Jump to content
שים לב! מטעמי אבטחה ההתחברות לפורום אפשרית כעת רק על ידי כתובת האימייל ולא שם התצוגה שלך. ×
iBass Logo

benda

חבר פורום
  • הודעות שפירסמתי

    6
  • הצטרפתי בתאריך

  • הפעילות אחרונה שלי

  • Days Won

    1

benda שיחק אותה בתאריך אוגוסט 26 2021

התכנים של benda היו האהובים ביותר!

מוניטין

2 ניטרלי

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מיקום:
    מרכז הארץ

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למסירה לכל מי שצריך, מיתרים דדריו XL לשורט סקייל 45-100. ראונד וואונד ניקל. נקנו בטעות מחו"ל. האריזה פתוחה, ניסיתי להרכיב אותם על הבס שלי (מיותר לציין- לונג סקייל) ומיד שמתי לב לטעות והורדתי אותם. חבל לזרוק, אז אם מישהו צריך..... הם ממתינים. 052-3508535. אושרי. נמצא בחולון/ת"א
  2. אל תשכח לספר לנו איך הולך לך, מה קנית, וכמובן התרשמות מהחוויה.....
  3. אחי היקר, בשעות הלילה ובשישי בצהריים אני מנגן עם מגבר אזניות של VOX. הדבר הקטן הזה עושה את העבודה ולא מפריע לאף אחד. אבל!!! הסאונד שלו מצומצם ודחוס ויש רעש לבן ברקע. זה פיתרון זול וטוב לאימונים והטלפון גם מתחבר אליו, אז יש אפשרות לנגן יחד עם שירים. תחשוב מה הרצונות שלך מהנגינה. תמיד אפשר להוסיף מגבר חדש. תתחיל להתנסות. בוא מהמינימום האפשרי, אל תוציא הרבה כסף בהתחלה, תמיד אפשר לקנות עוד משהו. דרך אגב, הסקוויר PJ מצויינת, כמו שכתבתי, התחלתי עם סקוויר פרסיז'ן. אני מנגן על אחותה הגדולה, פנדר עם מיתרים שטוחים. אני פריק של אולד סקול. לא מכיר את הסאייר אישית ולא כרטיסי קול. ניגנתי על מגבר קטן של 10W לפני שקניתי את המגבר הראשון שלי. זה נשמע כמו טרנזיסטור. בגדול, לך עם הלב (והאוזן), כל מה שאנחנו אומרים לא שווה כלום אם זה לא מתאים לך אישית. דבר נוסף, אל תתרום או תזרוק אף גיטרה ואף מגבר. אני השארתי את הסקוויר שלי עם מגבר ברחוב לאלטעזאכן. אחת הטעויות הגדולות שלי עד היום.
  4. היי ZHANG, אני לא הבסיסט הכי טוב שיש (אפילו רחוק מזה), אבל יש לי קילומטראז' לא קטן. קניתי את הבס הראשונה שלי בגיל 17. מעולם לא למדתי באופן רשמי עד גיל 39 וניגנתי לעצמי בשביל הכיף. 1. אם אתה מתכוון להשקיע בנגינת בס ולא לנגן פעם בחודשיים, לך משהו טוב וזול. סקוויר מאד טובה (הייתה לי במשך 15 שנה), וניגנתי על איבנז שגם מאד נעימה ונוחה. כמובן שהכל תלוי בתקציב שלך. לא הייתי מוציא על בס ראשונה יותר מ- 1500-2000 שקלים. אם אתה מתכוון לנגן פעם בחודשיים או פעם בחצי שנה, לא הייתי ממליץ להוציא יותר מ800 שח או אפילו לקנות יד שניה זולה. 2. אימון ללא מגבר הביא לי את ההתקדמות הטובה ביותר לטכניקה. אימון בנגינה חייב לעבור דרך מגבר. מגברי בס זה חתיכת כאב כיס, אבל למגבר גיטרה אין את הכוח להעביר את הנמוכים כמו שצריך. הבוקסה צריכה להיות גדולה וההספק צריך להיות מעל 50W לדעתי. לא רואה איך נגינה על בס עם מגבר גיטרה הורסת את הבס עצמו, אבל בהחלט רואה איך היא הורסת את הרמקול של המגבר. 3. לך על מה שאתה רגיל ואל תלמד משהו חדש. אם אתה מנגן כימני, תמשיך גם בבס. המוח והאצבעות שלך כבר מתוכנתים לזה. מקווה שהיה יעיל. בהצלחה, וברוך הבא לאוהבי הצלילים הנמוכים.
  5. מצטער, אבל אני לא פעיל כל כך כמו שאת/ה רואה. רק היום ראיתי את השאלה שלך מחודש מרץ. בכל מקרה, כן. הגיטרה עדיין אצלי. אם זה רלוונטי דברי/י איתי בווטסאפ, אני לא רואה תגובות כאן באתר. פשוט בא לי לשנות קצת והוורוויק קצת ארוכה מדי בשבילי (אני קצר)
  6. וורוויק קורבט בייסיק פאסיבית 4 מיתרים. ללא שריטות או פגמים. ככל הנראה משנת 05. מיתרים חדשים (22/8/21), מנגנת כמו גדולה. למכירה ב 1900 ש"ח או להחלפה בבס שוות ערך. להשאיר הודעה בווטסאפ (לא כאן) 052-3508536. אושרי.
×
×
  • Create New...