Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

כללי שימוש בפורום - למפרסמים וגם לקוראים


iBass

Recommended Posts

הנכם מתבקשים לפעול לפי מספר כללים פשוטים על מנת שלוח המודעות שלנו ימלא את יעודו בצורה הטובה ביותר, ועל מנת לשמור על פרסום הוגן לכל הצדדים.

כללי


  • הפורום הינו לשימוש פרטי בלבד! כל גורם מסחרי שיפרסם בפורום זה ללא אישור מפורש ממנהלי הפורום, הודעתו תימחק והוא יורחק מיידית מפורום. גורמים מסחריים אשר מעוניינים לפרסם בפורום מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.
  • כל נסיון הונאה/חשד להונאה, הטעיה, הסתרת מידע במתכוון בכדי להטעות את הקונה, או כל פעילות רמאות אחרת - תוביל לסילוק מיידי מהפורום וללא כל התראה מוקדמת.
  • נא לא לנהל דיונים שאינם רלוונטיים ישירות למוצר המוצע למכירה.
  • תגובות שיראו למנהלים כפוגעות במתכוון או שלא במתכוון בתהליך המכירה יימחקו באופן מיידי.
  • בכל שאלה או בעיה, זכות ההחלטה הסופית בידי מנהלי הפורום בלבד.

כותרות מכירה
יש לרשום כותרת קצרה וברורה לפרסום שלכם. כותרת ברורה תעזור לאחרים להבין מה אתם מוכרים כבר בשלב קריאת כותרות ההודעות. כותרות בנוסח "כנסו.." וכולי יערכו על ידי המנהלים או ימחקו.

פרסום פריטים מרובים
יש לכלול מספר פריטים למכירה באותה הדיון, אם רלוונטי.

תמונות
רצוי ואף מומלץ לצרף תמונה של הכלי המוצע למכירה. כמובן שאין "לטפל" בתמונה בכדי להסתיר פגמים. ניתן להעלות תמונות אך ורק של הכלי המוצע למכירה. אין להעלות תמונה דומה, תמונה מאתר היצרן, תמונה מגוגל או תמונה מכל מקור אחר שאינה התמונה הספציפית של המוצר שלכם. זה לא הוגן כלפי הקונים וגם לא חוקי. תמונות שכאלה ימחקו מהמודעות על ידי המנהלים מיד לכשיתגלו וללא התראה מראש.


זיכרו - תמונה אחת שווה אלף מילים.

הקפצת הודעות
ניתן להקפיץ הודעה לראש הרשימה באמצעות תגובה קצרה למודעה של עצמך (לדוגמה "הקפצה" או "עידכון מחיר"). יש למחוק את ההקפצות הקודמות בכדי לשמור על הנושא קצר ועינייני.

כל הקפצה שלך דוחקת את המודעות של חבריך מטה ברשימה. אין להקפיץ מודעה יותר מפעם בשבוע. אין לפרסם את אותה המודעה יותר מפעם אחת ללא סיבה מוצדקת. הקפצה אינה סיבה מוצדקת לכפילות פרסום מודעה.

מחיר
לוח המודעות משמש בין היתר למכירת/קניית ציוד משומש, וחלק מתהליך המכירה/קניה כולל גם את מחיר המוצר (אלא אם את/ה מעוניין למסור את הפריט ללא כל תמורה). על כן, חובה לפרסם מחיר נדרש בגוף ההודעה, וזאת על מנת להקל על הקונה הפוטנציאלי ולמנוע ממנו את הטרחה לבקש מחיר בהודעה פרטית או בטלפון. הודעה שתפורסם ללא מחיר תימחק לפי שיקול דעת המנהלים.

הגינות המחיר
אנא בידקו שהמחיר אותו אתם דורשים הגיוני ותואם למצב השוק, מצב הכלי, ולמחירו של המוצר חדש. אין לנהל בשום אופן ויכוחים או דיונים פומביים על המחיר המבוקש (כגון "המחיר שלך יותר יקר מ...", או "במקום אחר מוכרים במחיר שכזה...") אלא בתקשורת ישירה בלבד - במסר אישי, באימייל או בטלפון.


כל מוכר רשאי לבקש כל מחיר העולה על דעתו עבור המוצר שהוא מוכר. באחריותו של הקונה לערוך סקר שוק ולהחליט האם הקניה כדאית או לאו.

במידה ונתקלתם במחיר הנראה לכם מופרך אתם מוזמנים להפנות את תשומת לב המנהלים באמצעות מסר אישי. זכות ההתערבות בעיניין מחירים שמורה למנהלי הפורום בלבד, וזאת למטרה היחידה של שמירת הגינות המכירה כלפי הקונים וחברי הפורום.


מה אסור לפרסם?


  • הודעות בעלי אופי של מכרז, או בקשות להצעות מחיר. יש אתרים שמיועדים למכרזים והאתר הזה הוא לא אחד מהם.
  • מכירת מוצרים מזוייפים.
  • מכירת קבצים.

מכרתם?
מזל טוב! ציינו זאת בדיון וזיכרו לנעול אותו.


הגבלת אחריות האתר ו/או המנהלים
מנהלי האתר/הפורום או כל מי שמטעמו, ובכלל זה בעל האתר, מנהלי הפורום, חברות ו/או גופים ו/או אנשים פרטיים צד ג' אשר מספקים שירות כלשהוא לצורך פעילותו השותפת והתקינה של האתר/הפורום, אינם אחראים בשום דרך על הפריטים המוצעים למכירה/החלפה בפורום זה. כל עיסקה או התקשרות תיעשה בתקשורת ישירה בין המוכר לקונה, ובאחריותם המלאה של הצדדים הקשורים לעיסקה. האתר, בעליו, מנהליו, וספקי השירות אינם מהווים צד הקשור לעיסקה. ולא ישאו בשום אחריות לכל נזק שהוא שיגרם, אם יגרם, באופן ישיר ו/או עקיף, לאחד הצדדים המעורבים בעיסקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צור חשבון חדש או התחבר לחשבון קיים בכדי להגיב

עליך להירשם בכדי לכתוב תגובה

צור חשבון

פתח חשבון בפורום. זה קל ומהיר!

הירשם לפורום

התחבר

משתמש רשום? התחבר כאן.

התחבר כעת
×
×
  • Create New...