Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

קניית בס מ-Sweetwater


Kuriliny

Recommended Posts

אהלן כולם!

 

אני מחפש בס ג׳אז חמישה מיתרים במחיר יחסית נמוך (עד 2500 שקל) ולאחר חיפוש מעמיק באתרים של כל חנויות כלי הנגינה בארץ ראיתי שאין מבחר גדול מדי בלשון המעטה.

כמה מהדגמים העיקריים שהאירו את פניי במהלך החיפוש אחר הבס שאני רוצה היו מבית סקווייר, כאשר אף אחד מהם לא נמכר בשום חנות שמצאתי בארץ.

לכן אני שוקל להזמין את ה-Contemporary Active Jazz Bass HH V מבית סקווייר (בס שנראה סופר מגניב, בסגנון ג׳אז עם שני האמבקרים) מ-Sweetwater. ל-Sweetwater יש כמה פינישים אקסקלוסיביים לבס הזה שממש תופסים את העין, המחירים שם לא רעים בכלל והבנתי שגם השירות מעולה.

אשמח אם מישהו שהזמין בעבר בס מ-Sweetwater יוכל לשתף את חוויותיו ולשתף בפרטים כגון מצב הבס, זמן משלוח, שירות וכו.

 

לינק לבס למעוניינים: https://www.sweetwater.com/store/detail/JBassCAVHHMSB--squier-contemporary-active-jazz-bass-v-hh-sweetwater-exclusive-satin-black

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Kuriliny קניתי מהם המון דברים, גם קטנים וגם גדולים. לפני כשנה קניתי מהם גיטרה גרטש (חשמלית), ואני מזמין מהם באופן שוטף כל מיני דברים קטנים.

השירות שלהם פצצה, המחירים שלהם בהחלט אטרקטיביים, אבל מה שהכי מדהים זה שהיות ויש להם הסכם עם פדקס, מחירי השילוח שלהם ממש ממש מעולים.

אתה מקבל את המשלוח עד הבית תוך 3-5 ימים כמו שעון ואתה יודע בכל זמן נתון איפה החבילה שלך נמצאת.

הם שולחים עם פדקס באופן בלעדי, בין אם בתוך ארה״ב (מן הסתם שם המשלוח חינם) ובין אם זה למדינות אחרות.

 

רק לתת לך דוגמה: היות וגיטרה היא חבילה גדולה מחיר המשלוח מחושב לפי משקל נפחי ולא לפי משקל פיזי, לכן בד״כ משלוח של גיטרה מארצות הברית לארץ עם חברות השילוח הגדולות מגיע למחירים שנעים בין $300 ל-$600, וגם קיבלתי הצעות גבוהות מזה. על המשלוח של הגרטש שילמתי כ-$180!!!

 

יש לי חשבון לקוח אצלהם אז ניכנסתי ללינק שרשמת, הוספתי את הבס לסל ועברתי למשלוח. תראה בעצמך. זה מחיר בדיחה פשוט:

 

sweetwater.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@iBass תודה רבה על התשובה! לאחר חיפוש מעמיק יותר גיליתי שהם לא שולחים מוצרים של פנדר וסקווייר מחוץ לארה"ב (פניתי אליהם ישירות). חשבתי להשתמש בשירות של חברות שנותנות לך כתובת בארה"ב ואז הן מקבלות את החבילה ושולחות אותה אליך בעצמן (למשל shipito). באתר של shipito יש פונקציית מחשבון שילוח שמעריך את מחיר המשלוח וזמן ההגעה לפי גודל ושווי החבילה (שיערתי שמימדי החבילה יהיו בערך 10*5*36 באינצ'ים). ראיתי שהמחיר של המשלוח מהמפעל עד הבית קצת יותר יקר מהמחיר ש-Sweetwater מציעים (מוכן להתפשר על זה אם זו הדרך היחידה לקבל את הבס כרגע), וזמן המשלוח המצוין גם הוא קצר מאוד ועומד על 2-4 ימי עסקים מיום קבלת החבילה במפעל, אך אני תוהה כמה זה אמין שכן מדובר במחשבון שמעריך את מחיר המשלוח ואת זמן ההגעה על פי שווי החבילה והגודל שלה. האם אתה חושב שזמן המשלוח באמת יכול להיות כזה קצר?

עריכה אחרונה על ידי Kuriliny
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שכשכתבתי את התגובה לא חשבתי על זה, יש מותגים שהם לא ישלחו לארץ בגלל הסכמי יבוא למיניהם (יש יבואן בלעדי של פנדר בישראל).

אם אתה רוצה להביא באמצעות חברת שילוח עם כתובת אמריקאית אני מאוד ממליץ על יושופס (www.ushops.co.il).

הבאתי איתם המון, גיטרות, בוקסות, ודברים אחרים שלא קשורים לכלי נגינה, וגם אחרים שאני מכיר הביאו איתם.

הם סופר אמינים, יש עם מי לדבר בארץ אם צריך, וזה לוקח בערך שבוע להגיע אליך הביתה מהרגע שהחבילה שלך מתקבלת במרכז הלוגיסטי שלהם בניו ג׳רזי (אלא אם המכס מחליט לעכב ואז אין להם שליטה על זה).

 

מנסיון עבר איתם במשלוח גיטרות, עלות המשלוח שלהם לחבילה בגודל הזה היא בסביבות $170-$220.

על זה אתה גם מוסיף את המע״מ בהתאם לחשבונית שהם מקבלים יחד עם החבילה, ועוד כמה דולרים עמלה שלהם על שחרור מהמכס.

 

אם אתה רוצה להתייעץ איתי לעומק אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי, ואתה גם יכול להתקשר אלי (אשלח לך את המספר שלי בפרטי) ואתן לך את כל הטיפים שאני יכול מנסיוני הלא קטן בייבוא אישי מחו״ל. קח בחשבון שנראה לי שעלות השילוח והמיסים תגיע לך במקרה הזה לכ-60-70 אחוז מעלות הבס, אז צריך לשקול כדאיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי, כמי שהביא בייבוא אישי עשרות פעמים מכל העולם (אירופה, אוסטרליה, וכמובן ארה״ב), אמינות היא מעל לכל.

 

אני לא עובד ביושופס, אין לי כל קשר עיסקי/פרטי/אחר אליהם פרט מלהיות לקוח, אין לי כל אינטרס כלכלי בהמלצתי עליהם, ואני עדיין חושב שנכון להיום האפשרות הכי טובה, נוחה, אמינה, ומשתלמת בייבוא אישי מארה״ב היא עם יושופס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...