Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

מגבר מומלץ להתחלה


שאול

Recommended Posts

המגבר יותר חשוב מהגיטרה. הבס הכי טוב בעולם דרך מגבר פח, יישמע פח. בס ב-500 שקל (עם סט-אפ סביר) דרך מגבר מצוין יישמע טוב. לכן העצה הראשונה שלי היא שתשקיע כמה שיותר במגבר, ופחות בבס. 

 

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך הוא גודל הרמקול. במגברים זולים, חשוב שהרמקול יהיה לפחות "12. רמקול קטן במגבר פשוט גורם לבס להישמע זוועה ויוציא לך את כל החשק לנגן. 

 

בנוסף, עוד כיוון מחשבה שיחסוך לך כסף ועדיין תישמע טוב - במרום (ובאיביי כמובן) יש אוזניות בס של Vox שהן אחלה. יש כניסת aux שזה חשוב. אני לא מתכוון למגבר אוזניות הקטן (והנוראי) אלא למגבר אוזניות שנראה ככה:

 

image.thumb.png.d80f32316f352e951a45f7ecaa251862.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לא נותר לי אלה לחזק את מה שאילן אומר...

לשתף מניסיוני מתחילת הדרך - כשהייתי נער קניתי ג'אז בס יפנית ובעודף שנשאר קניתי את המגבר הכי זול בחנות (פנדר) שהיה קופסת נעליים עם רמקול צעצוע, כי חשבתי שהגיטרה זאת המנה העיקרית והמגבר זה רק תוספת... הסתבר שטעיתי. המגבר העלוב הפיק צליל כ"כ גרוע שהוציא לי את כל החשק להתאמן.

באותו זמן, חבר שלי קנה בס של איבנז מהדגם הכי פשוט ומגבר נחמד של trace eliot עם סאונד טוב, כמה שקינאתי בו (וגם שנוררתי לו את המגבר בכל הזדמנות).

 

כיום אני מתאמן עם מגבר Phil Jones double four - שהוא קומפקטי מאוד (ברמה שאפשר לאחסן בארון) וקל משקל, ועדיין נשמע יחסית סביר במסגרת אימון ביתי בלי לעשות צחוק מהעבודה (אותו דבר תקף גם לגבי markbass micromark). המחירים נעים סביב ה 2000 ש"ח +-

לצורך העניין, לפני כן היה לי רמקול 15" של markbass וראש של gallien krueger (שאיפסנתי אצל חבר מוזיקאי מפאת חוסר מקום). מבחינת סאונד ועצמה - הסט הנ"ל מנצח את המגבר הקטן, אבל במסגרת המגבלות והצרכים - הוא נותן מענה טוב.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...