Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

Axl

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    3
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

Axl שיחק אותה בתאריך פברואר 3 2022

התכנים של Axl היו האהובים ביותר!

מוניטין

1 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Axl

    הזמנה thomann

    האמת שאין לי ממש מה להפסיד, פשוט רציתי לעשות את זה עם מינימום סיבוכים. אבל אני אבדוק את זה השבוע...מקרה הכי גרוע נשתמש ב-Ushops.
  2. חדש בפורום ולא יודע אם זה עוד רלוונטי אבל מה אכפת לי לחלוק ידע? הראשונה שלי הייתה GSR200 של Ibanez. נמכרת בפחות מ-1,000 ש"ח, עברה סט-אפ אצל מבין עניין (לא יודע מה המדיניות פה לגבי הזכרת שמות) והחזיקה לי הרבה מאד שנים, כולל מאות שעות בחדר חזרות. למרות שאני מעדיף את הגיטרות שלי פסיביות, היא עשתה אחלה עבודה ונשמעה מעולה, בטח בהשוואה למחיר ששילמתי עליה. הוספתי לה מגבר של Orange יד שנייה ב-500 ש"ח ולא הסתכלתי אחורה. שווה בדיקה לדעתי.
  3. Axl

    הזמנה thomann

    אהלן, באיחור קל אבל אני מצטרף לשאלה. כתבת ש"קח בחשבון שלא כל דבר הם ישלחו לארץ בגלל הסכמי יבוא של יצרנים למיניהם." אני מחפש את הגיטרה הבאה: https://www.sweetwater.com/store/detail/PBassAO6RLPB--fender-american-original-60s-precision-bass-lake-placid-blue בכלי זמר אמרו שהיא לא במלאי וכרגע בגלל המצב הם גם לא ממש מתכוונים להזמין ולהחזיק במלאי את הדגם הנ"ל מה שאומר שאני צריך להזמין במיוחד (ואז אני גם נקרע במחיר וגם משלם להם אקסטרה על משלוח). האם בכל זאת Sweetwater לא ישלחו לי את הגיטרה לארץ למרות שזה לא דגם שכרגע בכלל נמכר בארץ? יש לציין שעשיתי Checkout באתר ועצרתי ממש לפני התשלום. לא קיבלתי שום הודעה שהמוצר הנ"ל לא נשלח לארץ אבל לא בא לי לגלות את זה רק כשיתקעו לי את הגיטרה במכס. תודה מראש לכל העונים.
×
×
  • Create New...