RT פורסם אוגוסט 8, 2010 פורסם אוגוסט 8, 2010 אתם מוזמנים להוסיף דגימות עם תיאור מדויק ככל האפשר של הבס, סוג מיתרים, אופן ההקלטה, מגבר או דיירקט... וכו'. כמה שיותר אינפורמציה תיתן תמונה יותר טובה למה אנחנו שומעים. אני אתחיל, דגימה של Sadowsky MV4. הוקלט בהופעה חיה דיירקט לקונסולה דרך DI פאסיבי והוקלט למכשיר דיגיטלי באופן ישיר ללא מגבר, ללא קומפרסור... ללא כלום. בס נטו. מיתרים Sadowsky blue steels, שני הפיקאפים עובדים. החלק הראשון בפריטת mute עם האגודל ואח"כ אצבעות סטנדרטי. http://soundcloud.com/rtat/basssample תוספת, אותה בס, הפעם DI ישיר לכרטיס קול דרך מיקסר קטנטן של ברינגהר. הכל flat, שני הפיקאפים פתוחים. דוגמא לסאונד סלאפ: http://soundcloud.com/rtat/mv4-slap-sample
guy_ron פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 כל הבסים שלי SLAP לפי הסדר: 1. Alembic 2. Fender Jazzbass 3. Warwick jazzman 4. Musicman 5. Musicman fretless הכל דרך קומפרסור (טיפה יותר מדי)לראש GK וישר למחשב ללא כרטיס קול. כל בס בערך 20 שניות. http://soundcloud.com/pertyman/basses-slap
RT פורסם אוגוסט 9, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 9, 2010 סבבה של השוואה! באופן אישי הייתי רוצה לשמוע איך הבסים נשמעות ללא שום כלום, עירומות כביום בנייתן. למה אתה מתכוון "ישר למחשב ללא כרטיס קול" ??
guy_ron פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 אין לי כרטיס קול, מהאחורה של המגבר לכניסה של הLINE IN במחשב. אני יכין דגימות "ערומות"...
kdeal פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 http://soundcloud.com/pertyman/basses-slap איזה יופי גיא אהבתי את הסאונד בקליפ בסדר הבא (מהיותר טוב לפחות טוב, ועל סמך הקטע הזה בלבד): 1. Alembic 2. Musicman 3. Musicman fretless 4. Warwick jazzman 5. Fender Jazzbass אבל כחובבת וורוויק, אני בטוחה שאפשר לשחק קצת בפריאמפ ולהקפיץ אותה ממקום 4 למקום 1 ;D אני יכין דגימות "ערומות"... רונן, אל תשכח שחלק מהבסים של גיא מאד ורסטיליות. כלומר - רק הסטרימר ג'אזמן שלו יכולה להפיק כל כך הרבה צלילים: הפיקאפ האחורי במצב האמבק, הפיקאפ האחורי במצב סינגל, הפיקאפ הקדמי לבד, הפיקאפ הקדמי עם אחורי במצב האמבק, הפיקאפ הקדמי עם האחורי במצב סינגל, ו -> כל הקונפיגורציות שתיארתי, ב passive (ויש לו טון לשחק בו במצב פסיבי), וכל הקונפיגורציות במצב active, ואז יש - flat, יש bass boost, יש mid boost, יש treble boost ... תסתכל כמה צלילים יכולה רק גיטרה אחת מהאוסף שלו להפיק... וזו רק אחת מהערומות...
RT פורסם אוגוסט 9, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 9, 2010 כמה שהן יהיו וורסיטליות הן עדיין "עטופות בשומן" שמגיע מהמגבר והקימפרוס שמועך את ה Attack מאד ברור. הדגימה מצויינת אבל לא מגלה איך הבסים שלו נשמעות נטו. לי זה די חשוב כשאני בוחן צליל של בס. גיא, יש לך כרטיס קול. אולי לא כמו זה שהיית רוצה אבל ללא כרטיס לא היה לך לאן לתקוע את הכבל מאחורה...
guy_ron פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 גיא, יש לך כרטיס קול. אולי לא כמו זה שהיית רוצה אבל ללא כרטיס לא היה לך לאן לתקוע את הכבל מאחורה... צודק, התכוונתי הכרטיס המקורי של המחשב...
Oldb0b פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 לא רוצה להיות קטנוני מדי אבל אני מוכרח לשאול אתה מתכוון שאתה משתמש בכרטיס On-Board? כרטיס אוןבורד זה הכרטיס קול הבסיסי שמגיע עם לוח האם שלך זה שהכרטיס קול שלך לא חיצוני לא אומר שאין לך אחד יותר רציני אני אשמח אם תבדוק את העיניין לפני שנה בערך ניסיתי להקליט משהו בשביל חבר שלי וזה לא התאפשר בגלל הכרטיס קול הדפוק שהיה לי יכול להיות שהמשתמש (אני) דפוק במקרה הזה
guy_ron פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 קניתי מחשב. לא שיניתי או הכנסתי לו כלום. חיברתי בס לראש של המגבר (למכירה אגב). מהיציאה SEND של האפקטים ישר לLINE IN של המחשב. פתחתי Cubase. הקלטתי. זהו. אני לא יודע עם איזה כרטיס המחשב בא...
kdeal פורסם אוגוסט 9, 2010 פורסם אוגוסט 9, 2010 כמה שהן יהיו וורסיטליות הן עדיין "עטופות בשומן" שמגיע מהמגבר והקימפרוס שמועך את ה Attack מאד ברור. אהא! זה מה שהרס את הסאונד של הוורוויק! (היא הרי נשמעת מצוין בחלק מהפריסטים בקליפ יו טיוב של גיא)
RT פורסם אוגוסט 9, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 9, 2010 אהא! זה מה שהרס את הסאונד של הוורוויק! (היא הרי נשמעת מצוין בחלק מהפריסטים בקליפ יו טיוב של גיא) אני לא אוהב לשמוע קומפרסור. אם אני שומע את הפעולה שלו באופן ברור ובוטא המשמעות היא שאני לא שומע כמו שצריך את הסאונד המלא של הבס - את ה attack - שהוא החלק שאולי משפיע הכי הרבה על הסאונד. אבל יש הרבה אנשים (כנראה גם את) שאוהבים את האפקט המעוך הזה בתחילת הצליל. אני לא מתווכח על טעם. זה לא קשור לוורוויק או לשמורוויק... האמת שהדיון הזה מפספס את המטרה שהייתה לי - פוסטים של דגימות סאונד. הייתי צריך לנחש שזה לא יעבור בשקט ניתן לדיון להמשיך להתגלגל ובאתר שיבוא עלינו לטובה נשתדל להקצות פינה ייחודית לדגימות סאונד.
guy_ron פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 כל הבסים ! הכל מוקלט כמו שציינתי קודם, ללא שום התערבות, כל האקטיביות Flat ובפאסיביות אני רק משחק עם הטון. אז ככה: Alembic - בהתחלה 2 הפיקאפים, אחר כך הצוואר ובסוף הגשר. כל פעם אני מסובב את הטון בערך רבע או שליש סיבוב. מי שלא יודע הטון הוא כמו ווא ווא, כל נגיעה ממש משנה את הסאונד. Fender - בהתחלה 2 הפיקאפים, אחר כך הצוואר ובסוף הגשר. כל פעם אני מסובב את הטון חצי סיבוב. Musicman - ארבעת הליינים הראשונים זאת הבס הרגילה, ארבעת הבאים זאת הפרטלס. בכל אחד מהם אני מנגן: בראשון רגיל, בשני על הצוואר (פשוט מזיז את היד), בשלישי רק עם הcoil של הצוואר רגיל (הוספתי לשני הבסים סוויץ שמכבה את הcoil של הגשר), וברביעי רק עם הcoil של הצוואר שוב על הצוואר. Warwick - בהתחלה 2 הפיקאפים כשהגשר במצב humbucker, אחר כך הצוואר ובסוף הגשר כשבהתחלה במצב humbucker, אחרי זה single coil ובסוף single coil פאסיבי שהטון סגור עד הסוף. זהו !!!
kdeal פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 אבל יש הרבה אנשים (כנראה גם את) שאוהבים את האפקט המעוך הזה בתחילת הצליל. אני לא מתווכח על טעם. כתבתי שזה מה שהרס את הסאונד... האמת שהדיון הזה מפספס את המטרה שהייתה לי - פוסטים של דגימות סאונד. אממ... רצית פוסט של דגימות ללא תגובות? בלי לחוות דיעה? בלי שאלות/תגובות? סבבה. רק תציין לפני זה שאתה לא מעונין לפתוח דיון אלא רק שכל אחד ידביק דגימות סאונד, ולא יגיבו/יעירו/ישאלו בנושא.
RT פורסם אוגוסט 10, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 10, 2010 כתבתי שזה מה שהרס את הסאונד... חשבתי שהיית צינית לגבי ה"אהבה" שלי לוורוויק. טעיתי? סליחה אממ... רצית פוסט של דגימות ללא תגובות? בלי לחוות דיעה? בלי שאלות/תגובות? סבבה. רק תציין לפני זה שאתה לא מעונין לפתוח דיון אלא רק שכל אחד ידביק דגימות סאונד, ולא יגיבו/יעירו/ישאלו בנושא. ניתן לדיון להמשיך להתגלגל ובאתר שיבוא עלינו לטובה נשתדל להקצות פינה ייחודית לדגימות סאונד. גיא הדגימות החדשות מעולות לדעתי. אפשר לשמוע בבירור את האופי של כל בס, רעשי השריגים האופייניים, ההבדלים בין הפיקאפים... תודה על ההשקעה.
lukatch פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 יש לי מילה אחת בשבילכם: בייסטייסטרז. אתר דגימות הבאסים / מיתרים / מגברים / אפקטים / בוקסות / פראמפים / פיקאפים האולטימטיבי. לדוגמה - רונן, הלינק הזה בשבילך: http://www.basstasters.com/basses/Sadowsky_PJ_4.html
kdeal פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 ניתן לדיון להמשיך להתגלגל ובאתר שיבוא עלינו לטובה נשתדל להקצות פינה ייחודית לדגימות סאונד. סקירת ציוד (ובתוך זה - גם דגימות סאונד של הציוד - אפקטים/גיטרה/מיתרים וכו') זה בהחלט דבר מבורך. עדיין - היתי רצינית - אם אתה רוצה שהשרשרת תוקדש אך ורק לדגימות סאונד של ציוד, אפשר למחוק את כל התגובות ולעשות שרשרת שכולה רק פוסטים של דגימות (ודיונים עליהן יפתחו/יתפתחו ב thread אחר)... חשבתי שהיית צינית לגבי ה"אהבה" שלי לוורוויק. טעיתי? סליחה אה... לא. בקטע הראשון שגיא שם (עם חמש גיטרות בסלאפ) הוורוויק נשמעת לא טוב, הרבה פחות טובה מהאלמביק ומהמיוזיקמנים (אך עדיין טובה מהג'ז בס - לטעמי). מהכרות עם היכולות של הגיטרה מבחינת סאונד (והקליפ ששמתי מעלה יראה זאת) אין לי ספק שהוורוויק יכלה להשמע טוב יותר, ומכשהעלת את נושא הקומפרסור, הבנתי שזה מה שלדעתי הרס את הסאונד שלה (ואולי היה אפשר לשפר גם את הסאונד דרך ה on board preamp). לא היתה פה ציניות או קישוריות כלשהי אליך. (הרי בסך הכל אתה Warwick enthusiast שעדיין לא הבין את זה... כמו 99% מהבסיסטים ) בייסטייסטרז. אתר דגימות הבאסים / מיתרים / מגברים / אפקטים / בוקסות / פראמפים / פיקאפים האולטימטיבי. נהההה... עדיף כאן אצלנו, ובעברית חוצמזה, אין באתר דגימות של וורוויק! איך זה יכול להיות אתר אולטימטיבי? אפילו אצלנו בשרשרת יש סטרימר ג'אזמן...
lukatch פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 דגימות של מגברי פרחי וחלילית, זה מה שחסר בבייסטייסטרז. והשוואות בין לפני ואחרי הרצל (רז, לא תיאודור).
RT פורסם אוגוסט 10, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 10, 2010 (הרי בסך הכל אתה Warwick enthusiast שעדיין לא הבין את זה... כמו 99% מהבסיסטים ) נו, ברור!
guy_ron פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 נראה לי שלא שמתם לב, העלתי דגימות ערומות בדף הראשון....
RT פורסם אוגוסט 10, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 10, 2010 נראה לי שלא שמתם לב, העלתי דגימות ערומות בדף הראשון.... לא רק ששמתי לב, אהבתי והודיתי לך.
kdeal פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 נו, ברור! אני באחוז הבודד האחוז הבודד הם ה Warwick enthusiast שכן הבינו שהם Warwick enthusiast ... (כמו גיא או כמוני) :P :P
lukatch פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 אני סובל מבעייה קוגניטיבית שלא מאפשרת לי להיות מודע לקיומם של באסים שיוצרו משנות השמונים והלאה. EDIT: במחשבה שנייה, המילה "סובל" שגויה, אני די נהנה מזה.
AmitW פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 האחוז הבודד הם ה Warwick enthusiast שכן הבינו שהם Warwick enthusiast ... (כמו גיא או כמוני) :P :P Go Warwick! אעלה דגימה של הStreamer ProM שלי כשאקבל את הראש שהזמנתי
RT פורסם אוגוסט 10, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 10, 2010 Go Warwick! אעלה דגימה של הStreamer ProM שלי כשאקבל את הראש שהזמנתי למה?! תעלה עכשיו, לפני שיש מה שיצבע לך את הבס.
AmitW פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 למה?! תעלה עכשיו, לפני שיש מה שיצבע לך את הבס. טוב נו... למי שלא מכיר הבס עם פיקאפ אחד שהוא בעצם שני סינגל קוילס (Twin Jazz של MEC), הבס עם מיתרי דנלופ ניקל בני כמה חודשים. הראשון זה פלאט עם שני הפיקאפים, השני זה הקויל של הצוואר, השלישי זה הגשר והאחרון זה שניהם עם הטרבל מונמך עד הסוף בפריאמפ. הקלטתי מהבס ישר לכרטיס קול המובנה של המחשב
BassR פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 טוב נו... למי שלא מכיר הבס עם פיקאפ אחד שהוא בעצם שני סינגל קוילס (Twin Jazz של MEC), הבס עם מיתרי דנלופ ניקל בני כמה חודשים. הראשון זה פלאט עם שני הפיקאפים, השני זה הקויל של הצוואר, השלישי זה הגשר והאחרון זה שניהם עם הטרבל מונמך עד הסוף בפריאמפ. הקלטתי מהבס ישר לכרטיס קול המובנה של המחשב אהבתי מאוד! בעיקר עם ההגדרות הראשוניות... דרך אגב, עם איזו תוכנה אתה מקליט??
AmitW פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 אהבתי מאוד! בעיקר עם ההגדרות הראשוניות... דרך אגב, עם איזו תוכנה אתה מקליט?? תודה האמת שגם אני הכי אוהב את הסאונד בלי לגעת בכלום. אני משתמש בלוגיק פרו (על איימק).
guy_ron פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 טוב נו... למי שלא מכיר הבס עם פיקאפ אחד שהוא בעצם שני סינגל קוילס (Twin Jazz של MEC), הבס עם מיתרי דנלופ ניקל בני כמה חודשים. הראשון זה פלאט עם שני הפיקאפים, השני זה הקויל של הצוואר, השלישי זה הגשר והאחרון זה שניהם עם הטרבל מונמך עד הסוף בפריאמפ. הקלטתי מהבס ישר לכרטיס קול המובנה של המחשב אהבתי ! במיוחד את החלק האחרון
AmitW פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 כן שמתי לב לזה, זה גם משתלב עם הצליל מהסטינגס הקודם, לא היה לי ממש כוח להתעסק עם זה אבל
kdeal פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 גם אני אהבתי יותר את הראשון (שני קוילים, FLAT) הכי הרבה. אחלה פאנצ'יות. בפיצולים: בקדמי חסר לי פאנץ', באחורי חסר לי בס. יש קצת אוברדרייב. אה, רונן כתב על זה. תגידו, איך אתם מקליטים? נגיד שיש לי בבית כרטיס קול ותוכנה, איך אתם עושים את התופים?
AmitW פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 אני לקחתי תופים מלופים מובנים שיש בלוגיק, בהרבה תוכנות כאלה יש כבר ספריה מובנית של כל מיני לופים של מקצבי תופים. אם לא, אפשר כבר לכתוב בMIDI או להוריד משהו מוכן.
RT פורסם אוגוסט 10, 2010 מחבר פורסם אוגוסט 10, 2010 תגידו, איך אתם מקליטים? נגיד שיש לי בבית כרטיס קול ותוכנה, איך אתם עושים את התופים? יש לי מיקסר ברינגהר קטן שאני מחבר אליו כל מה שאני רוצה (בס/מיקרופון/מכונת תופים/output של המחשב/CD player... ממנו אני יוצא לרמקולים מוגברים (אפשר להשתמש באוזניות במקום). יציאות נוספות שלו (monitors) אני שולח לכניסה הסטריאופונית של כרטיס הקול במחשב. מיקסר כזה עולה באמת גרושים והוא מרכז את כל תנועת האודיו בסביבת המחשב. יש לו גם 2 ערוצים עם פריאמפ שמקבלים XLR, והוא יכול גם לשלוח בהם פאנטום. הבס לרוב מתחברת לאחד מהערוצים האלה. אפשר לחבר אליהם יציאת DI ממגבר בס. מאד מומלץ כזה סידור. בדוגמת סלאפ שהעליתי הקלטתי את הבס live עם מכונת התופים - אחרי שבדקתי שה levels תקינים.
erezbass פורסם אוגוסט 10, 2010 פורסם אוגוסט 10, 2010 נראה לי זה פאנץ http://www.youtube.com/watch?v=Kucy1apz7To
Z30G0D פורסם אוקטובר 1, 2010 פורסם אוקטובר 1, 2010 אחלה. שים לב שאתה נכנס קצת לקליפ. תוריד gain. שאלה, איך אתה מצליח לשים לב לדבר הזה במהלך ההקלטה? יש לך איזה זמן ספציפי באחת הדגימות שאתה יכול לתת לי להתרשם מאיך נשמע קליפ, כי אצלי אני רק "רואה" על הנורית במגבר...
Recommended Posts
ארכיון
הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.