Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

itayha

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    282
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

כל מה שפורסם על ידי itayha

  1. אני חושב שאין סט ממשי כזה. אתה יכול לקנות סט לארבע ומיתר דו תואם. אתה יכול לקנות סט של שישה מיתרים ולהפריש ממנו את המיתר הנמוך (מה שיצא יותר יקר לדעתי)
  2. הם באו לי מורכבים על הבאס שקניתי אותה. די מעפנים אני חייב לומר, יבשים כאלו. אין להם סאונד מעניין וחי. אבל לא שמעתי אותם חדשים מחוץ לשקית, אז אני לא יודע.
  3. תודה, שמעתי קצת את בריאן בלר מנגן עליהם, נשמעים טוב, נראה לי יכול בהחלט להיות מה שאני צריך.
  4. לגבי הדאדריו, איך היית מתאר את הסאונד שלהם? יש משהו שהם מזכירים? הם קארנצ'יים?
  5. אצלי הלואו ריידרס הם על השש, אז אני לא יודע איך הם על ארבע. הם נשמעים מעולה בהתחלה למשך כמה שבועות ואז מקבלים סאונד יותר יבש. מחזיקים לא רע וגם די נוחים.
  6. מה ייתן לי אם אוסיף חומץ/ סבון כלים? זה מוסיף משהו ל"ניקוי"? וסתם כי אני מתעניין, יש איזה הסבר כימי לבישול של מיתרים? כי באופן כללי הם אמורים להחליד, לא?
  7. לגבי בישול מיתרים, המיתרים שלי כבר מזמן לא במטבם עקב היעדר תקציב נאות לקניית מיתרים חדשים. אני מרגיש חובה כלפי הבאס שלי לנסות לפחות לשחזר אותם. שמעתי כאן על בישול מיתרים, איך זה עובד ומה לעשות כדי להפיק מזה את המקסימום האפשרי?
  8. אני רוצה לקנות מיתרים לבאס 6 שלי. חשבתי לנסות דיאדריו, יש במגוון סוגים. למישהו יש נסיון עם דיאדריו ועם הדגמים שלהם? (Half Rounds, Nickel wounds, Prosteels)
  9. itayha

    דיון היכרות

    אני איתי בן 15 וקצת... אני גר ברמות מנשה (עוד חור קרוב ליקנעם (עוד חור קרוב לחיפה)) ומנגן כמעט שנה... אני באמת צעיר בתחום, למרות שאני עדיין פסנתרן קלאסי כבר 9 שנים והיה לי נסיון קודם בגיטרות. כרגע אני שומע בעיקר מוזיקה קלאסית, רוק ומטאל מתקדם פ'אנק ופיוז'ן. מנגן במסגרת השיעורים ג'אז בעיקר. כרגע בבעלותי פנדר ג'אז באס אמריקאית Highway 1 ארבעה מיתרים שחורה וימאהה RBX6JM סיגנצ'ור של ג'ון מיאנג, שישה מיתרים, אדומה מגבר ראמבל 30 של פנדר
×
×
  • Create New...