Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Mrwelt

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    41
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

Mrwelt שיחק אותה בתאריך ספטמבר 12 2020

התכנים של Mrwelt היו האהובים ביותר!

מוניטין

2 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    בחר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הסאונד דיירקט של הקונטרבס חלש. לדעתי בגלל שהפיקאפ פסיבי.. בכל אופן, אני מוצא שמיקרופון דינמי לדיבור לא הדבר הכי יעיל כשאני רוצה להיות יותר חופשי בתנועה עם הקונטרבס בעמידה או ישיבה. כרגע הכרטיס קול שיש לי הוא די פשוט (שקיבלתי מהבצפר), עם כניסות Mic/Line1 +Line2 אני חושב שכרגע עדיף לי להשקיע במיקרופון ולא בכרטיס קול כי בגדול זה עונה על הצרכים שלי היום. אבדוק את הגוגל-דואו! יש לך גם נסיון עם סקייפ? בגלל שהבצפר שלי עובד עם זום, ויש ישתמש סטודנט אז זה מאוד נוח להשתמש בזה.
  2. שלום חברים, בתקופה שבה רוב העיסוק המוסיקלי שלנו קורה בבית ומשתדר דרך מחשב, אשמח לשמוע וללמוד מנסיונכם. אני לומד מקוון ב"ניו סקול" שבניו יורק (אל דאגה - אני בכלל בפריז כרגע) ואני מחפש פתרון טוב שבו אוכל לקיים שיעורים פרטיים דרך הזום שבהם ישמעו את הנגינה כמה שיותר טוב ושאוכל גם לדבר. כרגע ניסיתי לחבר לכרטיס קול את הקונטרבס מהפיק-אפ ושמתי SM57 לדיבור. הסאונד די מחורבן ואין מספיק ווליום. אני חושב שקונדסר יכול לתת פתרון לזה, מה דעתם? האם יש לכם נסיון אם מיקורופנים שמתחברים בUSB? כמובן שהתקציב לא בשמיים, אבל מחפש פיתרון טוב.
  3. Mrwelt

    כריסטיאן נותן בראש

    חחחחחחחחח ריספקט אחי
  4. יצא לי להשאיל את הבס הזה: traveler guitar tb-4p electric bass לטור של שבועיים עם מלא טיסות בתור גיבוי למקרה ולא יהיה לי קונטרבס. מעבר לסאונד המגניב שזה מוציא (פרסיז'ן נחמד) זה קל כמו נוצה ועולה על כל טיסה בלי הצורך לעשות חיוכים לאנשים בדלפק. הבס החשמלי שלי בדר"כ הוא מויזקן מן 5 מיתרים שנשמע פגז אבל שובר לי את הגב בהופעות ובסחיבות.... אני מרגיש שבסופו של דבר, כשהרבה מהסאונד בא מהנגן, חשוב שיהיה לי נוח.
  5. Mrwelt

    פוסט פרגון - בנצי גפני

    בשבילי מוסיקה לא התחילה כמקצוע ולא חשבתי עליה ככה עד לא מזמן. כן, אני מתפרנס מזה היום ועובד קשה ועושה דברים שלא בהכרח קיוויתי לעשות, אבל כל האש ובמיוחד בהתחלה צריכה טיפוח. לדעתי, המורה צריך למצוא את מה שמדליק את התלמיד ולהתקדם דרך זה. זה בכלל לא משנה איזה סגנון או מה לומדים. דרך כל נושא אפשר להתעמק ולהגיע לרזולוציות הכי קטנות. ברגע שאדם להוט (כי הוא מתעסק במה שהוא אוהב), אפשר דרך זה להכיר לו דברים חדשים שיכולים לתרום לו , ופה האומנות של המורה - לפתוח לו את הדלת (לא לדחוף אותו דרכה). אבל להשוות את זה ללימודי משפטים או רפואה.... אפילו שם, אדם שלמד רפואה סינית ויכול לרפא אנשים אבל לא יודע איך האנשים במערב החליטו שקוראים לאיברים בגוף הוא לא פחות רופא. כנ"ל עורכי ממדינות שונות שבהן החוק שונה. מה שאני מנסה להגיד, יש איזשהי "נורמה"/"ציפייה" שמישהו צריך לדעת משהו כי ככה, וזה לא קשור לדבר השורשי שבשבילו התחלנו לנגן. תן לתשוקה להוביל אותך.
  6. 71 הורדות

    Dean Town - Vulfpeck (The Beautiful Game) 2016 Bass: Joe Dart שעתוק : מנחם וולט
  7. 65 הורדות

    שלמה גרוניך, האלבום "אחרי הכל" | בס: אייל מזיג | 2013 | שעתוק: מנחם וולט
  8. אולי זה ישמע מפגר אבל מה שאני עושה זה מחפש תפקידי בס שאנשים הוציאו באינטרנט (אתר כזה למשל) ומנגן כל קטע מקסימום פעמיים. ב20 דקות אתה עובר על 5 שירים, ובגלל שאתה לא חוזר על השירים זה תמיד פרימה ויסטה. אני מפריד בין להתעמק בשיר (איכות - שיפור קריאה כללי) לבין לקרוא פעם פעמיים ולעבור (כמות - פרימה ויסטה) לרוב התפקידי בס פשוטים ויש איזה קאצ' אחד או שניים. בכלל כשאתה ניגש לצ'ארט חדש ממליץ: לראות מראש איפה המקומות שמועדים לפורענות איפה יש דברים שחוזרים על עצמם בדיוק/ ואם יש שינוי קטן מהו האם יש צורות של דרגות על האקורד שחוזרות על עצמן פחות או יותר סולמות/טרנפספוזיציות מנעד של המשפט המוסיקלי (בשביל להכין מראש אצבוע אחר)
  9. Mrwelt

    קונטרבס לתזמ״צ

    המלצה שלי, אל תהיה שאנן. כל עוד יש את האפשרות לקנות קונטרבס פשוט תקנה, ברור עדיף כלי טוב אבל גם בקלות הם יכולים להגיד לך שאין תקציב וזה חוזל"ש. ואולי באמת תקנה את מה שגל מציע.
  10. Mrwelt

    Warwick Streamer Jazzman 5

    ראיתי שאתה פחות מתחבר ל5 מיתרים אבל חשבתי ששווה בכל זאת לשאול: מעניין אותך טרייד על מיוזקמן אמריקאית 2 האמבקרים 5 מיתרים?
  11. Mrwelt

    אלי מגן

    וואו סחטיין על התיאור המאוד מפורט. לא ידעתי שאפשר להוסיף את האקסטנשין לבס קיים
  12. Mrwelt

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אהלן אני מחפש בן אדם שיכול לסדר לי את הבס (סט אפ,החלפת מפתחות,קצת אלקטרוניקה) על בס שאני כרגע מנגן. עדיף בירושלים אבל בלי פשרות על איכות תודה רבה
×
×
  • Create New...