה מפלצתי! וגם עשה את העבודה.

משם כבר התקדמתי לאמפג (ראש svt3 + בוקסה 8x10 ובוקסה 4x10 שנקנתה ברעש געש, להופעות יותר קטנות) ובין שם לפה היה גם עדן נמסיס חביב (שנפטר אחרי שנפל וקובי כהן לא כלכך הצליח להחיותו בעלות נורמלית) וליטל מארק 2 (שנמכר לkabukim היקר) שתכלס היו חזקים לרוב הבמות בארץ (ונגנתי על מרביתן המאוד גדול..כולל מקומות שהוקמו במיוחד להופעות במטעי בננות באזור הכינרת) אז לבקשת הסאונדמן וחברי ללהקה ניגנתי על עוצמה של 100-150 עם הראשים האלו והבוקסה 4x10, ראוי לציין שההופעה הייתה מורכבת מעוד גיטריסט עם ראש מארשל jcm200 + בוקסה 2x10 של מארשל וגיטרה נוספת עם פנדר טויין ריברב 65 ומתופף, לא במה שקטה...ועדיין נתבקשתי להנמיך לסה"כ מינימום... ולא אני לא עם בס אקטיבית, רק פסיביות, פרסיז'ן בעיקר.

כשחושבים על זה הפעמים היחידות שהאמפג svt והמקרר 8x10 היו בשימוש היו בהקלטות באולפני זאזא (חלקן הגדול אפילו לא הקלטות שלי) , ב-2 הופעות בבארבי ובתאטרון תמונע ובהופעה אחת בהאנגר 11 יחד עם יוסלס איי.די והיהודים איפשהו ב-2005, בכל שאר המקומות השתמשתי בליטל מארק או בנמסיס עם בוקסה 4x10, כמו שאמרתי היוו סחיבה מיותרת, הייתי בכיף לוקח קומבו 200-150 וחוסך מקום באוטו וסחיבה מיותרת.

אבל הוא, הוא יש לו צרכים הרבה יותר גדולים מהופעות קטנות (רובן המוחלט של ההופעות בארץ) ושימוש ביתי.

איך הייתי רוצה להיות בן 15 עכשיו בשנת 2011, הכל ניראה כלכך פשוט וקל... במות ענקיות, היכלי ענק,טירוף!..דודו אהרון בפאקינג היכל נוקיה לכל דורש.

משהו אומר לי שזה דיון לשם דיון ולא לשם קנייה (ע"ע קאטוש בגילגוליו הקודמים).

במידה ולא ואני טועה, מבארוק עלייך! ובנימה לא צינית בכלל (ואני מתכוון לזה בכנות מוחלטת) אני מקנא בך אם כבר עכשיו יש לך צרכים מטורפים מאלו שהזכרתי למעלה שכל מגבר קומבו 150-200 וואט או אפילו המיקרו אמפג שהוזכרו פה לא מצליחים לספק, מבחינת עוצמה לא סאונד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה רשמתי ..וקבל ציטוט:

משהו אומר לי שזה דיון לשם דיון ולא לשם קנייה (ע"ע קאטוש בגילגוליו הקודמים).

קרי מה שהיית פעם.. היום אתה קול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מרגש כתבת פה אבל תתפלא, לא כל אחד יושב בבית וחולם, יש כאלה שהולכים ועושים, אי אפשר לחכות למשיח, אם ניסית לנסות לגרום לי להבין שאני סתם מחזיק מעצמי ובעצם ביחס אליך לא עשיתי כלום ואני סתם מדבר שטויות, אז זה לא עבד.

אז אני לא גר בתל אביב, אני גר ביבנה, אבל הביקוש גדול, והתקציב נמוך, וכשצריך להופיע בהיכל התרבות, באיצטדיון העיר, באולם אשכול הפיס או ברחבה פתוחה מול שני בתי ספר (אלה המקומות הגדולים לפחות), אז אני כבר למדתי את הלקח שהציוד שמציעים לי לא מספק ובדרך כלל זה נגמר בהתחברות לDI בלי שום דבר ואפילו בלי מוניטורים לכיווני כך שאני לא שומע את עצמי בכלל וכנראה גם הקהל לא שומע הכי טוב, אז בסך הכל אמרתי ש150 וואט לא יספקו את הצרכים שלי, בסופו של דבר לא אמרתי שאני צריך קילו וואט או משהו, דיברתי על דברים באיזור ה350~400.

אז כשאני פותח נושא בנוגע לקניית מגבר זה לא כי אני חולם על מגברים מגניבים וכל מני קומבינציות שעושות כאב ראש, זה כי מכרתי סוף סוף את הציוד הישן שלי (כולל המגבר היחיד שהיה לי, זאת אומרת שאני עכשיו בלי מגבר עד שאני קונה חדש) ואני חוסך כסף כבר כמה חודשים טובים ומתבשל עם עצמיי בנוגע לאופציות ועכשיו כשאני כבר בטוח שהקניה בפתח אני מרשה לעצמי לשתף את ההתלבטויות שלי ולהתייעץ עם אנשים שאני מאמין שיוכלו לעזור.

אם אתה לא רוצה אל תעזור, אבל אל תזלזל ותשפוט לפי גיל ודברים שטחיים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין 150 וואט ו300 וואט הוא בסה"כ 3dB. אני מבטיח לך שאין במה בישראל (כולל פארק הירקון) שהAmpeg SVT שלי לא יכול למלא, למרות (ואולי בגלל...) היותו בן 40 בשנה הבאה והוא בסה"כ 300 וואט שהולכים לתוך פעמיים 8x10.

יש עוד הרבה פרמטרים רלוונטיים (נצילות רמקולים וכו') שמשפיעים על העוצמה לא פחות מההבדל הזה.

מהנסיון המועט שלי (כולל בהופעות בבית ספר אי שם בשנות ה90) - 150 וואט על במה פתוחה יספיק בתור מוניטור במה אלא אם מדובר בבמה ענקית ואתה ממש רחוק מהמגבר.

אני בתכלס ניגנתי אז עם הcrate 100 שלי ולא הצטרכתי לקרוע אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחר כך הופעתי בבארבי (איפשהו בצבא) עם איזה הרכב קאברים צ'יקמוקי ובארבי (שאול) לא נתן לי להופיע עם המגבר חלילית שהיה שם...

ראש חלילית "Santana 2000" גדול וכבד. זה המגבר הראשון שלי שקניתי בכיתה י"א יחד עם בוקסה ענקית חסרת שם 2X10. היה אצלי עד 91' ונמכר לשגיא צורף (בילדותו) יחד עם הג'אז בס ספיישל בצבע בורדו.

לפני 6-7 שנים הופעתי בבארבי ופגשתי את המגבר הזה חבוי מאחורי הבמה. שאלתי את דורון הסאונדמן איך זה הגיע לשם אבל כצפוי קיבלתי בתגובה איזו נביחה מעורפלת חסרת סבלנות ו/או תוכן.

סה"כ, מגבר איום ונורא. טוב שלא השתמשת בו.

-- מצאתי תמונה מהופעה ב 1984 עם המגבר הזה. בוקסה אחרת, גם חלילית (שנמצאת היום במקלט כאן בסביבה), פרסיז'ן USA 83 שהחלפתי בטיפשותי אצל מורדי בעבור הג'ז בס ספיישל. אפילו הכבל האדום עדיין אצלי ופועל.

 

post-3-14166081584989_thumb.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ניגנתי על במה בשטח פתוח (חוף ים) מול 2000 איש עם ראש של 100 ואט (אמפג V4BH) ובוקסה 4X10. שמעו אותי עד קצוות תבל. גם הבסיסט מהלהקה שעלתה אחרינו התלהב מאוד מהסאונד.

כשהסאונדמן טוב, הכל טוב. בהופעות גדולות, המגבר בסה"כ מתפקד כמוניטור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א) רונן הרגת אותי עם הנביחות של דורון - זה כל כך הוא!

    ונראה לי שיש אנשים שכבר מאוחר מדי בשבילם להשתנות.

ב)רונן הרגת אותי עם התספורת...אתה לא אמור לפרסם כאלו תמונות ברשת  ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורמונים ההורמונים.

בכל מקרה דובה הקדים אותי אבל בכל זאת אחזור על זה שוב, רצוי לדעת איך להוציא את המירב מהמגבר שלך לפני שקופצים מעל הפופיק.

לפני שאתה הולך וקונה משהו תלמד איך משתמשים בו, כמו שאמרתי המגבר כל מגבר בהופעות גדולות כפי שאתה מתאר משמש כמוניטור במה ותו לא, אם עם מגבר של 150-100 וואט אתה לא שומע את עצמך על במה זו לא בעיה במגבר בעוצמה כזו, הבעיה או הבעיות הן:

1.חוסר ידע בשימוש שלו.

2.באלאנס לקוי.

3.חברי להקה אחרים שלא יודעים להתאים את עצמם לעוצמה הכללית.

אם אתה מנגן על במות גדולות כפי שאתה טוען (מפעל הפיס, איצטדיון עירוני) אני רוצה להניח שהן לא הופעות שאתה מארגן עם חברייך לספסל הלימודים, לרוב מקומות כאלו או הופעות כאלו מגיעות עם סאונדמן, קונסולה בסיסית או יותר מתקדמת ומערכת PA. כל חולייה בשרשרת הזו יכולה להיות תקולה ובראשה הסאונדמן ואז גם המגבר הכי מפלצתי בעולם שיורק 10000 וואט לא יעזור לך ובטח לא יעזור להופעה.

במידה וההופעות הנ"ל כן מאורגנות על ידך ואין את כל הדברים שהזכרתי אז שוב שום מגבר בשום עוצמה לא יעזור לך בלי הדברים שהזכרתי וכל מה שתשמע יהיה מישמש אחד גדול.

אבל מה אני יודע, אני כולה מנגן 15 שנה, מתוכן הופעתי קרוב ל-7 שנים בעשרות אם לא מאות הופעות בארץ ובחו"ל על מגוון במות ומגוון מגברים עם מגוון סאונדמנים וקונסולות במגוון תנאים (ע"ע מטע בננות).

חובת ההוכחה שלי נעשתה והיא תלויה על הקיר בבית בצבע זהב ומגיעה פעם בשנה בסידרת צ'קים מאקו"ם.

אבל בא לך לקנות בוקסות וראשים, נהפוכו! תקנה..תקנה כמה שיותר אם יש לך הזדמנות, זה לא יפתור לך שום בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורי - כל זה מ-walkabout?

וכן - אני מסכים לגמרי - המגבר שלך בבית משמש לך בתור מוניטור על במה גדולה.

אם אתה לא שומע את עצמך עם מגבר של 150W אז פשוט תגיד ליתר הלהקה שינמיכו!

במקרה הזה אין הבדל בין קיסריה לבלום בר - אתה לא שומע קהל שיושב רחוק ממך בזמן שאתה מנגן

ובטח שאתה לא יודע איך אתה נשמע בחוץ. רק הסאונדמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים האופציות העיקריות שלי הן עדיין מגברי הטלויזיה של פנדר או המיני CMD 121P, בראשים + בוקסות אני לא מבין מספיק בכל העניין עם אוהם והשילובים האפשריים ובגלל זה פניתי אליכם בהתייעצות אם בכלל שווה להתעסק בזה, אם יש לכם המלצות ואם מישהו להסביר לי קצת איך זה הולך.

בכל מקרה, כשיש לי אופציה שטובה יותר מכל הבחינות מהמיקרו וי אר חוץ מהמשקל שלא גדול בהרבה במחיר יותר זול (הפנדר TV 15 או הדאבל 10) אז אין מה לחשוב בכלל לדעתי, זו הסיבה העיקרית שאני לא לוקח אותו כאופציה, יפה לך בורי שנתפסת בשתי מילים שבהן אמרתי שהוא לא עונה לצרכים שלי והתעלמת לגמרי מכל שאר תוכן התגובה שלי, תאמין לי שאין לי כסף מיותר וחסכתי כמה שאפשר בשביל לקנות מגבר ואני יודע מה הצרכים שלי, אם לא היתי צריך אז לא הייתי מבזבז כסף עכשיו, אני לא עושה את זה בגלל איזה GAS טיפשי, זה שאני בן 15 לא אומר שום דבר, אם אתה חושב שאין צורך בראש+בוקסה אז תגיד את זה כמו האחרים, אם אתה סתם רוצה להתחיל להשוויץ אז זה לא המקום.

בכל מקרה, תודה למי שעזר או לא עזר, אני לא מספיק מבין בעניין הראש + בוקסה בשביל לחפש כיוון כלשהו שיתאים לצרכים שלי, ואני מניח שאם אתם טוענים שאין בזה צורך אז אני מעדיף לא להתעסק בזה בינתיים, בכל מקרה אם למישהו יש הצעה מעניינת לאיזה קומבו בסביבות 350 וואט בטווח המחירים שאמרתי אני עדיין פתוח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם גם אני הייתי כזה פעם, אני מניח שכן.

בכל אופן נחדד שוב את העניין כי אתה נטפל כל הזמן לעניין של עוצמה עוצמה עוצמה, אז תפנים את העובדה שזה לא מה שיעזור לך, שים לב שכל עצה שניתנה לך הייתה סביב הסאונד ולא העוצמה כי ואני מדגיש זה לא משנה מה הצורך שלך העוצמה (בעוצמות שאנחנו מתעסקים בהם בדיון הזה) היא שולית!

וכן נטפלתי למילה צורך כי מה לעשות צורך= קנייה, אם אתה לא צריך אתה לא קונה.

חסכת כסף וזה מכובד אז במקום לבזבז אותו על משהו שאתה לא צריך (ולפי כל מה שכתבת אתה לא צריך מלבד הרצון האישי שלך) ותקנה משהו שכן יעזור לך וגם לא יגרום לך לבזבז את כל הכסף שלך.

אתה רוצה לעשות בשכל, תקנה קומבו יד שנייה באלפיים שקל בעוצמה של 150 - 200 וואט ותמשיך לחסוך את הכסף לראש עם התנגדות גבוהה (ואין בעיה לעזור לך להבין מה זה אומר) ואז תשלב בוקסה ואז עם הזמן עוד בוקסה ואם ההתנגדות מספיקה אפילו עוד בוקסה אם בא לך ( הכל במרוצת השנים) במקום לזרוק עכשיו כסף על משהו שאתה לא באמת צריך.

אולי נשמעתי מתנשא מקודם, אתה יודע מה אין לי בעיה עם זה ולא ממש מעניין אותי שזה צרם לך.

כשתבין שמנסים לעזור לך אנשים שיש להם מושג וחצי יותר ממך אני מבטיח לך שיהיה לך קל יותר ופשוט יותר.

לזרוק לך שמות של חברות שאני מכיר מכלי זמר או מטוקבס אני בקלות יכול כמו שכל אחד אחר יכול, אבל לתת עצה מנסיון אישי?, אני יכול לספור פה על 2 ידיים את מספר חברי הפורום שיכולים, ונחש מה רק מעט מהם טרחו לענות לך בדיון הזה אז תקשיב להם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם גדי לי לא מופיע כמה שנים עם מגברים על הבמה. במקום זה הוא "מסתפק" במוניטורים אוזניות.

אבל מוניטורים אוזניות זה לא דבר נפוץ פה בהגברות חיים ובניו וכל שאר החלטוריסטים פה שזה לא מדובר בקיסריה או נוקיה או בטי בם וכדומה ואת הציוד אתה הנגן מביא מהבית.

בכל אופן אני מאלה שחייבים לקבל את הטפיחה של הבס בגב, בביצים וברגליים. וזה שום מוניטור לא נותן.

אבל אחרי אתמול, שהופעתי עם המארק בס שלי במועדון, בווליום לא גבוה, ועדיין הסאונדמן הדביל ניסה לחרב לי את ההופעה וכל הזמן ניסה להחליש אותי עוד ועוד, אני מביא שבוע הבא את הקומבו שלי הליין6 75W. נראה לי שזה יספיק לשם.

סתם. סיפור מהחיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי אין כמעט ספק בנוגע למארקבייס מהרבה בחינות, אבל את הפנדר עדיין לא ניסיתי ויש את עניין הטעם כי לכל אחד מהם סאונד שונה בתכליתו, ואני מאוד מאוד אוהב את המארקבייס אבל סאונד וינטאג' של פנדר תמיד קרץ לי אז לפחות בשביל הרקורד אני חייב לנסות אותו. וחוץ מזה, יש גם את הפונקציה של כסף, כי הפנדר עולה 3 אלפים וקצת והמארקבייס מעל 5 וחצי וזה קצת מרגיז, אבל עם קצת קשרים אני יכול להשיג בין 20 ל30 אחוז הנחה ככה שזה יכול להתאזן קצת.

בורי - אני ממש לא מחפש עוצמה מיותרת, אני מודע לצרכים שלי ומבין על מה אני מדבר, ויש גם את עניין הסאונד והאיכות שלו, אז אני לא אתפשר על איזה קומבו 150 וואט יד שניה זול, אחרת לא הייתי חוסך כל כך הרבה כסף, אין שום דבר מוגזם בCMD 121P של מארקבייס או מגברי הטלויזיה של פנדר ביחס לדרישות שלי, ואף אחד פה לא חלק על זה בינתיים. אם לא הייתי מחפש את העזרה של אותם האנשים פה שמבינים מושג וחצי יותר ממני, לא הייתי פותח את הנושא, קראתי והתייחסתי למה שאנשים כתבו לי בדיוק בגלל שאני מעוניין לקלוט את מה שיש להם לכתוב בנושא, אל תנסה לשחק אותה בוגר פתאום ולדבר איתי כאילו אני לא מוכן להקשיב למה שכותבים לי, אתה התחלת לספר כל מני סיפורי שוויץ שלא מתקשרים בשום צורה לנושא שלי, אתה פיקפקת ברצינות שלי בנושא ואמרת בבירור מוחלט שאתה חושד שאני סתם ילד שמתלהב מציוד שהוא רואה באינטרנט בלי כל תכנון לקנות את הציוד הזה, אז תעשה לי טובה, באף אחת מהתגובות שלך לא היה קמצוץ של ניסיון לעזור לי. אין לי שמץ של ספק שאם לא היה כתוב לי 15 בפרטי המשתמש (או בדיון היכרות), היית מתייחס אליי ברצינות בדיוק כמו אל כל בסיסט רציני ופעיל מבוגר, כמו שכל השאר התייחסו אליי, או שלא היית מגיב בכלל. אתה מנסה לתפור לי דמות של קאטוש חדש (בלי להעליב קאטוש, אני מניח שאתה מבין למה אני מתכוון, אתה אחלה לגמרי) אלוהים יודע למה, ובשונה מבמקרה שלו, כאן אתה היחיד שמתייחס אליי ככה, ואין לי ספק שאם למישהו היה קמצוץ של חשד שאני כזה הוא לא היה מהסס לרגע וכותב את זה, בעיקר אחרי שאתה עוררת את הנושא.

אתה גם לא צריך כל שניה להשתחצן בהישגים החמודים שלך כאילו אתה בסיסט הסשנים הכי מוערך בעולם וכבר ראית הכל בחיים שלך, אם כולם פה בפורום היו מתנהגים ככה בכל הזדמנות שלהם בתגובות אז היינו הופכים מזמן לפורום גיטריסטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה לא לריב. ולא להתנגח אישית. זה מיותר.

איך בכלל הפנדר טיוי האלה? הם בכלל באותה ליגה שלהמארק בס? מישהו השווה?

נשמע שיונתן די נעול על שני אלה. לא ראיתי שממש התייחסת להצעות אחרות שאני או אחרים העלו.

אתה בודק באינטרנט? רואה מחירים ונתונים? שומע הדגמות ביוטיוב?

אם יש לך דברים ספציפיים שרלוונטים לחיפוש שלך אל תחשוש לפרסם פה לינקים וכך אנשים בעלי נסיון יוכלו  לעזור לך להתפקס ולחתוך החלטה.

אלא אם כן כבר החלטת ואז - דרך צליחה המפתחות בפנים. נזדרוביה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס ושלום תומריקו מי רב, אני לא נכנס לויכוחים עם חבר'ה שהבס הראשונה שלי יותר גדולה מהם והיא אפילו לא וינטג'.

אני אוהב לשבור אותם כשהם צעירים, רק ככה הם לומדים.

הילד רוצה לקנות, שיקנה..אבל כשמישהו מבקשה עצה שילמד לשמוע את כל הצדדים גם אם הם לא נעימים וגם אם הם באים בצורה מתנשאת, יש דברים ש"נכתבו בדם" ואני מאוד הייתי שמח אם מישהו היה שוטף אותי באותה הצורה כשאני הייתי בגילו, הייתי מתרגז כמובן, אני מניח שבאותה הרמה כשאמא אומרת לסדר את החדר כי ככה זה בגיל הזה..תאמין לי שאני לא מתרגש, יעבור לו.

מה שכן ופה אני מוכן להודות בטעותי שיש פה מתחתינו דור של פורומים ואינטרנט שעדיין לא יתנסה בכלום ודיי ניזון ממידע יבש שיש באינטרנט, אני שם לב מי כזה וככה אני שופט את גילו, יש אנשים שמספרם חוויות ויש אנשים שמספרים מה הם קראו בפורום זה או אחר, לא כלכך קשה להבין מי נגד מי בסיטואציה הזו...בכל אופן אולי עם הדור הזה צריך לדבר בצורה שונה, עם הרבה סמיילים או קיצורים כמו "בצפר" ו"הייוש" וכאלה, לא יודע..אני מוכן לנסות.

חמוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, עוד רגע אני הולך למכור לו איזה מגבר...רק שהוא יהיה מבסוט ולי יהיו עוד כמה פפינוס.

אבל באמת אני מקווה שהוא ימצא את מה שהוא מחפש ושזה יתאים לו, אישית הייתי הולך על המארק...למרות שזה יקר ללא הצדקה לחלוטין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...