Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

MrHoney

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    21
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

0 ניטרלי

אודות MrHoney

  • תאריך לידה 12/14/1994

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    דרום
  • תחומי עיניין
    בס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. MrHoney

    הכיוון יוצא מהר מדי

    טוב תודה רבה לכולם קודם כל. אתם נפלאים ושיהיה לך שבוע מדהים. אני כנראה אקח אותה מחר לסטאפ אפ וזהו.
  2. MrHoney

    הכיוון יוצא מהר מדי

    מה זה המרווח בין המיתרים? כאילו התעסקות עם הברגים השחורים?
  3. MrHoney

    הכיוון יוצא מהר מדי

    @lukatch המיתרים, הכיוון וההרכבה הגיע ככה מהחנות וששאלתי את המוכר לגבי הסאטפאפ שלהם הוא אמר לי שזה סטאפ אפ של היצרן/מפעל. @itaitz הנה תראה בעצמך ותגיד לי מה אתה חושב האם זה נראה לך תקול? נורמלי? בנוסף לזה חיזקתי את כל הברגים שמוחברים לגיטרה עצמה בשביל לשלול את זה שזה חלק שזז.
  4. שלום לכולם, רכשתי בס חדשה מהניילון מלפני שבועיים Fender mustang bass. הבס באמת מדהימה והיא נוחה,קלה ונשמעת טוב (לאוזניי). ופתאום נוצר לי בעיה שהכיוון שלה משתנה מאוד מהר ממה שאני מכיר ורגיל אליו. אתמול יצא לי לנגן במשך כחצי שעה-45 דקות וזה כבר השתנה. ועוד היום אני מנגן איתה בערך רבע שעה ופתאום משתנה. אני משתמש בטונר של zoom b3, ואף פעם לא הייתה לי בעיה איתו. מה זה יכול להיות? האם זה אולי קשור לbridge saddles? כי כאשר אני עושה pull למיתר( כל אחד מהם) הוא ממש זז איתם. או שזה קשור למשהו?
  5. MrHoney

    Fender mustang

    תוכל לפרט למה?
  6. MrHoney

    Fender mustang

    שלום, מה דעתכם על הפנדר הזאת? https://www.kley-zemer.co.il/גיטרה_בס_fender_mustang_pj_bass_sonic_blue
  7. MrHoney

    G&L/ sire?

    אני מודע לכל אחד ואחד שהגיב והשקיע מזמנו ומהידע שלו בשביל לענות לי. עשיתם לי חסד וננתם לי כמה נקודות למחשבה. היום הלכתי לחנות מוזיקה ובדקתי סוגים שונים של גופים וסאונדים והגעתי למסקנה שכנראה אני צריך גיטרה עם short scale. כנראה פנדר מוסטנג. אני שוב מודה לכולם וסליחה על העברית שלי חח. לגבי המגבר אתם צודקים ב100 אחוז ואני כרגע עובד על זה גם. פורום בס שליטה
  8. MrHoney

    G&L/ sire?

    @iBass וואלה? חידשת לי. לי אישית יש את הblackstar הקטנים. האמת שאני רוצה להופיע ואני רוצה שכן יהיה לי ציוד טוב ונוח שאוכל להיות ברמה טובה. וכמובן שאני אשמח לבוא לנסות בהזדמנות ומאוד תודה על ההצעה הנדיבה. ( המפלצת הכי יפה שראיתי בחיים). אני מודה לך שוב על ההענות המהירה ואתה באמת הורדת לי אבנים מהלב. אני שוקל דווקא לקנות מגבר של פנדר חדש. אני ישתדל לבדוק לגבי העניין. ועוד שאלה ברשותך( סליחה על החפירה) pre amp טוב (לדוגמא הgk שמוכרים בווילדס) לא יוכל לשפר לי את הסאונד?
  9. MrHoney

    G&L/ sire?

    @iBass אני מאוד מודה לך על התגובה הכנה שלך. אני באמת מחפש להתשפר ולצערי יש כלכך הרבה בלבול לפעמים וכת פעם מגלים משהו חדש וזה מערער אותי לפעמים. ושוב אני שמח שיש לי מקום לפנות אליו ושיענו לי כאן בכנות. בעקבות מה שרשמת זה נתן לי לחשוב: ישלי את הבס של yamaha trbx304 ואת הzoom b3. האם מומלץ לי יותר להשקיע בהתחלה על אפקטים( פרי אמפ, eq וכו) בשביל סאונד טוב או שבעצם להביא בס איכותית יותר?
  10. MrHoney

    G&L/ sire?

    שלום , אני מתעניין זה זמן רב בגיטרת בס 4 מיתרים חדשה. ( התקציב שלי הוא גג עד 3000 שח). העדפה שלי שהצוואר יהיה דק ( כמו בפנדר slim c ). ורוחב הנאט יהיה 38 מקסימום. ישלי כבר yamha trbx 304. והגעתי ל3 אופציות ,אשמח לשמוע את דעתכם: 1.https://www.wildguitars.co.il/product/sire-p7alder4/ Sire p7 alder 4 2.https://www.wildguitars.co.il/product/gl-tribute-jb/ G&l Tribute JB 3.https://www.wildguitars.co.il/product/gl-tribute-sb-2/ G&l Trib אם יש בס אחרת בטווח המחירים הזה ושיש לה צוואר דק אשמח לשמוע. תודה רבה
  11. MrHoney

    Fender custom shop?

    מצטרף לדיון ואומר שהטענות וההסברים כאן מניבים המון פתרונות שחיפשתי אז תודה לכולם. ולאחרונה אני גם מחפש לי בס 4 מיתרים חדשה. והאמת שיש לי כמה שאלות נוספות למי שיש כוח לענות חח: 1. יש עוד גיטרות עם slim c neck? ואם כן בבקשה תמליצו חח. 2. האם באמת שווה לקנות fender על חברה אחרת כמו sire לדוגמא?. 3.יש בכלי זמר fender jazz שבחנתי(דומה לאחת אחרת שראיתי במרום כיד שניה) https://www.kley-zemer.co.il/fender-player-jazz-bass-tidepool והיא די זולה משאר גיטרות הפנדר ורציתי לדעת למה והאם זה משנה? מה דעתכם עליה? או שאולי עדיף להשקיע יותר? האם כדאי לקנות יד 2 בכלל?. 4.הלכתי לבחון כמה גיטרות במרום והחזקתי פנדר גאז מדהימה יד 2 עם slim c ,שזה תכלס מה שחשוב כרגע, ולא קניתי אותה מסיבה אחת שתמיד הגיטרות יד 2 שלהם יש להם בעיה בחיבור של הpl וכל פעם שנוגעים בknobs זה עושה רעש מוזר ולפעמים לא מפסיק. והשאלה האם מישהו מכיר את התופעה או שאפשר לפני הקניה לדבר איתם שיוכלו לתקן את זה או בגלל שזה יד שניה?. 5. יש אולי אתרים שאפשר לקנות מהם והם מגיעים לארץ במחירים סבירים? או שהמחירים כמו בארץ? . אני מודה מקרב לב על הפורום ועל האנשים כאן. אתם כלכך עוזרים וזה כלכך לא מובן מאליו ובאמת שאני שמח להיות חלק מהקהילה כאן ושאפשר לדבר באופן חופשי. תודה לכל מי שעזר לי ומי שלא. המשך יום מבסבס לכם
  12. MrHoney

    עזרה | בס חדשה

    דווקא עם העניין של הסטאפ, כן בדקתי, פעמיים על הימאהה וזה לא זה. אבל אולי זה באמת העניין של הצוואר. ואני חייב להגיד לא שחס וחלילה יש לי משהו נגד הימאהה , היא מדהימה ועושה את העבודה שלה כמו שצריך. אני פשוט מרגיש שאני יכול יותר והיא ממש מקשה לי על היד השמאלית. אולי בגלל הצוואר, כמו שאמרת.
  13. MrHoney

    עזרה | בס חדשה

    הימאהה באמת אחלה ואני מרוצה ממנה. אבל הצוואר שלה קשה קצת לנוע בו והיא מאוד מתכתית וחשבתי לגוון קצת. אולי אפילו לחמישה מיתרים או לבס חדשה(בעקבות הודעה אחרת בפורום). אני מחפש בס עם צוואר הרבה יותר נוח. אם יש הצעה יותר טובה, אשמח לשמוע.
  14. MrHoney

    עזרה | בס חדשה

    ומה אומרים על ibanez sr500?
  15. MrHoney

    עזרה | בס חדשה

    אוקיי אני אבדוק תודה. ומה אתה אומר על הsub musicman סטרלינג?
×
×
  • Create New...