Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

NBD - איחוד מרגש


Tomer.N.T

Recommended Posts

אמ;לק: קניתי בס EB-OL 1968 שניגנתי עליה לראשונה לפני 6 שנים במדינה אחרת.

 

לפני 6 שנים נסעתי ללונדון לבקר את אחי (שגר שם באותה תקופה). כמו בכל ביקור בלונדון, הלכתי לרחוב דנמרק כדי לראות מה יש לWonju guitars להציע. בין הכלים הנדירים שהיו בחנות הייתה גיבסון EB-OL שאחד הבעלים שלה הוסיף לה פיקאפ J (כנראה משנות ה70), ווליום, טון, וסוויץ'. התלהבתי מאוד מהmudbucker שלה ולא הבנתי למה שמו עליה את הפחקאפ הנוסף שבברור לא עומד באאוטפוט המשוגע. הבס הייתה יקרה לי, הייתי חייל, ולא באמת ידעתי מה זאת הבס הזאת. אחר כך, אחרי שכבר חזרתי לארץ, עשיתי קצת גוגל ולמדתי מה זאת הבס ומה זה הmudbucker והחלטתי שאם אני רואה בס מהדגם הזה ויש לי את הכסף אני קונה אותה.

 

6 שנים קדימה, אני גר בדנמרק (לא ברחוב, במדינה). לפני שבוע חבר ללימודים מספר לי על חנות מגניבה שהוא ניגן בה על U-Bass ומתכנן לקנות אותה. הוא מבקש ממני להצטרף אליו לחנות כי אני בסיסט והוא לא יודע כלום מהחיים שלו, ובגלל שיש בחנות כלים מגניבים שהוא רוצה לשמוע את דעתי עליהם. סיפרתי לו שאני לא כל כך מעוניין בלקנות כלים מיוחדים, כי אני רוצה לבנות את הבסים שלי בעצמי, אבל יש רק בס וינטייג' אחת שאני תמיד חולם לקנות ושלחתי לו את השם של הדגם (EB-OL או EB-OF). אני אומר לו שאני אהיה פנוי ביום שישי (אתמול) ושאני אשמח להצטרף אליו. הוא לא מחכה לי והולך באותו יום לקנות את הבס. בדרך החוצה המוכר מזמין אותו להסתכל על הרכש החדש, והוא רואה בס שתואמת לאחד הדגמים ששלחתי לו. הוא שולח לי את התמונה ויש על הבס את אותם מודיפיקציות שהיו על הבס שניגנתי עליה בלונדון. זאת חייבת להיות אותה הבס!

 

עכשיו אני לא בן אדם מאמין וכל הרעיון של גורל נראה לי הזוי ופשוט לא הגיוני, אבל הצירוף מקרים הזה כמעט עירער אותי. בקיצור, הלכתי אתמול לחנות וקניתי אותה.

PXL_20210918_055731472.thumb.jpg.a627c3f3abf713ceb5d37fa49af107a7.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מדהים. 

 

רק תיקון קטן, היא לא 1968 אלא 1970. הסיריאל יוכיח את זה. ה-slotted headstock התחיל רק ב-1970, ואחרי שנה או שנתיים גיבסון חזרו להדסטוק הרגיל. ב-68' זה עוד היה הדסטוק רגיל, טיונרים קלוברליף, פיקאפ בלי המסגרת השחורה, פיקגארד בהתאם עם חתך יותר קטן, זווית צוואר/גוף קצת אחרת, אאוטפוט ג'ק מקדימה ולא בצד הגוף, ו-20 פרֶטים (אצלך יש 19). 

 

הנה, תתעדכן אצל ג'ולס: https://www.flyguitars.com/gibson/bass/1970gibsonEB0.php

 

אגב, כמה היא עלתה? גם לי יש EB-0L צ'רי שנת 1970, רק במצב מקורי ובלי שינויים. שילמתי עליה לפני שנתיים וחצי באיביי $480 כולל קייס. אתה הגבת לי אז וכתבת "אני חולם למצוא אחת כזאת"... והנה זה קרה, ואפילו יותר מדויק ממה שחשבת. ברכות. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...