Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

סלבריטיז על הבס


huckbuc

Recommended Posts

חחח וואו הביצוע הזה של פן קורע (לא זכרתי את זה, אפילו שזה סרט טוב) גם אני לפעמים צריך לערוך משהו מטייק לייב עם וידאו שלא מאותו הטייק ואין מה לעשות יש גבול לכמה אפשר להשתמש בשוטים שלא רואים בהם את הכלי זה פשוט מתחיל להיראות מטופש אחרי כמה זמן (כמה אפשר לראות ראש ורגליים?) אני עצוב בשביל מי שהיה צריך לעשות את העבודה שם (למרות שאני גם לא עצוב, לעבוד על סרט כזה נשמע לי תענוג) אבל התנועות שלו הזויות לחלוטין זה בטח לא נראה כמו מה שמנוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
  • 1 שנה מאוחר יותר...
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
בתאריך 3.1.2012 at 11:32, huckbuc כתב:

משום מה צץ אצלי היום בראש זיכרון מעורפל, על הצגת יחיד בשם "קונטרבס" של השחקן אלי גורשטיין, שעסקה במאבקים והתסכולים של מוזיקאי עם הכלי.  נדמה לי שהיא עלתה מתישהו בסוף שנות השמונים (לא ראיתי אותה).

 

עוד מישהו זוכר דבר כזה?  לא מצאתי באינטרנט אף אישוש או קצה חוט.

 

באמת היתה הצגה כזאת!  אבל לא עם אלי גורנשטיין, אלא עם שמואל עצמון.  מתוך "מעריב", 1.1.1987:

 

1057591085_doublebass.thumb.png.fbb0bceb36b30a9badfede97e7381347.png

 

 

עוד פרטים על ההצגה בארכיון הבימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

ג'ייסון מומואה (מקורותיי מוסרים לי שהוא שחקן קולנוע די מפורסם) קיבל במתנה ליום הולדת 41 פרסיז'ן וינטג'ית מרשימה למראה.  פרטים כאן, עם סרטון שמראה שהוא אכן יודע לנגן.

 

jason.jpg.5c5d75cd77699f784969df02210cdeb3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

כבר טחנו כאן את העובדה שקיאנו ריבס מנגן בס. אבל רק אתמול גיליתי שאלכס וינטר, השחקן ששיחק לצידו בסדרת סרטי "ביל וטד" (החל מ-1989), גם כן מנגן בס, ובין השאר בזכות החיבור הזה הם נהיו חברים קרובים.  מצאתי רק שתי תמונות מעפניות של אלכס וינטר עם בס:

 

bassguitar.jpg.834dbda913c0bc4bc0c3f52abacf7c39.jpg

 

bassguitar2.jpg.a0039aa6751c1625e206d85984e98b67.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.3.2012 at 23:36, Sumner כתב:

ואת גארי סיניז מכירים? CSI NY, לוטננט דאן ב"פורסט גאמפ" ועוד...

בהחלט מכירים. לא רק שהוא שחקן נהדר, אלא גם בסיסט פעיל ביותר בלהקה Lt. Dan (על שם הדמות המיתולוגית מהסרט פורסט גאמפ), הוא מופיע עם להקה זו כחלק ממפעל פילנתרופי שהקים למען קהילת נכי צבא ארה"ב. הלהקה מופיעה באיזורים בהם הצבא פרוש, גם מעבר לים ובמקומות שנחשבים מסוכנים כמו עיראק, אפגניסטן וכו'. 

 

ובאופן כללי ו-off topic, הוא דמות מאוד מעניינת וחריגה בנוף הסלבס (באופן חיובי), והמפעל הפילנתרופי שהקים מעורר השתאות והערצה.

image.png.0cb491e3278cc30a914081ba739ae98e.png

עריכה אחרונה על ידי dave
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, huckbuc כתב:

אם הוא כזה גיבור, נראה אותו בא לנגן בבני ברק.

אפרופו, שמעתי פעם את אהוד בנאי מספר על הופעות "מילואים" שהוא היה עושה בפני חיילים במוצבים וכו'... חבל שזה נעלם. אין לי ספק שחיילים היו נהנים מאוד מהופעות "מקלט" קטנות (אפילו אם זה בפני 10 חיילים) וגם המוזיקאים עצמם היו יכולים להינות מתחושת שליחות וקהל צופים נאמן שילווה אותם בעתיד, ויש גם ערך מוסף חינוכי של הטמעת תרבות ואמנות באנשים צעירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@dave - אתה בטוח שההופעות האלה נעלמו?  נדמה לי שיחסית לאחרונה, בזמן מבצע "צוק איתן", דייוויד ברוזה הופיע מול חיילים ב"חזית", ואפילו זכה שיסתלבטו עליו בעניין בארץ נהדרת (או אולי הוא הופיע מול אזרחים בעוטף עזה?  כבר לא בטוח).

 

בכל אופן, בתחילת שנות התשעים, כששירתתי בלהקה צבאית, הרבה אמנים מהשורה הראשונה היו מופיעים מול חיילים במסגרת שירות המילואים שלהם.  הופתעתי אז לגלות - שלא לומר הזדעזעתי - שהנוהל היה שהופעה בודדת נרשמת בתור כמה ימי מילואים, מן הסתם כולל ההטבות הכספיות הנלוות (בתקופה ההיא שירות מילואים חד יומי לא היה מזכה בתשלום מביטוח לאומי).  נראה לי שהחיילים בפלוגת שיריון שטרטרו אותם לחד יומי בצאלים לא היו מקבלים בהבנה את הנוהל הזה של מדור הווי ובידור, ואילו התקשורת היתה עולה על השטיק הזה, בטח היו עושים ממנו מטעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@huckbuc טוב, זה לגמריי אוף-טופיק אבל אין לי באמת מושג. על פניו עושה רושם שכן, אבל אולי יש כאן חבר'ה שהשתחררו לא מזמן ויכולים להעיד אחרת. כששירתתי בצהל בתחילת שנות ה00' יצא לי לראות הופעה של להקה צבאית ושל להקת "גאיה" וזה היה במסגרת נופשון ואימון גדודי.

 

מה שאתה מספר על ימי המילואים של אמנים באמת נשמע מקומם וגם היה נתפס רע מאוד בציבור. מה ההבדל בין אמן לבעל מקצוע עצמאי? שניהם נדפקים מהמילואים, אז למה אחד עושה 10 ימים ומתוגמל על 10 ימים והשני עושה יום אחד ומתוגמל על 10?מה שנקרא - חומוס עושים באהבה או שלא עושים בכלל...

בכל מקרה, הרעיון של אמן (לא בהכרח מוזיקאי) שמעמיס את עצמו כמו שהוא, עם ציוד מינימלי ונוסע להופיע בפני חיילים בתנאי "שדה" הוא מאוד יפה בעיניי (אבל אולי לא מחזיק מים במציאות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלהקת פיקוד צפון (שבה ניגנתי), פעם בכמה חודשים היינו עושים "שבוע מוצבים" - מתמקמים בבית החייל בטבריה או באיזו אכסנייה בנהריה, ובמהלך היום מתפצלים לשני צוותים קטנים ומופיעים במוצבים ממש על גדר המערכת, לפעמים מול חיילים ספורים.  ההופעות היו יותר מאולתרות, בהשוואה להופעה הרגילה שלנו, ואני ניגנתי שם מדי פעם בגיטרה או בקלידים.  בפולקלור של הלהקות הצבאיות הסתובבו סיפורי מורשת קרב על הקפצות / הפגזות באמצע הופעות כאלה, אבל לי זה לא קרה.

 

ובחזרה לעניין ההופעות במילואים: למיטב זכרוני דובר אז על שלושה ימי מילואים פר הופעה, ולא עשרה.  זה מסתדר עם מה שאני קורא כאן, שעד שנת 2001 ביטוח לאומי היה משלם רק החל מיום המילואים השלישי.  אז לא פחות מקומם מהתרחיש שתיארת זה כשמישהו אחד מקדיש לצה"ל ערב בודד (ובוא נודה באמת, ערב לא מפרך במיוחד) ומתוגמל כספית על שלושה ימי מילואים, בזמן שמישהו אחר יוצא לשני ימי מילואים אמיתיים ולא מתוגמל בכלום.

 

מישהו ממדור הווי ובידור סיפר לי אז על להקה מאד מפורסמת שכולנו מכירים (ושלא אנקוב בשמה), שלאחד מהחברים שלה היה פטור משירות צבאי, ואז ההופעות שלהם בצה"ל היו נחשבות לכל החברים האחרים בתור ימי מילואים, ורק הוא היה מקבל תשלום כספי נפרד, בתור אזרח עובד צה"ל או משהו בסגנון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי צה"ל מסרב לשלם על הופעות של אמנים שלא עשו שירות, מסיבות אידיאולוגיות. אלא אם כן ההופעה היא בהתנדבות, ללא תשלום, ואז בדרך פלא נעלמת לצה"ל הבעיה הערכית. למדתי על זה ממרינה מקסימיליאן בלומין ואחר כך ביררתי עם עוד, ואכן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין.  יכול להיות שהמדיניות של צה"ל השתנתה מאז התקופה שאני הכרתי (לפני כמעט שלושים שנה), וכמובן יכול להיות שאני לא זוכר נכון ו/או מה שנאמר לי אז היה שגוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...