Buri פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 כבר חרשנו את נושא חשיבות העצים בסאונד, אבל מה נגיד על גיטרות שעשויות מ- PMMA (מידע בלינק הבא) http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%AA_%D7%90%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA לדוגמא: Ampeg - Dan Armstrong model או הבס הזו של חברת Galveston בלי נגיעה אחת קטנה של עץ בגוף שלא כמו האמפג: [img width=600 height=428]http://img153.imageshack.us/img153/4518/acrylic4jsb06.jpg שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
primus פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 בסופו של דבר הסאונד קובע ,זה שזה נראה מיוחד אולי יתאים לכמה אנשים אבל קשה לי להאמין שהרבה אנשים יאהבו את העיצוב הזה שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 21, 2010 מחבר שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 השאלה היא האם לאור יציאת גיטרות כאלו לשוק אולי עניין העצים או קצת אוברייטד ממה שחשבנו. וסה"כ לא מדובר במשהו חדש, גיטרות שקופות (לפחות בצורתן החשמלית) קיימות עוד משנות השבעים, אני מניח שכולם מכירים את השיר הבא: http://www.youtube.com/watch?v=KazmG9dkqQI אז מה אתם חושבים? חדשנות עיצובית או החלטה מודעת שעץ לא בהכרח חשוב כמו כשחשבנו שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
GustavoDalFarra פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 חח לקירק האמט ממטאליקה יש חשמלית אחת שהיא שקופה,אין לי מושג ממה היא עשויה אבל היא נשמעת ממש גרוע. בכל זאת הייתי רוצה לנגן על באס כזאת..... שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 או הבס הזו של חברת Galveston בלי נגיעה אחת קטנה של עץ בגוף שלא כמו האמפג: אם אתה מתכוון לפיקגארד של האמפג, הוא עשוי פורמייקה. הבעיה העיקרית עם החומר השקוף הזה הוא המשקל. כמעט כפול מעץ. הן שוקלות טונות. האמפג דן ארמסטרונג באה גם בגירסה די נדירה שבה הפלקסיגלס הוא שחור. גם לא שקופה וגם כבדה רצח. מעניין למה היא לא הצליחה שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 21, 2010 מחבר שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 מבחינת סאונד מה דעתך?.. האם היא יכולה להיות מתחרה לגיטרות עץ? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 בוודאי שהיא יכולה. למה לא? יש איזה חוק שקובע שעץ מצלצל יותר טוב מפלסטיק? אני לא מכיר חוק כזה. יש היום ניסיונות לבנות כלי קשת מחומרים סינתטיים, בגלל המחירים המטורפים של כלי קשת טובים בני 100-200 שנה. אין לי שום ספק שבעוד כמה שנים - אולי חמש, אולי עשר - יהיו כינורות וצ'לו וקונטרבסים עשויים סיבי פחמן, שיצלצלו לא כמו דיקט סיני מכלי זמר, אלא כמו כלי עץ מלא אירופאיים טובים. ולמה לא, בעצם? כבר היום יש קשתות קונטרבס עשויות סיבי פחמן, שעומדות יפה מאוד בהשוואה לקשתות של 3,000 דולר עשויות עץ פרנמבוקו אמיתי. עדיין לא בהשוואה לקשתות של 15,000 דולר, אבל הטובות (יש גם זבל כמובן) הן טובות מאוד, בוודאי יותר מקשתות עשויות ברזילווד, שהוא האופציה החסכונית לפרנמבוקו. אני מנגן על קשת קרבון פייבר של פינאלה, והיא יותר טובה מקשת גרמנית של קנול עשויה פרנמבוקו אמיתי, שהייתה לי קודם. כבר היה לנו דיון על הסטיינברגר, ואני מבטיח לך שהיא נשמעת לא פחות טוב מכל כלי איכותי עשוי עץ שתביא. ומה עם הגיטרות של אוביישן? עניין של טעם, ובטח לא הטעם שלי, אבל מבחינת איכות הצליל, לא היית מנחש שזה חומר פלסטי. אתה רואה איזה בעיה עם גיטרות אוביישן? ומה עם צווארי גרפיט? של סטטוס למשל? וכמובן בסים שלמים עשויים סיבי פחמן, כמו של ויז'ייר הצרפתיות, קלות כמו נוצה (מה דעתך על קילו וחצי לבס שלם? במקום 4-5 קילו ששוקלת פנדר רגילה) ונשמעות פנטסטי. דבר עם מייקל בנסון, יש לו בס עשויה קארבון פייבר. כל הדוגמאות האלה הן לכלים עם סאונד סופר-איכותי, לא הסחורה השקופה מסין שמוכרים בפרוטה באיביי. אין לי מושג אין הן נשמעות - יכול להיות שהן נשמעות טוב, אבל הן כבדות מאוד וזה מבחינתי פוסל אותן מיד. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 והנה כתבה מהניו יורק טיימס על הופעה של הצ'לן יו-יו מא, בטקס ההשבעה של הנשיא אובאמה בוושינגטון, לא על צ'לו המונטניינה שלו משנת 1733 שמוערך בשני מיליון דולר, אלא על צ'לו קארבון פייבר בשווי 7,000 דולר. לוקח רק שבוע לבנות צ'לו כזה, והוא עשוי שכבות של סיבי פחמן ואפוקסי. אם יו-יו מא יכול להופיע עם זה, אז יש מישהו שבשבילו זה לא מספיק טוב? http://www.nytimes.com/2009/01/19/arts/music/19carb.html?_r=2&ref=music וזה הממציא, לויס לגויה, מנגן על הצ'לו שלו: שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 בוודאי שהיא יכולה. למה לא? יש איזה חוק שקובע שעץ מצלצל יותר טוב מפלסטיק? אני לא מכיר חוק כזה. לדוגמא, טלפון מעץ, מתי ראית אחד כזה? הוכחה חותכת שעץ לא בהכרח מצלצל יותר טוב מפלסטיק. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 לדוגמא, טלפון מעץ, מתי ראית אחד כזה? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Danny פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 בתכלס, מעניין למה יש יותר קרינה, לפלאפון שסביבו יש עץ או לפלאפון שסביבו יש רק פלסטיק, אך זה לא קשור לנושא הדיון אז נחתוך פה שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם אוגוסט 21, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 21, 2010 גם יוסי פיין מנגן על וויז'ייר כאלה. ראיתי אצלו לפחות 2. אבל זה כל הגוף או רק הצוואר? קורבו עשה את הרוקווד שלו מתערובת של עץ עם אפקסי כלשהו. לא חסר. קונטרבסים מקרבון כבר קיימים בשטח איזה תקופה. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 22, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 הוויז'ייר של יוסי היא מעץ. אבל כשגונג היו פה, הבסיסט הפנטסטי שלהם ניגן על ויז'יר מקארבון פיייבר. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
amitbass פורסם אוגוסט 22, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 זאת אומרת שבעתיד נוכל לראות באסים ברמה הגבוהה במחירים יותר עממיים ? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 22, 2010 מחבר שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 אני יותר בעניין של הסביבה... כריתת עצים זה הכי פאסה בעולם. אני חושב שישנן חברות שמשכילות להבין (ואני הכי הולך על קליפות ביצים לקראת המשפט הבא) שלתלות סאונד בעץ זאת חשיבה מיושנת שמתאימה לימים טובים יותר והיום צריכים לפנות לחלופות כמו קרבון או פלקסיגלס ושאר המצאות.... שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
amitbass פורסם אוגוסט 22, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 גם אם העץ הוא הרכיב המשמעותי ביצירת סאונד טוב עדיין יש מקום למחשבה אקולוגית במיוחד שהנדסת החומרים והטכנולוגיה מאפשרות את זה. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Buri פורסם אוגוסט 22, 2010 מחבר שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 בדיוק... אני חושב שבכלים חשמליים שהסאונד בהם תלוי במגוון גורמים החל מפיקאפים ומעגלים שונים ועד לציוד הגברה חשיבות העץ עם התקדמות הטכנולוגיה הולכת וקטנה. בכלים אשר הסאונד תלוי בתיבת התהודה כתנאי בסיסי אין כלכך אפשרויות לשינוי...לטעמי בס חשמלית (ברובה) לא נכנסת לקטיגוריה הזו. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 22, 2010 שיתוף פורסם אוגוסט 22, 2010 במוסיקה יש פקטור חזק מאוד של מסורת. ליאו פנדר, למשל, הציג גישה מהפכנית שזיעזעה לא מעט אנשים שלא הבינו מה זאת החללית העתידנית הזאת, ומה זה חילול הקודש שמחברים את הצוואר לגוף עם ברגים ופלטה של ארבעה חורים, מה זאת החורניות הזאת, והעובדה היא שלמרות ההצלחה הפנומנאלית של הכלים שלו, מעולם לא הפסיקו לייצר גיטרות נפח מלא ("ג'ז בוקס") או אפילו לס פול, בטכניקות של "העולם הישן". לכן אני חושב שכלי עץ בטכניקה המסורתית לעולם לא ייעלמו, והם תמיד יהיו לצד כלים מחומרים סינתטיים. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.