Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

איפה קונים קונטרהבס חשמלי?


Amnon

Recommended Posts

שלום לכולם

 

מישהו מכיר חנות שמוכרת קונטרהבס חשמלי? 

חיפשתי וחיפשתי ונראה שהאופציה היחידה היא להזמין מחו"ל. הדמי משלוח זה חצי מעלות הכלי

מעבר לסאונד טוב - אני מחפש אחד שתופס נפח קטן

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אחד מצוין של נד סטיינברגר דיזיין, משומש, אצל שימי בווינטאג' (קינג ג'ורג'). יש לו גם פיקאפ מגנטי (נשמע כמו בס פרטלס) וכמובן פיאזו (סאונד של קונטרבס). קישקשתי עליו קצת והיה משעשע, אבל לא בשבילי כי אני צריך את הבלוק פוזישן, אז אני נשאר עם המפלצת האקוסטית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי קונטרה בס חשמלי של Eminence במשך כמעט שנתיים ומבחינת סאונד אם אתה מופיע במקום בסדר גודל של מועדון גדול+. שיש בו מוניטורים וPA יחסית מסיבי אז אם EQ טוב אתה יכול להגיע דיי קרוב ל״דבר האמיתי״. השכרתי את הNS לכמה ימים והיא תמיד נשמעה לי כמו בס פרטלס גדולה אם יותר עומק, שזה אחלה סאונד אם זה מה שבא לך אבל זה אף פעם לא נשמע לי כמו ה״דבר האמיתי״.

מבחינת נוחיות זה דבר פשוט מדהים במיוחד באוטובוס, בשנתיים הראשונות שלמדתי סטודנטים שנה שלישית ורביעית תפסו את שני הלוקרים היחידים לקונטרה בסים אז אני נאלצתי לסחוב אותו כל כל יום הלוך ושוב, באוטובוס!(גם הeminence לא נכנסה ללוקר קטן).

מבחינת הרגשה מהכלי בזמן שאתה מנגן אני תמיד קצת התאכזבתי מקונטרה בסים חשמליים אבל אני חושב שזה פשוט הרגל גם לפוזיציות וגם להרגשה של הקונטרה בס הגדול מהדהד צמוד לגוף שלך.

אז אם אתה מחפש תחליף לסאונד ו/או feel של קונטרה אם פחות לסחוב על הגב אני אישית לא מצאתי, ניסיתי אוד כמה פירמות בחנויות ואף אחד אף פעם לא קנה אותי.

מצטער אם אני מבאס אבל אני מאוד ממליץ שתנסה לנגן על הכלי בכמה מצבים שונים; בבית, בהופעה, בחזרה; לפני שאתה מזמין משהו מחו״ל על מנת שלא תיתקע בסוף אם כלי שאתה לא מרוצה ממנו ואין לו שוק מאוד גדול. אני נתקעתי אם הeminence יותר מחצי שנה עד שמצאתי משהו מtalkbass לעשות איתו טרייד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

יש לי ns design nxt omni bass 5 אני אישית די מרוצה ממנו (נכון שזה בסקייל של חשמלית רגילה אבל...) הסאונד נעים והבניה ברמה טובה סה"כ. כדאי לך לבדוק אצל שימי וגם אולי כאן:http://www.music-center.co.il/p/7139/%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%A1-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-ns-design-nxt4-db-sb-sunburst

יום דבש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, בלוק פוזישן, אתה מתכוון למקום בו הצוואר מתחבר לגוף, הלא כן? יש בסים שזה ב D יש כאלה ב Eb.

בכל אופן יש הרבה חשמליים שיש להם בלוק פוזישן, אם הבנתי אותך נכון.

גם בפלטינו כמו שלי (מופיע גם תחת השם הארלי בנטון ואולי עוד) יש. אבל גם ב אמיננס עד כמה שידוע לי, BSX, אמפג בייבי בס וכל חיקויו, ועוד.

בכלים הדקים והמינימלסטים כמו NS אין, כנראה כדי לחסוך גודל ומשקל. אבל זה הקטע שלהם.

 

208248_06.jpg

 

 

כל הקונספט של קונטרבס חשמלי, מצריך מחשבה והתייחסות אחרת מאשר קונטרבס אקוסטי.

אף פעם זה לא יהיה תחליף מושלם. כל נסיון ושאיפה שזה יהיה בדיוק אותו דבר נועד לכישלון.

צריך לחשוב על זה אחרת.

אפשר להגיע קרוב, נניח עם מיתרי ניילון כמו ששמתי אצלי ב D ו G שמאוד מתקרבים לסאונד אקוסטי, ושידרוג של טייל פיס צף עם כבל, שגם עוזר.  אבל שום מערכת אלקטרונית לא תחליף חלל אקוסטי.

כל הרעיון הוא החיסכון בגודל, במשקל, בנוחות, בהובלה. זה היתרון המרכזי.

לטעמי, זה מטורף להסתובב עם קונטרבס אמיתי. מי שעושה את זה ויש לו את האנרגיות, אז בכיף, כל הכבוד.

אני ממליץ לפותח השרשור לבדוק את ה NS הזה. מעניין כמה עולה.

אני קניתי בזמנו את הפלטינו שלי מ BASSNW בארה"ב ושילמתי יפה מאוד עבור המשלוח, באמת כמעט חצי מעלות הכלי... אבל זה היה חלום של שנים, מה לעשות. ובאמת לא מצאתי שום אופציה אחרת.

 

נ.ב -  שווה לבדוק גם במיוזיק סנטר, יבואנים של וורוויק שלהם יש את הטריומף, פעם החזיקו כזה בתצוגה, אבל היה יקר רצח, לעומת מה שהוא באמת נותן.

אבל אולי הם נחמדים והביאו את ה rockbass triumph הגירסה המוזלת, שאמורה להיות די נחמדה.

 

$T2eC16J,!zUE9s38-IZZBR4HVuHFwQ~~60_1.JP

 

באיביי במשלוח 100$ בלבד.. לא נורא..

http://www.ebay.com/itm/Warwick-Triumph-electric-Fretless-upright-bass-Black-/381099642454?pt=Guitar&hash=item58bb4f0e56

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כזה בלוק פוזישן. מעדיף Eb כי ככה זה אצלי באקוסטי... אבל אתרגל לכל דבר. בבס פרטלס אני פשוט מסתכל על הנקודות בצד. בקונטרבס אי אפשר להסתכל וצריך איזשהן נקודות ייחוס. בלוק פוזישן מכסה איזה שליש צוואר עם הפיבוטים פלוס מיתרים פתוחים. 

 

היה לי פעם EUB כמו ה-NSD, בלי בלוק פוזישן, ויותר מדי הלכתי לאיבוד. קראו לו Buckdancers Choice ואני חושב שכבר הרבה שנים שלא מייצרים אותו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

D, סבבה. העיקר שיש. לפעמים אני חושב שזה עדיף על Eb. אבל לא מכיר מישהו שזה (D/Eb) היה שיקול אצלו בעד או נגד קניית קונטרבס ספציפי. 

 

 יש הרבה סיפורים, אני יודע שקלינגהופר קנה את הבס הראשית שלו וכשתיקנו אותה הוא ביקש שישנו את זה מבלוק Eb לבלוק D, כשאתה מתחיל לנגן קונצ'רטי וכאלה זה נהיה לא פשוט לשנות מצוואר Eb לצוואר D, אם אני מנגן על כלי לא שלי בהופעה או משהו זה גם תמיד הדבר הראשון שאני בודק, זה מאוד קריטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי בעבר NS וגם ניגנתי על פאלאטינו, ארגו ואף אחד מהם לא היה קרוב לסאונד או הרגשה של קונטרבס אמיתי זה תמיד הרגיש לי כמו פרטלס שעומדת לא נכון... 

היחיד שניסיתי ובאמת איכשהו התקרב זה ימהה SLB-200, קצת יקרה אבל אחלה סאונד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...