Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

PEAVEY T-40


itais

Recommended Posts

למכירה או טרייד על אקוסטית מוגברת באותו סדר גודל של מחיר

פיווי T-40 שנת 79 אם אני לא טועה, כלי יפיפה סאונד פגז, וורסטילי מאוד. בטוח שאילן יכול להרחיב עליו טוב ממני :)

מחיר2500

0528821451 - איתי

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשר עובדות על פיווי T40: 

 

1. זאת שבצילום היא מהשנים הראשונות - לפי הפיקאפים (אין blade). אחר כך הוסיפו בלייד באמצע הפסים השחורים, כדי שהמיתרים לא ישחקו את הפלסטיק. 

2. למה לפיקגארד יש מיליון ברגים? בגלל שהטופ של הבס קמור, כמו גיטרה arch-top, ולא שטוח כמו פנדר. 

3. הן כבדות כמו הגיהנום, 11 ולפעמים 12-13 פאונד (להשוואה, פנדר סבירה זה 9 פאונד, ו-10 כבר נחשב כבד), והמתכנן שלהן אמר לא פעם שזאת הייתה הטעות הגדולה שלו, שגרמה לירידת הפופולריות של הדגם. במשך שנים הוא היה מקבל גיטרות ובאסים כאלה בחזרה ל"שיפור" שבו הוא היה חוצב בהן חללים פנימיים להורדת משקל. זה לא עזר הרבה. זה northern ash כבד, אבל לא זאת הסיבה היחידה למשקל. ההוכחה היא שאם שוקלים רק את הגוף+הצוואר בלי שאר ההארדוור שעליה, המשקל די דומה לגוף+צוואר של פנדר עירומה. מה מתברר? שמה שמייצר הרבה משקל עודף זה ההארדוור ולא רק העץ של הגוף. פיקאפים כבדים וגשר/טיילפיס שהוא משקולת. 

4. הצוואר מורכב משתי חתיכות שמחוברות לאורך, והתפר נראה גם באמצע הפרטבורד, לכל האורך. 

5. המעגל שלה גאוני. הפיקאפים הם האמבאקר כשהטון חצי סגור, וככל שפותחים טון הם הופכים לסינגל-קויל. ככה הבס לא מאבד ווליום כשסוגרים את הטון. למטה יש שני מדריכי יוטיוב. תקשיבו כמה טוב הבס הזה נשמע. 

6. בגלל המעגל הזה שלה, זה הבס היחיד בערך שמסוגל לחקות בצורה סבירה די הרבה באסים אחרים - ג'ז, פרסיז'ן, גיבסון EB3, מיוזיקמן סטינגריי, וגם - דראם רול פליז - ריקנבאקר. יש טבלאות שמסבירות איך לעשות כל בס. 

7. הרוב נראו ככה: צבע טבעי, מט, פרטבורד מייפל. אבל היו גם צווארי רוזווד, והיו גם סאנברסט וגם צבועות לגמרי. בין הצבועות בצבע אטום היו כמה עם גוף אלדר במקום ash. זה לא הפך אותן לקלות יותר, כי כאמור עיקר המשקל העודף הגיע מההארדוור הכבד. 

8. בהתחלה הייתה התלהבות עולמית, בעיקר אחרי שבגיטאר פלייר - המגזין שהיה אלוהים - הייתה ב-1979 ביקורת עליה שבה המבקר נשפך לגמרי, והדבר היחיד שהוא מצא בה שלא נראה לו הוא שסידור כפתורי הווליום והטון שונה ממה שהוא רגיל בגיבסון לס פול.

9. אבל אחר כך, ובמשך הרבה שנים, לא יכולת לתת אותן במתנה בחינם, בעיקר בגלל המשקל שלהן. אבל בשנים האחרונות יש להן קהל מעריצים חדש, והמחירים מתחיל לאט לאט לעלות, במיוחד עבור הנדירות יותר, כלומר כל דבר שאיננו בצבע של הבס שבצילום כאן - nat/maple. 

10. הפיקאפים בדגמי הבס T40 והגיטרה T60 זהים: זה אותו פיקאפ. בניגוד לכל הבס, הפיקאפים שלהן בנפרד די מבוקשים, ועולים לא מעט באיביי.

 

image.png.1a75dfb32ac763e7f9a128324c4ace65.png

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...