huckbuc פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 מרקוס מילר מככב על השער של הגיליון האחרון של Downbeat: אבל רגע, הוא לא עזב את הג'ז בס ועבר להיות אנדורסר של איזה בס אחר? הנה ציטוט מעניין מהראיון אתו: If you were a New York studio musician in the '80s, you did a lot of jingles. TV speakers then weren't what they are now. I'd watch TV with my mom and say, "I played bass on that commercial," and she said, "I can't hear the bass." So I started going into the studio and started playing everything with my thumb, even the subtle stuff. Not thumping, just attacking really subtly, and producers loved it because you could hear the bass notes. So I started using the thumb where you normally wouldn't use it and developed a lot of control with that שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
noambt פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 הדברים הכי טובים יוצאים כשאתה מנסה לעשות משהו אחר. לנון? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 יש שם פוטושופ. בלוגו על ההדסטוק של ה-77' המפורסמת של מרקוס, המילים "ג'ז בס" כתובות בפונט פוסט-76', סנס-סריפי (קצת יותר קטן ופחות מקושט), והמדבקה קצת גבוהה מדי, טעות של מי שהדביק אותה ב-77' (השפיץ התחתון של ה-F צריך להיות בערך 2 מ"מ מהשפיץ התחתון של ההדסטוק, ומי שהדביק אותו על הבס הספציפי של מרקוס, המדבקה החליקה לו למעלה בסנטימטר שלם) וככה בדיוק פנדר עשו גם על הריאישיו - ממש הלכו עד הסוף עם הדיוק בפרטים, כולל הפגמים... ואילו בצילום על השער רואים הדסטוק של פרה-76', אותיות סריף גדולות, והוא מודבק במקום המקובל. לצערי לא יצא לי לבדוק מקרוב את ה-77 המקורית שלו, כי כשהוא בא לארץ, על הבמה היו רק ריאישיו. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 אולי קנה מדבקה באיביי וזו בכלל סקוויר עם פראמפ של איסט או משהו בסגנון? אני מכיר כאלה שעשו כך... אבל באמת - למה לטרוח לעשות פוטושופ על מגזין ג'ז בשביל כאלה קטנות שרק אספנים מושבעים קנאים לקטנות ישימו לב? (לא מזלזל, גם לי יש את זה במידה מסוימת) .. וחוץ מזה מגניב הקטע עם השימוש בסלאפ לצורך הבלטת הבס בג'ינגלים לטלוויזיה. מצחיק שהרבה פעמים חושבים שהוא ניגן בסיינפלד. אולי זה קשור .. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 למה לטרוח לעשות פוטושופ על מגזין ג'ז בשביל כאלה קטנות תסתכל על הצילום. הצלם עשה פוקוס על הפנים של מרקוס מילר, ולכן ההדסטוק היה לגמרי אאוט-אוף-פוקוס. אני מניח שלמישהו היה אינטרס שהלוגו של פנדר ייראה בבירור. אז לקחו את החלק הזה מצילום שמצאו, נגיד, בגוגל אימג'ס, ושתלו יפה על ההדסטוק המטושטש. זאת לא הפעם הראשונה שעושים דבר כזה, וגם לא האחרונה. אין פה רמאות - ברור לכולם שעל ההדסטוק המקורי אכן כתוב פנדר. רק שהגרפיקאי לא היה מומחה לדקויות הפונטים לאורך השנים. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם מאי 12, 2015 שיתוף פורסם מאי 12, 2015 נשמע הגיוני.. .לא לקחו בחשבון שיהיו פנאטיים פרפקציוניסטים כמונו.. או שבטוק בס כבר רץ מגה שירשור שוצף וקוצף תכלס הלוגו הגדול יותר יפה ונחמד לראות שיש כאלה פשלות שנתפסות ועוברות גם למודל סיג. סיפור מעניין. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם מאי 13, 2015 מחבר שיתוף פורסם מאי 13, 2015 יש שם פוטושופ. ואללה! גם בלי להבין בניואנסים של מדבקות ופונטים, ההדסטוק בתמונה נראה לי גדול באופן לא פרופורציונלי לגיטרה ולמרקוס מילר עצמו. חוסר הפרופורציה הזה הפריע לי מיד כשראיתי את הגיליון (בדפוס זה אפילו עוד יותר בולט), אבל חשבתי לעצמי שמדובר באיזו אשליה אופטית של זווית הצילום. בהסתכלות מדוקדקת, אני חושב שאני רואה עכשיו שגם ההצללה על ההדסטוק לא תואמת את ההצללה בשאר התמונה, ושהגוון של ההדסטוק בהיר מדי. מעניין אם עבר פה כסף מחברת פנדר למו"ל של דאונביט. אני מריח פה פרשה שאפשר לקרוא לה "מרקוסגייט", עם אילן בתפקיד משולב של מרק פלט, בוב וודוורד וקרל ברנסטיין. הפוליצר בדרך. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 הבס בזווית למצלמה, והעדשה רחבה, ואני חושב שהפרופורציות נכונות, כי ההדסטוק קרוב למצלמה הרבה יותר מהראש של מרקוס. לדעתי רק את הלוגו הם שיפצו כי הוא היה מטושטש מדי (ואי אפשר אחרת) - אז לקחו מהדסטוק אחר. למעשה, אני חושב שחוץ מהשגיאה האינפורמטיבית, מבחינה גראפית הם עשו עבודה טובה. אני די בטוח שפנדר הביעו את תודתם מראש במכתב שנפתח במילה היפה ביותר למכתבי תודה - "לפקודת". בכל מקרה, ראיון עם מרקוס מילר זה משהו שבהחלט הייתי רוצה לקרוא. אני חולה עליו, ומהמעט מדי שיצא לי לקשקש איתו, הוא גם בן אדם מקסים חוץ מהיותו בעל כישרון ענק. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם מאי 13, 2015 מחבר שיתוף פורסם מאי 13, 2015 אילן - תציץ בתיבת הדואר שלך. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 אוקיי, אין שם פוטושופ. כל תיאוריות הקונספירציה שלי התנפצו אל קרקע המציאות. זה ג'ז בס אחר. לא אותו פאטרן של גריין על העץ של הגוף. בקיצור, כנראה ג'ז בס מלפני 76' שעברה את טיפול מרקוס מילר - האלקטרוניקה הייחודית, גשר באדאס 2. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 הנה היא בצילום אחר. גריין מאוד קל לזיהוי. ולוגו ישן. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 והבס עם הלוגו פוסט-76 שזז למעלה - מס' 1 שלו, זאת שלפיה עשו את הריאישיו - גריין אחר לגמרי: שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 הבס הישן יותר מככב, וה-77' המפורסמת שלו (או ריאישיו, אי אפשר לדעת) מחכה מאחור על הסטנד כגיבוי. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 עוד דרך לזהות את "מס' 1" האמיתית (לעומת ריאישיו שלה) - שני חורים לתאמב-רסט ז"ל בחלק העליון של הפיקגארד. אחד מהם בלי בורג. בריאישיו אין שם חור נוסף. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 זה בערך מה שחשבתי.. חוץ מהקטע של סקווייר.. במקור זה בכלל מודיפיקציה + פראמפ של סדווסקי. בראישו לא הקפידו על הפרט הזה. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 הריאישו באסים נהדרים. מהטובים שאני מכיר. השקיעו שם, היפאנים, והתוצאה היא ג'ז בס סבנטיז מהתקופה הטובה, במצב פאסיבי (בלי הפראמפ). פשוט מרגש כמה שהן טובות. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
tomersg פורסם מאי 13, 2015 שיתוף פורסם מאי 13, 2015 יצא לי לנגן על כזאת באיזה סניף של כלי זמר פעם. הייתה כבדה מאוד. כנראה בקטע אותנטי.. המצב האקטיבי לא ריגש אותי בעליל. אישית, אני גם לא סובל את הצורה של הפיקגארד עם התוספת הזאת. אם ממש נורא רוצים להפוך ג'ז בס לאקטיבית, יש דרכים הרבה יותר אלגנטיות. עניין של טעם. בשנות ה 70, כנראה לא היו דרכים כאלה, וכשהתעורר הצורך, כנראה כדי שהסלאפ יצא יותר מודגש ובולט במיקסים לג'ינגלים ששודרו בטלוויזיות ישנות עם רמקולים מסריחים, האופציה היחידה הייתה כנראה לגשת לרוג'ר סדווסקי שיחצוב ויתקין פראמפ ויקמבן כיסוי מכוער אבל מרקוס זה מרקוס וכבודו במקומו מונח..ופנדר יודעים מה הם עושים בקטע מסחרי. האמת - הבסים הקוראניות שקרויות על שמו, ושהוא אמור להיות המייצג של שלהן, נראות יותר טוב - לטעמי. איך נשמעות ומרגישות - עוד לא ידוע לי. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
guy_ron פורסם מאי 14, 2015 שיתוף פורסם מאי 14, 2015 סתם נקודה נחמדה, המספר הסידורי של הבס (המקורית) שלו הוא S732742, ושלי הוא S734026, שזה הבדל של 1284 בסים. מי יודע אולי הן יצאו מהמפעל באותו שבוע... שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
booch פורסם מאי 14, 2015 שיתוף פורסם מאי 14, 2015 סעעמק....עכשיו בא לי ג'ז בס ריאישו של מרקוס!!! האמת, תמיד היה בא לי... שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 14, 2015 שיתוף פורסם מאי 14, 2015 S 739034 כנראה שאותו עובד הדביק את הלוגו אצלך ואצל מרקוס... על ה-77 שלי הוא בגובה הנכון והמקובל. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
guy_ron פורסם מאי 15, 2015 שיתוף פורסם מאי 15, 2015 מעניין. אגב, יכול להיות מצב בו יש את אותו מספר סידורי ל2 בסים מדגם שונה ? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם מאי 15, 2015 שיתוף פורסם מאי 15, 2015 ברור, אם אחד מהם מזויף. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
daniel_edri פורסם יוני 9, 2015 שיתוף פורסם יוני 9, 2015 אתה והשבעימים שלך ( מת מקנאה ) שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם אוגוסט 15, 2019 מחבר שיתוף פורסם אוגוסט 15, 2019 ראיון מקיף ומעניין עם מרקוס מילר. הוא מספר על תחילת הדרך, החיים בתור נגן אולפן בתור הזהב שלהם בשנות השבעים, היחס שלו לציוד, ועוד דברים. גם המראיין עושה עבודה מצוינת עם שאלות אינטליגנטיות. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Sunny פורסם אוגוסט 17, 2019 שיתוף פורסם אוגוסט 17, 2019 אפילו הוא משתמש בסימפולים של עצמו שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם אוגוסט 17, 2019 שיתוף פורסם אוגוסט 17, 2019 זה עובר פה ממש יפה איזה איש מקסים הוא. כל הדברים הטובים שקרו לו, והשיא שלהם בעיני זה טוטו שהוא כתב והפיק למיילס, ממש מגיעים לו. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב
עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה
צור חשבון
פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!
הירשם לפורוםהתחבר
משתמש רשום? התחבר כאן.
התחבר כעת