Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

דרוש בסיסט רציני להופעות !


mayatanner

Recommended Posts

להרכב הרוק "גילי והאופוזיציה" דרוש בסיסט או בסיסטית רציניים לקראת סיבוב ההופעות לרגל השקת אלבום הבכורה.

מחפשים אותך: בסיסט/ית רציני/ת, עם גרוב טוב וראש טוב מאיזור המרכז

אם אתם כאלו מקומכם איתנו :-)

החזרות נערכות באזור תל אביב.

אתר הבית:

http://www.gilizigman.com/

לפרטים נוספים:

מיה טנר-

052-383-6837

[email protected]

[move]!!גילי והאופוזיציה!! "הימים הם כמו לילה"

"שכנות טובה"
"מאחורי האיצטדיון הלאומי"
"לא מבינה" http://www.youtube.com/watch?v=IllSrWdCruQ "סביונים" http://www.youtube.com/watch?v=yoejZ9G1-eo [/move]
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונאת את הקונספט של זמר-כותב-מלחין-מעבד-סולן-"הקלטתי את הדיסק באולפני הביתי"-סאונדמן-מפיק וכמובן, קובע הכל, שמתחבא מאחורי כותרת של "להקה".

חביבי, בלהקה כולם שווים (תראו את הסרט "המכונה" על משינה. אפילו על הטקסטים והעיבודים והמיקסים הם מצביעים). אם זה בנאדם אחד שעושה הכל, ומסביב כמה חבר'ה שבאים לנגן כדי שהבחור יוכל לעלות על במה* להופיע בליווי נגנים, אז בוא נקרא לילד בשמו. ובמקרה כזה, לגיטימי לבקש תמורה בעד העבודה.

--------------------------------------------

* כן, גם אם ירום הודו "נותן יד חופשית לנגנים להביא את התפקידים שלהם לידי ביטוי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה עפתם עליהם, בסה"כ סוגריים קטנים שרשום בהם "מנהיג ההרכב" ושם שכולל את שם הפרונט מן..

יש הרבה להקות כאלה, ורק דוגמא שהיתה פה לא מזמן וזכתה לפירגונים היא של אלישע בנאי ו40 השודדים. אני לא זוכר את שמו, אבל הבסיסט חבר פה בפורום...

אף אחד לא שאל אותו כמה אלישע משלם  :D

בכל מקרה, בהלצחה במציאת בסיסט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבטוח אלישע בנאי יצליח. עם שם כזה קשה לא להצליח בארץ. אני חושב שכבר יחסית לגילו הוא די מצליח. עד כמה שמושג ההצלחה בארץ הוא רלוונטי.

בסיסט שידבק אליו, כנראה שיזכה לחשיפה גדולה שתביא לו עוד עבודות בהמשך, שחלקם יהיו גם עם שכר וגם פירסום. אין ספק שמדובר בהשקעה במניה די בטוחה. 

לא מכיר את הבסיסט של בנאי הצעיר אבל דוגמאות לא חסר, ולא תמיד חייבים להיות נגן מוכשר מאוד או מוצלח מאוד כדי "להצליח" בארץ ולקבל גיגים. לעיתים רבות השם והרשתיות הרבה יותר חשובים. ולעיתים קורה שנגן כלשהו עולה על גל ירוק של הצלחה שפתאום רואים את השם שלו בכל מיני הפקות מעניינות עם אומנים בעלי שם, מתהליך שהתחיל באיזה גיג עם אומן ידוע.

מה שעם להקות עלומות שם עם נגנים עלומי שם (ללא קשר לאיכות המוזיקה) הוא הרבה הרבה יותר קשה. והרבה פעמים ההשקעה יורדת לטמיון. כמו שקרה ללא מעט חברה טובים. גם פה.

ככה זה עובד כאן.  בתחום הרוק הפופ בכל אופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרן, תחשבי על הביץ' בויז. בריאן וילסון כתב, עיבד, גייס נגני אולפן ונתן להם תפקידים כתובים, הקליט שירה, וכשהכל היה גמור קרא לכל שאר חברי הלהקה (האחים שלו והבן-דוד) לבוא לאולפן ולהעלות הרמוניות קוליות, ויאללה ביי לכו הביתה ונתקשר כשנצטרך שתצטלמו לפוסטר. אז מה, הם לא היו להקה? הם לא הוציאו יצירות מופת?

יש להקות יותר דמוקרטיות ופחות דמוקרטיות. בביטלס הייתה דיקטטורה של לנון ומקרטני. אם היית רינגו, היית פורשת מההרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול זו לא בושה לקבל שכר על השקעתך.

בין משינה לבין הביץ' בויז יש מגוון רחב של הרכבים אנושיים מוזיקליים, מה שמתאים לנגן X יתאים פחות לנגן Y. הייה פה שרשור "איך למצוא / לבחור נגן בס" , (משהו כזה), אולי כדאי לפתוח שירשור - איך תדע שהרכב מסויים מתאים לך?

;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בכל מקרה היום להיות בלהקה זה לא להיט משהו.. הרבה אגואים, הרבה בלאגנים, במיוחד כשהלהקה עוד בשלבי התגבשות והתהוות. פתאום המתופף מתפלפ, הזמר החליט לטוס לחפש הארה בהודו, הקלידן שעובד בהייטק עושה רילוקיישן לקנדה ולגיטריסט נולד ילד והמוזיקה עברה למקום הכי נמוך בסולם העדיפויות. בגיל 50 זה יחזור לו בגדול..ובכלל כשאין עוד כסף בעניין אלא יותר הוצאות וההופעות לחברים בפייסבוק. ואז להקה הולכת לעולם שאליו הולכות המון להקות ואתה נשאר עם ה ז ביד וכל ההשקעה יורדת לטימיון.

עדיף בהרבה להיות נגן שכיר חרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן, לשאלתך, הביץ' בויז היו בהחלט בריאן ווילסון ונספחים. לא להקה. אתה יכול להחליף את כולם מסביבו. אותו דבר למשל עם ג'ון פוגרטי והקרידנס. לצורך ההשוואה - מעין "הפרוייקט של אלאן פארסונס" (או של עידן רייכל).

שמע, יש אנשים שזה לא מפריע להם (למשל foofig, שמנגן עם זמר בהרכב הנושא את שמו). אבל אני חושבת שיש הבדל בין לנגן גיטרה בהופעה של חמי רודנר, לבין לנגן גיטרה באיפה הילד (שם היה רודנר יוצר עיקרי ומשמעותי).

פשוט בהתארגנות של להקה/קבוצה, יש משהו יותר קולקטיבי/שוויוני/הדדי מאשר זמר+נגני ליווי. ולצערי הרבה "סינגר-סונגרייטר"-ים (כל אדם שלקח גיטרה, כתב 10-20 שירים ומחפש נגנים שילוו אותו כדי שיוכל להופיע עם השירים שלו, ואין לו שום רצון לשתף אחרים ביצירה/שירה/הלחנה או להפוך ללהקה, הוא רק צריך נגני ליווי) מתחבאים מאחורי האמתלה של "להקה" בשביל לייצר אשליה של "ביחד" ובכך להמנע מתשלום (מחד) ולהנות משותפים לעלויות (מאידך).

זה ההבדל בין להיות המתופף במשינה, או המתופף של יובל בנאי במופעי הסולו. ההבדל בין להיות הבסיסט בכוורת (שגם השתתף בכתיבה והלחנה - ע"ע 'ילד מזדקן', והיה חלק מקבלת ההחלטות) ובין להיות הבסיסט של דני סנדרסון.

כמה שדני נפלא, יש הבדל בין - "אנחנו בלהקה", לבין "אני דני, ואני צריך נגנים למופע שלי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שלי אני יכול לספר שההרכב התחיל מיוזמה של חבר, שכתב והלחין את רוב השירים, וגם שילם מכיסו על הפקת האלבום הראשון. לכן כשההרכב הוקם וכלל הרבה נספחים היתה הפרדה בשם וזה גם נראה לי הגיוני, כי ההשקעה מבחינתי היתה מינימלית. היום שם ההרכב הוא ללא שם הסולן (למרות שיש שרידים היסטוריים של השם הישן ברחבי האינטרנט) והמעורבות שלי ושל שלושת החברים הנוספים בכתיבה, גם של טקסטים וגם של לחן, וגם ניהול והתנהלות מתחלקת באופן שווה.

בכל מקרה - אני לא מבין למה הפוסט הזה, שנפתח כדי לנסות לגייס בסיסט להרכב מסויים הפך לדיון עקרוני הנושא שמות הרכבים/קרדיטים/תשלומים/תיגמולים.

אין לי שום קשר להרכב הזה, אבל הם בסה"כ מחפשים בסיסט... פתאום התנפלו עליהם או לא עליהם אלא סתם בכלליות על אנשים שמחפשים נגנים...

אולי הם מערבים את הבסיסט בכתיבת כל השירים? אולי הם משלמים על כל הופעה וחזרה? לא עדיף לברר איתם ספציפית במקום להכליל?

בכלל זה פורסם בלוח המודעות כמודעה ולא דיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנייה נעמיד דברים על דיוקם, אין לי באופן כללי בעיה עם הקונספט הנ"ל, סתם הפריע לי שגם בביוגרפיה או ההסבר על הלהקה למרות ששמו הוא השם היחידי שרשום בטייטל הוא גם רושם בסוגריים את תוארו מבלי להתייחס בכלל לנגנים שעימו, הוא אולי כתב את השירים אבל אני מבטיח לכם שאת תפקידי התופים הגיטרות הבס הקלידים והכנרת הוא לא כתב, אז אם אתה רושם "מנהיג" תכתוב את המיקום של כל אחד אחר בלהקה או שפשוט אל תרשום כלום.

האם בתור מנהיג הוא נושא בכל ההוצאות כמו חזרות נסיעות וכו'?, אם כן קטונתי ואני לוקח הכל בחזרה... משהו אומר לי שזה כובע אחד שאני לא אצטרך לאכול.

בקשר לאלישע שהוא חבר מאוד טוב שלי מן הסתם השם נבע מטעמים פרסומיים, בנאי זה בנאי..אם היו קוראים להם רק 40 השודדים אני מבטיח לכם שאף אחד לא היה שומע עליהם מלבד החוג שמכיר את אלישע מגוט נו שיים או את איתמר (המתופף) מבום פאם, בלי שום קשר הם מצויינים וכל אחד מקבל את הקרדיט שלו שם..ומתי הוא אחלה בסיסט חפשו את water knote

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...