huckbuc פורסם ספטמבר 18, 2022 שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 לא מזמן שמתי לב שב- Chameleon המפורסם של הרבי הנקוק, הטמפו עולה משמעותית לאורך הקטע. הוא מתחיל מבערך 94 BPM, מגיע ל-105 תוך פחות משלוש דקות, והתיבות האחרונות הן כבר בסביבות 114 (!). בראיון עם פט מת'יני (החל מסביבות 1:07:40 כאן) הוא מספר שבהופעות שלו יש קליק עם טמפו שמאיץ לאורך הקטעים. מעניין, לא? בסביבה המוזיקלית שלי הכלל תמיד היה להשתדל לשמור על טמפו קבוע, אבל אני רואה שזה בעצם לא עיקרון כזה חשוב. כמו תמיד - העיקר הוא שהמוזיקה תישמע טוב. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם ספטמבר 18, 2022 שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 הרשה לי לחלוק על דעתך. טמפו לא יציב זה גרוע מאד. שינויי טמפו הם לגיטימיים בהחלט, בעיקר בלייב, גם באופן בלתי מתוכנן ואפילו באופן לא בהכרח מודע (למרות שכדאי מאד להיות מודע) - כל עוד השינוי הדרגתי ויציב. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם ספטמבר 18, 2022 מחבר שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 אוקיי, אני עומד מתוקן. התכוונתי כנראה למה שאתה מתכוון, ואני מסכים אתך ש"סתם" טמפו לא יציב, כלומר עולה ויורד באופן אקראי ולא מסודר, זה גרוע מאד. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
lukatch פורסם ספטמבר 18, 2022 שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 זה גם לא כל כך סימטרי, כלומר אפשר לסיים בטמפו קצת יותר מהיר ממה שהתחלת, אבל כאלה שסוחבים אחורה זה ממש לא נעים לשמוע. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
RT פורסם ספטמבר 18, 2022 שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 לפני 1 שעה, huckbuc כתב: אוקיי, אני עומד מתוקן. זה תקין לומר כך בעברית? שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם ספטמבר 18, 2022 מחבר שיתוף פורסם ספטמבר 18, 2022 זה היה עם הלשון בלחי (הנה אני עושה את זה שוב...). ברור שזה אנגליזם בוטה. שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
NEF פורסם אוקטובר 25, 2022 שיתוף פורסם אוקטובר 25, 2022 ריק ביאטו כבר טען שמה שהרג את הרוק זה הקצב המקובע (quantisation) של עריכות דיגטיליות. אני נוטה להסכים. כשהכל מקובע המוסיקה לא נושמת עם המבצעים ואין נשמה (או מוג'ו, או בלוז או איך שתראו לזה) How Computers Ruined Rock Music - YouTube שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Noam Zalt פורסם אוקטובר 30, 2022 שיתוף פורסם אוקטובר 30, 2022 (נערכה) גם ג'ימי פיי'ג חשב שטמפו אינו חייב להיות קבוע, הוא מתאר במספר ראיונות איך השנים שלו כאיש סטודיו שמאוד מכבד את המטרונום התבטאו אחרי זה בשחרור בלד זפלין ממה שנחשב כפרה קדושה בעבודות אולפן. stairway היא יצירה שבה הטמפו כל הזמן עולה וזה חלק ממה שמרגש בו, כמו דופק לב שעולה מהתרגשות. בסרט it might get loud אפשר לראות אותו מדבר על זה בערך 01:19:00. https://www.youtube.com/watch?v=GLwfjHBpFr8&ab_channel=ALIRIOORLANDOSALAZAR עריכה אחרונה אוקטובר 30, 2022 על ידי Noam Zalt שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
huckbuc פורסם ספטמבר 27, 2023 מחבר שיתוף פורסם ספטמבר 27, 2023 בדקתי את השתנות הטמפו של כמה שירים שהעליתי את התווים שלהם לאחרונה לספרייה, וחלק מהם - מלפני עידן הקליק - מגלים גמישות די משמעותית. "פעם הייתי ילד קטן" מטפס תוך כדקה וחצי מ-158 ל-170 BPM: "מעבר למילים" ("מוזיקה היא געגוע אל הנעלם"), עולה מ-116 ל-130: ו"בלעדייך" של גידי גוב דווקא יורד מ-180 ל-170: שיתוף קישור לתגובה שיתוף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב
עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה
צור חשבון
פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!
הירשם לפורוםהתחבר
משתמש רשום? התחבר כאן.
התחבר כעת