Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

רשימת ציוד ללייב


ofir012345

Recommended Posts

שלום לכולם,

 

אני מתכנן לקנות ציוד להופעות, ואני רוצה שלמיקסר ייכנס 2 ערוצי בס, אחד  "נקי" בלי האפקטים, ואחד אחרי האפקטים

(אני יודע שלא כל הסאונדמנים מתים על זה( אבל זה חשוב לי

אחרי שעות בפורומים ודיונים גם פה וגם בפורומים בחו"ל,

אני חושב שהגעתי למצב שיכול לעבוד, אבל אני לא רוצה לקנות סתם ואז להבין שטעיתי,

לכן אני אשמח שתגידו לי אם מה שאני מתכנן, יכול לעבוד

 

מסלול ראשון:

גיטרה בס

DI-יציאה ראשונה

אפקטים

VT BASS TECH21

to mixer

 

מסלול שני:

גיטרה בס

DI-יציאה שניה

to mixer

 

image.thumb.png.864161e3f4d7658d39f9e3c7d5d2df0b.png

              

 

תודה מראש

 

אופיר 

                     

עריכה אחרונה על ידי ofir012345
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך יציאת DI במגבר (בהנחה שאתה מופיע עם מגבר משלך ולא עם מגבר של המקום) אני במקומך הייתי לוקח את היציאה של המכבר למיקסר ולא מה-VT.

ככה לפחות אתה יכול לתת לסאונדמן יציאת DI בפוסט ולשלוח לו את הסאונד שלך כמו שאתה אוהב במגבר, למרות שבסיר להניח שהוא יבקש פרה (אם בכלל ישים לב ששלחת לו פוסט) או שיתעלם ממה שהוא מקבל ויעשה סאונד לפי טעמו ודעתו, שזה מה שרובם עושים.

 

אבל אני חייב לשאול: למה? ואני ממש לא שואל מתוך ציניות.

רוב הסאונדמנים יעקמו פרצוף, זה ברור, אלא אם אתה עובד עם סאונדמן משלך.

סביר להניח שרוב הקהל בכלל לא ירגיש הבדל, ונראה לי שמבחינת איכות סאונד אתה בעצמך תרגיש את ההבדל רק אם תופיע במקום שבו הציוד, האקוסטיקה, והסאונדמן כולם באיכות על.

אז למה מלכתחילה להיכנס לזה (וגם להוצאה כספית!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהבים או לא אוהבים, התפקיד של הסאונדמנים זה לשרת את המוזיקאים ובשביל זה משלמים להם כסף והאוכל שהם אוכלים זה בזכות מוזיקאי זה או אחר.

אז לעקם את האף/פרצוף זה לא המקום (אלא אם הוא עקום טבעי) וסאונדמן שלא מתאים לו, מוזמן להחליף מקצוע. יש הרבה עבודות שרחוקות מלתת שרות לאנשים שמשלמים בשביל השרות.

 

אופיר, מה שאתה רוצה זה שיהיה לך מיקסר קטן שלך (מיקסר שלא קשור לסאונדמן בשום צורה ושגם לסאונדמן אסור לגעת בו) שאליו תכניס את הסאונד של שני הערוצים ותוציא החוצה את המיקס שלהם לDI אלא אם יש לך עניין של סטריאו. גם אז אפשר להוציא שני ערוצים מהמיקס ל 2 DI ואתה מסודר. ככה תוכל לשלב מה שתרצה ובלי לבזבז הרבה כסף.

הנה מה שכדאי לעשות

מסלול ראשון:

גיטרה בס

אפקטים

VT BASS TECH21

 to bass player mixer insert 1

 

מסלול שני:

גיטרה בס

 to bass player mixer insert 2

 

 bass player mixer inserts 1 and 2 to one mono output to soundman DI which go to the main mixer. 

וכמובן שאפשר להוציא מהמיקסר ערוץ נוסף למגבר.

אתה יכול גם לסגור את ערוץ האפקטים בבת אחת ולהשאיר בס נקי וההיפך מבלי לגעת בפדלים. 

המיקסר שאתה רוצה שיהיה לך הוא כזה שמוציא סאונד נקי זהה לזה כשאתה מחבר את הבס ישירות למגבר ואין צורך יותר מארבע ערוצי כניסה ושניים של יציאה. אם הסאונד זהה, לך על זה. אל תקשיב למוכרים. תקשיב לאוזן שלך.

יש? 😎

 

 

עריכה אחרונה על ידי Hamami
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 hour ago, iBass said:

אם יש לך יציאת DI במגבר (בהנחה שאתה מופיע עם מגבר משלך ולא עם מגבר של המקום) אני במקומך הייתי לוקח את היציאה של המכבר למיקסר ולא מה-VT.

ככה לפחות אתה יכול לתת לסאונדמן יציאת DI בפוסט ולשלוח לו את הסאונד שלך כמו שאתה אוהב במגבר, למרות שבסיר להניח שהוא יבקש פרה (אם בכלל ישים לב ששלחת לו פוסט) או שיתעלם ממה שהוא מקבל ויעשה סאונד לפי טעמו ודעתו, שזה מה שרובם עושים.

 

אבל אני חייב לשאול: למה? ואני ממש לא שואל מתוך ציניות.

רוב הסאונדמנים יעקמו פרצוף, זה ברור, אלא אם אתה עובד עם סאונדמן משלך.

סביר להניח שרוב הקהל בכלל לא ירגיש הבדל, ונראה לי שמבחינת איכות סאונד אתה בעצמך תרגיש את ההבדל רק אם תופיע במקום שבו הציוד, האקוסטיקה, והסאונדמן כולם באיכות על.

אז למה מלכתחילה להיכנס לזה (וגם להוצאה כספית!).

היי,

שאלת למה, 

אביא דוגמאות, כשאני משתמש באוקטבר, אני רוצה לשלב אותו עם הנקי,

כשאני משתמש בפאז , אני רוצה לשלב אותו עם הנקי

וכו׳

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

19 minutes ago, Hamami said:

אוהבים או לא אוהבים, התפקיד של הסאונדמנים זה לשרת את המוזיקאים ובשביל זה משלמים להם כסף והאוכל שהם אוכלים זה בזכות מוזיקאי זה או אחר.

אז לעקם את האף/פרצוף זה לא המקום (אלא אם הוא עקום טבעי) וסאונדמן שלא מתאים לו, מוזמן להחליף מקצוע. יש הרבה עבודות שרחוקות מלתת שרות לאנשים שמשלמים בשביל השרות.

 

אופיר, מה שאתה רוצה זה שיהיה לך מיקסר קטן שלך (מיקסר שלא קשור לסאונדמן בשום צורה ושגם לסאונדמן אסור לגעת בו) שאליו תכניס את הסאונד של שני הערוצים ותוציא החוצה את המיקס שלהם לDI אלא אם יש לך עניין של סטריאו. גם אז אפשר להוציא שני ערוצים מהמיקס ל 2 DI ואתה מסודר. ככה תוכל לשלב מה שתרצה ובלי לבזבז הרבה כסף.

הנה מה שכדאי לעשות

מסלול ראשון:

גיטרה בס

אפקטים

VT BASS TECH21

 to bass player mixer insert 1

 

מסלול שני:

גיטרה בס

 to bass player mixer insert 2

 

 bass player mixer inserts 1 and 2 to one mono output to soundman DI which go to the main mixer. 

וכמובן שאפשר להוציא מהמיקסר ערוץ נוסף למגבר.

אתה יכול גם לסגור את ערוץ האפקטים בבת אחת ולהשאיר בס נקי וההיפך מבלי לגעת בפדלים. 

המיקסר שאתה רוצה שיהיה לך הוא כזה שמוציא סאונד נקי זהה לזה כשאתה מחבר את הבס ישירות למגבר ואין צורך יותר מארבע ערוצי כניסה ושניים של יציאה. אם הסאונד זהה, לך על זה. אל תקשיב למוכרים. תקשיב לאוזן שלך.

יש? 😎

 

 

נתת לי פה אופציה שנשמעת כמו פתרון טוב

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, ofir012345 כתב:

היי,

שאלת למה, 

אביא דוגמאות, כשאני משתמש באוקטבר, אני רוצה לשלב אותו עם הנקי,

כשאני משתמש בפאז , אני רוצה לשלב אותו עם הנקי

וכו׳

 

אז למה לא להשתמש ב-send/return של המגבר (בהנחה שיש)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, iBass כתב:

 

אז למה לא להשתמש ב-send/return של המגבר (בהנחה שיש)?

השליטה מוגבלת בSEND RETURN ולא לכל מגבר יש את אותן אופציות. אני אחזק את הדברים שסטיב ואי בעצמו אמר שהוא לא משתמש בזה.

מיקסר זה הפתרון הנכון. אלן קרון היה עם מיקסר על הבמה בהופעה ב1990 ויש רשימה ארוכה של מוזיקאים (מייקל ברייקר ז"ל, צ'יק קוריאה ועוד) עם מיקסר פרטי לפני הטכנאי. וכל זה לטובת הטכנאי כי כולם  רוצים שהפרצוף/אף של הטכנאי ישאר ישר 🤩

עריכה אחרונה על ידי Hamami
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלוח 2 ערוצים למיקסר ב live זה די חסר טעם.

ראשית, ברוב המקרים לא תקבל את זה. סאונדמנים לא יקדישו שני ערוצים לבס. גם בגלל שלפעמים אין מספיק וגם בגלל שזה עוד כאב ראש עבורם. 

שנית, אמרת שהמטרה היא למקסס בין ערוץ עם אפקט/ים לסאונד היבש של הבס. אתה מוכן לסמוך על הסאונדמן שימקסס בינהם בשבילך? אני לא הייתי מוכן.

עדיף פיתרון כמו שהציע חממי. מקסס את הסאונד אצלך ושלח את התוצאה שאתה רוצה למיקסר בערוץ אחד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 hours ago, Hamami said:

אוהבים או לא אוהבים, התפקיד של הסאונדמנים זה לשרת את המוזיקאים ובשביל זה משלמים להם כסף והאוכל שהם אוכלים זה בזכות מוזיקאי זה או אחר.

אז לעקם את האף/פרצוף זה לא המקום (אלא אם הוא עקום טבעי) וסאונדמן שלא מתאים לו, מוזמן להחליף מקצוע. יש הרבה עבודות שרחוקות מלתת שרות לאנשים שמשלמים בשביל השרות.

 

אופיר, מה שאתה רוצה זה שיהיה לך מיקסר קטן שלך (מיקסר שלא קשור לסאונדמן בשום צורה ושגם לסאונדמן אסור לגעת בו) שאליו תכניס את הסאונד של שני הערוצים ותוציא החוצה את המיקס שלהם לDI אלא אם יש לך עניין של סטריאו. גם אז אפשר להוציא שני ערוצים מהמיקס ל 2 DI ואתה מסודר. ככה תוכל לשלב מה שתרצה ובלי לבזבז הרבה כסף.

הנה מה שכדאי לעשות

מסלול ראשון:

גיטרה בס

אפקטים

VT BASS TECH21

 to bass player mixer insert 1

 

מסלול שני:

גיטרה בס

 to bass player mixer insert 2

 

 bass player mixer inserts 1 and 2 to one mono output to soundman DI which go to the main mixer. 

וכמובן שאפשר להוציא מהמיקסר ערוץ נוסף למגבר.

אתה יכול גם לסגור את ערוץ האפקטים בבת אחת ולהשאיר בס נקי וההיפך מבלי לגעת בפדלים. 

המיקסר שאתה רוצה שיהיה לך הוא כזה שמוציא סאונד נקי זהה לזה כשאתה מחבר את הבס ישירות למגבר ואין צורך יותר מארבע ערוצי כניסה ושניים של יציאה. אם הסאונד זהה, לך על זה. אל תקשיב למוכרים. תקשיב לאוזן שלך.

יש? 😎

 

 

שאלה קטנה לגבי מה שהצעת,

יכול להיות שבמיקסר הקטן שלי תהיה בעיית פאזה שאני לא אדע לפתור?

עריכה אחרונה על ידי ofir012345
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Hamami כתב:

אלן קרון היה עם מיקסר על הבמה בהופעה ב1990

 

אני זוכר את זה מצויין, לשלושתם היו מיקסרים משלהם.

היה שם סאונד כמו CD בהופעה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, iBass כתב:

 

אני זוכר את זה מצויין, לשלושתם היו מיקסרים משלהם.

היה שם סאונד כמו CD בהופעה הזו.

 

אמפי ווהאל, הסולו של החליל על הפרטלס... תענוג.

אז נלמד מהם שבשביל אופיר מיקסר זה הדבר הנכון. מישהו מכיר איזה מיקסר 4 כניסות 2 יציאות  שמעביר את הצליל בצורה זהה לזו כשהבס מחוברת ישירות למגבר שכדאי לאופיר לבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, ofir012345 כתב:

שאלה קטנה לגבי מה שהצעת,

יכול להיות שבמיקסר הקטן שלי תהיה בעיית פאזה שאני לא אדע לפתור?

 

לא יודע, ועם זאת, שב תעשה רשימה של 10-20 מיקסרים מתאימים ותבדוק לאלו יש אפשרות של היפוך פאזה.

לדוגמא

gearnews.com/electro-harmonix-tri-parallel-mixer-3-channel-true-bypass-mixer-looper/

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Hamami
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבשביל מיקס פשוט בין שני ערוצים אפשר להסתפק בפדאל סטייל Boss LS2. הוא יעשה לך גם את הפיצול וגם את האיחוד בין הסיגנלים וייתן לך לשלוט בעוצמה של שניהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 hours ago, Hamami said:

 

לא יודע, ועם זאת, שב תעשה רשימה של 10-20 מיקסרים מתאימים ותבדוק לאלו יש אפשרות של היפוך פאזה.

לדוגמא

gearnews.com/electro-harmonix-tri-parallel-mixer-3-channel-true-bypass-mixer-looper/

 

 

 

אבדוק הכל

שוב תודה על העזרה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.1.2020 at 23:46, SL כתב:

אני חושב שבשביל מיקס פשוט בין שני ערוצים אפשר להסתפק בפדאל סטייל Boss LS2. הוא יעשה לך גם את הפיצול וגם את האיחוד בין הסיגנלים וייתן לך לשלוט בעוצמה של שניהם

 

זה בדיוק מה שבאתי לכתוב. אם זה רק לעשות בלנד בין נקי למלוכך אז LS2 זה הדיבור מנסיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...