Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

ניגנתי אתמול על מגבר מנורות מלא! איזה אכזבה...


tomersg

Recommended Posts

אז חדר חזרות שאני מכיר באזור שלי קנה מגבר מנורות של אורנג' AD200 עם בוקסה שלהם, לפי מה שהבנתי 4*10.

קבענו שם חזרה עם הרכב קאברים. הבחור אמר לי שאני אעוף מהמגבר. לפני כן היה שם הרטקה הנפוץ, שדי שנאתי, אבל הסתדרתי איתו, בעיקר שהאיקיו כבוי..

באתי עם ציפיות ועם אחת הבסים הכי טובות שלי, פנדר ג'ז בס סטייל 70. בס שנשמעת פצצה בכל מקום.

חיברתי למגבר, ולא עפתי... בכלל..

מה שלא ניסיתי, להרים גיין, פחות מסטר, או פחות גיין יותר מסטר, לא ממש שינה. הכל היה עם אוברדרייב כזה.. כמובן שבגיין יותר - יותר אובר דרייב, אבל צליל ממש נקי וחלקלק לא יצא לי.

האיקיו באורנג' ממש מינימלי, בס מיד וטרבל. וגם לא ממש מצאתי משהו שנשמע לי טוב.

האטאק היה נשמע לי מאוד איטי, כאילו אני מנגן דרך איזה קיר של לימיטר או קומפרסור או משהו כזה, למרות שאין כזה במגבר בכלל.

הבסים היו ממש חזקים ועמומים. אפילו חתכתי נמוכים באיקיו.. אבל עדיין.. מאוד בומי...

הרגשתי שאין ממש הפרדה בין התוים, הכל נשמע לי מין בלילת בסים שכזאת. בקטעים של סלאפ בכלל סבלתי..
אולי יותר היה מתאים להרכב שמנגן רגאי או סיקסטיז, עם פרסיז'ן מצויידת בפלאטס.. אבל לא לרוק יותר מודרני.

אפילו מצאתי את עצמי מתגעגע להרטקה. לא נעים. הבחור השקיע הרבה כסף באורנג' הזה. ניסיתי להיות ממש עדין כששאל את דעתי. אמרתי שכנראה זה לא הטעם שלי..

לא זוכר על כמה מגברי מנורות מלאים יצא לי לנגן. מרשל? האמפג בבארבי נחשב? כי אמפג אני מאוד אוהב, על רוב סוגיו, ובדרך כלל מאוד מבסוט שמוצא כזה בחדר חזרות, אבל אין ספק שאמפג מעניקים יותר שליטה וורסטיליות בסאונד.

בגדול, כנראה שאני לא טיפוס של מנורות, אף פעם לא הייתי חסיד של מנורות, אין לי אף מגבר מנורות ברשותי.

חוץ מעניין הטעם.. אולי משהו במגבר הזה בעייתי? או שזה פשוט אני? :ph34r:  כי פשוט יש אנשים שמוכנים להשבע במנורות ומגלים את האור אחרי שמנגנים על מגבר פול מנורות, ומוכנים לכל ההוצאה והסחיבה.. כן. המשקל של האורנג' הזה, מיפלצתי. לא הצלחתי להזיז אותו בכלל. בקיצור, אני לא השתכנעתי. לא ראיתי את האור..  :-\ 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לעשות כמוני: יש לי גאליין-קרוגר MB500, בגודל ובמשקל של ספר ממוצע, נכנס לכיס של הגיג-בג בלי להרגיש, ומוציא 500 ואט שמסוגלים לפרק בניין. ובכל מקום שאני מגיע, אני מחבר אותו לבוקסה שיש שם, ומיד יש לי את הסאונד שלי ואת המגבר שאני אוהב ורגיל אליו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר מה שאתה מספר, בפפאיתו בתל אביב יש להם מגבר כזה, הופעתי שם 3 פעמים ובכל פעם עפתי מהסאונד שלו. נקי ופאנצ׳י בטירוף.

זה מגבר שעולה מעל עשירייה אם אני לא טועה, לא היית אמור להתאכזב ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, יש לי את האח של הגליאן שלך, ה MB200.. חולה עליו. אני הרי ממליץ עליו בכל הזדמנות. אבל אתה יודע, אורנג', מנורות.. מה לא ניתן צ'אנס? חוץ מזה כל הקונספט של ללכת לחדר חזרות ולשלם, זה שלא תיקח מגבר, גם אם הוא שוקל כמו אייפד. ומה עם הבוקסות, איך אני יודע אם מתאמות מבחינת התנגדות ועוצמה? לך תדע אם אין איזה בוקסה דפוקה באיזה מקום שתדפוק לך את המגבר?

 

מוריס - זה האורנג' שהיה בפפאיטו.. או אחיו.. בכל אופן נקנה מהבחור של פפאיטו. אבל אם היה כל כך טוב ומעיף, למה נמכר? מעניין מה הביאו במקום. אני אהבתי בבפאיטו שהיה להם אמפג ואשדאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסמפט בהחלט, זו אותה חוויה שהייתה לי עם אורנג'ים לאורך השנים, רק האורנג' בפאפאיתו נשמע פיצוץ, אין לי איך להסביר את זה.

קח בחשבון שהאיקיו של אורנג' הוא לא בדיוק מה שמצוין על המגבר. המיד הוא רק cut, למרות שכתוב cut/boost, ז"א שאיקיו שטוח יהיה כשהטרבל והבס בשעה 12, והמיד עד הסוף נגד כיוון השעון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם דובה. סבירות גבוהה שיש שם שפורפרות מתות.

בד״כ סאונד ״מת״ אומר ששפורפרות הפרה החזירו נשמתן לבורא אבל זה לא תמיד כך. תבקש מהבעלים שישלח אותו לטיפול... אם זה רק הפרה זה גם אמור להיות יחסית זול...

 

אתה מוזמן לקפוץ אלי לשמוע שני מגברי שפורפרות שיעיפו לך את השערות מהב**ים ויחרבו לך גם את השערות באוזניים מרוב טרבל :)

אפילו האמפג שלי שמרשרש בגלל קבל גמור נשמע יותר טוב מכל מגבר סוליד סטייט שאני שם מולו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות יש בעיה במנורות. לא בדקתי ולא מבין בזה. אני יכול להציע לבחור לבדוק, אם אהיה שם שוב, אבל קשה לי להאמין שיקבל את זה. הוא נשמע מאוד מבסוט מהמגבר. אולי זה באמת הטעם שלי.. ואלי זה באמת העניין עם כפתור המיד שהוא רק קאט..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן לקפוץ אלי לשמוע שני מגברי שפורפרות שיעיפו לך את השערות מהב**ים ויחרבו לך גם את השערות באוזניים מרוב טרבל :)

כנ"ל רק מגבר אחד ולא שניים (האמפג השני שלי הוא סוליד סטייט)

 

 

אפילו האמפג שלי שמרשרש בגלל קבל גמור נשמע יותר טוב מכל מגבר סוליד סטייט שאני שם מולו.

אתה בטוח שזה הקבל?

האמפג שלי גם היה מרשרש בזמנו וקראתי איפשהו פתרון מוזר שדווקא עזר לי - לחבר גאמפר בין הSEND והRETURN של האפקטס לופ במגבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק הייתי מכוון מחדש את הביאס של מנורות ההספק. + בדיקה של מנורות הפרה.

שווה לברר כמה זמן המגבר כבר עובד ובאיזה תנאים. מגבר של חדר חזרות זה לא המגבר שלך בבית שעטוף בצמר גפן. זה מגבר בעבודה והוא צריך טפול קבוע, במיוחד אם הוא מגבר מנורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שזה הקבל?

האמפג שלי גם היה מרשרש בזמנו וקראתי איפשהו פתרון מוזר שדווקא עזר לי - לחבר גאמפר בין הSEND והRETURN של האפקטס לופ במגבר

 

אתה רואה פה send או return ? :) זה סט שחגג לא מזמן 42 שנים.

ampeg.jpg

 

אני די בטוח שזה קבל גמור, החלפתי את כל הקבלים בגלל בעיה דומה, זה פשוט חזר אחרי שנתיים, קרוב לוודאי שאחד מהם היה דפוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...