Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

גיטרה באס ראשונה


yuval

Recommended Posts

מה נשמע :)

אני מנגן על קונורבס כבר 4 שנים ורציתי לקנות גם גיטרה בנוסף בשביל סתם לנגן בבית לכיף או עם חברים לא משהו רציני. אני לא מבין ממש בגיטרות אז מי שיכול לעזור לי אני אשמח.  בעקרון התקציב שלי הוא 2000 שקל לגיטרה עצמה אבל אני יכול לחרוג קצת.  אני אנגן בעיקר ג'ז ורוק. מגבר נראה לי אני אקנה פנדר אבל אני לא בטוח איזה גודל אני צריך, המגבר יהיה לשימוש בבית.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ב2000 שקל אתה יכול להרשות לעצמך איזה פנדר מקסיקנית או לחפש משהו מגניב וזול בלוחות מודעות של יד שניה. הייתי ממליץ לך ללכת על פנדר ג'ז בס מקסיקנית או ימהה בשביל לחקות את הסאונד העמוק של הקונטרבס. תקנה מגבר גג 60 וואט, אבל הכל תלוי בכמות כסף שיש לך להוציא על מגבר. אני הייתי הולך על מגבר קטן של רולנד או אולי פיבי, תבדוק באינטרנט איפה ובאיזה מחיר מוכרים אותם. אם אתה לא מעוניין להוציא הרבה כסף, תקנה את הבס ibanez gsr200. בס מעולה למתחילים. מגניבה לסלאפים וקל מאוד להסתדר איתה ברגע שאתה לומד אותה. לפי דעתי עולה כיום בכלי זמר בין 1000-1300 שקל.

טיפ חיוני שאני יכול להגיד לך זה שאל תתקרב לבסים של קורט (חוץ מcort action), ולכל חברה כמו washborn, oragon ועוד חברות שנראות זולות מדי. פשוט בזבוז של כסף, לא טובות ומתפרקות בידיים.

שיהיה בהצלחה  :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש המון אופציות ביד שניה, הייתי ממליץ לחפש גם בלוח פה וגם ביד2 וכו'.

החברות המוכורות - פנדר, ימהה, איבנז, קשה מאוד ליפול איתן ככה שמה שתבחר יהיה טוב כנראה.. יש לדוגמא YAMAHA BB 614 ביד2 באיזור ה1100. אחלה מחיר לאחלה של גיטרה.. גם איבנז לא חסר בלוחות וגם פנדר (קצת יותר יקר)

תנסה קצת ותראה למה אתה מתחבר.. אם תראה משהו שיעניין אותך תוכל תמיד לשאול פה לגבי גיטרה ספציפית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארכיון

הנושא הזה הועבר לארכיון והינו סגור לתגובות.

×
×
  • Create New...