Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

מגבר חדש (או אולי גיטרה? )


Guest Idan

Recommended Posts

לא יודע איך את עושה את זה, קרן, אבל אני מעולם לא הוצאתי צליל של פיקאפ ג'ז אחורי (פסטוריוס) מפרסיז'ן, בשום סיבובי כפתורים או אפקטים (מצד שני, אני לא אוהב את הצליל הזה במיוחד, אז זאת לא ממש בעיה מבחינתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגיל כמו תמיד פספת את הנקודה.(kdeal)

ציינתי שמדובר ב-2 הבדלים בדגמים פופולריים, תמיד יהיו עוד הבדלים ותמיד יהיו דגמים שנופלים לא לפה ולא לפה, מה המילה קלאסית כבר לא מספיקה היום?!?!?!?, צריך להתחיל לפרט בשנתונים?!?

סה"כ אם תקחי את כל הפרסיז'נים של פנדר ואת כל הג'ז בסים של פנדר בסה"כ אחרי אלפי חישובים ומדידות ברובן של הפריסז'נים הצוואר יותר עבה מאשר בג'ז בס.

ורוחב פרטבורד הוא עובי צוואר, אף אחד לא מודד עובי צוואר לפי "העובי" שלו אלא לפי רוחב פרטבורד, ג'יזס למה צריך להקשות כל פעם (?).

צוואר עבה = פרטבורד רחב.

צוואר דק = פרטבורד צר.

אני חייב לכתוב את זה שוב ....ג'יזס (רק כי יש לו יום הולדת בקרוב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, אבירן, בשנותי הלא מעטות בפורומים של בסיסטים באינטרנט (אמריקה מוסטלי) ראיתי אינסוף התבלבלויות בקשר לעובי/רוחב צוואר. לכן כשמישהו מדבר על width הוא בדרך כלל מתבקש לציין את זה front-to-back או side-to-side.

למרות שאינטואיטיבית הייתי מסכים איתך ש"רוחב" צריך לציין גודל נאט, ו"עובי" צריך לציין front-to-back.

ואגב, אבירן, אנשים מודדים הכל, עובי, רוחב, עומק, וגם girth - היקף (בסריג ראשון ו-12, כי ההיקף כמובן משתנה הדרגתית לאורך הצוואר) שלוקח בחשבון גם עובי וגם עומק. כי אנשים מחפשים מדד שיבטא "עד כמה הצוואר מרגיש גדול ביד שמאל", ואף אחד מהמספרים בפני עצמו לא נותן תשובה לשאלה הפשוטה הזאת (או הלא כל כך פשוטה, כמו שמתברר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד יהיו התבלבלויות למינהם ביחוד כשאנשים נכנסים לעומק השערה (כמו קרן שלנו) אבל הדעה הרווחת היא שכשאר מתייחסים לעובי הצוואר מתייחסים למידת הפרטבורד כי רוב רובם של האנשים לא נכנסים לתחום האפור הזה בכלל.

יאללה בוא נפתח סקר...סתם.

נסכם בעוד ג'זס אחד...בכל זאת יום הולדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שאי אפשר להוציא סאונד פרסיז'ן, גם לא קרוב, מפיקאפ צוואר בג'אז בס. לפרסיז'ן תמיד ינטוף שומן עבה מכל הכיוונים עם output חזק. סינגל של ג'אז לא יכול להגיע לזה גם אם נשרה אותו בשומן חזירים מועשר במשך חודשיים.

בורי, הבהרת לחלוטין את יחסך לירידה לפרטים הקטנים ותשומת הדגש על סמנטיקה. חבל שתוך כדי כך אתה כועס על מי שכן מדקדק. יש הרבה מאד אנשים, בארץ אולי פחות, שנכנסים לתחומים האפורים בגיל וצהלה ולתקופות ארוכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאין דבר כזה גיטרה לזה וגיטרה לזה- אבל בכל מקרה אני אשאל- אפשר לנגן עם ג'אז באס מטאל?. פנטרה וכולי.. כי זה הדבר שמטריד אותי מכל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב בעובדה שרקס בראון משתמש בכמה סוגי בסים שונים בינהם ספקטור,פנדר (פרסיז'ן), איבנז פרננדז ועוד ועוד ועוד בסים עם תצורות שונות (סינגלס, אמבקרים...)  ועל כולם הוא דוחף דיסטורשן אין שום סיבה שג'ז בס לא תיכנס לקטגוריה הזו...עם דיסטורשן.

קיצר אפשר לנגן גם מטאל על ג'ז בס...אין ממה לפחד, זה היופי בפנדר הכלים שלהם קלאסיים (סאונד וצורה) לכל ז'אנר מוזיקלי שקיים.

לא חסרים מטאליסטים עם ג'ז בס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער מאוד על הבורות שלי ועל זה שאני גורם לכם לרצות לדפוק את הראש בקיר. באמת מצטער. ובלי דיסטורשן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורה לך שאתה שומע מישהו שואל שאלה כשאתה יודע שהוא יודע את התשובה?

אז אתה שואל את עצמך למה הוא בעצם שואל את השאלה?

ומכיוון שאין לך תשובה לשאלה הזו אתה נכנס למין סיחרור כזה שבסופו של דבר מביא אותך, במיוחד אם אתה מצוייר, לדפוק את הראש בקיר.

אבל... אל תיתן לזה להטריד את מנוחתך. המשך לשאול ככל העולה על רוחך  ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי דיסטורשן זה לא פנטרה :+)

:)...קיצר כן אפשר.. זהירות סיכום ז'אנרים לפנייך!

על ג'ז בס אפשר לנגן:

רוק

גראנג'

פופ

מטאל

Fאנק

Pאנק

גור

הרדקור

פולקה

ג'ז

מזרחית

יוונית

מוזיקת פולקלור בולגרית

מוזיקת פולקלור גרמנית

ברוטל

אימו

דנה אינטרנשיונל

קאנטרי

היפ הופ

גנגסטה ראפ

גיבטרון

טריפ הופ

ג'אנגל

דראם אנד בייס

סקא

ז'אנר חדש שיומצא רק בשנת 2364

אייטיז

דארק אייטיז

את הנעימה מסיינפלד

כל השירים מהתכנית Fame

כל השירים מהתכנית Glee

ג'סטין ביבר

רוק ישראלי

סרפרס רוק

ביג בנד

דיסקו

וכו' וכו' וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי דיסטורשן זה לא פנטרה :+)

:)...קיצר כן אפשר.. זהירות סיכום ז'אנרים לפנייך!

על ג'ז בס אפשר לנגן:

רוק

גראנג'

פופ

מטאל

Fאנק

Pאנק

גור

הרדקור

פולקה

ג'ז

מזרחית

יוונית

מוזיקת פולקלור בולגרית

מוזיקת פולקלור גרמנית

ברוטל

אימו

דנה אינטרנשיונל

קאנטרי

היפ הופ

גנגסטה ראפ

גיבטרון

טריפ הופ

ג'אנגל

דראם אנד בייס

סקא

ז'אנר חדש שיומצא רק בשנת 2364

אייטיז

דארק אייטיז

את הנעימה מסיינפלד

כל השירים מהתכנית Fame

כל השירים מהתכנית Glee

ג'סטין ביבר

רוק ישראלי

סרפרס רוק

ביג בנד

דיסקו

וכו' וכו' וכו'

...למה הייתה לי עכשיו הרגשה מאוד מאוד חזקה כאילו כבר ראיתי את התגובה הזאת?  ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי רקס בראון של פנטרה מאופיין בשימוש  בדיסטורשן?

שירים מעטים ביותר, אם בכלל, כי אני בתור מעריץ שרוף שלהם לא נתקלתי אפילו באחד כזה, או לפחות לא שמתי לב שיש בו דיסטורשן, ואני אומר את זה בתור אחד שמנגן הרבה שירים שלהם עם הרכבים, על ג'ז בס אגב, אבל בלי דיסטורשן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ אם תקחי את כל הפרסיז'נים של פנדר ואת כל הג'ז בסים של פנדר בסה"כ אחרי אלפי חישובים ומדידות ברובן של הפריסז'נים הצוואר יותר עבה מאשר בג'ז בס.

לא טעיתי :)

בצוואר ג'ז בס רוחב הפרטבורד (הן בNUT והן בשריג 12) קטן יותר מאשר בפרסיז'ן. זה מדד שנשמר כמעט תמיד לאורך השנים.

בקשר לעובי הצוואר (לא קשור לפרטבורד ולרוחבו) - ראיתי צווארים מאד עבים (בעיקר במודלים הסטנדרטים מאמצע האייטיז מיפן) ומאד דקים.

צוואר עבה = פרטבורד רחב.

צוואר דק = פרטבורד צר.

לא נכון. יש עובי לצוואר, ויש רוחב פרטבורד, ואלו מדדים שונים, כמו שהוסיף והסביר אילן.

הדעה הרווחת היא שכשאר מתייחסים לעובי הצוואר מתייחסים למידת הפרטבורד כי רוב רובם של האנשים לא נכנסים לתחום האפור הזה בכלל.

יש רוחב פרטבורד. פרמטר זה מהווה מדד ראשוני ל string spacing (מרחק בין מיתרים). עבורי זהו פרמטר חשוב מאד (בגלל החוסר באצבע).

יש עובי צוואר. דוגמה לרוחב פרטבורד צר, אבל צוואר עבה?  בבקשה: הצוואר הקלאסי של וורוויק מרגיש לאנשים עבה יותר ביד. אבל רוחב הפרטבורד הוא צר - 38מ"מ ב NUT, כמו ג'ז בס, ויותר צר מפנדר בהמשך הדרך - הוא לא 'מתרחב' כל כך.

ויש עוד פרמטרים. יש, למשל, גם את הפרטבורד רדיוס. רדיוס קטן יותר (7.25 אינץ') - פרטבורד יותר מעוגל. רדיוס גדול יותר אומר פרטבורד פחות מעוגל.

לא יודע איך את עושה את זה, קרן, אבל אני מעולם לא הוצאתי צליל של פיקאפ ג'ז אחורי (פסטוריוס) מפרסיז'ן, בשום סיבובי כפתורים או אפקטים (מצד שני, אני לא אוהב את הצליל הזה במיוחד, אז זאת לא ממש בעיה מבחינתי).

האמת, אני לא... פשוט לא רציתי להכנס לתת-דיון האם פרסיז'ן יכולה (בצורה כזו או אחרת) להשמע ג'ז-בס-עם-פיקאפ-אחורי-בלבד (פסטוריוס), כן או לא ולמה צריך את זה....

לכן גם המלצתי לבחור על ג'ז בס.

מסכים שאי אפשר להוציא סאונד פרסיז'ן, גם לא קרוב, מפיקאפ צוואר בג'אז בס. לפרסיז'ן תמיד ינטוף שומן עבה מכל הכיוונים עם output חזק. סינגל של ג'אז לא יכול להגיע לזה גם אם נשרה אותו בשומן חזירים מועשר במשך חודשיים.

הספליט קויל אכן מוסיף משהו משלו, כמו האמ-קנסלינג, וביטול של תדרי MID מסוימים, שסינגל קויל לא עושה. עדיין בגדול, ניתן להפיק סאונד פרסיז'ן סטייל מג'ז בס. כן שכאן אינני מסכימה איתך.

על ג'ז בס אפשר לנגן:

....

כל השירים מהתכנית Glee

???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא כמו עיתונאית טובה, היא לוקח חלקי משפטים ומוציאה אותם מהקונטקסט ומתעלמת לחלוטין מכל משפטי החיבור שמרכיבים את הפיסקה, נו מילא.

קרן תעזבי ת'הייטק ותעברי לתקשורת!  ;)

לא טעיתי :)

בצוואר ג'ז בס רוחב הפרטבורד (הן בNUT והן בשריג 12) קטן יותר מאשר בפרסיז'ן. זה מדד שנשמר כמעט תמיד לאורך השנים.

בקשר לעובי הצוואר (לא קשור לפרטבורד ולרוחבו) - ראיתי צווארים מאד עבים (בעיקר במודלים הסטנדרטים מאמצע האייטיז מיפן) ומאד דקים.

שזה בעצם מה שאני אומר שעובי הצוואר (פרטבורד) בפרסיז'ן יותר עבה (רחב) מאשר בג'ז בס...

וכמו שציינתי מדובר על הדגמים הקלאסיים או הרגילים זאת אומרת רוב הדגמים אני לא מדבר על תקופה מסויימת או ייצור של מדינה מסויימת כמו יפן שנחשבת לסוג של נישה אלא כמכלול.

צוואר של פרסיז'ן ידוע כיותר עבה (פרטבורד) מאשר ג'ז בס..זה כל מה שאני אומר, אני לא מבין את הצורך לסובב את המשפט הזה כדי להגיע לאותה המסקנה בדיוק כל פעם.

אני יודע טוב מאוד שרוב הפרסיז'נים שמיוצרים ביפן מגיעים עם צוואר דק (יחסית לפרסיז'ן) בגלל זה אני מנגן רק עליהן כבר יותר מעשור.

יש רוחב פרטבורד. פרמטר זה מהווה מדד ראשוני ל string spacing (מרחק בין מיתרים). עבורי זהו פרמטר חשוב מאד (בגלל החוסר באצבע).

יש עובי צוואר. דוגמה לרוחב פרטבורד צר, אבל צוואר עבה?  בבקשה: הצוואר הקלאסי של וורוויק מרגיש לאנשים עבה יותר ביד. אבל רוחב הפרטבורד הוא צר - 38מ"מ ב NUT, כמו ג'ז בס, ויותר צר מפנדר בהמשך הדרך - הוא לא 'מתרחב' כל כך.

ויש עוד פרמטרים. יש, למשל, גם את הפרטבורד רדיוס. רדיוס קטן יותר (7.25 אינץ') - פרטבורד יותר מעוגל. רדיוס גדול יותר אומר פרטבורד פחות מעוגל.

אני לא אומר שאת או אילן לא צודקים, אבל כן זו עובדה בשטח שרוב רובם של הנגנים (החובבים לפחות) מתייחסים לעובי פרטבורד כעובי צוואר.

ואנחנו בכלל מדברים רק על פנדר ורק על פריסיז'ן וג'ז בס... טוב שלא הבאת יוקולילי למשוואה.

זה ה"ויכוח" הכי אווילי שנתקלתי בו, במקום לקבל את העובדה שככה העולם נוהג  (ובעולם אני מתייחס לרוב הנגנים החובבים שקונים גיטרות, בסים או חשמליות בכל העולם להוציא אולי נגנים סופר מקצועיים או אנשים שמדקדקים בפרטים או בוני גיטרות או חופרי פורומים ואוהבי מידע ) את מנסה לתקן אותו עם מספרים, פשוט קבלי את העובדה שהרוב לא פועלים כמוך וזהו.

זו לא תורה מסיני.

וכדי שרונן לא יגיד שאני כועס אסיים בסמיילי חביב  :P

נ.ב

כן אני רואה (ואוהב) Glee...זה חביב ומרגיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי רקס בראון של פנטרה מאופיין בשימוש  בדיסטורשן?

שירים מעטים ביותר, אם בכלל, כי אני בתור מעריץ שרוף שלהם לא נתקלתי אפילו באחד כזה, או לפחות לא שמתי לב שיש בו דיסטורשן, ואני אומר את זה בתור אחד שמנגן הרבה שירים שלהם עם הרכבים, על ג'ז בס אגב, אבל בלי דיסטורשן.

זה שאתה לא שם לב לא אומר שזה לא קיים... יש לו רמה מסויימת של לכלוך בסאונד, הוא לא מוכן לגלות איזה דיסטורשן זה, אין לו בעיה לחשוף את כל שאר האפקטים שלו (ברובם וואה ועוד קורוס אחד של Boss) אבל יש לו איזה אישו בלחשוף את הדיסטורשן, הוא טוען שהוא משתמש בו כסוג של Gain boost וזה מקור הסאונד שלו ולא שום דבר אחר, לא בס ולא מגבר.

יש לו MXR M80 DI שמגיע עם דיסטורשן אבל לא מפה מגיע הסיגניצ'ר סאונד שלו לטענתו, הוא אומר שיש עוד אחד סודי...פוץ :+)

ועל זה נאמר Jackass

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[בצוואר ג'ז בס רוחב הפרטבורד (הן בNUT והן בשריג 12) קטן יותר מאשר בפרסיז'ן

ב-12 הם זהים. לפחות אם אנחנו מדברים על צווארי B שהם הצוואר הנפוץ של פרסיז'ן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לטים קומרפורד מרייג' אגיינסט דה משין, יש איזה אישו סודי עם הסאונד שלו. הוא מלפף את הפיקאפים שלו בעצמו, וקינפג את האמפגים שלו בצורה מסויימת שהוא לא מוכן לחשוף. גם נשמע לי די בולשיט.

אבל אני אוהב את הסאונד שלו.

אגב הוא מנגן על ג'ז בס. (לאחרונה לקלנד בסגנון ג'ז בס אאל"ט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-12 הם זהים. לפחות אם אנחנו מדברים על צווארי B שהם הצוואר הנפוץ של פרסיז'ן.

אם מה שאתה אומר נכון המשמעות היא שהנק פוקט בג'אז רחב יותר, כלומר צוואר של פרסיז'ן "ישחה" בנק פוקט של ג'אז וצוואר של ג'אז לא יכנס לנק פוקט של פרסיז'ן.

הכצעקתה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול להיות. הרבה אנשים מחליפים בין צווארי ג'ז לפרסיז'ן בגיטרות שלהם. בדרך מצוואר פרסיז'ן ללצוואר ג'ז על גוף פרסיז'ן.

למראית העין, הנק פוקט הוא אותו דבר.

פשוט, הצוואר של ג'ז הוא טאפר- הוא הולך ונהיה צר לקראת הנאט. ואילו הצוואר של P הוא לא טאפר.

אבל יש גם כל מיני עוביים של צווארי ג'ז.

אני לא ממש מבין מה המהות של הדיון הזה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה היא שאם בנאט הג'אז יותר צר ובסריג ה12 רוחב הצוואר משתווה לזה של פרסיז'ן אז מאותה נקודה והלאה הוא נהיה יותר רחב מהפרסיז'ן.

זה לא נראה לי הגיוני אבל זה משתמע ממה שאילן כתב.

מהות הדיון היא הוצאת בורי מדעתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונה מוצלחת של בורי.

תמונת פרופיל !  ;D

היא כמו עיתונאית טובה, היא לוקח חלקי משפטים ומוציאה אותם מהקונטקסט ומתעלמת לחלוטין מכל משפטי החיבור שמרכיבים את הפיסקה, נו מילא.

ממש לא נכון. ניסיתי להסביר לך משהו ולא הבנת אותי. קראתי בעיון את כל הנכתב וציטטתי רק את מה שאני מתיחסת אליו. כמו ממש הרגע.

שזה בעצם מה שאני אומר שעובי הצוואר (פרטבורד) בפרסיז'ן יותר עבה (רחב) מאשר בג'ז בס...

זה לא מה שאני אמרתי בכלל (אמרתי שאין קשר בין הפרמטרים), ולא בהכרח נכון.

אני אנסה לנסח לך את זה במספר משפטים קצרים:

1) יש כמה מידות שונות, ואין ביניהן קשר. עובי צוואר, רדיוס פרטבורד, רוחב פרטבורד.

2) ברוב צווארי הג'ז בס הפרטבורד צר יותר מרוב צווארי הפרסיז'ן.

3) סעיף 2 הוא הפרמטר היחידי שההבדל בו נשמר באופן קבוע בין המודלים.

4) פרטבורד צר יותר או מעוגל יותר אינו ערובה לצוואר דק יותר. אם כבר, ההפך הוא הנכון (רדיוס פרטבורד קטן יותר/רוחב פרטבורד צר יותר מרגיש יותר "מעוגל" ויותר "עבה").

אני לא אומר שאת או אילן לא צודקים, אבל כן זו עובדה בשטח שרוב רובם של הנגנים (החובבים לפחות) מתייחסים לעובי פרטבורד כעובי צוואר.

באיזה שטח זו עובדה? יש אנשים שאומרים ככה וככה. זה (א) לא אומר שהם צודקים (ב) לא אומר שהרוב אומרים ככה וככה ו (ג) לא אומר שזה "עובדה בשטח".

זה ה"ויכוח" הכי אווילי שנתקלתי בו, במקום לקבל את העובדה שככה העולם נוהג  (ובעולם אני מתייחס לרוב הנגנים החובבים שקונים גיטרות, בסים או חשמליות בכל העולם להוציא אולי נגנים סופר מקצועיים או אנשים שמדקדקים בפרטים או בוני גיטרות או חופרי פורומים ואוהבי מידע ) את מנסה לתקן אותו עם מספרים, פשוט קבלי את העובדה שהרוב לא פועלים כמוך וזהו.

אין לי בעיה עם זה שהרוב (רוב? על פי איזה מדד מודדים את הרוב?) לא פועלים כמוני. אין לי בעיה לאהוב מגברי Peavey ובס Warwick גם אם הרוב (לפחות רוב הנוכחים באתר ibass) לא אוהבים.

אבל אתה בא וטוען טענה שאינה נכונה בשם הרוב. ומן הראוי לעמיד אותך על טעותך.

אם מה שאתה אומר נכון המשמעות היא שהנק פוקט בג'אז רחב יותר

בשתי הגיטרות יש את אותו גשר. אין גשר לג'ז בס וגשר לפרסיז'ן.

ה string spacing בגשר (על האוכפים) זהה לג'ז בס ולפרסיז'ן (סטנדרטיות, מאותה שנה ועם אותו גשר).

עם זאת רוחב הפרטבורד ב NUT שונה, ולכן פאטרן ה"התרחקות" של המיתרים זה מזה שונה בין הגיטרות.

נק' ההתחלה (ה NUT) שונה אבל הסוף זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרן, זה קשור אבל לא על זה דיברתי.

עקרונית יכול להיות שהגשרים יהיו זהים אבל הנק פוקט/רוחב בסיס הצוואר יהיה שונה.

אבל אני גם חושב כמו תומר שזה לא כך. לדעתי רוחב הצוואר בשריג ה 12 שונה בין ג'אז לפרסיז'ן. ככל שמתרחקים מהנאט הרוחב מתקרב ולכן בנק פוקט זה כבר חסר משמעות (ברמת גימור הבנייה של פנדר בכל אופן...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לאתר איבנז על האיור הבא:

neckdimdiagram.jpg

רוחב פרטבורד

המידה a (רוחב הפרטבורד ב NUT) - בג'ז בס סטנדרטית 38 מ"מ (1.5 אינץ') ובפרסיז'ן סטנדרטית 41.3 מ"מ (1.625 אינץ')

המידה b (רוחב הפרטבורד ב last fret) כנראה זהה (או הבדל זעיר ממילימטר).

רדיוס פרטבורד - הרדיוס של הפרטבורד (מצויר כ radius) - ככל שהרדיוס קטן יותר הפרטבורד ירגיש יותר עיגולי ופחות ישר.

עובי צוואר - המידות c ו d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו כבר יזרוק לי חכה, ידוג אותי וימכור אתי לתכנית בישול עם חיים כהן ביפו, שיעשה אותי טוב טוב על האש עם איזה חציל בלאדי וטחינה...גמרתם אותי.

כלכך הרבה עובדות, כולן נכונות רק לא מתייחסות לאותו הנושא.

קיצר תקראו לזה איך שתקראו לזה, תמדדו את זה איך שתמדדו את זה...צוואר של ג'ז בס יותר דק/צר/רזה/כחוש מצוואר של פרסיז'ן...גוועלד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה לא שם לב לא אומר שזה לא קיים... יש לו רמה מסויימת של לכלוך בסאונד, הוא לא מוכן לגלות איזה דיסטורשן זה, אין לו בעיה לחשוף את כל שאר האפקטים שלו (ברובם וואה ועוד קורוס אחד של Boss) אבל יש לו איזה אישו בלחשוף את הדיסטורשן, הוא טוען שהוא משתמש בו כסוג של Gain boost וזה מקור הסאונד שלו ולא שום דבר אחר, לא בס ולא מגבר.

יש לו MXR M80 DI שמגיע עם דיסטורשן אבל לא מפה מגיע הסיגניצ'ר סאונד שלו לטענתו, הוא אומר שיש עוד אחד סודי...פוץ :+)

ועל זה נאמר Jackass

אם כבר נסחפתם לדבר על רקס, יש המון מרכיבים שמשפיעים על הסאונד שלו, בעיקר ריג האמפג המפלצתי אבל נראה לי שבסרטון הזה מתפלק לו הסוד הגדול 0:15 1:07.דרך אגב זה אוברדרייב ולא דיסטורשן-  HBE Hematoma    http://www.homebrewelectronics.com/products.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הריג שלו בפנטרה: (פדאל בורד)

Morley PBA-2 Dual Bass Wah

Ashdown Bass Chorus Plus

MXR Phase 90

Musician Sound Design Earthquake Bass Wah

דיסטורשן סודי שמשמש כגיין בוסט

מה שאתה העלת זה הבורד ב-Down עם התוספת של ההמטומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנק פוקט בג'ז ובפרסיז'ן זהה. גם הגשר.

לשתי הגיטרות יש טייפר (התרחבות הדרגתית של הצוואר לקראת הגוף).

אני יודע טריגונומטריה ולכן אני מניח שיש הבדל מזערי בסריג ה-12, אבל הוא זניח מכדי למדוד אותו, ולכל דבר ועניין, אפשר להתייחס לרוחב בסריג 12 כזהה.

יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על "העובי הנתפס" של הצוואר. רוחב הנאט, עובי הצוואר, רדיוס הפרטבורד, היקף הצוואר, הפרופיל - חוץ מ-C ו-D יש גם "D רדוד", וגם V ויש אפילו פרופיל א-סימטרי.

וגם אם נביא בחשבון את כל אלה, יש עוד פרמטרים שמשנים את התחושה של הצוואר, כמו האקשן, עובי וגובה הסריגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...