Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

sassbass

תומך כסף
  • הודעות שפירסמתי

    192
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

מוניטין

1 ניטרלי

אודות sassbass

מידע נוסף

  • מין
    בחר
  1. sassbass

    פנים רבות לבס

    +1 לגמרי... הוצאת לי את המילים מהפה
  2. על האריזה של הפרו סטילס כתוב שהם "סופר ברייט". האם זה לא יותר מידי ברייט? האם זה מתעדן קצת אחרי תקופה מסויימת?
  3. יכול להיות שמיתרים מתים אחרי שבוע וחצי?! אהלן חברים! לפני שבוע וחצי שמתי על הבס שלי סט של DR Hi- beams 45-105. ביומיים הראשונים לא היה מאושר ממני, הרגשתי שסוף כל סוף מצאתי את הסאונד שאני מחפש. אבל עבר שבוע והמיתרים כמעט מתים לגמרי. בתיאור של המיתרים מתוארים מיתרים בהירים בעלי חיים ארוכים... מה קרה בדרך? מישהו מכיר את התופעה? אולי לא הרכבתי אותם כמו שצריך? אולי הבעיה רק בסט הספציפי הזה? האם מישהו ניסה את הדגם הזה והוא מרוצה? (כבר ניסיתי את הLOW RIDERS ואהבתי את הסואנד אבל חיפשתי משהו טיפה יותר בהיר ועם חיים ארוכים יותר) בקיצור חברים... איפה נפלתי? חג שמח!
  4. האם מישהו יודע לעמוד על ההבדל בין DR HIbeams ל-fat beams של מרקוס מילר?
  5. פה אפשר לשמוע את פול סיימון עושה סלאפ על פרטלס. זה נחמד למרות שזה לא כוס התה שלי... (1:10 ועוד...)
  6. והם סיפקו את הנוחות והגמישות של מיתרי ניקל?
  7. לא ניסיתי את הlow riders. לפני חודש הרכבתי את הארני בול סופר סלינקי קואוטד והם מתים מיום ליום למרות ההבטחה לחיים ארוכים יותר (ככה שאני לא ממליץ עליהם בכלל), ככה שאני גם לא מקבל את הסאונד שאני אוהב וגם לא את הנוחות. חוץ מזה אני חושב שאני אוכל להסתדר עם פחות פאנץ' וכל מני רעשי סריגים, ברזלים, גדרות תיל ואצבעות (אני מנגן בעיקר עם האצבעות עם קצת סלאפ ועם מפרט רק כשיש לכלב (שאין לי) יומולדת), אבל אני לא מוכן להתפשר על עומק הצליל והססטיין.
  8. אהלן חברים! כבר כמעט שנתיים שאני משתמש במיתרי סטיינלס סטיל (נסיתי כמה חברות, ולמרות ההסתייגות של הרבה מחברי הפורום, המייתרים שהכי אהבתי היו דווקא אליקסיר), עכשיו אני עם מיתרי ארני בול סופר סליקי קאוטד ואני די מאוכזב. העובי שאני הכי מתחבר אליו הוא: 45-100. אני רוצה לנסות מיתרי ניקל בגלל שיקולי נוחות באצבעות (אני די אוהב את הסאונד של הסטיינלס, אבל הם לא זורמים לי מספיק). למישהו יש הצעה למיתרי ניקל שלא הורגים לגמרי את הגבוהים אבל מוסיפים חמימות, שומרים על הססטיין, ונותנים עומק בנמוכים ובאוברטונים? אגב, למישהו יש נסיון עם מיתרים שהם half-flat? האם זה יכול לתרום בנוחות בלי מעבר לסאונד פרטלס עמום שכזה? תודה מראש (אני יודע שיש לכם תשובות טובות...) יקיר.
  9. איך זה עוד לא עלה פה?
  10. sassbass

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    אני מכיר מישהו מעולה ומקצועי ברחובות שגם בונה כלים אצלו בבית. קוראים לו רביד שי הטלפון הוא: 0528709079. יש לו גם אתר שאפשר להתרשם: www.ravidshay.com. תגידו שיקיר שלח אתכם... בהצלחה.
×
×
  • Create New...