Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

BullHorn

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    304
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

    אף פעם

כל מה שפורסם על ידי BullHorn

  1. הכל כתוב. השמאלי הוא Pure Nickel Roundwound - מיתרי ניקל רגילים. הימני הוא Nickel-plated Steel Roundwound - מיתרי פלדה מצופי ניקל.
  2. יש פה מישהו עם אלרגיה לניקל שמשתמש במיתרי ניקל בכל מקרה? תנו כמה טיפים...
  3. שלח מייל ל DR, הם שולחים מיתרים חינם במקרה של פגם או בעיית ייצור. במקרה שלך זה תקלת מפעיל אבל אולי יהיה לך מזל. מיתרי HI BEAMS מורכבים על בסיס עגול והמתיחות יותר נמוכה מאשר במיתרים עם בסיס משושה כדוגמת ה LO RIDERS.
  4. אצלי זה תלוי במתיחות. על פרסיז'ן אני מנגן יותר קרוב לצוואר ומעדיף יותר מתיחות אז אני הולך עם לו-ריידרס. לעומת זאת על סטינגריי אני קרוב לגשר ומעדיף היי-בימס/דראגון-סקין.
  5. GHS תמיד היו "המיתרים מתחת ל 100 שקל". מעולם לא אהבתי את הדגם הנפוץ (BASS BOOMERS), הם מאבדים את ה'זינג' ונשמעים כמו מיתרים בני שנה אחרי שבוע נגינה. הפלאטס שלהם דווקא מעולים אבל גם עולים יותר.
  6. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    מישהו היה אצל רביד שי? איך הסט-אפ שלו? אני מתכנן לקפוץ אליו לשיוף סריגים בגיטרה המזמזמת, הוא הטכנאי הכי קרוב לאשקלון.
  7. LaBella Deep Talkin' ב 50 דולר כולל משלוח מ bassstringsonline, מחיר לא רע כשפה מוכירם GHS פלאטס ב 150 ש"ח... אגב הגיטרה באווטר שלך נורא מזכירה את הג'ז בס שלי... יש מצב שזו היא? D:
  8. בדיוק קניתי סט של פלאטס של סדובסקי. מזמן רציתי לנסות פלאטס על הפרסיז'ן... מצאתי אחלה אתר ששולח לארץ ב 12 דולר ונותן הנחות של 5% ו 10% לחברי TALKBASS.
  9. אני מנגן על DR כבר כמה שנים, החלטתי לנסות את המיתרים החדשים, ה DRAGON SKIN. בעצם אלו מיתרי סטיינלס עם ציפוי בסגנון אליקסיר. הם נשמעים כמו חדשים לתקופה מאוד מאוד ארוכה אבל יש קאץ': זוכרים כמה האליקסירים חלקלקים? אז הדרגון-סקין בדיוק להפך. הם דביקים מדי וכשאני מנסה לנגן טיפה חזק מהרגיל, האצבעות נתקעות. לא ממליץ
  10. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    תודה, חסכתם לי 400 שקל.
  11. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    מאיפה אפשר להשיג כלים בסיסיים לסט-אפ במחיר הוגן? 400 שקל ל 3 כלים מ STEW MAC? לא נראה לי...
  12. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    יפ, גיטרה פסיבית עם הרבה יותר אפשרויות סאונד משחשבתי... שמתי עין על פיקאפ פנדר 62 רי-אישיו, אני מנסה למצוא דוגמאות סאונד באינטרנט כדי להשוות אבל לא מוצא.
  13. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    לא אהבתי את הסאונד שלהם מי יודע מה. הוא מודרני והמידים נשמעים כאילו יש לבס נזלת. אחרי שניגנתי על יפנית של חבר וראיתי שהפיקאפ היפני המקורי נשמע מעולה, חשבתי לנסות אותו על היפנית שלי.
  14. BullHorn

    סט אפ / סטאפ / סט-אפ

    הפרסיז'ן הפסיבית שלי הגיעה מתומר (tomersg) עם פיקאפ של סיימור דנקן ואישזהו שינוי לפוטנציומטרים או הקבל בין הפוטנציומטרים, אנערף. היום החזרתי את הפיקאפ המקורי וציפיתי לשמוע סאונד יותר פרסיז'ני אבל אני לא מצליח להבין מה אני שומע... יש המון גבוהים והיי-מידס בכל המיתרים. מה זה יכול להיות? יש הצעות מה לחפש?
  15. BullHorn

    דיון היכרות

    הייתי רואה אותך מנגן בפיק ונראה לי גם בנשיא לפני איזה 5 שנים כשממש התחלתי לנגן, נייס.
  16. ענק, אהבתי! לא יצא לי לשמוע את הסאונד-טרק אבל עכשיו אני חייב להשיג אותו!
  17. שמתי פלטס של GHS על הג'אז (שלא נגעתי כמה חודשים בגלל המיתרי ראונדס הישנים) ועכשיו שוב פעם כל כך כיף לנגן עליה. לא יצא לי לנסות אותם עם הלהקה אבל בבית ובהקלטה הם נשמעים פצצה. מה שהכי חשוב במיתרים האלה הוא שהם מסטיינלס-סטיל וללא תוספת של ניקל - מעולה למי שסובל מאלרגיה למתכת השטנית הזאת.
  18. וכל הזמן הזה הייתי קונה ב 180 שקל?
  19. מיוזיק-גייט מוכרים סט 4 מיתרים ב 180 ש"ח לפני הנחה. נראה לי שעדיף לקנות מחו"ל...
  20. BullHorn

    דיון היכרות

    היי, אני חדש! קניתי לפני שעתיים פנדר פרסיז'יין יפנית משנת 1988 מבחור נחמד מגן יבנה והוא המליץ לי על הפורום אז הצתרפתי. קוראים לי דוד, בן 21 מאשקלון. חייל משוחרר טרי יאיי פור מי D: מנגן 5 שנים על הבס אבל הייתי בסוג של הפסקה במהלך הצבא ועכשיו חוזר בכל הכח עם פנדר פרסיז'יין יפנית ופנדר ג'ז אמריקאית דרך קומבו MarkBass 500וואט עם זוג בוקסות 10" ובוקסה 15" של Kustom. אגב הנה כמה תמונות של הבס שקניתי היום (היא מעולה רק שהסט-אפ מותאם לנגינה רכה, תריך להעלות קצת את המיתרים): https://picasaweb.google.com/BullHorn7/NewBassDay# והנה תמונה של הפנדר האמריקאית עם המגבר שלי:
×
×
  • Create New...