Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

noambt

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    287
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    6

הודעות שפורסמו על ידי noambt

  1. קונטרבס 3/4 יוהנס רובנר 1967 במצב מעולה. נקנה בגרמניה נבדק על ידי שלמה מויאל, תקין וללא בעיות או סדקים. כרגע עם מיתרי  בלקנטו חדשים (לא מה שבתמונה). נמצא בירושלים מוזמנים לבוא לנגן. מגיע עם כיסוי רך.

     

    עריכה: נמכר בשעה טובה.

     

    IMG_8148.jpeg

    IMG_8144.jpeg

    IMG_8145.jpeg

    IMG_8146.jpeg

    IMG_8143.jpeg

    IMG_8142.jpeg

    IMG_8140.jpeg

    IMG_8141.jpeg

  2. נקנה בחו׳ל יד שניה ב400 אירו לצורך העברה של קונטרבס 3/4 לארץ. הבס הגיע בשלום, מוכן לעבור הלאה למשימה הבאה. נרתיק מרופד, קלקר ובד, עם גלגלים, תוצרת אוסטרליה, לא סיני וקצת יותר איכותי.

    נמצא בירושלים.

    מחיר: 1300 שח

     

     

    IMG_8125.jpg

    IMG_8123.jpg

    IMG_8124.jpg

    IMG_8122.jpg

  3. איש מקסים, גר לידי..  לקחתי אצלו שיעור פעם מתוך סקרנות. plays the blues, הרבה feel ונגינה פשוטה ואפקטיבית. חבל שלא הרחיב עוד על ה bottom נראה לי שזה משהו שיש הרבה מה ללמוד ממנו, לא מה מנגנים אלא איך הוא תופס את התפקיד של הבסיסט בלהקה.

  4. נדמה לי שזה הפוך: הלוחות האקוסטים על הקירות הם לפיזור ובליעה של סאונג בתוך החלל (אקוסטיקה, הדהודים וכד'). לבידוד חיצוני (מניעת זליגה של סאונד מהחדר החוצה) צריך לייצר הפרדה (קיר כפול) ואטימה מוחלטת לאויר (שמוליך סאונד) על כל הפתחים - דלתות וחלונות. פיזור של ספוגים בולעים ישפר את הבידוד - פחות סאונד ינזול החוצה, אבל הוא לא מחליף אותו.   יצאו לי הרבה סוגרים (ממש).

    פירגון!

    בהמשך לדיון שהיה כאן על הטיונרים של פטרסון peterson stroboclip  הזמנתי לי אחד מאיביי. עובד נפלא, טיונר מדהים, אבל לא זה הסיפור. לפני כמה שבועות החלפתי לו בטריה, והמכסה האחורי לא נסגר טוב. בכל זאת ארזתי ויצאתי לגיג בקצה השני של הארץ, כצפוי כשחזרתי גיליתי שהמכסה נפל על רצפת הבמה אי שם ,אבד. מכסה קטן לבטריה של מכשיר די יקר ואיכותי, מבאס. נכנסתי לאתר שלהם ושלחתי בקשה: אבד לי המכסה, אולי יש לכם? למחרת קיבלתי תשובה, בטח נשלח לך מיד. היום זה נחת אצלי בתיבת הדואר במעטפה עם פצפצים. אני לא יודע למה, אבל דברים כאלה מרגשים אותי.

    לא לקחו תשלום, אני מפרגן בגדול.

    סטנד לקונטרבס

     

    לפני 3 שעות, huckbuc כתב:

    תודה. ראיתי את האתר הזה, רק לא הבנתי אם הוא שולח לארץ או לא כי בשביל לברר את זה הם רוצים שאשלח להם מייל, קצת מופרז. אולי בכל זאת אגיע אליו בסוף כי הוא באמת יפה מאוד. אבל תכלס, כמה קשה זה לייצר את זה בארץ באיזו נגריה? מישהו קנה כזה פה?

  5. בתאריך 9.10.2018 at 01:00, musicman כתב:

    אגב איך המיוזיקמן בגיטרה בס?שווה להשקיע?אגב אני בא מתחום הגיטרות עם 'תשוקה' לבס

    יש לי חשמלית מיוזיקמן בתמונה למטה

    ההבדל המרכזי בין מיוזיק מן לפנדר בבס הוא שהמיוזיק מן הן אקטיביות, כלומר מגיעות עם פריאמפ מובנה בגיטרה שפועל על בטריה. חוץ מזה בדרך כלל אלה גיטרות מצויינות, היו כאן בפורום כמה ביקורות טובות על דגמי הפתיחה שלהם sub שמיוצרות במזרח ואפשר למצוא אותם ביד שניה בין 1000-1500 ש"ח, שווה לנסות. ניגנתי קצת על אחת כזאת, הבניה והסאונד מצויינים, בטח ביחס למחיר. גם האיבנז, אגב הן אקטיביות ברוב המקרים. הדגם היקר יותר stingray נחשב למעולה במיוחד ומבוקש, הסאונד זה כבר עניין של טעם. בעיקר פאנק של שנות השבעים (the brothers johnson למשל) אבל גם פלי מהרד הוט בתקופות מסויימות ניגן רק על כאלה.

  6. זה נכון, לפחות ככה גם אני זוכר. (כוורת שרו על זה בשנות השבעים: "מכשיר שבונים אותו ביפאן ומביאים באניה, מספר מה לפני שעה קרה כאן".. העולם שמח) אבל בשונה ממייד אין צ'יינה שעדיין לא גילו שם איכויות נסתרות, די מהר אי שם בשנות השמונים נדמה לי התחילו להבין שהיפנים עושים עבודה ממש טובה. היום הכלים היפנים של פנדר נחשבים טובים לא פחות מהאמריקאים. בכל מה שקשור באיכות בנייה הם כנראה עולים עליהם. מה שנשאר לאמריקה זה יתרון המקור - הכלים האלה נולדו שם והמוזיקה האמריקאית עדיין חיה אותם. את זה אי אפשר להגיד על יפן, ולכן זה עדיין חיקוי של תרבות אחרת. ככל שכלי הנגינה נושא מטען תרבותי, לכלי אמריקאי יש יתרון. מעבר לזה, איכות היא קריטריון אוביקטיבי והיפנים עושים עבודה מעולה.

    נראה לי שמה שעוצר זה באמת עניין של סחר בינלאומי. ליפן יש שוק מקומי גדול ויש להם את כל מזרח אסיה שזה המון אנשים אז בטח לא דחוף להם לחפש שווקים פצפונים במזרח התיכון. לאירופאים יש כלים שלהם, באירופה יש המון וורוויק, פראמוס, ויז'ייה, סנדברג, ועוד ועוד, שלא נמכרים כל כך בארה"ב ולכן גם לא כל כך פה. אנחנו אוהבים באופן מסורתי כל דבר מאמריקה, בטח כל מה שקשור במוזיקה. אנחנו קונים ג'אז בס כי היא נשמעת כמו המוזיקה שאנחנו מכירים ואוהבים, שמגיעה מארה"ב. מעטים הנגנים שמחפשים באמת משהו שמתאים להם והוא איכותי. גם אלה יחזיקו בסופו של דבר פרסיז'ן או ג'אז כי זה מה שהאוזן של המוזיקאים סביבם מחפשת כשהם חושבים על בס. חפרתי.

    עדיין, הייתי רוצה חנות בארץ שאפשר לקנות ממנה פנדרים יפניות חדשות לרענן קצת גם את שוק היד השניה..

  7. הגיע הזמן להתרענן, מוכר את הפרטלס הנהדרת הזאת. גוף מהגוני צ'יימברד (חלול בפנים ולכן מאוד מאוד קלה) פינגרבורד רוזווד, נאט וגשר מעץ. פיקאפ אלניקו אליפטי אחד עם פריאמפ של סנדברג, אקטיבית כמו כל הגיטרות שלהם, תוצרת גרמניה כמובן. עברה סטאפ יסודי אצל יעקב אלגרנטי שכלל שיוף ויישור של הפינגרבורד, כיוון של הנאט והגשר לאקשן ואינטונציה אופטימלים. נשמעת נפלא, סאונד מלא ונהדר. ללא סימונים על הצוואר, יש נקודות מלמעלה להתמצאות. מגיעה עם קייס רך מקורי וסט מיתרים פלטס של תומסטיק, שמורה מאוד וללא פגיעות. טריידים אפשריים: קונטרבס חשמלי של ns ארבעה מיתרים (לא אומני), או ג'אז בס פרטלס אמריקאית בלבד.

    מחיר: 4000 ש"ח

    נמצא בירושלים

    IMG_4865.JPG

    IMG_4866.JPG

    IMG_4867.JPG

×
×
  • Create New...