Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

פדריקו מלמן - כיתת אמן בתל אביב


Hadarg

Recommended Posts

היי

אני מארגנת כיתת אומן עם הבסיסט פדריקו מלמן בסוף יוני בתל אביב. זה מותנה בהרשמה של מינימום חמישים משתתפים, מקסימום 70. עד עכשיו הצלחתי לאסוף 30, מי שמעוניין שיכתוב לי הודעה בפייסבוק Hadar Graf

היוזמה היא ללא כוונת רווח אישי שלי.

המחיר הוא 220 שקלים במידה ויהיו 50 משתתפים, 185 שקלים במידה ונגיע ל 60 ו 160 שקלים אם יהיו 70 משתתפים.

 

מוזמנים ליצור קשר בהקדם

אחלה סופ"ש 

הדר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח מאד מאד להגיע.  בתור חסר פייסבוק (אנחנו גזע הולך ונעלם), איך את מעדיפה שאצור איתך קשר?

 

לכל מי שלא מכיר  - מלמן הוא בסיסט פ-נו-מ-נ-לי (וגם בעל חוש הומור).  הנה כמה דוגמיות:

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, huckbuc כתב:

אני אשמח מאד מאד להגיע.  בתור חסר פייסבוק (אנחנו גזע הולך ונעלם), איך את מעדיפה שאצור איתך קשר?

 

 בטלפון!

0505412777

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עורו אחים!

 

הבנתי מהדר שחסרים נרשמים, ואם לא יימצאו בימים הקרובים, לא תהיה סדנה.  זה יהיה פספוס אדיר - מלמן הוא בעיניי אחד הבסיסטים המרשימים ביותר שיש היום בעולם.  אחרי שגיליתי אותו (יחסית לאחרונה) כל כך התלהבתי, עד שחשבתי לטוס לאירופה במיוחד כדי לשמוע אותו. 

 

אנא הפיצו את הבשורה לחברים שלא מגיעים לפורום הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

תשמעו, מי שלא היה הפסיד.  זכיתי להיות ארבע שעות במרחק של שלושה מטר מפדריקו מלמן בפעולה, והבנאדם רב אמן גאון, בסיסט מהדרגה הגבוהה ביותר שיש.  תענוג.

 

הסדנה התחילה עם חצי שעה שהעביר אור לוביאניקר, כשלצידו המתופף גל שוחט.  הוא דיבר באופן מאד מעניין על "מה זה לנגן טייט", והתייחס למשל לנקודה שאף פעם לא חשבתי עליה באופן מודע - שהבסיסט צריך להתייחס בנגינה שלו לזה שצלילים שונים של התופים הם בעלי משך אחר.  הצליל של הסנר הוא יותר קצר וחד מהצליל של הבייס דראם, וחלק מתחושת ה"טייטנס" היא כשנגינת הבס משקפת את ההבדלים האלה. 

 

אז עלה מלמן לשעתיים וחצי רצופות, שבהן הוא הדגים כל מני תרגילים וניואנסים, ענה על שאלות מהקהל, ו"סתם" ניגן עם פלייבק מהמחשב שלו.  אחרי הפסקה של חצי שעה התחיל ג'אם כיפי, שבו ניגן כל פעם בסיסט אחר לצד מלמן.  מבין הנגנים האחרים, מי שגנב את ההצגה, לדעתי, היה אחד המתופפים - בחור מאד צעיר בשם רון אבידן, שאני מעריך שעוד נשמע עליו.  הכל התחיל ונגמר בדיוק בזמן, וכולם יצאו מהמועדון עם חיוך על הפנים.

 

איכשהו מצאתי את עצמי מעורב בארגון של הארוע, ומתוקף כך זכיתי לאכול עם מלמן ארוחת ערב ביום שלפני הסדנה (לצד הדר, המארגנת הראשית, ועוד בחור יקר בשם עמית, שגם עזר בהפקה), וגם להסיע אותו מהמלון לסדנה ובחזרה.  הנסיעות האלה היו הפעם היחידה - ומן הסתם האחרונה - בחיי שבירכתי על הפקקים של תל אביב, כי הם איפשרו לי להיות עוד קצת זמן אחד על אחד עם מלמן.  אני יכול לדווח שמעבר לזה שהוא בסיסט דגול, הוא גם אדם צנוע, חביב, ועם חוש הומור.  בקיצור - 30 שעות של שכרון חושים, שלא יישכחו לעולם 😎

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
On 7/1/2019 at 2:41 PM, huckbuc said:

תשמעו, מי שלא היה הפסיד.  זכיתי להיות ארבע שעות במרחק של שלושה מטר מפדריקו מלמן בפעולה, והבנאדם רב אמן גאון, בסיסט מהדרגה הגבוהה ביותר שיש.  תענוג.

 

הסדנה התחילה עם חצי שעה שהעביר אור לוביאניקר, כשלצידו המתופף גל שוחט.  הוא דיבר באופן מאד מעניין על "מה זה לנגן טייט", והתייחס למשל לנקודה שאף פעם לא חשבתי עליה באופן מודע - שהבסיסט צריך להתייחס בנגינה שלו לזה שצלילים שונים של התופים הם בעלי משך אחר.  הצליל של הסנר הוא יותר קצר וחד מהצליל של הבייס דראם, וחלק מתחושת ה"טייטנס" היא כשנגינת הבס משקפת את ההבדלים האלה. 

 

אז עלה מלמן לשעתיים וחצי רצופות, שבהן הוא הדגים כל מני תרגילים וניואנסים, ענה על שאלות מהקהל, ו"סתם" ניגן עם פלייבק מהמחשב שלו.  אחרי הפסקה של חצי שעה התחיל ג'אם כיפי, שבו ניגן כל פעם בסיסט אחר לצד מלמן.  מבין הנגנים האחרים, מי שגנב את ההצגה, לדעתי, היה אחד המתופפים - בחור מאד צעיר בשם רון אבידן, שאני מעריך שעוד נשמע עליו.  הכל התחיל ונגמר בדיוק בזמן, וכולם יצאו מהמועדון עם חיוך על הפנים.

 

איכשהו מצאתי את עצמי מעורב בארגון של הארוע, ומתוקף כך זכיתי לאכול עם מלמן ארוחת ערב ביום שלפני הסדנה (לצד הדר, המארגנת הראשית, ועוד בחור יקר בשם עמית, שגם עזר בהפקה), וגם להסיע אותו מהמלון לסדנה ובחזרה.  הנסיעות האלה היו הפעם היחידה - ומן הסתם האחרונה - בחיי שבירכתי על הפקקים של תל אביב, כי הם איפשרו לי להיות עוד קצת זמן אחד על אחד עם מלמן.  אני יכול לדווח שמעבר לזה שהוא בסיסט דגול, הוא גם אדם צנוע, חביב, ועם חוש הומור.  בקיצור - 30 שעות של שכרון חושים, שלא יישכחו לעולם 😎

 

הי יובל, תודה רבה על הכל! בזכות השותפות שלך הערב הקסום והמלהיב הזה יצא לפועל! זכיתי להכיר בן אדם מקסים ומעניין.  מקווה שבקרוב אני אקבל את הסרט והתמונות המקצועיות, אני אעלה ליוטיוב ואשתף גם כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...