Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Tomer.N.T

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    100
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    16

Tomer.N.T שיחק אותה בתאריך ספטמבר 19 2021

התכנים של Tomer.N.T היו האהובים ביותר!

מוניטין

8 ניטרלי

אודות Tomer.N.T

  • תאריך לידה 12/11/1994

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    דנמרק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אמ;לק: קניתי בס EB-OL 1968 שניגנתי עליה לראשונה לפני 6 שנים במדינה אחרת. לפני 6 שנים נסעתי ללונדון לבקר את אחי (שגר שם באותה תקופה). כמו בכל ביקור בלונדון, הלכתי לרחוב דנמרק כדי לראות מה יש לWonju guitars להציע. בין הכלים הנדירים שהיו בחנות הייתה גיבסון EB-OL שאחד הבעלים שלה הוסיף לה פיקאפ J (כנראה משנות ה70), ווליום, טון, וסוויץ'. התלהבתי מאוד מהmudbucker שלה ולא הבנתי למה שמו עליה את הפחקאפ הנוסף שבברור לא עומד באאוטפוט המשוגע. הבס הייתה יקרה לי, הייתי חייל, ולא באמת ידעתי מה זאת הבס הזאת. אחר כך, אחרי שכבר חזרתי לארץ, עשיתי קצת גוגל ולמדתי מה זאת הבס ומה זה הmudbucker והחלטתי שאם אני רואה בס מהדגם הזה ויש לי את הכסף אני קונה אותה. 6 שנים קדימה, אני גר בדנמרק (לא ברחוב, במדינה). לפני שבוע חבר ללימודים מספר לי על חנות מגניבה שהוא ניגן בה על U-Bass ומתכנן לקנות אותה. הוא מבקש ממני להצטרף אליו לחנות כי אני בסיסט והוא לא יודע כלום מהחיים שלו, ובגלל שיש בחנות כלים מגניבים שהוא רוצה לשמוע את דעתי עליהם. סיפרתי לו שאני לא כל כך מעוניין בלקנות כלים מיוחדים, כי אני רוצה לבנות את הבסים שלי בעצמי, אבל יש רק בס וינטייג' אחת שאני תמיד חולם לקנות ושלחתי לו את השם של הדגם (EB-OL או EB-OF). אני אומר לו שאני אהיה פנוי ביום שישי (אתמול) ושאני אשמח להצטרף אליו. הוא לא מחכה לי והולך באותו יום לקנות את הבס. בדרך החוצה המוכר מזמין אותו להסתכל על הרכש החדש, והוא רואה בס שתואמת לאחד הדגמים ששלחתי לו. הוא שולח לי את התמונה ויש על הבס את אותם מודיפיקציות שהיו על הבס שניגנתי עליה בלונדון. זאת חייבת להיות אותה הבס! עכשיו אני לא בן אדם מאמין וכל הרעיון של גורל נראה לי הזוי ופשוט לא הגיוני, אבל הצירוף מקרים הזה כמעט עירער אותי. בקיצור, הלכתי אתמול לחנות וקניתי אותה.
  2. 63 הורדות

    כוורת | בס: אלון אולארצ'יק | 1975 אני לא 100% בטוח בהרמוניה, אם למישהו/י יש אוזן יותר טובה או מקור אמין, אשמח לקבל תיקונים.
  3. 65 הורדות

    כוורת | בס: אלון אולארצ'יק | 1973
  4. 63 הורדות

    כוורת | בס: אלון אולארצ'יק | 1974
  5. יכול להיות שאני טועה, אבל זכור לי שקראתי פעם שהיה סכסוך בין אולארצ'יק וסנדרסון על תפקיד הבס של השיר שבגללו התפקיד הוקלט (ונוגן בהופעות) על ידי אפרים שמיר. לצערי אני צעיר מכדי לאמת את המידע לגבי ההופעות.
  6. הייתי חצי דרך להוציא את השיר ואז התחיל לי הסמסטר... לפחות יש לי עכשיו צ'ארט להשוות איתו. תודה רבה!
  7. 83 הורדות

    כוורת | בס: אלון אולארצ'יק | 1974 בהתחלה יש קטעים שאני לא בטוח אם הבס מכפיל את האורגן או לא אז סימנתי את התווים בסוגריים. אני מנגן אותם
  8. Tomer.N.T

    גיטרה מודולרית - Boaz One

    אני חושב שדבר שאתם קצת מתעלמים ממנו, ואם תשמעו את בועז מדבר על הפרוייקט הוא חוזר על זה לא מעט, זה שהרעיון המקורי מאחורי הגיטרה הוא לאו דווקא המודולריות שלה אלא היחס בין האיכות למחיר. הכלי הבסיסי מתוכנן להימכר בפחות מ1400 שקל. זה מחיר שגיטריסט מתחיל יכול לעמוד בו בלי בעיה. אם הגיטרה בנויה ומרגישה טוב כמו שהם טוענים (בועז אלקיים הוא בונה גיטרות מנוסה ואני סומך עליו שזאת באמת גיטרה טובה), זה דיל שלא קל למצוא. להוסיף לזה שאם אתה רוצה אחר כך לשנות/לשפר דברים בגיטרה (בכלי הזה, מעבר לאלקטרוניקה וצורה, אתה יכול לשפר בלי בעיה מפתחות וגשר), אני חושב שעם מספיק פרסום יש לכלי הזה סיכוי להצליח בשוק. (אולי אני תמים ואופטימי, אבל אני חושב שזו הגיטרה המודולרית הכי מהפכנית עד היום, בעיקר בגלל העובדה שהיא עשויה מפלסטיק) בנוסף זאת הגיטרה הראשונה אני רואה שמציעה את האופציה להחליף פיקאפים בקלות בלי ירידה באיכות החיבור והביצוע של בפיקאפים. כל השאר שראיתי מבוססות על מגנטים כי אתה לא יכול פשוט לנתק את הכבלים ולחבר לפיקאפ חדש. סתם עוד נקודה מעניינת, באחד הסרטונים בועז ציין שאחת המטרות הבאת שלו היא לבנות בס כזאת ושהוא רוצה לעצב אותה ככה שתוכל לעבור מרדיוס של בס חשמלית לרדיוס שאפשר לנגן עליו עם קשת בקלות כמו שאר הפטנטים שיש בגיטרה. אני מעוניין לראות איך הוא יעשה את זה.
  9. Tomer.N.T

    גיטרה מודולרית - Boaz One

    אני עוקב אחרי הפרוייקט מאז הפעם הראשונה שזה הגיע לרשתות החברתיות (לפני לפחות 3 שנים אם אני לא טועה). מההתחלה רציתי בס כזאת, אם יהיה לה רמקול זה לגמרי יהיה הtravelbass האולטימטיבית. קיצר עוד שנה אני אעדכן איך הגיטרה מרגישה ונשמעת, אני סומך על בועז אלקיים שהכלי יהיה ברמה שהוא אומר שהיא.
  10. Tomer.N.T

    עזרה : בס 6 מיתרים?

    אני מנגן על 5 מיתרים כבר מעל עשור ונהנה מאוד מהעובדה שאני לא צריך לשנות כיוון כשכולם עוברים לדרופ די או סי, אבל יש אנשים שמעדיפים כמה גיטרות בס 4 מיתרים בכיוונים שונים כדי להתאים לסיטואציות שונות. זה מאוד תלוי במה אתה רוצה להוציא מהבס, איזה מוזיקה אתה מנגן וכדו'. כשעברתי מ4 ל5, המעבר הרגיש לי טבעי ולא היתה לי בעיה בכלל, אבל כל פעם שניסיתי להחזיק בס 6 מיתרים איבדתי את עצמי לגמרי על הצוואר. אז כן, אם אתה רגיל ל4 זה משנה, זה יכול להיות קשה ולפעמים זה ממש טכניקה שונה. אבל אם אתה באמת רוצה לעשות את המעבר, אל תתן לקושי לעצור בך, בסופו של דבר זה עניין של אימון והרגל. אז הכי חשוב, אל תקנה לפני שאתה מנסה ואל תקנה אם אתה לא רואה בזה סיבה או צורך. תומר.
  11. Tomer.N.T

    .

    אני גר בדנמרק בעיר שיש בה אקדמיה למוזיקה, יש לי שם המון חברים עם מסלולי חיים שונים והדבר המשותף לכולם זה שהם כולם עוסקים במוזיקה כהמקצוע העיקרי שלהם. ואני יכול לחזק כמה מהנקודות שנאמרו לפני. אני אישית מנגן כתחביב ולא מחפש להיות מוזיקאי מקצועי. יש לי ידידה טובה, זמרת, היא השקיע בלימודים בתיכון, התעסקה במוזיקה בקטנה והצד ועשתה תואר ראשון ושני באוניברסיטה (לא זוכר במה). לפני בערך 4 שנים היא הפנימה שזה לא החיים שהיא מחפשת ושהיא רוצה לעשות מוזיקה, התפטרה מעבודתה ונרשמה לאקדמיה למוזיקה. עוד שבוע היא מסיימת תואר ראשון במוזיקה, בגיל 30 וחיה ממש לא רע נטו ממוזיקה. ולחיזוק הנקודה הזאת: כמעט כל התלמידים באקדמיה אצלי עוסקים באומנויות נוספות, אם זה קולנוע, משחק, הפקה, ציור, כתיבה וכמובן גם מלמדים. לא רק שזה נותן להם עוד יציבות כלכלית, זה גם עוזר להם למצוא עוד עבודה בתור מוזיקאים. - להיות בסיסט מצויין זה נהדר, להיות בסיסט שגם יכול לצלם ולערוך קליפים ללהקה זה נכס. בהצלחה
  12. Tomer.N.T

    NBD - 1970 Gibson EB-0L

    וואו! אני חולם למצוא אחת כזאת. תתחדש
  13. Tomer.N.T

    איזה בס כדאי לקנות

    אישית לא הייתי ממליץ על סילברהד, הבס הראשונה שלי הייתה חיקוי ג'ז בס של סילברהד והיא הייתה די זוועה. היא נורא כבדה עד כדי כך שלא יכלתי לנגן בעמידה יותר מ20 דקות ואחרי נגינה בישיבה היה נשאר לי סימן על הירך, המפתחות שלה זולים ויוצאים כל הזמן מכיוון, זוואר שאפשר לישר/לעקם עם הידיים וסאונד מעפן. אישית אני ממליץ לבדוק אם אתה יכול לקבל בס בהשאלה ממישהו עד שאתה מחליט אם אתה באמת רוצה להיות בסיסט ואז אם כן לקנות משהו יותר רציני (בתקציב של ~₪4000) לצערי אני לא יכול להמליץ על שום בס ספציפית כי לא קניתי בס כבר מעל 5 שנים אבל כאמור כדאי שתחפש דיונים ישנים
  14. יצא לי לנגן על העליונה משמאל, כמעט 100% מייפל ומאוד נוחה אבל לא עפתי על הסאונד והצוואר היה ממש דק שזה לא לטעמי.
  15. מישהו יודע על איזה תוים ב"אינספקטור פיקח" היה הריב בין אולארצ'יק לסנדרסון שהיה כל כך עקרוני עד שאולארצ'יק לא הסכים (ולפי מיטב ידיעתי עדיין לא מסכים) לנגן את השיר? קראתי על הריב הזה גם בספרו של סנדרסון "עור התוף של קרדיף" וגם עכשיו בחוברת של "כוורת בקופסא" ואני חייב לשמוע את שני הצדדים.
×
×
  • Create New...