Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

barKer

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    45
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

כל מה שפורסם על ידי barKer

  1. במקרה של הסטיינברגר המקורית אין שום חלק מעץ. זו כמובן אחת הסיבות לסאונד הספציפי.
  2. @huckbuc תשמע, זה היה ממש מזמן והבס לא אצלי כבר שנים, אבל לפי מה שאני זוכר היה לה סאונד יותר חד ומפוקס (נשמע הגיוני?) ממה ששומעים בוידאו הזה. הוא לא מציין איך הוא הקליט את זה, אז כמובן שקשה לדעת מה משפיע על הסאונד כאן, אבל שלו נשמעת מאוד אנמית ודי "מתה" לטעמי. אני יכול הגיד לך שלסטיינברגר המקוריות האלו היה ססטיין אינסופי, משהו שמעולם לא חוויתי על אף בס אחרת.
  3. בהחלט משעשע כמובן שמלבד הצורה, אין שום קשר בין זה לבין הסטיינברגר המקורית - כלי אחר לחלוטין.
  4. הייתה לי סטיינברגר באייטיז. היה לה סאונד של קרח מזוקק בתוך בקבוק טיטניום מועשר בפלוטוניום. אבל מבחינת מבנה היא הייתה בהחלט "היי-טקית", עם צוואר ישר כמו מוט פלדה שלא זז מילימטר ולא משנה כמה תתעלל בה - וזה כולל שינוי טמפ' קיצוניים, שינוי עובי מיתרים ונגינה אגרסיבית. מבחינת "דד ספוטס", אני זוכר שהיא הייתה מאוד מאוזנת לאורך כל הצוואר, אבל אני לא יודע אם זה בגלל המחסור בראש או בגלל העיצוב הכללי הסופר מדוייק של הבס.
  5. barKer

    שאלת יוסי פיין

    תודה לוקאץ'. אבל אני מחפש תמונה של הגיטרה הספציפית של יוסי...
  6. barKer

    שאלת יוסי פיין

    תודה חממי, אבל זאת לא הגיטרה שהתכוונתי. בוידאו הזה הוא מנגן על ספקטור (גם מגניבה ). זאת אכן הגיטרה. תודה. הייתי צריך לציין שמצאתי את התמונה הזאת....אני מחפש תמונה יותר טובה, שמראה את כל הבס.
  7. אהלן חברים, אני מחפש תמונה של הבס וויג'ייה (Vigier) הכחולה של יוסי פיין. זאת עם הידית טרמולו (נדמה לי שככה קוראים לזה?) שהוא מנגן עליה מסוף האייטיז. תמונה רק של הגיטרה, או של יוסי מנגן עליה....מה שיש. מיותר לציין שהפכתי את גוגל - לא מוצא. יש הרבה תמונות עם האפורה וגם עם אחת כתומה, אבל אין עם הכחולה. יש למישהו במקרה? רוב תודות B
  8. מארק קנופלר מבצע בהופעה את רומיאו וג'ולייט (1996), ב-3:55 הבסיסט, גלן וורף, טועה ומיד מתקן:
  9. תודה @guy_ron ! באסה שנהרס לו ההארדיסק הזה....
  10. תודה @lukatch אתה זוכר במקרה אם הם הוציאו אלבום או משהו? או שזה הסתיים בהקלטה של השיר הזה? אני זוכר את ה"דיבור" על פרנקי ליבארט בסוף האייטיז...איזה ימים
  11. שיטוט בנבכי היוטיוב הוביל אותי לדבר הזה. מישהו זוכר אותם? הם היו להקה די מגניבה, עשו סוג של מטאל אייטיז ונדמה לי שגם הקליטו בשלב מסויים חומרים באנגלית. אני די בטוח שראיתי אותם בפינגווין (או אולי בלוגוס?) לפני מאתיים שנה. לפי התיאור של הסרטון ביוטיוב, הבסיסט והזמר היה גיל ירון, שאאל"ט עבד בזמנו בג'אז רוק והיה אחלה גבר. אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג עוד חומרים שלהם אשמח לשמוע. שתהיה שנה טובה חברים.
  12. barKer

    עזרה בזיהוי - לאה שבת

    תודה רבה, מוריס!
  13. אני די בטוח שזה אורי בלק על התופים מישהו מזהה את הבסיסט והגיטריסט?
×
×
  • Create New...