lukatch פורסם נובמבר 12, 2019 פורסם נובמבר 12, 2019 ריקנבאקר מודיעה רשמית על גשר/טיילפיס חדש לדגמי 4003. מעכשיו אין יותר טייל-ליפט (דפדפו שמאלה לווידאו שמראה את עיגון המיתרים החדש) ויש סאדלס נפרדים שמאפשרים כיוון אינטונציה נוח במקום החלק הבלתי הגיוני ששימש אותם עד היום. מה עדיין דפוק פה: הם השאירו את הצלעות מעל המיוט הקבוע (שאיש לא השתמש בו מעולם) שמונעות כל אפשרות לפאלם-מיוטינג. אולי עוד 60 שנה הם יסדרו גם את זה, ועד אז יש את החלופי של היפשוט, יקר אבל מאפשר הכל.
lukatch פורסם נובמבר 12, 2019 מחבר פורסם נובמבר 12, 2019 חיצונית מאוד מאוד דומה, רק עם שתי בעיות קשות ודי מפגרות: החלק האחורי נטה להתרומם עם השנים בגלל המשיכה של המיתרים, מה שמכונה tail lift, ועכשיו הם חילקו את זה לשני רכיבים וסוף סוף החלק שמעגן את המיתרים מוברג לגוף. בשנות ה-80 היה להם פיתרון הרבה יותר ברברי לזה, הם פשוט הוסיפו שני ברגים שנראו כאילו שיפוצניק הוסיף אותם, יעיל אבל מאוד לא אלגנטי, אז הם ירדו מזה מהר. הבעיה השנייה הייתה שברגי הכיוון של האינטונציה ישבו במקום כזה שאי אפשר היה לכוון אינטונציה בלי להוריד את המיתר. כן, עד כדי כך מטומטם: מורידים מיתר, מבריגים קצת, בודקים אינטונציה, מורידים מיתר, מתקנים עוד קצת, בודקים איטונציה, ושוב ושוב עד שזה מדויק או עד שאתה מתייאש. לפחות אם אתה לא משנה את סוג המיתרים זה תהליך חד פעמי, ואחרי שעברת אותו הבס מכוון ולא צריך להתעסק עם זה יותר. אנשים המציאו כל מיני פטנטים בשביל לאפשר כיוון אינטונציה בלי להוריד מיתרים, למשל Arnquist mod של ג'ון ארנקיסט.
Recommended Posts
צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב
עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה
צור חשבון
פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!
הירשם לפורוםהתחבר
משתמש רשום? התחבר כאן.
התחבר כעת